zxpanos έγραψε:
το ειχα και εγω απορια αυτο και μετα απο ερευνα κατελιξα σε πολα σημπερασματα.τα παρελκομενα ενως μοτερ μοτο ειναι πολη εξεζητημενα και απιστευτα εξελιγμενα.π.χ ενα honda crf 450 με ενα κηλινδρο και4 βαλβιδες ουτε λιγο ουτε πολη βγαζει 77 αλογα ροδα!!!!οκ ειναι σχεδοναγωνηστικο μηχανακι αλα αυτο θελει ενα πιστονι καθε 40 ωρες λητουργειας.οι κιλινδροι τους σηνιθως εχουν επηκαλιψη νικασιλ,ειναι μια πολη ακριβη κατεργασια που στοχο εχει να μιωσει τριβες και θερμοκρασιες.καλουντε να διχηρστουν λιγοτερα κιλα αφου μαζι με τον αναβατη σηνιθως δεν περναν τα 300 κιλα οποτε μπορουν να ειναι ποληστροφα.εχουν τρομερη τεχνολογια στην μεταδωση και απο το 80 σηνηθως 6 σχεσεις.εχουν απιστευτη τεχνολογια στα ηλεκτρονικα τους αφου απο το 98 τα περισοτερα ειναι 8μπεκα με και 5πεταλουδα,χρησημοποιουν σαφως καλητερες εξαγωγες αφου μεχρι και το 04 δεν ειχαν καν προδιαφραφες καυσαεριων(τοτε εγινε ηποχρεοτικη η χρηση καταλυτη)στο θεμα εισαγωγης εχουν πολη πολη δουλιτσα αφου σηνηθως το ρεζερβουαρ ειναι φιλτροκουτι και παντα χρησημοποιουν εισαγωγη αερα με πιεση(ram air direct srad κτλ)πραγμα που σιμενει οτι οσο αυξανετε η ταχητιτα και η πιεση του αερα τοσα ποιο πολα αλογα βγαζουν.τελος να σου πω οτι λογο της απιστευτης εξελιξης της μηχανικης κατεργασιας τους σηνηθως φτανουν ανετα μεχρι και τα 100.000χλμ αξιοπιστα και χωρις πορβληματα
pano εμένα έχει 8 πεταλούδες
4 ηλεκτρονικές και 4 μηχανικές οι ηλεκτρονικές καταργήθηκαν γιατί το έκαναν πολύ πολιτισμένο
παιδιά μιλάμε για τελείως διαφορετικές φιλοσοφίες λειτουργίας τα αμάξια θέλουν ροπή τα μοτο θέλουν άλογα το αμάξι η πρώτη βγάζει το πολύ 50-60 και εμένα η μηχανή βγάζει 130 άλλες σχέσεις μετάδοσης το ένα με το άλλο
και για να μπουν όλα αυτά τα μοτέρ σε σμαρτ και τουμπαλι υπήρξαν μεγάλες μετατροπές σε σασμάν μπορεί και σε ρυθμίσεις μοτέρ πολλά μπορεί
όχι επειδή το βάλανε μπήκε και κουτί και δούλεψε με την πρώτη, μερικές φορές αυτά περνούν και χρόνια για να δουλέψουν