Ανοίγω νέο θέμα για να μην γίνομαι off topic γράφοντας σε παραπλήσια θέματα που αφορούν Ds3 και Lpg ή C4 χωρίς τον THP. Αν οι υπεύθυνοι του club θεωρήσουν ότι είναι περιττό ας το μεταφέρουν η διαγράψουν.Έχοντας διαβάσει και ξαναδιαβάσει εδώ μέσα οτιδήποτε αφορά το υγραέριο και για τους λόγους που ήδη έχω αναφέρει έχω καταλήξει στο ότι το θέλω.
Θα μου πεις τι το ήθελες το Turbo αφού το πήρες για επιδόσεις κτλ κτλ.
Έστω ότι χάνω ένα 10% σε επιδόσεις, ok δε τρέχει και τίποτα. Έτσι κι αλλιώς αρκετή δύναμη έχει, σπάνια το σπάω, κοντρακιάς δεν είμαι, και τι δύναμη του την εκμεταλλεύομαι εκεί που ακριβώς χρειάζεται.
Είναι κρίμα όμως να ακυρώνω εκδρομούλα στα Γιάννενα σκεπτόμενος 80€ που όπως και να το κάνεις δεν είναι λίγα…….και η βενζίνη δεν έχει πάει ακόμα 2€ όπως λένε ότι θα πάει.
Στη Πάτρα πλέον απ’ ότι ξέρω υπάρχουν τρεις εγκαταστάτες συστημάτων υγραεριοκίνησης και η πρώτη αντλία KolokithasGas ετοιμάζεται. (έχει ήδη καθυστερήσει αλλά επειδή βρίσκεται 2΄ από το σπίτι μου βλέπω ότι η εργασίες προχωρούν
Ό ένας ανήκει στο δίκτυο service και εμπορίας group Vag.
Πήγα και ρώτησα στους άλλους δύο και η αλήθεια είναι πως με μπέρδεψαν λιγάκι.
Ο πρώτος που πήγα είναι ο Χρυσόπουλος, έχει εξουσιοδοτημένο service Mazda και τον ξέρω προσωπικά. (πηγαίναμε μαζί σχολείο).
Ανήκει στη Lpg AutoHellas και τοποθετεί συστήματα Versus. Νομίζω Πολωνικά (
http://www.versusgas.com/ )
Έχει τοποθετήσει μέχρι τώρα σε 40 περίπου οχήματα. Σε Thp όμως όχι. Μου έδωσε την παρακάτω προσφορά
Σύστημα Υγρ/Κίνησης 4ης Γενιάς
1) maxi kit τετραπλό 379,26
2) ντεπόζιτο εσωτερικό (ρεζέρβας) 55Lt 630x225 135,00
3) πολυβαλβίδα 75,00
4) χαλκοσωλήνας 2μ Φ8 8,10
5)Διάφορα 10,40
6)Αντάπτορες σετ 50,00
7)Τάπα πλήρωσης απλή 13,00
8)Kit Lpg oil (ανα 10000χλμ) 52,00 (αλλά την πρώτη φορά δε το πληρώνω)
9)Μηχανολόγος 30,00
10)Τοποθέτηση (13εργ/ρες) 442,00
Σύνολο με ΦΠΑ. 1405,59
Αυτό που με μπέρδεψε είναι ότι μου προτείνε 4ης γενιάς και όχι πέμπτης γιατί λέει το πέμπτης δεν κάνει για το αυτοκίνητο μου γιατί δεν είναι αμέσου ψεκασμού
και ότι το 5ης προβλέπετε για προδιαγραφές ρύπων Euro 5
Το σύστημα δεν είναι σίγουρο ότι μπαίνει και πρέπει να του το αφήσω για 5 μέρες για να λύσει την πολλαπλή εισαγωγής, να δει αν μπαίνει. Αν τελικά δε μπαίνει δε πληρώνω τίποτα. Αν μπαίνει η επιπλέον αυτή εργασία θα κοστίσει κάτι λίγο το οποίο θα το δούμε στο τελικό ποσό (Κανά 50ρι)
Δυστυχώς δε μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.
Έφυγα σχεδόν τρέχοντας
Ο δεύτερος που πήγα είναι δίπλα την αντλία του Κολοκυθά και είναι συνεργείο και αυτό της Mazda. Επειδή έτρεχαν και δεν έφταναν από τη πολύ δουλειά επί τροχάδην ο τεχνικός που είδε το αυτοκίνητο μου είπε ότι περιμένει απάντηση από Ιταλία για ένα έτοιμο κιτ το οποίο είναι παραμετροποίησιμο. Το πρόβλημα είναι ότι έρχεται ρεταρισμένο για τον συγκεκριμένο κινητήρα και στην περίπτωση που αλλάξω εγώ κάτι πχ ένα φίλτρο το κιτ πρέπει να μπορεί να δεχτεί τυχόν ρυθμίσεις για να μην προκληθεί κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα. Χαρακτηριστικά μου είπε ότι δεν είναι λίγα στην Αθήνα τα fsi που έχουν σπάσει…
Προσφορά δε μου έδωσε ακόμα αλλά στο περίπου είναι 1800€
Σκέτη απογοήτευση….
Σόρρυ για το μακροσκελές ποστ αλλά θέλω γνώμες και ιδιαίτερα από όσους το έχουν ψάξει το θέμα….