Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ 02 Ιουν 2024, 06:40 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μαρ 2011, 15:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4903
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Μετά απο όλα αυτά η δική μου απορία είναι γιατί δεν κοιτάμε τι γίνεται στα αυτοκίνητα που έρχονται απο το εργοστάσιο με LPG; Δηλαδή έχουν άλλες βαλβίδες; Προσθέτουν λάδι; Στο πρώτο απάντησε ο gemi.
Όσο για τον καταλύτη, δεν μπορεί να αφαιρεθεί αφού το αυτοκίνητο έχει τη δυνατότητα κίνησης με βενζίνη. Τα εργοστασιακά LPG έχουν κανονικά τεπόζιτο βενζίνης;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μαρ 2011, 17:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Έχουν κανικά όλα τα συστήματα. Υποστηρίζουν το υγραέριο με σύστημα 5ης γενιάς, ενώ κινούνται με υγραέριο δηλ. ψεκάζουν περιοδικά με βενζίνη (1 λ/100km) για να ψύχουν τις βαλβίδες.
H γενική εκτίμηση που επικρατεί παντως στις μετατροπές LPG, είναι να υπολογίζεται σαν κόστος στο πακέτο κ ένας κινητήρας ανα 120.000 χιλ.
:hmm :hmm Κάποιο λάκο έχει η φάβα lol


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μαρ 2011, 19:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 19 Μαρ 2011, 23:34
Δημοσιεύσεις: 42
Τοποθεσία: Athens
MeddlingMageGR έγραψε:
πως θα ηθελες δλδ να σου μιλησει... να σου κάνει διάλεξη πανεπιστημιακού επιπέδου? Η θα ήθελες να σου κατεβάσει ορολογίες και παραπομπές σαν να ήταν ο Παπυρος Λαρούς και η Μπριτάνικα μαζί...
την άποψή του λέει ο άνθρωπος, απλα και καταννοητά.

δεν νομιζω να ξερει απο πανεπιστημιο ο κυριος οποτε και να ηθελε δεν θα μπορουσε.η αποψη του οταν δεν τεκμηριωνει αυτα που λεει με τεχνικες ορολογιες και αριθμους ειναι απλα δικη του! δηλαδη ειπε κατι που εσενα σε επεισε και ποιο ηταν αυτο? απο τι στιγμη που δεν απεδειξε αυτα που ειπε ειναι το ιδιο ασχετος με αυτους που κοροιδευει. ο μαστορας νταραβερι θελει να κανει απλα για να γινει θεμα και να ακουστει μηπως και μαζεψει κανενα πελατη παραπανω. η μηχανολογια ειναι επιστημη αν ελεγε αυτα στην γερμανια θα τον ειχαν στον καθαρισμο χωρων συνεργειου :laugh κατι τετοια ατομα βασανιζουν τα αμαξια στα συνεργεια και μετα απορει ο ιδιοκτητης γιατι σαραβαλιασε το αμαξι τοσο γρηγορα. σαν επαγγελματιας οδηγος που ειμαι δεν αφηνω κανεναν να με πεισει για αυτα που λεει αν δεν μου αποδειξει πρωτα αυτα που αναφερει. σε οσα συνεργεια εχω μπει παντα τα ιδια βλεπω. ολοι ξερουν καλυτερα απο τους αλλους αλλα αμα παρατηρησεις ολοι προχειροδουλειες κανουν και μισοδουλειες στο αμαξι σου που αν βγαλει καμια ζημια παραπανω θα ειναι χαρα τους γιατι παλι απο αυτο θα κερδισουν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μαρ 2011, 20:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2851
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
GEMI έγραψε:
H γενική εκτίμηση που επικρατεί παντως στις μετατροπές LPG, είναι να υπολογίζεται σαν κόστος στο πακέτο κ ένας κινητήρας ανα 120.000 χιλ.
:hmm :hmm Κάποιο λάκο έχει η φάβα lol


αυτο δεν ισχυει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Μαρ 2011, 15:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4903
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
GEMI έγραψε:
Έχουν κανικά όλα τα συστήματα. Υποστηρίζουν το υγραέριο με σύστημα 5ης γενιάς, ενώ κινούνται με υγραέριο δηλ. ψεκάζουν περιοδικά με βενζίνη (1 λ/100km) για να ψύχουν τις βαλβίδες.
H γενική εκτίμηση που επικρατεί παντως στις μετατροπές LPG, είναι να υπολογίζεται σαν κόστος στο πακέτο κ ένας κινητήρας ανα 120.000 χιλ.
:hmm :hmm Κάποιο λάκο έχει η φάβα lol


Αρα δεν προσθέτουν τίποτα στο μείγμα απλά ψεκάζουν περιοδικά με βενζίνη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Μαρ 2011, 17:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Σωστά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ 2011, 14:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Να πω και γω την γνώμη μου σαν χρήστης υγραερίου εδώ και 10 περίπου μήνες.
Η οικονομία στην τσέπη, ναι είναι δεδομένη και την υπολογίζω περίπου στο 35%
σε σχέση με την χρήση της βενζίνης.
Στο θέμα των επιδόσεων το υγραέριο υστερεί τόσο, που δύσκολα το καταλαβαίνει κανείς.
Τουλάχιστον στο δικό αμάξι.
Και τώρα τα μειονεκτήματα:
Βαλβίδες θα κάψει όπως και να έχει. Είναι δεδομένο. Το μόνο που μπορώ να κάνω
για να τις βοηθήσω είναι το κιτ λίπανσης, αλλά και πάλι δεν αναιρεί το γεγονός
ότι οι βαλβίδες θα καούν. Απλά παρατείνω λίγο την ζωή τους
(50-80% ανάλογα με την χρήση της μηχανής)

και τώρα λίγα μαθηματικά.

Έστω 20Κ χλμ ανά χρόνο με 10 λίτρα μέση κατανάλωση βενζίνης
(1.65€/λίτρο τρέχουσα τιμή) =3300€ ανά έτος
Έστω τώρα 20Κ χλμ ανά χρόνο με 12,5 λίτρα μ. κ. υγραερίου
(0.8€/λίτρο τρέχουσα τιμή) =2000€ ανά έτος
Κέρδος 1300€/χρόνο

Οι βαλβίδες με την χρήση λίπανσης θα καούν περίπου στις 150Κ χλμ
(εμπειρικό δεδομένο). Σε αυτά τα χλμ θα έχω εξοικονομίσει περίπου 9750€
(150.000/20.000=7.5 χρόνια*1300€=9750€)
Μια επισκευή στο κεφαλάρι με αντικατάσταση βαλβίδων κοστίζει
(πάντα για το δικό μου αμάξι) περίπου 1200€ νομίζω ότι το κόστος είναι μικρό σε
σχέση με το κέρδος.

Και στην τελική το σημαντικότερο!!!!
Μέχρι να κάψει βαλβίδες το αμάξι μου θα έχει συμπληρώσει περίπου 190.000 χλμ
(η εγκατάσταση έγινε στις 43.000χλμ) και περίπου 10 χρόνια ζωής.
(εε νομίζω ότι ένα αυτοκίνητο 10 χρόνων πιο πιθανό είναι να κάψει
φλάντα από κολημένο θερμοστάτη παρά βαλβίδες)

Και μια πολύ φιλική συμβουλή για τα παιδιά που έχουν άμεσο ψεκασμό!!!

Να μην διανοηθείτε καν να περάσετε LPG.
Ο ψεκασμός της βεζίνης είναι έτσι διαμορφομένος για να ψύχει την κορώνα του εμβόλου.
Σε λιγότερο από 1000χλμ το 80% των TSI (λόγια εγκαταστάτη) υπέστησαν τρελές ζημιές
στη μηχανή από αυτόν το λόγο. (λόγω έλειψης ψύξης, τρυπήσαν έμβολα, λιώσαν μέταλλα κτλ)

Σκεφτείτε το καλά!!!! Εάν αποδεδειγμένα λυθεί το πρόβλημα της ψύξης τότε ναι είμαι μαζί σας!!!

_________________
C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!!
Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL
Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά!
Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ 2011, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4903
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Μήπως αυτό έχει να κάνει με το είδος του kit που μπαίνει; Γιατί με ενα απλό ψάξιμο στο google βλέπω kit που λένε πως κάνουν για direct injection. Δε μπορεί να το πουλάνε έτσι και να σου λιώνει τα πιστόνια σε μερικές μέρες...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ 2011, 17:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Daravigos Andreas έγραψε:
................... Σε αυτά τα χλμ θα έχω εξοικονομίσει περίπου 9750€
(150.000/20.000=7.5 χρόνια*1300€=9750€)
Μια επισκευή στο κεφαλάρι με αντικατάσταση βαλβίδων κοστίζει
(πάντα για το δικό μου αμάξι) περίπου 1200€ νομίζω ότι το κόστος είναι μικρό σε
σχέση με το κέρδος.

Και στην τελική το σημαντικότερο!!!!
Μέχρι να κάψει βαλβίδες το αμάξι μου θα έχει συμπληρώσει περίπου 190.000 χλμ
(η εγκατάσταση έγινε στις 43.000χλμ) και περίπου 10 χρόνια ζωής.
(εε νομίζω ότι ένα αυτοκίνητο 10 χρόνων πιο πιθανό είναι να κάψει
φλάντα από κολημένο θερμοστάτη παρά βαλβίδες).........


Κοίτα εκτιμώ ότι οι βαλβίδες θα καούν στον πρωτο καύσωνα.. Το θέμα ψύξης δεν είναι θέμα παράτασης ζωής, αλλά άμεσης ζημιάς στο πρώτο ζόρισμα.

Πιθανή λύση θα ήταν το κατέβασμα συμπίεσης κ LPG 5ης γενιάς, τα ξαναείπαμε ή τουλάχιστον χρήση λαδιέρας με αφαίρεση καταλύτη. Όχι μόνο για να μη βουλώσει, αλλά επειδή ο καταλύτης ψήνει αρκετά τον χώρο του κινητήρα.
Καλά μου είπανε ότι στο κόστος υπολόγιζε κ 1 κινητήρα ανα 120,000 χιλ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ 2011, 22:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Πέρασε καύσωνα το μοτέρ με τελειωμένες παρατεταμένες 7ρες....
Κιχ δεν έκανε.
Αν αφαιρέσεις τον καταλύτη πιο το νόημα? Με τα καυσαέερια τι θα κάνεις?
Κάρτα? Κτεο?

Για να ακριβολογούμε κύριοι, οι βαλβίδες δεν έχουν κανένα πρόβλημα υπερθέρμανσης αυτές καθ'αυτές.
Οι έδρες δεν αντέχουν και ψωριάζουν και λόγω μειωμένης επιφάνειας επαφής
εδρας-βαλβίδας (ως γνωστό οι βαλβίδες ψύχονται κατά 80% απορίπτοντας θερμότητα στην έδρα
τους κατά την επαφή τους ΜΕΚ 1) υπερθερμένεται και η βαλβίδα.
οπότε ψάχνουμε την βελόνα σε λάθος στοίβα από άχυρα.

_________________
C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!!
Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL
Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά!
Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ 2011, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2851
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
GEMI έγραψε:

Κοίτα εκτιμώ ότι οι βαλβίδες θα καούν στον πρωτο καύσωνα.. Το θέμα ψύξης δεν είναι θέμα παράτασης ζωής, αλλά άμεσης ζημιάς στο πρώτο ζόρισμα.

Πιθανή λύση θα ήταν το κατέβασμα συμπίεσης κ LPG 5ης γενιάς, τα ξαναείπαμε ή τουλάχιστον χρήση λαδιέρας με αφαίρεση καταλύτη. Όχι μόνο για να μη βουλώσει, αλλά επειδή ο καταλύτης ψήνει αρκετά τον χώρο του κινητήρα.
Καλά μου είπανε ότι στο κόστος υπολόγιζε κ 1 κινητήρα ανα 120,000 χιλ...


τίποτα απο ολα αυτα δεν ισχυει. Εχω μιλησει παμπολλες φορες με ταξιτζίδες που τυχαινει να φουλαρουν μαζι μου η να περιμενουν στη σειρα, και αν ακουσεις τα ποσα χλμ κανανε χωρις πρόβλημα (και με 4ης γενιας συστημα) θα πεσεις ανασκελα. Ορισμενοι εχουν ξεπερασει κ το 1 εκατομμυριο χλμ. Επισης στο θεμα το καυσωνα, ουτε εκει υπαρχει θεμα. Εχω περασει ηδη ενα καλοκαιρι με υψηλες θερμοκρασιες, με ταξιδι τον Ιουλιο στη Θεσσαλονικη και δουλεια ολο τον Αυγουστο, και δεν βγηκε το παραμικρο.
Πιστεψε με, οτι ναι μεν "παινευω το σπιτι μου" με την επιλογη που εκανα διοτι εκ των υστερων φανηκε σοφη, αλλα σε πληροφορω οτι αν συνεβαινε το παραμικρο, πρωτος εγω θα το διαλαλουσα. Και επειδη διαβάζω αλλα 2 φορουμ για την υγραεριοκινηση, τόσο στους 4 τροχους ( http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic. ... 61&start=0 ) όσο και στο http://www.lpgforum.gr/ μονο ενας απεκτησε προβλημα με τις βαλβιδες, και αυτο οφειλεται σε κακο εγκαταστατη και όχι στο υγραεριο γενικοτερα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ 2011, 23:19 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κια την μεγαλυτερη σχεση εχει το ποσο στεγνο ειναι ρυθμισμενο το μιγμα. Αν ειναι φτωχοτερο απ' οτι πρεπει τοτε ειναι που καταστρεφονται οι βαλβιδες σε χρονο ρεκορ...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μαρ 2011, 13:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20857
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Δημήτρη,πρόσεχε τι διαβάζεις. :hmm

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Μαρ 2011, 18:20 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Το θεμα ειναι ομως Μανθο, οτι για τους Ελληνες, αυτες ειναι οι πηγες πληροφορησης. Καλες, κακες δεν το ξερω... Δεν ξερω καν αν λενε οσα θελουν να ξερουμε και οχι οσα πρεπει... :hmm Παντως αυτες εχουμε.
Γενικα ομως για καλυτερη πληροφορηση ειναι το ψαξιμο σε ξενες ιστοσελιδες και φορουμ, που για αυτους δεν ειναι "νεα" μοδα... :)

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μαρ 2011, 12:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20857
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:ot Μπίλλυ μου,ανέφερε,δυο φόρουμ,εκ των οποίων το ένα,είναι για κλωτσιές........
Σαφώς και κατάλαβες......

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 24 [ 347 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: dpierr
Απαντήσεις: 25
Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 49
ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΤΟ C2
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: ger_zoym
Απαντήσεις: 175
Παιδιά SOS- C4 grand picasso και υγράεριο ..!!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: Africanos
Απαντήσεις: 47
υγραέριο στό C5
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 28
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ