bakevang έγραψε:
Θεωρώ ότι αυτή την αναλογία τη δίνουν περισσότερο για συντήρηση πάρα για θεραπεία. Όχι, δεν έχω κάποιο πρόβλημα, αλλά δεν θα περιμένω να εμφανιστεί κιόλας. Αν υπάρχει κάτι, τότε η μικρή δόση, δεν θα το πιάσει.
Σήμερα ταξιδέψαμε, 4 άτομα με αποσκευές, A/C στους 18, σε Εγνατία Οδό, με 143km/h για 150 χλμ και είχα μέση κατανάλωση 4,5 l/100km. Πρώτη φορά βλέπω τέτοια νούμερα με τέτοιες ταχύτητες.
Κοίτα, όσοι διαχωρίζουν αυτές τις περιπτώσεις, την πρόληψη (χρήση για να μην εμφανιστεί πρόβλημα) από τη θεραπεία (χρήση επί διαπιστωμένου προβλήματος) αναγράφουν στις οδηγίες χρήσης κάθε προϊόντος τη δοσολογία για καθεμία περίπτωση ή έχουν ξεχωριστά προϊόντα στη γκάμα τους για καθεμία περίπτωση.
Μη κάνεις τόσο του κεφαλιού σου μ' αυτά τα ζουμιά, γιατί μπορεί να μην είδες άμεσα σήμερα κάτι τι το προβληματικό, αλλά λιγότερο ή περισσότερο μακροπρόθεσμα δεν μπορείς να ξέρεις τις επιπτώσεις, και δεν μπορείς να είσαι σίγουρος! Έβαλες σχεδόν τριπλάσια δόση με μιάς!
Οι δοσολογίες των καθαριστικών, αναλόγως και πόσο ισχυρά είναι και πόσα περιθώρια ασφαλούς χρήσης δίνει βάσει δοκιμών ο κάθε κατασκευαστής, έχουν να κάνουν, και με τη μικρότερη δυνατή παρέμβαση στη σύνθεση του καυσίμου για ομαλή σωστή καύση του, και με την προστασία ευαίσθητων μερών του κυκλώματος καυσίμου και του κινητήρα, και με την προστασία DPF και καταλυτών από βλαβερά χημικά παράγωγα καύσης.
Δεν γράφουν για πλάκα δοσολογίες, και όσο και να 'χουν προβλέψει υπερβάσεις από τους χρήστες, τέτοιες υπερβάσεις σίγουρα δεν προβλέπουν.