Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Νέα μοντέλα


[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ 15 Δεκ 2019, 05:41 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: DS3 R3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Ιούλ 2010, 10:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3534
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Παράλληλα με την συμμετοχή της στο WRC όπου έχει κατακτήσει 5 παγκόσμιους τίτλους κατασκευαστών, η Citroën Racing πάντα προσέφερε τις υπηρεσίες της και σε ιδιώτες. Το νέο DS3 R3 συνεχίζει αυτή την παράδοση. Όντας προγραμματισμένο να κάνει το ντεμπούτο του στους αγώνες στο τέλος της χρονιάς, το DS3 R3 συνδυάζει τις υψηλές επιδόσεις με την προσιτή τιμή, με στόχο να αποτελέσει την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία.
Βασισμένο στους κανονισμούς της FIA για το νέο γκρουπ R3T, το DS3 μοιράζεται το πλαίσιο και την εμφάνιση του μοντέλου παραγωγής. Για την περίσταση, το ατσάλινο πλαίσιο έχει εφοδιαστεί με κλωβό ασφαλείας που αυξάνει την ακαμψία και προσφέρει προστασία στο πλήρωμα. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένα υπερτροφοδοτούμενο 4κυλινδρο σύνολο 1.6 λίτρων που βασίζεται στον κινητήρα που κινεί και την πολιτική έκδοση του μοντέλου. Η χρησιμοποίηση μιας σειράς αγωνιστικών εξαρτημάτων (φίλτρο αέρα, εκκεντροφόροι, πιστόνια, διωστήρες, σύστημα εξαγωγής, στροβυλοσυμπιεστής, ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης, κ.α.) έχουν σαν αποτέλεσμα η ισχύς να αγγίζει τους 210 ίππους, ενώ ακόμα πιο σημαντικό στοιχείο αποτελεί η τιμή της ροπής που φτάνει τα 350Nm.

Εικόνα

Το DS3 R3 έχει επωφεληθεί από την εμπειρία της ομάδας στους αγώνες του WRC. Όπως και στην περίπτωση της C4 WRC, έχει χρησιμοποιηθεί ένα 6ταχυτο σειριακό κιβώτιο που επιτρέπει την ταχύτατη αλλαγή σχέσεων, ενώ παράλληλα βελτιώνει τη συνολική αξιοπιστία του συστήματος μετάδοσης.
Η ανάρτηση σχεδιάστηκε με γνώμονα την κορυφαία απόδοση σε όλες τις επιφάνειες (χώμα και άσφαλτο). Παράλληλα, οι πολλαπλές ρυθμίσεις επιτρέπουν το στήσιμο του αυτοκινήτου να μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε οδηγικό στυλ. Η Citroën Racing προτείνει τη χρήση ελαστικών της BFGoodrich. Κατασκευασμένο χρησιμοποιώντας στοιχεία από τα αυτοκίνητα παραγωγής και αγωνιστικά εξαρτήματα, το DS3 R3 είναι διαθέσιμο από την Citroën Racing τόσο σαν κιτ μετατροπής όσο και σαν έτοιμο αγωνιστικό σύνολο.

Εικόνα

Πλαίσιο:
Η Citroën Racing έδωσε ιδιαίτερη σημασία στην παθητική ασφάλεια που προσφέρει το DS3 R3. Το ελαφρύ πλαίσιο έχει ενισχυθεί με πρόσθετες κολλήσεις και έχει εφοδιαστεί με ένα κλωβό ασφαλείας που χρησιμοποιεί περισσότερα από 45 μέτρα ατσάλινου σωλήνα. Ο κλωβός συναρμολογείται εκτός του αυτοκινήτου, κάτι που εξασφαλίζει κολλήσεις υψηλότερης ποιότητας. Με στόχο την καλύτερη κατανομή βάρους, η μπαταρία και το σύστημα πυρόσβεσης έχουν μετακομίσει πίσω από τα καθίσματα, ενώ μία
μεταλλική ποδιά προστατεύει το κάτω μέρος του κινητήρα, χαμηλώνοντας παράλληλα το κέντρο βάρους.

Ανάρτηση - Πέδηση:

Με στόχο την απόλυτη αποτελεσματικότητα κάτω από όλες τις συνθήκες, η ανάρτηση του DS3 R3 σχεδιάστηκε έτσι ώστε να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους κανονισμούς του γκρουπ R. Το μπροστινό υποπλαίσιο τροποποιήθηκε ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν σωληνωτά ψαλίδια ενώ συνολικά ο
μπροστά άξονας είναι ελαφρύτερος και πιο ανθεκτικός από τον αντίστοιχο παραγωγής. Τα εξελιγμένα σε συνεργασία με την BOS αμορτισέρ διαθέτουν αρκετές καινοτομίες. Παράλληλα, παρέχεται πλήρης ελευθερία ρυθμίσεων (γωνία κάμπερ, σύγκλιση, μετατρόχιο και γωνία caster εμπρός). Πίσω ο
ημιάκαμπτος άξονας έχει ενισχυθεί ενώ οι πλήμνες επιτρέπουν τη ρύθμιση της σύγκλισης των τροχών και της γωνίας camber. Το σύστημα επιβράδυνσης περιλαμβάνει δίσκους σε όλους τους τροχούς με 4πιστονες δαγκάνες εμπρός και 2πιστονες πίσω.

Κινητήρας:

Για πρώτη φορά η Citroën Racing ετοίμασε έναν αγωνιστικό «πελατιακό» κινητήρα που χρησιμοποιεί υπερτροφοδότηση. Η εμπειρία που αποκόμισε από σχεδόν 10 χρόνια παρουσίας στο WRC φάνηκε ιδιαίτερα χρήσιμη. Ο κινητήρας διατηρεί πολύ στενή σχέση με το σύνολο που εφοδιάζει και το DS3 παραγωγής. Χρησιμοποιεί σύμφωνα με τους κανονισμούς περιοριστικό στόμιο 29χλστ. και αποδίδει 210 ίππους και 350Nm ροπής. Λόγω των κανονισμών αρκετά εξαρτήματα προέρχονται από το μοντέλο παραγωγής. Η πολλαπλή
εισαγωγής και εξαγωγής, ο στροβυλοσυμπιεστής, τα μπεκ και η αντλίας είναι ακριβώς ίδιες. Αντίθετα το φίλτρο αέρα, οι εκκεντροφόροι, τα πιστόνια, οι διωστήρες και ο σφόνδυλος είναι ειδικά σχεδιασμένα για την αγωνιστική έκδοση. Για να εξασφαλιστεί η αδιάλειπτη λίπανση του κινητήρα κάτω από τις σκληρές αγωνιστικές συνθήκες ο σχεδιασμός του κάρτερ έχει αλλαχθεί. Το σύστημα εξαγωγής είναι ειδικά σχεδιασμένο για το R3 με τον καταλύτη να είναι παρόμοιος με εκείνον του C4 WRC. Τέλος η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα έχει τη δυνατότητα να συλλέγει και να αποθηκεύει ένα μεγάλο αριθμό παραμέτρων.

Κιβώτιο ταχυτήτων:

Η τοποθέτηση του ημιαυτόματου κιβωτίου παρέχει τη δυνατότητα για αστραπιαίες αλλαγές, ενώ παράλληλα αυξάνει την αξιοπιστία. Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου επιτρέπει τις αλλαγές μόνο όταν οι παράμετροι του κινητήρα επιτρέπουν κάτι τέτοιο. Για ακόμα μία φορά η εμπειρία από τους αγώνες στο
WRC επέτρεψε αυτή η κορυφαία τεχνολογία να εφαρμοστεί στο DS3 R3. Ο οδηγός επιλέγει τις σχέσεις από το τιμόνι όπως στο C4 WRC, ενώ ο συμπλέκτης υπάρχει μόνο για τη διαδικασία της εκκίνησης. Στοιχεία όπως η μονάδα πίεσης, οι ενεργοποιητές και οι υδραυλικές βαλβίδες προέρχονται απ’ ευθείας από το 6αρι ημιαυτόματο κιβώτιο της Citroën που χρησιμοποιείται στα μοντέλα παραγωγής.

Περισσότερα από 10.000χλμ. δοκιμών!

Μετά από 12 μήνες στα σχεδιαστήρια της Citroën Racing, το DS3 R3 κύλισε τους τροχούς του για πρώτηφορά στα τέλη Αυγούστου του 2009. Οι αρχικές δοκιμές έγιναν στο χώμα κάτω από σκληρές συνθήκες ώστε να ελεγχθεί η αντοχή και συνεχίστηκαν στην άσφαλτο. Συνολικά καλύφθηκαν περισσότερα από 10.000χλμ. κάτω από όλες τις συνθήκες. Πολλοί οδηγοί διαφορετικού επιπέδου πήραν μέρος στις δοκιμές ώστε οι μηχανικοί να συλλέξουν όσον το
δυνατόν περισσότερες πληροφορίες που θα βοηθήσουν στην εξυπηρέτηση των μελλοντικών αγωνιζομένων με το R3. Όλοι οι δοκιμαστές συμφώνησαν ότι τρία είναι τα σημεία που πραγματικά ξεχωρίζουν το DS3 R3: Η ροπή του κινητήρα, το ημιαυτόματο κιβώτιο και η ανάρτηση.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΠΛΑΙΣΙΟ
Κατασκευή
Ενισχυμένο πλαίσιο, κλωβός ασφαλείας
Αμάξωμα
Κοινό με το DS3 1.6THP, ειδικοί αεραγωγοί οροφής και
καθρέπτες

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος
1.6THP PSA - Διπλοί εκκεντροφόροι, κίνηση με καδένα. Ειδικά
(σε σχέση με τον κινητήρα παραγωγής) πιστόνια, διοστήρες και
σφόνδυλος
Διάμετρος x Διαδρομή
77x85,8 χλστ.
Κυβισμός
1598 κ.εκ.
Μέγιστη ιπποδύναμη
210 ίπποι στις 4750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή
350Nm στις 3000 σ.α.λ.
Ειδική απόδοση
131,4 ίπποι/λίτρο
Τροφοδοσία
Άμεσος ψεκασμός, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη πεταλούδα,
στροβυλοσυμπιεστής καυσαερίων,

ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ
Τύπος
Μηχανικός κεραμικός-μεταλλικός (δύο δίσκοι διαμέτρου
184χλστ.)
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση
Εμπρός
Κιβώτιο ταχυτήτων
Σειριακό 6 σχέσεων
Επιλογή ταχυτήτων
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, επιλογή από διακόπτες στο τιμόνι
Διαφορικό
Μπλοκέ της ZF

ΠΕΔΗΣΗ
Εμπρός
Αεριζόμενοι δίσκοι 330x30 mm (άσφαλτος) και 300x30 mm
(χώμα)
4πιστονες δαγκάνες
Πίσω
Δίσκοι 300x8 mm
2πιστονες δαγκάνες
Κατανομή
Ρυθμιζόμενη
Χειρόφρενο
Υδραυλικό

Πηγή: Δ.Τ. Citroen Hellas

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 R3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Ιούλ 2010, 12:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7393
Τοποθεσία: αθηνα
ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!λες και μας ακουγαν προχτες που μιλουσα με τον κωστα και κραζαμε που δεν εχουμε προσβαση σε παργματα απο την μαμα citroen racing!απο οτι φενετε η φιρμα αλαζει και αυτο μου αρεσει!απο τιμη καλητερα να μην ροτισουμε αλα το καλο ειναι οτι περνεις και οτι θες ας πουμε εντοσθια μοτερ εγκεφαλο εκκεντροφορους για 210 εργοστασιακα δεν ειναι και ασχημα!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 R3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Ιούλ 2010, 13:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14112
Εικόνες: 3
Απλα ΤΕΛΕΙΟ!!! :shift

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 R3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Ιούλ 2010, 13:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Ιουν 2009, 12:56
Δημοσιεύσεις: 1268
Τοποθεσία: πειραιας
μισο λεπτο γιατι θα τρελαθω... εδωσε ο θεος και η citroen racing κανει σοβαρες μετατροπεσ???
λετε να αρχισει να βγζει και τιποτα κιτακια ???? για τα καινουργια μοντελακια της????? αρχιζει να μαρεσει αυτο....τελικα θα εινα το επομενο μου αυτοκινητο citroen η οχι ... θα δειξει απο αυτα που μαθαινουμε εδω.

_________________
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....

ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ

ειναι τιμη μου να ειμαι μελος στο GCC

ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ... ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ????

Πόσες φορές μπορείς να ξεγελάσεις τον θάνατο????...
Εγώ πάντως δύο μέχρι στιγμής....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 R3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Ιούλ 2010, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7393
Τοποθεσία: αθηνα
αυτο εγραψε οτι τα πραγματα ειναι και ανεξαρτιτα μπορεις να παρεις οτι θες π.χ εντοσθια εγκεφαλο εξατμιση να πας 210!η κεητζ να πεζεις η φρενα η σαζμαν η οτι θες!εγω για αρχη θα επερνα τις ζαντες και τα φρενα και αυτοκολιτα και συγνωμη που θα το πω αλα δεν κρατιεμε.εινε μουν......................αρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 R3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Ιούλ 2010, 18:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7768
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη/Καβάλα
Εικόνες: 3
το αμαξι ειναι απλα φοβερο τελειο!!!!!!!!!το συγκεκριμενο ομως θα ειναι περιορισμενης παραγωγης η θα πωλειται κανονικα σαν το απλο;;;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 R3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Ιούλ 2010, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3534
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Δεν θα το βλέπεις σε όλες τις αντιπροσωπείες και σίγουρα θα χρειάζεται κάποια διαδικασία για την παραγγελία αλλά το σημαντικό είναι αυτό που λέει ο Πάνος. Θα μπορούμε να προμηθευόμαστε είδη "εργοστασιακής βελτίωσης".

Η αποταμίευση ξεκινά :)

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Prokopas για την δημοσίευση του/της: ΖήσηςXsara
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 R3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Ιούλ 2010, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7393
Τοποθεσία: αθηνα
ακριβος απλα απο ενα καταλαγο θα παραγγελνεις πραγματα οπως ακριβος καναμε στην peugeot την δεκαετια του 90 με τα 106 205 309 και αυτο ειναι το καλο.θα μπορεις να περνεις ποδοστηρια π.χ καθισματα βασεις αντιστρεπτικες γενικα οτι θες απο αυτο το κοσμιμα και να το βαζεις στο αμαξι σου.οι τιμες σιγουρα θα τσουζουν αλα η ποιοτιτα της βελτιωσης θα ειναι απλα απιστευτη

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε zxpanos για την δημοσίευση του/της: ΖήσηςXsara
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 R3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Ιούλ 2010, 23:08 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Επιτελους η Citroen με ομαδα και τμημα Racing εκτος του WRC, ωστε να ειναι πιο κοντα στους καταναλωτες. Γιατι μεχρι τωρα βλεπαμε Xsara και C4 στο WRC χωρις να υπαρχει και τιποτα δρομισιο, τωρα τουλαχιστον υπαρχει κατι σαν το αντιστοιχο της Peugeot Sport. Μπραβο. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 R3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 05:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14112
Εικόνες: 3
...και η Citroen το ειχε αυτο billara, σαν τμημα Citroen Sport ή Racing, απλα ποτε δεν ειχε Tuning τμημα οπως καποιες αλλες εταιριες! Τουλαχιστον αυτο ξερω εγω, ισως κανω και λαθος...(νομιζω εδω μεσα το ειχα ξαναδιαβασει αυτο)

Τον Προκοπη τον βλεπω να την κανει τη C4, ενα σκαλι πιο κατω πριν την ονομασει WRC by Prokop :mrgreen

Χαρα σε οσους φορανε ΤΗΡ!!! :shift

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 R3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 08:43 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αυτο εννοω και εγω Βασιλη, οτι ΟΚ εβλεπες αγωνιστικα της Citroen, αλλα δεν υπηρχε καπου που να πηγαινες οπως στην Peugeot Sport και να επαιρνες ραβδους, αμορτισερ, ελατηρια, μπαρα θολων, μπαρα ψαλιδιων κτλ κτλ. Στα Saxo-Rallye γινονταν η τρπαμπα, επειδη ειχαν ακριβως το ιδιο σασι με αλλα μουτρα-κωλο-ταμπλω αλλα σε αλλο αμαξι δεν γινεται αυτο, αφου δυσκολα ταιριαζουν τα υπολοιπα σασι τοσο πολυ μεταξυ τους. Τωρα τουλαχιστον υπαρχει και τετοιο τμημα ή τουλαχιστον θα υπαρξει. Εγινε η αρχη.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 R3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 11:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7393
Τοποθεσία: αθηνα
ακριβως εγινε η αρχη αυτο ειναι το σημαντικο και τπτ αλο

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 R3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 13:05 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ακριβως :thumb Ειναι κατι που μαλλον καποιοι το περμενα και χρονια, και επι τελους ηρθε ;)

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 R3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 13:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
http://www.dailymotion.com/video/xbkf3f ... ris-m_auto

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 R3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Σεπ 2012, 18:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 02 Ιουν 2012, 00:13
Δημοσιεύσεις: 20
Εικόνες: 0
ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron