Εξακολουθω να διαφωνω. Ναι μεν τα παραπανω κιλα προσφερουν αισθηση κρατηματως, αλλα στην πραξη δεν ειναι ετσι τα πραγματα. ενα αμαξι που ειναι ποιο μεγαλο και ογκοδες δεν μπορει να κουμανταρει τα κιλα του οπως ενα μικρο. Οπως και να το κανουμε για να παει ενα xsara /C4 οπως παει ενα σαξο στις στροφες, πρεπει να ειναι πολυ σφιχτο, και με πολλα aftermarket στοιχεια πανω του για να ακολουθισει ενα μαμα σαξο. Ειναι απλη φυσικη. Ενας ογκος που κινειται με μια φορα ταδε αλλαζει φορα δισκολοτερα απο εναν μικροτερο ογκο. Απο εκει και περα τα υπολοιπα φενονται και στους αγονες. Δεν θα δεις xsara (μην ακουσω για το WRC), αλλα τα σαξοραλλα ειναι παντου.
Τωρα το πως θα μπεις στην στροφη ειναι θεμα οδηγου. Παντος μηλωντας για φορα, το σαξο μπαινει με φορα, και χανει αν αφισεις γκαζι, λογο του ιδιετερου μπροστοβαρου στισηματως του. Κοινος αν αφισεις στην στροφη εισαι χαμενος. τα μεγαλα τα νιωθεις ναι μεν ποιο στοιβαρα στην στροφη, αλλα οταν μηλανε οι χρονοι ανατρεπωνται τα πραγματα.
Τεσπα, επιδη ξεφευγουμε απο το θεμα ας ανοιξουμε ενα αλλο
θεμαστα τεχνικα.