Σελίδα 1 από 1

Η Citroën αποκαλύπτει το νέο C3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Ιουν 2009, 23:12
από Prokopas
Εικόνα

Με το υπάρχον μοντέλο να έχει παραχθεί σε περισσότερες από 2 εκατομμύρια μονάδες, η Citroën αποκαλύπτει το νέο C3, το οποίο θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά το 1ο τρίμηνο του 2010. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Citroën, Frédéric Banzet, «Το νέο μοντέλο αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο για την εταιρεία, δίνοντας μας τα μέσα να πραγματοποιήσουμε τη φιλοδοξία μας για μεγαλύτερο μερίδιο τόσο στη λιανική όσο και στις εταιρικές πωλήσεις».

Το νέο C3 με το σύγχρονο σχεδιασμό, τις συμπαγείς διαστάσεις του, τον άπλετο εσωτερικό χώρο και την υψηλή ποιότητα, προσφέρει μία ολοκληρωμένη πρόταση ικανοποιώντας έννοιες που συχνά θεωρούνται αντικρουόμενες. «Η Citroën με το νέο C3 ανοίγει ένα καινούργιο δρόμο στο χώρο του αυτοκινήτου, δημιουργώντας έναν κόσμο όπου η λογική και η ευθύνη δεν είναι έννοιες ασύμβατες με την οδηγική απόλαυση», όπως δήλωσε ο Vincent Besson, Διευθυντής προϊόντων της Citroën.

Οι σπορ γραμμές και το δυναμικό προφίλ, δημιουργούν ένα σύνολο κομψό, όσο και στιβαρό. Ο μοντέρνος σχεδιασμός που χαρακτηρίζει το νέο C3 βρίσκει την καλύτερη έκφραση του μέσω του πανοραμικού παρμπρίζ με την ονομασία Zénith, το οποίο επεκτείνεται πάνω από τους εμπρός επιβάτες. Το παρμπρίζ χάρη στην ειδική του επεξεργασία, προσφέρει μέγιστη προστασία από τον ήλιο, ενώ σε συνδυασμό με τις λεπτές πρόσθιες κολόνες προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα ορατότητας.

Εικόνα

“Visiodrive” – η λέξη που δημιουργήθηκε για να περιγράψει το νέο C3, προέρχεται από το μοναδικό παρμπρίζ που αποτελεί άλλο ένα παράδειγμα της πρακτικής σημασίας του “Créative Technologie”. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες βελτιώνουν την ορατότητα και αυξάνουν την ασφάλεια, την οδηγική απόλαυση και βεβαίως το συνολικό αίσθημα ευρυχωρίας.

Στο εσωτερικό έκδηλη είναι η προσοχή στην λεπτομέρεια και η χρήση ποιοτικών υλικών. Σε συνδυασμό με την εξαιρετική ηχομόνωση η καμπίνα προσφέρει μία εξαιρετική εμπειρία τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες.

Εικόνα

Παρά την αυξημένη άνεση και τους μεγαλύτερους χώρους, το νέο C3 παραμένει ένα από τα πιο συμπαγή αυτοκίνητα στην κατηγορία, αποφεύγοντας ταυτόχρονα και την αύξηση του βάρους σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Με μόλις 3,94 μ. μήκος και 1,71 μ. πλάτος, προσφέρει 300 λίτρα για τις αποσκευές, καθώς και μία σειρά θέσεων για αντικείμενα στην καμπίνα. Οι επιβάτες παράλληλα επωφελούνται από μία αίσθηση άνεσης και ευρυχωρίας που ενισχύεται από τις τοποθετημένες ελαφρώς υψηλότερα θέσεις που προσφέρουν ευκολία πρόσβασης και βελτιωμένη ορατότητα.

Χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του και το μικρό κύκλο στροφής (10,2 μ.) το C3 είναι εξαιρετικά ευέλικτο στην πόλη, ενώ η δυναμική του συμπεριφορά το κάνει ιδανικό σύντροφο και για τις εκτός των τειχών εξορμήσεις. Η συγκράτηση του βάρους σε συνδυασμό με την προσεγμένη αεροδυναμική (Cd 0,30) επιτρέπουν στο νέο C3 να τα καταφέρνει εξαιρετικά στους τομείς της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2.

Με το λανσάρισμα του μοντέλου, διαθέσιμη θα είναι η έκδοση HDi 90 που θα εκπέμπει μόλις 99γρμ./χλμ. CO2, όντας το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της εταιρείας που σπάει το φράγμα των 100γρμ./χλμ. Με την έλευση το 2011 του νέου συστήματος Stop & Start δεύτερης γενιάς οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις θα εκπέμπουν 90γρμ./χλμ. CO2, ενώ νέοι βενζινοκινητήρες θα εκπέμπουν λιγότερο από 100γρμ./χλμ. CO2.

Στην ξεχωριστή εμπειρία μετακίνησης των επιβατών σημαντική είναι η συμβολή και του εξελιγμένου ηχοσύστηματος RD4, που προσφέρει θύρα USB, σύστημα Bluetooth με hands-free και σύστημα πλοήγησης MyWay.

Πηγή: Δ/Τ Citroen Hellas

Re: Η Citroën αποκαλύπτει το νέο C3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Ιουν 2009, 14:06
από aiolos
Το εσωτερικό του μου αρέσει. Το εξωτερικό διατηρεί αυτό το "αυγουλέ" σχήμα που έχει το τωρινό C3 οπότε δε με ενθουσιάζει. Θα βγει και καινούργιο C2;

P.S. Μ'αρέσει που λένε πως η πανοραμική οροφή αυξάνει την ασφάλεια. Θα δεις οτι κάτι πάει να σου πέσει στο κεφάλι και θα επιταχύνεις. :mrgreen

Re: Η Citroën αποκαλύπτει το νέο C3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 12:29
από VeRDe
εξωτερικα δε μαρεσει. ειναι και θεμα γουστου βεβαια. εσωτερικα αναβαθμισμενο σιγουρα αλλα αν δε δουμε καλυτερες φωτο......

διοτι οι απαιτησεις για μοντελο 2009 δεν ειναι και μικρες στην ποιοτητα. βλεπε νεο Fiesta...

απο κινητηρες βενζινης να δουμε τι θα κανουν γιατι σε αυτο τον τομεα το PSA δεν εχει τπτ ιδιαιτερο να δειξει την στιγμη που η "συμπολιτισα" Renault εχει τα εξαιρετικα τουρμπακια στα 1.200cc... αμα λανσαρει παλι τον απαρχαιομενο 1.4 75hp παλι ως ναυαρχιδα εδω Ελλαδα θα πατωσει... στο εξωτερικο αναλαμβανουν οι diesel....

Re: Η Citroën αποκαλύπτει το νέο C3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 12:51
από Blanc
VeRDe έγραψε:
απο κινητηρες βενζινης να δουμε τι θα κανουν γιατι σε αυτο τον τομεα το PSA δεν εχει τπτ ιδιαιτερο να δειξει την στιγμη που η "συμπολιτισα" Renault εχει τα εξαιρετικα τουρμπακια στα 1.200cc... αμα λανσαρει παλι τον απαρχαιομενο 1.4 75hp παλι ως ναυαρχιδα εδω Ελλαδα θα πατωσει... στο εξωτερικο αναλαμβανουν οι diesel....


:agree :agree :agree :agree

Προσωπικα η εξωτερικη εμφανιση του μου αρεσει τρομερα και ο σχεδιασμος του ειναι ακρως "πολυτελεις" και οχι κατι σε σπορ και επιθετικο οπως του Fiesta.
Η ποιοτητα ελπιζω να ειναι αναβαθμισμενη κατακορυφα απο το μοντελο που ερχεται να αντικαταστησει.
Οσο για τους κινητηρες καλο θα ηταν να ξεκινουσαν και τα "δικα μας" γαλλακια με εναν 1.2 turbo μονο που για να συμβει αυτο θα πρεπει να τον σχεδιασουν απο λευκο χαρτι, καθως δε θυμαμαι ποτε η Citroen να ειχε κινητηρα 1.2 ή το πολυ να κανει καποια συνεργασια. Ο 1.1 να τονισω δεν πρεπει να ειναι ο βασικος, ειναι τραγικο να βαζεις 61 ιππους σε αμαξι πανω απο ενα τονο...και μετα να μιλας για παθητικη ασφαλεια.
Βασικος καλο θα ηταν να ειναι ο 1.4 με τους 90 ιππους και ισως και ενας light turbo, αλλιως να μπει σαν δευτερος ο 1.6 ο ατμοσφαιρικος ομως, με 120 ιππους.
Τωρα επειδη δεν πιστευω να προσανατολιζεται το μοντελο και σε καποια πιο σπορ εκδοση, θα ηταν αδιαφορο να εβαζαν τον 1.6 turbo.

Καλη επιτυχια να χει παντως το νεο C3 στην Ελλαδα...και ειμαι σιγουρος οτι η καριερα του θα κριθει απο τους κινητηρες και τον εξοπλισμο του και λιγοτερο απο την τιμη του, μιας και η Citroen παντα ηταν ελαχιστα πιο φθηνη απο την αδερφουλα της.

Re: Η Citroën αποκαλύπτει το νέο C3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 15:07
από Prokopas
Ας κρατήσουμε κάπου πίσω στο μυαλό μας ότι με την αλλαγή των προδιαγραφών στο WRC ίσως το ανανεωμένο c3 να είναι το επόμενο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Citroen (δεν νομίζω να κρατήσουν το c4 με 1600 κινητήρα). Οπότε ίσως να υπάρξουν και οι ανάλογες εκδόσεις με αρκετά άλογα.

Re: Η Citroën αποκαλύπτει το νέο C3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 02:35
από VeRDe
δε θα του ταιριαζε το σπορ στοιχειο ετσι οπως ειναι σχεδιασμενο. στα C2 θα ταιριαζε περισσοτερο...

Re: Η Citroën αποκαλύπτει το νέο C3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 12:54
από AGGELOS
πρεπει οπωσδηποτε να του βαλουν κανα καλο μοτεράκι γιατι το αυτοκινητο φαίνετε πολυ καλό εκ πρώτης όψεως. Εμένα παντως μου αρέσει περισσότερο απο οτι το προηγούμενο και δεν θα με χαλαγε τοσο σε 1.6 νti με 120 oσο κ σε turbo με 150 ίππους.

Re: Η Citroën αποκαλύπτει το νέο C3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 14:29
από aiolos
Με τίποτα δε μοιάζει με σπορ αυτοκίνητο. Πολυτελές, ρετρό, όπως θες μπορείς να το πεις, αλλά οχι σπόρ.
Αλλά ολο C3 δείχνουν, τελικά το C2 θα το καταργήσουν; Στην Ελλάδα τουλάχιστον το C2 πουλάει πολύ καλύτερα απο το C3. Έξω είναι τόσο διαφορετικά τα πράγματα που δεν ασχολούνται πια με το C2;

-- Δευτ Ιούλ 06, 2009 1:23 pm --

Απο το car & speed

ΟΣΟ ∆ΗΜΟΦΙΛΕIΣ και αν είναι οι µεγαλύτερες κατηγορίες, η µικρότερη των supermini αποτελεί τον βασικό οικονοµικό πνεύµονα για τις περισσότερες εταιρείες αυτοκινήτων. Λογικό είναι ύστερα από επτά χρόνια παρουσίας στους δρόµους και µε πωλήσεις που ξεπέρασαν τα δύο εκατοµµύρια η Citroen να αποκαλύπτει τις πρώτες φωτογραφίες της νέας γενιάς C3 που θα κάνει την εµφάνισή της στη χώρα µας το πρώτο τρίµηνο του 2010. Την οδό για την έλευση της νέας γενιάς C3 είχε ήδη προετοιµάσει το C3 Picasso. Εξ ου και οι έντονες οµοιότητες ανάµεσα στα δύο µοντέλα της Citroen, τα οποία µοιράζονται το ίδιο DNA και σχεδιαστικές γραµµές. Το «οβαλοειδές» σχήµα του προηγούµενου C3 έχει διατηρηθεί αλλά εναρµονίζεται µε τη σύγχρονη άποψη της γαλλικής εταιρείας, µε κύριο χαρακτηριστικό τη µάσκα, τα πίσω φωτιστικά σώµατα και το «πανο-
ραµικό» παρµπρίζ (ζενίθ, το αποκαλούν οι Γάλλοι) που εκτείνεται µέχρι την οροφή. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί και στον αεροδυναµικό συντελεστή (Cx) του αµαξώµατος, ο οποίος δεν ξεπερνά το 0,30.

Μεγαλύτερο αµάξωµα

Προκειµένου να µην αλλοιωθεί η αστική ευελιξία του νέου supermini της Citroen οι διαστάσεις του αµαξώµατος παραµένουν κόµπακτ, καθώς το µήκος του δεν ξεπερνά τα τέσσερα µέτρα (για την ακρίβεια φτάνει τα 3,94 µ.), ενώ το πλάτος του αγγίζει τα 1,71 µέτρα. Τα πρώτα συµπεράσµατα δείχνουν µεγαλύτερους χώρους, οι οποίοι προκύπτουν από τις αυξηµένες διαστάσεις του αµαξώµατος, ενώ η πρακτικότητα του πορτµπαγκάζ εξακολουθεί να είναι από τις κορυφαίες προσφέροντας 300 λίτρα. Οι Γάλλοι κάνουν λόγο για ποιοτικό εσωτερικό που παραπέµπει στα στάνταρ µεγαλύτερων κατηγοριών, ενώ ο τεχνολογικός διάκοσµος αναµένεται ιδιαίτερα πλούσιος, καθώς θα περιλαµβάνει ηχοσύστηµα υψηλής πιστότητας, σύστηµα USB Box (µε υποδοχές για USB, iPod και δυνατότητα σύνδεσης Bluetooth) και σύστηµα δορυφορικής πλοήγησης.
Το νέο C3 θα κατασκευάζεται στη Γαλλία, ενώ για να εξακριβωθεί η αξιοπιστία του µοντέλου διανύθηκαν περισσότερα από δύο εκατοµµύρια χιλιόµετρα δοκιµών! Στα πρώτα βήµατα κυκλοφορίας του στους δρόµους το νέο C3 θα εξοπλίζεται µε τα δοκιµασµένα µηχανικά σύνολα από το απερχόµενο µοντέλο. Συγκεκριµένα, θα υπάρξουν τρεις βενζινοκίνητες εκδόσεις (1.4 µε 70 PS, 1.4 µε 95 PS και 1.6 µε 120 PS), ενώ αργότερα -το 2011- πιθανώς να δούµε και υπερτροφοδοτούµενους µικρότερης χωρητικότητας που θα συνδυάζονται µε συστήµατα Stop & Start µε στόχο τη µείωση της κατανάλωσης.

Re: Η Citroën αποκαλύπτει το νέο C3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Ιούλ 2009, 12:42
από Γιάννης Αγγελιδάκης
εμένα πάλι εξωτερικά ούτε κρύο ούτε ζέστη μου κάνει το νέο σε3...εμπρός εντάξει πάνω κάτω μοιάζει με την σχεδίαση του ds3 με τα φωτιστικά και τον προφυλακτήρα αλλα αυτό το τελείωμα του πίσω μέρους πολυ με ξενερώνει...απο μέσα ποιοτικό φαίνεται όπως και το ds3. τώρα σε θέμα κινητήρων καλό θα ήταν ένας πιο αναβαθμισμένος 1400άρις απο τον τωρινό και στις πιο λουξ εκδόσεις αυτός των 1600με τους120 ίππους. καλό θα ήταν το ds3 και αυτό να ήταν η αρχή και των πετρελεοκίνητων μοντέλων στην ελλάδα αλλα δέν το νομίζω. τώρα γιαυτό που είπε ο προκόπης για το wrc ειλικρινά δέν θα ήθελα να το δώ να πραγματοποιείται...το σε3 εμένα προσωπικά σε καμια περίπτωση δέν μου κάνει για σπόρ αμάξι, δέν μπα να του βάλουνε του φούστη τα σπόηλερ του φούστη θολους να το χαμηλώσουν και ότι άλλο αν δέν αλλάξουν τον σχεδιασμό του εμένα για σπορ αμάξι δέν μου κάνει....1000 φορές καλύτερα να πάει το σε2. καλή επιτυχία ας ευχηθούμε στην νέα σχεδιαστική γκάμα της σιτροέν στην ευρώπη και στην ελλάδα.