Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ 02 Ιουν 2024, 07:55 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μαρ 2011, 21:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
ρε παιδιά είναι σίγουρο ότι αν μπει λαδιέρα θα βουλώσει ο καταλύτης?
προχτές είχα πάει στην πεζό να πάρω κάτι ανταλλακτικά κ εκείνη την ώρα μόλις είχα τελειώσει την εγκατάσταση υγραερίου σε ένα 407 το οποίο το είχαν βάλει κ λαδιέρα ,η λαδιέρα παίρνει κάπου στα 600-700ml λάδι ,ένα λευκό διάφανο λαδάκι είχε μέσα τι ήταν δεν ξέρω δεν ρώτησα ,αυτό που ρώτησα είναι πότε θα χρειαστεί γέμισμα η λαδιέρα κ μου είπαν σε 7-8χιλιάδες χλμ οπότε η ποσότητα που ψεκάζει είναι σχεδόν μηδαμινή κ μιλάμε για ένα πολύ καθαρό λαδάκι δεν πιστεύω από αυτό να βουλώσει ο καταλύτης ,αν ήταν να βουλώνει έτσι ο καταλύτης τότε εμείς θα έπρεπε να αλλάζουμε καταλύτη κάθε χρόνο γιατί η ποσότητα λαδιού που περνάει από τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή είναι πάρα πολύ μεγαλύτερη από αυτή που ψεκάζει η λαδιέρα .

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ 2011, 15:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4903
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Δηλαδή εσένα σου καίει 700ml λάδι στα 8000; Εμένα πάντως δε βλέπω να καίει τίποτα. Έχω λίγα χιλιόμετρα βέβαια, αλλά δε νομίζω οτι αυτό που λες είναι φυσιολογικό.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ 2011, 20:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
το δικό μου καίει κάπου στα 400ml~ στα 10.000χλμ υπάρχουν αμάξια που καίνε κ λίτρο από αλλαγή σε αλλαγή κ δεν έχουν κανένα θέμα με τον καταλύτη.
το θέμα είναι ότι τα μοτέρ καίνε καθημερινά το χειρότερο λάδι καμμένο με υγρασίες καύσιμα κλπ (αναθυμιάσεις οεο)κ δεν υπάρχει θέμα με τον καταλύτη , ε δεν νομίζω να χαλάσει ο καταλύτης από το λεπτό πεντακάθαρο λαδάκι που ψεκάζει η λαδιέρα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ 2011, 20:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20857
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Και αν τα βάλεις,ανάμεσα στο min και στο max,Γιάννη μου δεν θα σου καίει τίποτα.
Απλά εσύ το φουλάρεις.......Σωστά?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ 2011, 21:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
ναι μωρέ πιο πολύ για τα ψυχολογικά μου :D
αλλάζω λάδια κ γεμίζω μέχρι το μαξ ,κάπου στις 6.000-7.000χλμ συμπληρώνω 400~ για να έρθει πάλι στο μαξ μέχρι την αλλαγή είναι στο μαξ~ τα λάδια.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ 2011, 21:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20857
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:ot

Που το ήξερα όμως ο φούστης ε............
Στο σεμινάριο,θα αλλάξεις άποψη...

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ 2011, 22:58 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
aiolos έγραψε:
Δηλαδή εσένα σου καίει 700ml λάδι στα 8000; Εμένα πάντως δε βλέπω να καίει τίποτα. Έχω λίγα χιλιόμετρα βέβαια, αλλά δε νομίζω οτι αυτό που λες είναι φυσιολογικό.

Και να σκευτεις του GeZ το Saxo 1,1 εχει 440000+ και δεν καιει σταγονα..... :clap :clap
Αρα κατι φταιει στον φιλο....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ 2011, 14:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4903
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ναι και εγώ αυτό πιστεύω. Εντάξει κάποιοι κινητήρες καίνε λάδι απο κατασκευής τους, αλλά τα citroen δεν καίνε απο όσα βλέπω στο δικό μου αλλά και εδω μέσα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ 2011, 14:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Προσωπικά το βλέπω φυσιολογικό στα 10.000 χιλ. να σου καίει μέχρι κ 1 l.
Βασικά μετά τα 7-7.500 χιλ. αναλόγως το λάδι, καίγεται άλλοπερισσότερο άλλο λιγότερο για να προστατέψει τον κινητήρα. Το πρόβλημα θα υπήρχε αν το αμάξι έβγαζε ρύπους από το κάψιμο του λαδιού. Επίσης για το θέμα λαδιέρας ή λαδιέρα + το κάψιμολαδιούκλπ. το αν βουλώνει ή όχι τον καταλύτη φαίνεται εύκολα σε καυσαναλυτή μετρώντας τους ρύπους. Σταδιακά βουλώνει ο καταλαύτης. Αν δε βγάζει ρύπους, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλιώς πρέπει να αφαιρείται ο καταλύτης ή να μπαίνει καινούργιος με παραλληλη αλλαγή τύπου λιπαντικού.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ 2011, 14:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5572
Τοποθεσία: Τρίπολη
Πέρα απο τις μάρκες/ποιότητες κλπ, είναι και θέμα ιξώδους. Δε γίνεται κάποιος να λέει οτι καίει λάδι (που βάζει 0W30) και ενας άλλος να λέει οτι δεν του καίει σταγόνα ενώ βάζει 15W50!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ 2011, 15:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Τελευταία δε παίζει ρόλο ούτε το ιξώδες ούτε η ποιότητα στο θέμα καψίματος. Αλλα "αντέχουν" 5.000 χιλ, άλλα 15.000 χωρίς να καίγονται κ άλλα διαλύονται όταν χάνουν την ικανότητα επανασύνθεσης των μορίων τους κ καίγονται για να προστατέψουν τον κινητήρα για άλλες χιλιάδες χιλ. Είμαστε όμως κ off topic..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Απρ 2011, 16:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Πήγα σήμερα στον εγκαταστάτη να κάνω το service των 15 χιλιάδων χιλιομέτρων στο κιτ του lpg, αφού είχα γράψει 32 χιλιάδες χιλιόμετρα.

Πέρα από το high score χιλιομέτρων με τα ίδια φίλτρα που έμαθα οτι έκανα, ρώτησα μία ακόμη φορά για λαδιέρα. Η απάντηση ίδια με την 1η φορά της εγκατάστασης, μέσα Αυγούστου 2010:
“Αν θέλεις σου την περνάω τώρα στο δεκάλεπτο, σου πουλάω κ ένα μπουκάλι υγρό για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, αλλά δεν πιστεύω οτι χρειάζεται. Αν πίστευα ή έστω υποψιαζόμουν οτι χρειάζεται, πρώτος εγώ θα επέμενα να την περάσεις”.

Ρώτησα κ αν κάποιο από τα πολλά αυτοκίνητα που έκανε εγκατάσταση έβγαλαν κάποιο πρόβλημα με βαλβίδες. Μου είπε πως δεν έχει συμβεί μέχρι στιγμής, αλλά πάλι δεν είναι 1000% σίγουρος εφόσον το highscore χιλιομέτρων βρίσκεται στα 70 χιλιάδες χιλιόμετρα (E200 compressor, χωρίς λαδιέρα).

Όπως κ να έχει, με το στατιστικό δείγμα να αυξάνεται, μέχρι του χρόνου τέτοιον καιρό θα έχει ξεκαθαρίσει εντελώς το θέμα “λίπανσης” βαλβίδων.

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιαν 2012, 19:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 01 Απρ 2011, 22:07
Δημοσιεύσεις: 67
MeddlingMageGR έγραψε:
GEMI έγραψε:
H γενική εκτίμηση που επικρατεί παντως στις μετατροπές LPG, είναι να υπολογίζεται σαν κόστος στο πακέτο κ ένας κινητήρας ανα 120.000 χιλ.
:hmm :hmm Κάποιο λάκο έχει η φάβα lol


αυτο δεν ισχυει

Αρχικα καλη χρονια και απο το ποστο αυτο!Συμφωνω με τον MeddlingMagerGR.Δηλαδη οι ταξιτζηδες με τουλαχιστον 10.000 χμ τον μηνα αλλαζουν καθε χρονο κινητηρα? Επισης οι καταλυτικοι κινητηρες διαφερουν απο τους παλαιας τεχνολογιας στο οτι εχουν ενυσχιμενες εδρες βαλβιδων (καλης ποιοτητος χαλυβα).Η βενζινη εχει μεγαλυτερη θερμογονο δυναμη απο το υγραεριο και γιαυτο εχει λιγο περισσοτερη καταναλωση το υγρ. για να μπορεση να παραγη το ιδιο εργο με την βενζινη! Συμπερασμα: Ο,τι φθορα και καταπονηση θα εχουν οι εδρες και οι βαλβιδες με την αμολυβδη θα εχουν και με το υγραεριο. Το πειραμα με τους ταξιτζηδες το αποδηκνυει. Τωρα η λαδιερα κακο δεν κανει αλλα ειναι περιττη. Οσον αφορα εμενα αγορασα τον Μαιο 2011 ενα Πολωνεζικο κιτ με την συμφωνια να μου συνδεση τα καλωδια και να το ρυθμιση οπως και εγινε. Η εγκατασταση εγινε απο μενα και συνδεσμολογια με ρυθμιση απο τον πωλητη. Κοντευω 8.000 χμ και ειμαι ευχαριστημενος.Η οικονομια ειναι απο 35%-40% διοτι καιμε και βενζινη οσπου να ζεσταθη. Γι αυτο το υγραεριο δεν συμφερει αν κανης το πρωι 6χμ και το μεσημερι το αντιστροφο διοτι μεχρι τα 4χμ θα καις βενζινη. Βεβαια εξαρταται και σε ποση ωρα κανεις τα 6χμ γιατι τον χειμωνα για να γυριση σε υγρ. θελει 4εως 5 λεπτα, το καλοκαιρι σε ενα λεπτο εισαι ΟΚ. Τωρα το θεμα ΓΙΑΤΙ πρωτα βενζινη και μετα απο λιγο σε υγρ.Οπως το λει και η συνθετη λεξη ειναι και υγρο και αεριο.Τα αρχικα του στα αγγλικα (LPG)σημαινουν χαμηλης πιεσης αεριο,δηλαδη ελευθερο ειναι αεριο και αμα το περιορισης με χαμηλη πιεση ειναι υγρο.Ετσι στη δεξαμενη εχουμε υγρο καυσιμο και οι αναθυμιασεις του διμιουργουν πιεση γυρω στις6ατμ.Δεν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε αυτες τις αναθυμιασεις διοτι δεν επαρκουν οταν θελουμε δυναμι. Ετσι εχουμε τον πνευμονα που χρησιμοποιει το ψυκτικο υγρο της μηχανης και μετατρεπει το υγρο της δεξαμενης που ερχεται με πιεση σε αεριο ταχυτατα!Τωρα οταν ειναι ζεστος ο κινητηρας παλι ξεκιναει με βενζινη για λιγα δευτρολεπτα.Γιατι? Γνωμη μου ειναι θεμα ασφαλειας.Εχετε δει καμινετο του καφφε οταν δεν αναβει με τη μια μετα μαζευεται πολυ αεριο γυρω και γινεται μπουρλοτο! Προφανως κατι αναλογο θελουν ν αποφυγουν και οι κατασκευαστες. Αυτααααα!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιαν 2012, 21:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5572
Τοποθεσία: Τρίπολη
LPG σημαίνει Liquefied Petroleum Gas. Δεν λέει πουθενά για χαμηλής πίεσης αέριο...

_________________
Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από agiorgitis και Παρ 06 Ιαν 2012, 21:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
λαθος λέξη


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιαν 2012, 21:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 01 Απρ 2011, 22:07
Δημοσιεύσεις: 67
agiorgitis έγραψε:
LPG σημαίνει Liquid Petroleum Gas. Δεν λέει πουθενά για χαμηλής πίεσης αέριο...

Πριν απο 30 χρονια και βαλε ειχα ενα σκαραβαιο και μετα ενα SIMCA 1301 πισωκινητο και τα δουλευα με υγραεριο, φουλ στη παρανομια! Σε ενα απο τα δυο πρατηρια που ειχε η Αθηνα συναντησα εναν ελληνοαμερικανο ο οποιος μου εδωσε τεχνικες συμβουλες και αυτος μου ειπε οτι LPG=LOW PRESSURE GAS! Δεν επιμενω, μπορει να εχεις δικιο αλλα αυτο εχει μικρη σημασια!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 24 [ 347 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Επόμενο



Συναφή θέματα

CITROEN XSARA PICASSO 1.6 υγραεριο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: giorgoslena
Απαντήσεις: 5
Πρόβλημα με αισθητήρα λ σε C4 με υγραέριο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 31
ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕ C4
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: giorgosc4coupe
Απαντήσεις: 483
Παιδιά SOS- C4 grand picasso και υγράεριο ..!!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: Africanos
Απαντήσεις: 47
Υγραεριο σε DS3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS3
Συγγραφέας: ds3_ncl
Απαντήσεις: 81
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ