crazywolf έγραψε:
Ανεση VeRDe. & διαφοροποιηση. Αυτο προσφερει. Το αμαξι τα σπαει ασχιμα...
Τωρα για το DS3... Ασε να βγει... εχεις ακουσει για πολλα κερασια μου φενεται...
γιατι δεν εχει σημερα ανεση η Citroen? με insignia που εχει σπασει τα ταμεια εχει παει κανεις σας καμια βολτα? σε καθε λακουβα βγαινει το κεφαλι σου πανω απο τον ουρανο.. αρα? αρα δεν φταιει ουτε η ελλειψη ανεσης ουτε διαφοροποιησης (δε φτανει η υδροπνευματικη, το τιμονι σταθερου ομφαλου?) ποσες καινοτομιες πρεπει να εχει ενα μοντελο??
οσο για DS3 εχουμε κινητηρες, εσωτερικο και εξωτερικο.. αν ειναι η οχι ποιοτικο φαινεται με μια ματια.. τι αλλο χρειαζεται να δει κανεις? οδηγικα δε το φοβαμαι και ειδικα οταν επικεντρωνονται εκει οσοι ασχολουνται με το project σημαινει οτι εχει γινει καλη δουλεια.. αρα για μενα ειναι το πιο πληρες μοντελο των τελευταιων ετων που εχω δει απο την Citroen..
aiolos έγραψε:
Ξαναλέω στην Ελλάδα το πουλ-μουρ είναι πολύ συνηθισμένο. Αλλά αν νομίζεις οτι ο Γάλλος και ο Ιταλός (ειδικά ο Ιταλός) δεν ενδιαφέροντα να πουλήσουν μούρη τότε σίγουρα δεν έχεις πάει σε αυτές τις χώρες. Ειδικά για τους Ιταλούς είναι αστείο αυτο που λες... μιλάμε για τους ειδικούς στο πουλ-μουρ.
υπαρχει χαοτικη διαφορα στο πουλ-μουρ του Ελληνα και την φινετσα του Ιταλου και το στυλ του Γαλλου.. αν εχεις παει εσυ λοιπον Γαλλια η Ιταλια θυμισου λιγο τον στολο αυτοκινητων στον δρομο και θα αντιληφθεις τι εννοω... καθε καλοκαιρι ειμαι Κερκυρα. τους εχω ζησει απο 5 χρονων τους Ιταλους ασε να ξερω κατι παραπανω για την νοοτροπια τους.. απο Ναπολι εως Μιλανο...
εν κατακλειδι. επειδη η κουβεντα ξεφευγει παντελως απο το DS3, εγω αυτο που λεω ξεκαθαρα ειναι το εξης και δεν θα πω κατι αλλο πανω σε αυτο το θεμα. προσωπικη μου αποψη:
αυτοκινητο σκαλοπατι για την μαρκα σε ολους τους τομεις. δεν υπαρχει λογος να μην πετυχει.. το καλο το εκτιμαει η αγορα.. ελπιζω να προσδιορισαν επιτελους τι ακριβως θελουν να ειναι εκει στην Citroen.. εγω την θεωρω Premium μαρκα και πρεπει να βγαλει κ'αλλα premium μοντελα..