Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Νέα μοντέλα


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:18 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Citroën REVOLTE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2009, 13:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Citroën REVOLTE: Επαναπροσδιορίζοντας τις αξίες με στυλ

Εικόνα Εικόνα

Η Citroën με το πρωτότυπο Revolte αποδεικνύει για ακόμα μία φορά την τόλμη της να πρωτοπορεί, παρουσιάζοντας ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο πόλης


Σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερα βεβαρημένες κυκλοφορικές συνθήκες των σύγχρονων αστικών κέντρων, το REVOLTE δείχνει ξεκάθαρα ότι ένα αυτοκίνητο πόλης μπορεί να είναι κάθε άλλο παρά βαρετό. Οι δυναμικές γραμμές συνδυάζονται με εξαιρετικά υλικά στο εσωτερικό, συνθέτοντας ένα σύνολο που επαναπροσδιορίζει με ένα απόλυτα σύγχρονο τρόπο της έννοια της πολυτέλειας.


Οι συμπαγείς διαστάσεις (3,68 μ. μήκος, 1,73 μ. πλάτος και 1,35 μ. ύψος) εξασφαλίζουν την απαραίτητη ευελιξία, ενώ οι αναλογίες του αμαξώματος, τα τονισμένα φτερά και η καμπύλη της οροφής εκφράζουν τον δυναμικό του χαρακτήρα.


Οι πόρτες που ανοίγουν προς τα πίσω αποκαλύπτουν ένα πολύχρωμο εσωτερικό. Η ξεχωριστή ιδέα του συνδυασμού έντονων χρωμάτων με πολυτελή στοιχεία, όπως και στο Hypnos, στοχεύει στο να εκφράσει την παραδοσιακή έννοια της πολυτέλειας με ένα νέο μοντέρνο τρόπο. Στο εσωτερικό κυριαρχούν υλικά όπως το δέρμα, το βελούδο και το αλουμίνιο σε σχέση με το παραδοσιακό ξύλο και τα συντηρητικά χρώματα που χαρακτήριζαν μέχρι σήμερα τα πολυτελή οχήματα. Όντας 3θεσιο, το REVOLTE σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει στους επιβάτες μία αίσθηση αντίστοιχη με εκείνη ενός άνετου καθιστικού.


Η πρωτοπορία και η πολυτέλεια είναι δύο έννοιες οι οποίες συχνά συνδέονται στενά. Η οθόνη στην κεντρική κονσόλα περιβάλλεται από κόκκινους κρυστάλλους οι οποίοι συν τοις άλλοις ανακυκλώνουν τον αέρα. Το πίσω κάθισμα, σχεδιασμένο όπως ένας μοντέρνος καναπές, πέρα από τη φιλοξενία των επιβατών περιλαμβάνει και τους συσσωρευτές. Εξωτερικά το κάλυμμα του κινητήρα είναι καλυμμένο με φωτοβολταϊκά στοιχεία τα οποία καλύπτουν τις ενεργειακές ανάγκες των συστημάτων άνεσης του αυτοκινήτου ακόμα και όταν αυτό είναι σταθμευμένο.


Η κίνηση του REVOLTE εξασφαλίζεται μέσω ενός συστήματος το οποίο ακολουθεί πιστά τη δέσμευση της Citroën για τη δημιουργία πρωτοποριακών όσο και φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων. Με τη χρήση ενός επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος, η Citroën κατάφερε να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα των κινητήρων εσωτερικής καύσης και των ηλεκτροκινητήρων. Ο μικρός κινητήρας εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα, επιταχύνοντας το REVOLTE (λειτουργώντας είτε σε συνδυασμό είτε ξεχωριστά ο καθένας). Παράλληλα οι επαναφορτιζόμενες μπαταρίες δίνουν τη δυνατότητα στο REVOLTE να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά σαν ένα όχημα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Όντας εξαιρετικά φιλικό προς το περιβάλλον το συγκεκριμένο σύστημα προσφέρει καλές επιδόσεις στο REVOLTE, καθώς και εξαιρετικά επίπεδα άνεσης.


Η ομοιότητα του REVOLTE με το 2CV, κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Το πρωτότυπο όμως ακολουθεί μία αιρετική προσέγγιση σε σχέση με τον ένδοξο πρόγονο του. Για παράδειγμα, το 2CV ήταν απλό και λιτό ενώ το REVOLTE πολυτελές και γεμάτο λύσεις υψηλής τεχνολογίας. Με αυτό τον τρόπο το REVOLTE εκφράζει τη συνεχή δημιουργικότητα της Citroën η οποία διατηρεί τους δεσμούς της με το παρελθόν, αναζητώντας όμως συνεχώς νέες λύσεις.


http://www.youtube.com/watch?v=IHjO7gUF ... r_embedded


Αθήνα, 15 Σεπτεμβρίου 2009 ΔΤ: 47 / 2009

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën REVOLTE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2009, 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ωραίο είναι, αλλα με αυτό το καπώ πιο πολύ Mito μου θυμίζει παρά 2CV.
Πάντως αν γίνει λίγο λιγότερο διαστημικό (που συνήθως έτσι γίνεται στην παραγωγή) μικρό είναι, όμορφο είναι αν έχει και καλή τιμή θα το σκευτόμουν σίγουρα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën REVOLTE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2009, 01:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Για μενα μια μλκια και μιση ειναι μου θυμιζει την αηδια το ΜΙΤΟ καιλιγο μπροστα VW συγνωμη παιδια ειναι καθαρα προσωπικη αποψη και εαν πατησει σε μελοντικο σχεδιασμο αυτικινητου η σιτροεν πανω σε αυτο το προτζεκτ τοτε αντε γεια

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën REVOLTE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Σεπ 2009, 21:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Σεπ 2007, 03:34
Δημοσιεύσεις: 41
Τοποθεσία: Lost In Space
xantiamanolis έγραψε:
... την αηδια το ΜΙΤΟ...

!!!! :surprised :surprised :surprised :surprised :surprised :surprised


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën REVOLTE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Σεπ 2009, 00:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
error έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
... την αηδια το ΜΙΤΟ...

!!!! :surprised :surprised :surprised :surprised :surprised :surprised

:surprised :surprised


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën REVOLTE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Σεπ 2009, 01:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Καλα πως κανετε ετσι...δηλαδη 147,156,159,gt,brera δεν ειναι πολυ πιο καλοσχεδιασμενες..?To grande punto ειναι πολυ πιθο σωστο σχεδιο..η mito ειναι δυσαναλογη..απλα οχι και αηδια..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën REVOLTE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Σεπ 2009, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Μια χαρά είναι η Mito. Σίγουρα brera και gt δεν είναι βέβαια, αλλά οχι οτι δεν είναι ωραία. Αλλά γούστα είναι αυτά....
Φυσικά το πιο όμορφο alfa romeo είναι το 8c !


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën REVOLTE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Σεπ 2009, 23:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Νοέμ 2007, 23:18
Δημοσιεύσεις: 1666
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ ΟΛΕ
Εικόνες: 3
ενταξει το θεμα δεν ειναι η μιτο, αλλα κ μενα μου φαινεται λιγο παραξενο το σιτροενακι. κατι σε νισαν μικρα απο πισω ισως.....κ πολυ διαστημικο....ειναι τελικο σχεδιο????

( κ η μιτο μου φαινεται παραξενη )

_________________
Εικόνα συναντησεις Θεσ/κης 2012 ΕΔΩ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën REVOLTE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Σεπ 2009, 00:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
nonos έγραψε:
Καλα πως κανετε ετσι...δηλαδη 147,156,159,gt,brera δεν ειναι πολυ πιο καλοσχεδιασμενες..?To grande punto ειναι πολυ πιθο σωστο σχεδιο..η mito ειναι δυσαναλογη..απλα οχι και αηδια..

:agree
Η ALFA ROMEO αναγεννάται συνολικά προς τον σωστό δρόμο, για τα σημερινά (...και όσα έπονται?) CITROEN να δω τι θα λέμε σε μερικά χρόνια όταν πάψει να γυαλίζει η μπογιά τους ...ε το σχεδιό τους ήθελα να πω! :mrgreen :mrgreen :mrgreen

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën REVOLTE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Τελικα ερχεται σαν ds2!! http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 112390.asp

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Citroën REVOLTE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 22:45 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Αυτό με τον THP θα σπέρνει, αν και προβλέπεται ότι θα χαρακτηριστεί "γλυκούλικο" από το άλλο φύλο.

sent from a shiny Xantia II using Τapatalk 2

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën REVOLTE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 23:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
:agree Δημητρη!

Μιλαμε για ρεπορταζ χρονια μπροστα ετσι? παιζει να το λεμε οτι το Revolt θα εμφανιστει σαν DS2 και θα ειναι η προσπαθεια "αναβιωσης" του 2CV... Ποσο καιρο αληθεια το λεμε?
Θα κλεισει 5 χρονια το λεγε λεγε αλλα θα ειναι πολυ εντυπωσιακο αυτοκινητο!

Citroen Magnifique :love

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën REVOLTE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 23:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 31 Δεκ 2012, 01:10
Δημοσιεύσεις: 977
Τοποθεσία: Ναύπακτος
Όντως θ' αποκτήσουμε fan club γυναικών και όχι μόνο...
Με τη σειρά Ds ανεβαίνει επίπεδο η Citroen :)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroën REVOLTE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιούλ 2013, 14:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ελα ρε... προχτές έγραψα στο θέμα του C3 (για πλάκα) να βγάλει DS2 η citroen. Πάω να παίξω lotto. :D
Ελπίζω να βγεί και σε λίγο πιο σπορ/επιθετική έκδοση γιατί πράγματι αυτό είναι κάπως ... γλυκούλι.
Πάντως τη σειρά DS (αν και έχει ιστορικό όνομα) η citroen τη διαφήμιζε σαν αντι-ρετρό και αυτή ήταν σαφώς η κατεύθυνση του DS3. Τώρα το DS2 το γυρίζει.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Test Citroen C3 1.6 e-hdi
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 11
Citroen C3 eHDI 1.6 2012 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ A/C ΜΕΙΩΣΗ ΕΝΤΑΣΗΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Billielago
Απαντήσεις: 0
Τεστ: "CITROEN BX 1.6 GTI"
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: citbx1989
Απαντήσεις: 39
Citroen C5 2007 Facelift Led
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: pikos2000gr
Απαντήσεις: 12
Καφενείο "Τα μεταχειρισμένα Citroen"
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Blanc
Απαντήσεις: 14184
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ