aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ 2011, 15:08 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4903 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Δηλαδή εσένα σου καίει 700ml λάδι στα 8000; Εμένα πάντως δε βλέπω να καίει τίποτα. Έχω λίγα χιλιόμετρα βέβαια, αλλά δε νομίζω οτι αυτό που λες είναι φυσιολογικό.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ 2011, 20:42 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20857 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Και αν τα βάλεις,ανάμεσα στο min και στο max,Γιάννη μου δεν θα σου καίει τίποτα. Απλά εσύ το φουλάρεις.......Σωστά?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ 2011, 21:02 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
ναι μωρέ πιο πολύ για τα ψυχολογικά μου αλλάζω λάδια κ γεμίζω μέχρι το μαξ ,κάπου στις 6.000-7.000χλμ συμπληρώνω 400~ για να έρθει πάλι στο μαξ μέχρι την αλλαγή είναι στο μαξ~ τα λάδια.
_________________
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ 2011, 21:04 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20857 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Που το ήξερα όμως ο φούστης ε............ Στο σεμινάριο,θα αλλάξεις άποψη...
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ 2011, 22:58 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
aiolos έγραψε: Δηλαδή εσένα σου καίει 700ml λάδι στα 8000; Εμένα πάντως δε βλέπω να καίει τίποτα. Έχω λίγα χιλιόμετρα βέβαια, αλλά δε νομίζω οτι αυτό που λες είναι φυσιολογικό. Και να σκευτεις του GeZ το Saxo 1,1 εχει 440000+ και δεν καιει σταγονα..... Αρα κατι φταιει στον φιλο....
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ 2011, 14:29 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4903 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Ναι και εγώ αυτό πιστεύω. Εντάξει κάποιοι κινητήρες καίνε λάδι απο κατασκευής τους, αλλά τα citroen δεν καίνε απο όσα βλέπω στο δικό μου αλλά και εδω μέσα.
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ 2011, 14:42 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Προσωπικά το βλέπω φυσιολογικό στα 10.000 χιλ. να σου καίει μέχρι κ 1 l. Βασικά μετά τα 7-7.500 χιλ. αναλόγως το λάδι, καίγεται άλλοπερισσότερο άλλο λιγότερο για να προστατέψει τον κινητήρα. Το πρόβλημα θα υπήρχε αν το αμάξι έβγαζε ρύπους από το κάψιμο του λαδιού. Επίσης για το θέμα λαδιέρας ή λαδιέρα + το κάψιμολαδιούκλπ. το αν βουλώνει ή όχι τον καταλύτη φαίνεται εύκολα σε καυσαναλυτή μετρώντας τους ρύπους. Σταδιακά βουλώνει ο καταλαύτης. Αν δε βγάζει ρύπους, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλιώς πρέπει να αφαιρείται ο καταλύτης ή να μπαίνει καινούργιος με παραλληλη αλλαγή τύπου λιπαντικού.
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ 2011, 15:07 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Τελευταία δε παίζει ρόλο ούτε το ιξώδες ούτε η ποιότητα στο θέμα καψίματος. Αλλα "αντέχουν" 5.000 χιλ, άλλα 15.000 χωρίς να καίγονται κ άλλα διαλύονται όταν χάνουν την ικανότητα επανασύνθεσης των μορίων τους κ καίγονται για να προστατέψουν τον κινητήρα για άλλες χιλιάδες χιλ. Είμαστε όμως κ off topic..
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Απρ 2011, 16:32 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Πήγα σήμερα στον εγκαταστάτη να κάνω το service των 15 χιλιάδων χιλιομέτρων στο κιτ του lpg, αφού είχα γράψει 32 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Πέρα από το high score χιλιομέτρων με τα ίδια φίλτρα που έμαθα οτι έκανα, ρώτησα μία ακόμη φορά για λαδιέρα. Η απάντηση ίδια με την 1η φορά της εγκατάστασης, μέσα Αυγούστου 2010: “Αν θέλεις σου την περνάω τώρα στο δεκάλεπτο, σου πουλάω κ ένα μπουκάλι υγρό για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, αλλά δεν πιστεύω οτι χρειάζεται. Αν πίστευα ή έστω υποψιαζόμουν οτι χρειάζεται, πρώτος εγώ θα επέμενα να την περάσεις”.
Ρώτησα κ αν κάποιο από τα πολλά αυτοκίνητα που έκανε εγκατάσταση έβγαλαν κάποιο πρόβλημα με βαλβίδες. Μου είπε πως δεν έχει συμβεί μέχρι στιγμής, αλλά πάλι δεν είναι 1000% σίγουρος εφόσον το highscore χιλιομέτρων βρίσκεται στα 70 χιλιάδες χιλιόμετρα (E200 compressor, χωρίς λαδιέρα).
Όπως κ να έχει, με το στατιστικό δείγμα να αυξάνεται, μέχρι του χρόνου τέτοιον καιρό θα έχει ξεκαθαρίσει εντελώς το θέμα “λίπανσης” βαλβίδων.
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
MAYDAY
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιαν 2012, 19:51 |
|
Εγγραφή: Παρ 01 Απρ 2011, 22:07 Δημοσιεύσεις: 67
|
MeddlingMageGR έγραψε: GEMI έγραψε: H γενική εκτίμηση που επικρατεί παντως στις μετατροπές LPG, είναι να υπολογίζεται σαν κόστος στο πακέτο κ ένας κινητήρας ανα 120.000 χιλ. Κάποιο λάκο έχει η φάβα lol αυτο δεν ισχυει Αρχικα καλη χρονια και απο το ποστο αυτο!Συμφωνω με τον MeddlingMagerGR.Δηλαδη οι ταξιτζηδες με τουλαχιστον 10.000 χμ τον μηνα αλλαζουν καθε χρονο κινητηρα? Επισης οι καταλυτικοι κινητηρες διαφερουν απο τους παλαιας τεχνολογιας στο οτι εχουν ενυσχιμενες εδρες βαλβιδων (καλης ποιοτητος χαλυβα).Η βενζινη εχει μεγαλυτερη θερμογονο δυναμη απο το υγραεριο και γιαυτο εχει λιγο περισσοτερη καταναλωση το υγρ. για να μπορεση να παραγη το ιδιο εργο με την βενζινη! Συμπερασμα: Ο,τι φθορα και καταπονηση θα εχουν οι εδρες και οι βαλβιδες με την αμολυβδη θα εχουν και με το υγραεριο. Το πειραμα με τους ταξιτζηδες το αποδηκνυει. Τωρα η λαδιερα κακο δεν κανει αλλα ειναι περιττη. Οσον αφορα εμενα αγορασα τον Μαιο 2011 ενα Πολωνεζικο κιτ με την συμφωνια να μου συνδεση τα καλωδια και να το ρυθμιση οπως και εγινε. Η εγκατασταση εγινε απο μενα και συνδεσμολογια με ρυθμιση απο τον πωλητη. Κοντευω 8.000 χμ και ειμαι ευχαριστημενος.Η οικονομια ειναι απο 35%-40% διοτι καιμε και βενζινη οσπου να ζεσταθη. Γι αυτο το υγραεριο δεν συμφερει αν κανης το πρωι 6χμ και το μεσημερι το αντιστροφο διοτι μεχρι τα 4χμ θα καις βενζινη. Βεβαια εξαρταται και σε ποση ωρα κανεις τα 6χμ γιατι τον χειμωνα για να γυριση σε υγρ. θελει 4εως 5 λεπτα, το καλοκαιρι σε ενα λεπτο εισαι ΟΚ. Τωρα το θεμα ΓΙΑΤΙ πρωτα βενζινη και μετα απο λιγο σε υγρ.Οπως το λει και η συνθετη λεξη ειναι και υγρο και αεριο.Τα αρχικα του στα αγγλικα (LPG)σημαινουν χαμηλης πιεσης αεριο,δηλαδη ελευθερο ειναι αεριο και αμα το περιορισης με χαμηλη πιεση ειναι υγρο.Ετσι στη δεξαμενη εχουμε υγρο καυσιμο και οι αναθυμιασεις του διμιουργουν πιεση γυρω στις6ατμ.Δεν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε αυτες τις αναθυμιασεις διοτι δεν επαρκουν οταν θελουμε δυναμι. Ετσι εχουμε τον πνευμονα που χρησιμοποιει το ψυκτικο υγρο της μηχανης και μετατρεπει το υγρο της δεξαμενης που ερχεται με πιεση σε αεριο ταχυτατα!Τωρα οταν ειναι ζεστος ο κινητηρας παλι ξεκιναει με βενζινη για λιγα δευτρολεπτα.Γιατι? Γνωμη μου ειναι θεμα ασφαλειας.Εχετε δει καμινετο του καφφε οταν δεν αναβει με τη μια μετα μαζευεται πολυ αεριο γυρω και γινεται μπουρλοτο! Προφανως κατι αναλογο θελουν ν αποφυγουν και οι κατασκευαστες. Αυτααααα!
|
|
|
|
|
MAYDAY
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ? Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιαν 2012, 21:27 |
|
Εγγραφή: Παρ 01 Απρ 2011, 22:07 Δημοσιεύσεις: 67
|
agiorgitis έγραψε: LPG σημαίνει Liquid Petroleum Gas. Δεν λέει πουθενά για χαμηλής πίεσης αέριο... Πριν απο 30 χρονια και βαλε ειχα ενα σκαραβαιο και μετα ενα SIMCA 1301 πισωκινητο και τα δουλευα με υγραεριο, φουλ στη παρανομια! Σε ενα απο τα δυο πρατηρια που ειχε η Αθηνα συναντησα εναν ελληνοαμερικανο ο οποιος μου εδωσε τεχνικες συμβουλες και αυτος μου ειπε οτι LPG=LOW PRESSURE GAS! Δεν επιμενω, μπορει να εχεις δικιο αλλα αυτο εχει μικρη σημασια!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|