Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 13 Ιουν 2024, 05:14 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Φεβ 2011, 11:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
450+ σε δυο ροδες :s ο χαρος σε μηχανη :D

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Απρ 2011, 20:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4747
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
dimitrisc4vts έγραψε:
με λιγα λογια αν πχ μπει ενας κινητηρα kawasaki zzr 1380cc 200hp μπει στο δικο μου το c4 δεν θα παει βημα? και αν μπει ο δικος μου ο 2λιτρος στην hayabusa επισης αυτην δεν θα τραβαει? παντως καπου εβλεπα ενα βιντεο ειχαν βαλει το μοτερ της suzuki hayabusa 1340cc 192hp σε smart και πραγματικα δεν μπορουσαν να το κρατησουν στον δρομο.


Δεν θα μπορούσες να το ξεκινήσεις θα έσβηνε συνεχώς, λόγω έλλειψης βολάν. Με βολάν και το κατάλληλο κιβώτιο ταχυτήτων, μια χαρά θα πήγαινε και μάλιστα γρήγορα, απλά θα ανέβαζες την προσωπική σου κατανάλωση σε παυσίπονα, λόγω πονοκεφάλου, αφού θα το δούλευες 6.000-14.000 σαλ.

Τώρα για το αντίστροφο, νομίζω πως θα υπήρχε σημαντική δυσκολία να μπεί η δύναμη στον δρόμο. Θα είχες υπερβολικά μακριές σχέσεις και δεν θα είχες το μοτοσυκλετίστικο φρενάρισμα μηχανής.

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ 2011, 00:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
zxpanos έγραψε:
το ειχα και εγω απορια αυτο και μετα απο ερευνα κατελιξα σε πολα σημπερασματα.τα παρελκομενα ενως μοτερ μοτο ειναι πολη εξεζητημενα και απιστευτα εξελιγμενα.π.χ ενα honda crf 450 με ενα κηλινδρο και4 βαλβιδες ουτε λιγο ουτε πολη βγαζει 77 αλογα ροδα!!!!οκ ειναι σχεδοναγωνηστικο μηχανακι αλα αυτο θελει ενα πιστονι καθε 40 ωρες λητουργειας.οι κιλινδροι τους σηνιθως εχουν επηκαλιψη νικασιλ,ειναι μια πολη ακριβη κατεργασια που στοχο εχει να μιωσει τριβες και θερμοκρασιες.καλουντε να διχηρστουν λιγοτερα κιλα αφου μαζι με τον αναβατη σηνιθως δεν περναν τα 300 κιλα οποτε μπορουν να ειναι ποληστροφα.εχουν τρομερη τεχνολογια στην μεταδωση και απο το 80 σηνηθως 6 σχεσεις.εχουν απιστευτη τεχνολογια στα ηλεκτρονικα τους αφου απο το 98 τα περισοτερα ειναι 8μπεκα με και 5πεταλουδα,χρησημοποιουν σαφως καλητερες εξαγωγες αφου μεχρι και το 04 δεν ειχαν καν προδιαφραφες καυσαεριων(τοτε εγινε ηποχρεοτικη η χρηση καταλυτη)στο θεμα εισαγωγης εχουν πολη πολη δουλιτσα αφου σηνηθως το ρεζερβουαρ ειναι φιλτροκουτι και παντα χρησημοποιουν εισαγωγη αερα με πιεση(ram air direct srad κτλ)πραγμα που σιμενει οτι οσο αυξανετε η ταχητιτα και η πιεση του αερα τοσα ποιο πολα αλογα βγαζουν.τελος να σου πω οτι λογο της απιστευτης εξελιξης της μηχανικης κατεργασιας τους σηνηθως φτανουν ανετα μεχρι και τα 100.000χλμ αξιοπιστα και χωρις πορβληματα

pano εμένα έχει 8 πεταλούδες :P
4 ηλεκτρονικές και 4 μηχανικές οι ηλεκτρονικές καταργήθηκαν γιατί το έκαναν πολύ πολιτισμένο

παιδιά μιλάμε για τελείως διαφορετικές φιλοσοφίες λειτουργίας τα αμάξια θέλουν ροπή τα μοτο θέλουν άλογα το αμάξι η πρώτη βγάζει το πολύ 50-60 και εμένα η μηχανή βγάζει 130 άλλες σχέσεις μετάδοσης το ένα με το άλλο

και για να μπουν όλα αυτά τα μοτέρ σε σμαρτ και τουμπαλι υπήρξαν μεγάλες μετατροπές σε σασμάν μπορεί και σε ρυθμίσεις μοτέρ πολλά μπορεί
όχι επειδή το βάλανε μπήκε και κουτί και δούλεψε με την πρώτη, μερικές φορές αυτά περνούν και χρόνια για να δουλέψουν

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Απρ 2011, 15:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
κατι σχετικο http://youtu.be/nWhqlcxwzxs

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Απρ 2011, 08:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Απρ 2010, 11:16
Δημοσιεύσεις: 140
zxpanos έγραψε:
το ειχα και εγω απορια αυτο και μετα απο ερευνα κατελιξα σε πολα σημπερασματα.τα παρελκομενα ενως μοτερ μοτο ειναι πολη εξεζητημενα και απιστευτα εξελιγμενα.π.χ ενα honda crf 450 με ενα κηλινδρο και4 βαλβιδες ουτε λιγο ουτε πολη βγαζει 77 αλογα ροδα!!!!οκ ειναι σχεδοναγωνηστικο μηχανακι αλα αυτο θελει ενα πιστονι καθε 40 ωρες λητουργειας.οι κιλινδροι τους σηνιθως εχουν επηκαλιψη νικασιλ,ειναι μια πολη ακριβη κατεργασια που στοχο εχει να μιωσει τριβες και θερμοκρασιες.καλουντε να διχηρστουν λιγοτερα κιλα αφου μαζι με τον αναβατη σηνιθως δεν περναν τα 300 κιλα οποτε μπορουν να ειναι ποληστροφα.εχουν τρομερη τεχνολογια στην μεταδωση και απο το 80 σηνηθως 6 σχεσεις.εχουν απιστευτη τεχνολογια στα ηλεκτρονικα τους αφου απο το 98 τα περισοτερα ειναι 8μπεκα με και 5πεταλουδα,χρησημοποιουν σαφως καλητερες εξαγωγες αφου μεχρι και το 04 δεν ειχαν καν προδιαφραφες καυσαεριων(τοτε εγινε ηποχρεοτικη η χρηση καταλυτη)στο θεμα εισαγωγης εχουν πολη πολη δουλιτσα αφου σηνηθως το ρεζερβουαρ ειναι φιλτροκουτι και παντα χρησημοποιουν εισαγωγη αερα με πιεση(ram air direct srad κτλ)πραγμα που σιμενει οτι οσο αυξανετε η ταχητιτα και η πιεση του αερα τοσα ποιο πολα αλογα βγαζουν.τελος να σου πω οτι λογο της απιστευτης εξελιξης της μηχανικης κατεργασιας τους σηνηθως φτανουν ανετα μεχρι και τα 100.000χλμ αξιοπιστα και χωρις πορβληματα


Πανο τα CRF 50 αλογα βγαζουν οχι 77...Περιπου 55 στροφαλο...Και του παγκοσμιου δεν φτανουν μεχρι 70 με παρα πολυ πουσαρισμα και μερικα ειναι και 480....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Απρ 2011, 08:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
http://www.youtube.com/watch?v=fUH8S5wvK0M

Το ότι γίνεται, γίνεται αλλά κοιτάξτε τι θυσιάζεται.
Και από οδηγησιμότητα?

είμαι και off topic!

_________________
C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!!
Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL
Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά!
Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Απρ 2011, 23:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Φεβ 2011, 19:25
Δημοσιεύσεις: 58
Εικόνες: 0
Ταπεινη μου αποψη το καθε μοτερ φτιαχνεται για μια συγκεκριμενη χρηση!!!!Παραδειγμα ενα συμβατικο αυτοκινητο πρεπει να ειναι αυτοκινητο μεγαλης διαρκειας ,οικονομικο,προσιτο και πανω απο ολα αξιοπιστο.Ενα αυτοκινητο f1 εχει 700 αλογα απο μολις 3500 κυβικα και στροφαρει γυρω στις 17000 στροφες το λεπτο.Το κοστος κατασκευης ενος τετοιου κινητηρα ειναι τεραστιο καθως και τα μεταλλα για να αντεξουν δν θα ειναι κατι απλο!Το παπι μου ειναι 125 και βγαζει 18 διχρονα αλογα ενω η εξωλεμβια μου ειναι 334 και βγαζει μολις 40 γιατι αυτα τα αλογα πρεπει να εχουν διαρκεια και κατα τη λειτουργια του κινητηρα αλλα και στη ζωη του κινητηραΤ πολλα αλογα εχουν συνεπεια πολλες στροφες μεγαλες θερμοκρασιες μεγαλη ποσοτητα καυσιμου!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 22 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

4ος Αγώνας πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας αυτοκινήτων,
Δ. Συζήτηση: Ελληνικοί Αγώνες
Συγγραφέας: souledge
Απαντήσεις: 0
Παρουσίαση αυτοκινήτων F1 2009
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 3
Ψαλιδια διαφορες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: καζαμιας
Απαντήσεις: 7
Πώς γίνεται κάποιος έμπορος αυτοκινήτων;
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Kostas C3
Απαντήσεις: 9
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron