Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Νοέμ 2010, 14:10
Ανοίγω αυτό το θέμα διότι, συνεχώς βγαίνουμε εκτός θέματος ( δηλαδή off topic) και χαλάμε τα θέματα. Και ξεκινάω με μια αντιπαράθεση, που έχω με τον φίλο Blanc Ange.
Αφου ξερουμε λοιπον τι ειναι ρετρο, τοτε επετρεψε μου να θεωρω οτι ολο το Group Fiat ειναι ο ορισμος του ρετρο!
Απο το 500ρακι και τη Mito, μεχρι τη νεα Delta κτλ κτλ!
Ναι βγαζω πικρα, ετσι ειναι ομως...τα σχεδια στερεψαν και το καποτε δυνατο σημειο των ιταλων, δεν υπαρχει πια...και αυτο ηταν ο σχεδιασμος.
Περα της Fiat που πουλαει και συντηρει ολο το Group, ολες οι υπολοιπες ειναι παρε τη μια και χτυπα την αλλη. Καθε 10 χρονια βλεπουν μοντελο και οταν αποφασιζουν να βγαλουν μοντελο, ειναι copy paste με ομοσταβλα!
Anyway, δε θελω να επεκταθω και ουτε θα μπω στο τρικ της αντιπαραθεσεις με φιλο-ιταλικες αποψεις, δικαιωμα σας ειναι αλλωστε και ειναι απολυτα σεβαστο, μη ξεχναμε ομως οτι ειμαστε στο GCC ξαναλεω, γιατι καπου χανουμε το μετρο...δεκτες οι αναφορες και τα σχολια, αλλα καποιες στιγμες το παρακανετε παιδια και το ειπα και πιο πισω. Ολα με ενα μετρο!
Είναι φιλο-ιταλική άποψη ότι όπως η PSA, το VW group, οι εταιρίες της FORD (Ford-mazda-volvo) κλπ κλπ έχουν κοινά πατώματα και κοινά μηχανικά μέρη, έτσι και το Gruppo FIAT κάνει το ίδιο.
Όσο copy paste, είναι το DS3 του 207, άλλο τόσο είναι και η Mito του Grande Punto (και του Corsa, σε αυτή τη περίπτωση). Και ποιανού παλιού alfa romeo, είναι αντίγραφο η Mito, η η 159? Η Lancia Delta ποιανής Lancia αντίγραφο είναι? (που δεν μ'αρέσει και καθόλου).
Είναι ρετρό όλα τα mercedes, τα BMW, τα AUDI, επειδή έχουν ανασχεδιασμούς της ίδιας μάσκας τα τελευταία 50 χρόνια? η είναι εταιρική ταυτότητα? Με αυτή την λογική η πιο απαράδεκτη εταιρία στον κόσμο είναι η Porsche που διαρκώς βγάζει την 911, η οποία λογικά είναι 30 χρόνια ρετρό (10 χρόνια ήταν σύγχρονη ) και ότι έβγαλε από εκεί και πέρα ήταν σχεδιαστικές πατάτες, (914, 924, 944, 968, 928, cayenne & panamera) εκτός αν ήταν πάλι ρετρό σχεδιασμοί, όπως η Boxter & Cayman.
Αν κοιτώντας , τις 159, brera, mito, 8c, quattroporte, Gran Turismo, panda, punto, 500, Lancia Musa και όλες τις Ferrari, βλέπεις ξεπεσμένα σχέδια, τότε είναι για καθαρά υποκειμενικούς λόγους, διότι όλα αποτελούν, παραδείγματα πετυχημένου σχεδιασμού στα case studies, των περισσοτέρων σχολείων Βιομ. σχεδιασμού.
Blanc Ange έγραψε:
Αφου ξερουμε λοιπον τι ειναι ρετρο, τοτε επετρεψε μου να θεωρω οτι ολο το Group Fiat ειναι ο ορισμος του ρετρο!
Απο το 500ρακι και τη Mito, μεχρι τη νεα Delta κτλ κτλ!
Ναι βγαζω πικρα, ετσι ειναι ομως...τα σχεδια στερεψαν και το καποτε δυνατο σημειο των ιταλων, δεν υπαρχει πια...και αυτο ηταν ο σχεδιασμος.
Περα της Fiat που πουλαει και συντηρει ολο το Group, ολες οι υπολοιπες ειναι παρε τη μια και χτυπα την αλλη. Καθε 10 χρονια βλεπουν μοντελο και οταν αποφασιζουν να βγαλουν μοντελο, ειναι copy paste με ομοσταβλα!
Anyway, δε θελω να επεκταθω και ουτε θα μπω στο τρικ της αντιπαραθεσεις με φιλο-ιταλικες αποψεις, δικαιωμα σας ειναι αλλωστε και ειναι απολυτα σεβαστο, μη ξεχναμε ομως οτι ειμαστε στο GCC ξαναλεω, γιατι καπου χανουμε το μετρο...δεκτες οι αναφορες και τα σχολια, αλλα καποιες στιγμες το παρακανετε παιδια και το ειπα και πιο πισω. Ολα με ενα μετρο!
Είναι φιλο-ιταλική άποψη ότι όπως η PSA, το VW group, οι εταιρίες της FORD (Ford-mazda-volvo) κλπ κλπ έχουν κοινά πατώματα και κοινά μηχανικά μέρη, έτσι και το Gruppo FIAT κάνει το ίδιο.
Όσο copy paste, είναι το DS3 του 207, άλλο τόσο είναι και η Mito του Grande Punto (και του Corsa, σε αυτή τη περίπτωση). Και ποιανού παλιού alfa romeo, είναι αντίγραφο η Mito, η η 159? Η Lancia Delta ποιανής Lancia αντίγραφο είναι? (που δεν μ'αρέσει και καθόλου).
Είναι ρετρό όλα τα mercedes, τα BMW, τα AUDI, επειδή έχουν ανασχεδιασμούς της ίδιας μάσκας τα τελευταία 50 χρόνια? η είναι εταιρική ταυτότητα? Με αυτή την λογική η πιο απαράδεκτη εταιρία στον κόσμο είναι η Porsche που διαρκώς βγάζει την 911, η οποία λογικά είναι 30 χρόνια ρετρό (10 χρόνια ήταν σύγχρονη ) και ότι έβγαλε από εκεί και πέρα ήταν σχεδιαστικές πατάτες, (914, 924, 944, 968, 928, cayenne & panamera) εκτός αν ήταν πάλι ρετρό σχεδιασμοί, όπως η Boxter & Cayman.
Blanc Ange έγραψε:
Ναι βγαζω πικρα, ετσι ειναι ομως...τα σχεδια στερεψαν και το καποτε δυνατο σημειο των ιταλων, δεν υπαρχει πια...και αυτο ηταν ο σχεδιασμος.Ναι βγαζω πικρα, ετσι ειναι ομως...τα σχεδια στερεψαν και το καποτε δυνατο σημειο των ιταλων, δεν υπαρχει πια...και αυτο ηταν ο σχεδιασμος.
Αν κοιτώντας , τις 159, brera, mito, 8c, quattroporte, Gran Turismo, panda, punto, 500, Lancia Musa και όλες τις Ferrari, βλέπεις ξεπεσμένα σχέδια, τότε είναι για καθαρά υποκειμενικούς λόγους, διότι όλα αποτελούν, παραδείγματα πετυχημένου σχεδιασμού στα case studies, των περισσοτέρων σχολείων Βιομ. σχεδιασμού.