Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Νέα μοντέλα


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:21 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 MKII by Loeb Edition
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Αύγ 2009, 22:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Οπως και να το κανουμε, σε αισθηση το σιγκεκριμενο μοτερ, κανει περισοτερα απο το δικο μου σαξομοτερ, με σκουπες και ελευθερη εξατμηση απο μπρος μεχρι πισο, και ολα αυτα με απολυτο σκασμο, αισθηση ασφαλειας, και ανεση.
Νομιζω οτι κακος το συγκρινουε με σαξοραλλα... Δεν στριβει σαν αυτα, αλλα τα μαμα στο φαναρι παιζει να τα εχει. Και μην ξεχναμε οτι το δινατο του δεν ειναι το φαναρι, αλλα οι ρεπριζ...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 MKII by Loeb Edition
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Αύγ 2009, 19:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
Ακριβός αυτό είπα κι εγώ.Τα σαξόραλα είναι για ευθεία.Xsara+c4 :wrc

Νομιζω οτι κακος το συγκρινουε με σαξοραλλα... Δεν στριβει σαν αυτα
Δηλ. τα σαξόραλλα στρίβουν καλύτερα?

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 MKII by Loeb Edition
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2009, 11:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Μακραν, καμια σχεση. Αλλα ειναι λογικο. Αλλο 1200 κιλα αλλο 1000. Αλλο στιησιμο το ενα αλλο το αλλο.
Και θα διαφωνισω οτι το saxo ειναι για ευθεια. Ειναι για στροφες μονο. Τα xsara & C4 ουτε που το βλεπουν το σαξο στις στροφες.
Αλλα και παλυ, τι σχεση εχει το ενα με το αλλο και γινεται η συγκρηση δεν το καταλαβαινω... ?

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 MKII by Loeb Edition
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2009, 00:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
Εγώ λέω ότι το μόνο καλό που έχει το σαχο με τα ξσαρα+σ4 είναι η αναλογία βάρος-ροπή,γιαυτό και μπένει όπως μπένει.Τα ξσαρα+σ4 απλός πρέπει να μπείς με περισσότερα στην στροφή για να μην κατευάσεις 2α.Αν το καταφέρεις ή κάνουν δεξιά ή ψάχνουν με τα κιάλια τα σαξοραλλα.Μην τρελαθούμε κιόλας όσο ποιο βαρύ το αυτοκίνητο τόσο καλύτερο πάτημα έχει,αλλά πρέπει να μπορείς να εκμεταλευτείς αυτά τα παραπάνω χλμ στη στροφή=θα έχεις παραπάνω χλμ στην έξοδο.Τα σαξοραλλα έχουν καλή μόνο είσοδο,έξοδος=φρένο-χειρόφρενο-2α και τα χλμ πεύτοθν στη μέση και το κοντερ βλέπει ωράματα απτο σπινιάρισμα...
Εγώ αυτό έχω δει με τα μάτια μου.
Όσο για το στίσιμο KW....

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 MKII by Loeb Edition
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2009, 12:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Εξακολουθω να διαφωνω. Ναι μεν τα παραπανω κιλα προσφερουν αισθηση κρατηματως, αλλα στην πραξη δεν ειναι ετσι τα πραγματα. ενα αμαξι που ειναι ποιο μεγαλο και ογκοδες δεν μπορει να κουμανταρει τα κιλα του οπως ενα μικρο. Οπως και να το κανουμε για να παει ενα xsara /C4 οπως παει ενα σαξο στις στροφες, πρεπει να ειναι πολυ σφιχτο, και με πολλα aftermarket στοιχεια πανω του για να ακολουθισει ενα μαμα σαξο. Ειναι απλη φυσικη. Ενας ογκος που κινειται με μια φορα ταδε αλλαζει φορα δισκολοτερα απο εναν μικροτερο ογκο. Απο εκει και περα τα υπολοιπα φενονται και στους αγονες. Δεν θα δεις xsara (μην ακουσω για το WRC), αλλα τα σαξοραλλα ειναι παντου.

Τωρα το πως θα μπεις στην στροφη ειναι θεμα οδηγου. Παντος μηλωντας για φορα, το σαξο μπαινει με φορα, και χανει αν αφισεις γκαζι, λογο του ιδιετερου μπροστοβαρου στισηματως του. Κοινος αν αφισεις στην στροφη εισαι χαμενος. τα μεγαλα τα νιωθεις ναι μεν ποιο στοιβαρα στην στροφη, αλλα οταν μηλανε οι χρονοι ανατρεπωνται τα πραγματα.

Τεσπα, επιδη ξεφευγουμε απο το θεμα ας ανοιξουμε ενα αλλο
θεμαστα τεχνικα.

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 35 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

Σύμφωνος με τα S2000+ o Sebastien Loeb
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
αμορτισερ απο peugeot 206 rc σε xsara 1.6 mkII
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: xsara_1980
Απαντήσεις: 26
Σχετικάμε την επιτάχυνση στο c2 by loeb (vts).
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: billc2vts
Απαντήσεις: 13
ΠΡΩΤΟΣ Ο SEBASTIAN LOEB
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: poison
Απαντήσεις: 0
Οδήγησε και το 908 ο Loeb
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ