Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:43 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Το ελληνικό "dsg" του ελληνικού συνεργείου!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Μάιος 2013, 22:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Οσοι καταλαβουν τι εκανε αυτο το παλικαρι (και νομιζω ειναι πατριωτακι μου) θα νιωσετε το μεγεθος της κατασκευης.







Με λιγα λογια παιχτηκε κατι σαν dsg αλλα μπακαλιστικα. Εγω παντως δινω τα συγχαρητηρια μου στο φιλο μας, προφανως εχει απιστευτες γνωσεις και κακαλα για να το κανει αυτο αν ειναι απλα ενας ερασιτεχνης. Χιλια μπραβο λοιπον και απολαυστε τον!!! :salute

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το ελληνικό "dsg" του ελληνικού συνεργείου!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Μάιος 2013, 10:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μπράβο το παλικάρι για την προσπάθεια!

Βέβαια για να τα λέμε σωστά, η κατασκευή έχει τόση σχέση με DSG όση σχέση έχω εγώ με μπαλαρίνα, είναι κ αδιακαιολόγητα πανάκριβη. Μπορούσε πχ αντί για Siemens να βάλει φθηνότερα Toshiba, ή ακόμα φθηνότερα arduino. Ίσως τα προτίμησε γιατί με το Simatic είναι ευκολότερος ο προγραμματισμός.

Αλλά το γεγονός παραμένει, οτι κάποιος αφιέρωσε πολύ χρόνο και έφτιαξε με πολύ μεράκι μιά ιδιοκατασκευή για το αυτοκίνητό του. Παλιά όταν είχα πολύ ελεύθερο χρόνο, έπαιζα με 2 "τρελλούς επιστήμονες" φίλους, κάναμε αρκετά project και συνήθως την πλήρωνε πέρα από ένα Fiat Uno και το ΖΧ. Οποιαδήποτε μηχανική πατέντα έμπαινε στη φιατάρα, οτιδήποτε ηλεκτρονικό στη ΖΧάρα.

Και έχει πολύ πλάκα να παιδεύεσαι και να βγάζεις άκρη με οποιοδήποτε χαζό θέμα, αισθάνεσαι δημιουργικός όσο δεν πάει.

Κάποια εξτρα που είχε το δικό μου ΖΧ:

- Κάπου κατά το 94-95, είχε μπεί μιά κεραία για ασύρματα τηλέφωνα. Τότε τα πάντα ήταν αναλογικά, οπότε μπορούσες να σκανάρεις συχνότητες και όλο και κάποιο ασύρματο τηλέφωνο θα έβρισκες. Ειδικά σε δρόμο με πολλές οικοδομές (πχ Βασ. Όλγας), είχες πάνω από 5 τηλεφωνικές γραμμές ανα 10 μέτρα. Πέρα από το τζαμπαντάν των τηλεφωνημάτων, μπορούσες και να επεμβαίνεις στη συζήτηση, και όλα αυτά ενώ είσαι παρκαρισμένος στο δρόμο, χωρίς να κινήσεις καμία υποψία.

- Δέκα χρόνια μετά, η κεραία αναβαθμίστηκε για WiFi, και χάρη στα κενά ασφαλείας που είχε το WEP (+ ένα λάπτοπ στο πορτμπαγκάζ) είχα σχεδόν πάντα wifi hot spot μέσα στο ΖΧ. Φοβερή καφρίλα, συνδεόσουν ταυτόχρονα με 2-3 δίκτυα και μέχρι να πιείς τον καφέ σου το λάπτοπ στο πορτ μπαγάζ είχε κατεβάσει τα τόρεντ.

- Βεβαίως βεβαίως υπήρχε και Gps στο ΖΧ από το 98, και με σύνδεση με το λάπτοπ είχες κάτι σαν το Google maps. Tότε βέβαια αγόραζες τους χάρτες, αλλά ήταν φοβερή χλιδή για την εποχή.

- Το άλλο που είχε κάνει απόσβεση τα λεφτά του ήταν μιά προσαρμογή ενός προγραμματιζόμενου τηλεκοντρόλ ...στο καπό! Τί μας χρειαζόταν; Κάθε φορά που έδινα ραντεβού με την κοπελάρα μου, αργούσε τουλάχιστον ένα τέταρτο. Πάρκαρες λοιπόν με τη μούρη μπροστά σε μαγαζί με ηλεκτρικά (το αγαπημένο μου ήταν το Εικόνα-Ήχος στη Λαμπράκη), έβλεπες τί μάρκα τηλεόραση είχες αναμένη μπροστά σου, προγραμμάτιζες το τηλεκοντρόλ και έκανες ζάπιγκ!

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το ελληνικό "dsg" του ελληνικού συνεργείου!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Μάιος 2013, 12:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31
Δημοσιεύσεις: 190
kobulis έγραψε:
Πάρκαρες λοιπόν με τη μούρη μπροστά σε μαγαζί με ηλεκτρικά (το αγαπημένο μου ήταν το Εικόνα-Ήχος στη Λαμπράκη), έβλεπες τί μάρκα τηλεόραση είχες αναμένη μπροστά σου, προγραμμάτιζες το τηλεκοντρόλ και έκανες ζάπιγκ!

Αυτό είναι με διαφορά το καλύτερο!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το ελληνικό "dsg" του ελληνικού συνεργείου!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Μάιος 2013, 23:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
kobulis εισαι και πολυ χακερ λεμε τωρα

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το ελληνικό "dsg" του ελληνικού συνεργείου!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Μάιος 2013, 06:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
kobulis έγραψε:
Βέβαια για να τα λέμε σωστά, η κατασκευή έχει τόση σχέση με DSG όση σχέση έχω εγώ με μπαλαρίνα, είναι κ αδιακαιολόγητα πανάκριβη. Μπορούσε πχ αντί για Siemens να βάλει φθηνότερα Toshiba, ή ακόμα φθηνότερα arduino. Ίσως τα προτίμησε γιατί με το Simatic είναι ευκολότερος ο προγραμματισμός.


Kobulis η κατασκευη σαν κατασκευη και μονο ισως ξεπερναει και το dsg, για τον απλουστατο λογο οτι σου παρεχει κατι παραπανω απο ενα ημιααυτοματο αμαξι. Σου δινει την επιλογη οποτε γουσταρεις εσυ να αλλαξεις κανονικα ταχυτητες με κανονικο λεβιε!!! Μη το ξεχνας αυτο.
Τωρα απο θεμα ταχυτητας αλλαγων ξεθαψα ποστ του παιδιου απο αλλο φορουμ. Διαβαστε...

Παράθεση:
Απο επιλογη απο το τιμονι μπορω να αλλαξω mode. Στο city παταει συμπλεκτη κανει αλλαγη απαλα σε 0.7sec και αφηνει τον συμπλεκτη απαλα ενω αν επιλεξεις racing παταει συμπλεκτη κανει αλλαγη σε 0.4sec και τον συμπλεκτη τον αφηνει μαχαιρι. Συν οτι προστεθηκε αλλη μια εισοδος που αν βρω κανα παλιο shift light να το ανοιξω και να παρω την εξοδο του θα εχει και τριτο mode το οποιο θα ρυθμιζεται απο το shiftlight. Οταν θα ειναι σβηστο θα κανει αλλαγες στο αργο προγραμα ενω αν την ωρα που θα πατησεις αλλαγη το shift light ειναι αναμενο θα περναει απο μονο του στο γρηγορο προγραμμα για την συγκεκριμενη αλλαγη οποτε σε καθε αλλαγη θα κρινει συμφωνα με τις στροφες που θα εχεις ρυθμισει το shift light για το ποιο προγραμμα θα επιλεξει.


Ο φιλος μας, εχει γραψει μονος του σε λευκη σελιδα το προγραμμα στον κοντρολερ και αν εξαιρεσω και απο την αψογη κατασκευη που εκανε και συνεχιζει να την εξελισει, ειναι τρελη μηχανηκαρα. Απλα και μονο γιατι εχει φαντασια ο ανθρωπος και του βγαινει.
Θα το γουσταρα να το ειχα στο αυτοκινητο μου αν ειχε φτασει σε καποιο αλλο επιπεδο.

Και συνεχιζει να το εξελισει σε πολλα θεματα, υπαρχει και το 4ο βιντεο που λεει και εκει πολλα.

http://www.youtube.com/watch?v=9AemjhgqP-k

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το ελληνικό "dsg" του ελληνικού συνεργείου!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Μάιος 2013, 10:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 16 Μάιος 2013, 09:35
Δημοσιεύσεις: 17
Γεια σας παιδια. Ειμαι καινουργιος στο φορουμ σας γραφτηκα γιατι ειδα οτι ποσταρατε το βιντεακι μου και οπως ειναι λογικο το καλυτερο για μενα ειναι να μαζευω γνωμες για να το κανω ακομα καλυτερο. Φιλε μου Blanc σε ευχαριστω πολυ απο τη θηβα ειμαι απο που εισαι εσυ? Γνωσεις δεν ειχα και δεν εχω πολλες μιας και εχω βγαλει μονο τεχνικο λυκειο και αυτο μετα απο 6 χρονια (ισως γιαυτο τα εμαθα και καλα). Ποιο παλια δουλευα σε συνεργεια τωρα δουλευω σε εργοστασιο απλα μαρεσει κατι που δεν το ξερω και ετσι εκατσα διαβασα στο ιντερνετ εκανα πειραματα και ιδου το αποτελεσμα που ακομα δεν εχει τελειωσει. Ο λογος που το ξεκινησα ηταν για να κανω κατι διαφορετικο οχι ολο τα ιδια και τα ιδια και ακομα περισσοτερο γιατι σε οσους ειπα τι ιδεα μου ηρθε ολοι με κοροιδευαν. Απλα μαρεσει και ασχολουμε ερασιτεχνικα. Με το dsg δεν εχει σχεση. Αυτο που εφτιαξα ταιριαζει σε καθε αμαξι και χωρις καμια μετατροπη στο αμαξι ανα πασα στιγμη το αμαξι ειναι μαμα οτι και να γινει δεν θα μεινω στο δρομο γιατι δεν εχω επεμβει σε πραγματα του αυτοκινητου αλλα απλα εχω πιασει πανω σε αυτα. Στο θεμα κοστους το logo εχει ιδια τιμη με τα υπολοιπα πανω κατω 5 και 10 ευρω δεν λεει τιποτα με το πλεονεκτημα οτι το logo ειναι ποιο επεκτασιμο και με πολυ μεγαλυτερη ποικοιλια για κανεναν αλλο λογο μιας και οσοι ξερουν απο plc η γλωσσα προγραμματισμου οτι μαρκα και αν ειναι το plc ειναι 3 και ισχυουν τα ιδια σε ολα τα plc σχεδον. 1)ladder 2)fbd 3)udf αρα δεν υπαρχει ευκολια η δυσκολια. Απο θεμα αλλαγων μπορει να φτασει και παρακατω λογο του οτι μετα απο πολλες δοκιμες το εφτασα να μπορει να κανει αλλαγη που κανονικα θα επρεπε να ειχε dogbox απολυτα επαναλαμβανομενη και με ακριβεια θεσης δεκατο του χιλιοστου. Συν οτι εχουν προστεθει παρα πολλα στο προγραμμα τα οποια δεν μπορουσα να να δειξω στο βιντεο. Οπως οτι πλεον εχει εισοδο απο το μοτερ μετραει τις στροφες με ακριβεια και κρινει μονο του ταχυτητα αλλαγης περνοντας μεχρι και θερμοκρασια απο τις βαλβολινες αν ειναι κρυο το σαζμαν να μην κανει πολυ γρηγορη αλλαγη κτλ κτλ. Για οποιαδηποτε αλλη απορια υπαρχει πολυ ευχαριστως να σας πω μιας και απο τις γνωμες σας το εφτασα εκει που το εφτασα ολες οι προτασεις δεκτες. Χαιρομαι που σας αρεσει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το ελληνικό "dsg" του ελληνικού συνεργείου!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Μάιος 2013, 10:50 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Μπράβο παλίκαρε για το μεράκι και τη δουλειά σου. Καλό θα ήταν να κατοχυρώσεις τις όποιες πατέντες έχεις κάνει γιατί θα το δεις σε όχημα αυτοκινητοβιομηχανίας και θα τρελαθείς!

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το ελληνικό "dsg" του ελληνικού συνεργείου!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Μάιος 2013, 11:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 16 Μάιος 2013, 09:35
Δημοσιεύσεις: 17
Ευχαριστω φιλαρακο νασαι καλα απλα το θεμα ειναι οτι και για κατοχυρωση θες λεφτα και παραβολα και ενα σωρο πραγματα και αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει μια γιαυτο και το παω τοσο αργα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το ελληνικό "dsg" του ελληνικού συνεργείου!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Μάιος 2013, 11:40 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Δυστυχώς είναι μια πραγματικότητα, ίσως όμως κάποια στιγμή σου έρθουν πολλαπλά+την αναγνώριση. Ακόμη και θέση εργασίας :thumb

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το ελληνικό "dsg" του ελληνικού συνεργείου!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Μάιος 2013, 11:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 16 Μάιος 2013, 09:35
Δημοσιεύσεις: 17
Ετσι οπως μας εχουν καταντησει η θεση εργασιας και οχι καμια σοβαρη ακομα και σαν εργατης ειναι ειδος πολυτελειας. Αστα να πανε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το ελληνικό "dsg" του ελληνικού συνεργείου!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Μάιος 2013, 12:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
...ότι και να έκανες φίλε, (ακόμα και για το χόμπυ σου... ακόμα και για το δικό σου αυτοκίνητο..) αξίζεις πολλά συγχαρητήρια!! :clap :clap
Όπως είπε και ο Blanc ...αυτά τα πράγματα θέλουν φαντασία, να κατεβάζει ιδέες το κεφάλι σου, γνώσεις και μεράκι!

Σ'ευχαριστούμε που γράφτηκες για να μας μιλήσεις για τις εφευρέσεις σου! :welc :salute


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το ελληνικό "dsg" του ελληνικού συνεργείου!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Μάιος 2013, 12:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Καλησπερα και απο μενα, και ξανα μπραβο!!!
Απο Θηβα ειμαι πατριωτακι και γω, σπουδαζω Πατρα πηγαινω-ερχομαι συχνα και ελπιζω να πιουμε κανα καφε απο κοντα να δω αυτο το δημιουργημα.

Αυτο που αναφερθηκε παντως για την πατεντα να το κοιταξεις φιλαρακι γιατι πραγματικα εκανες πολυ σοβαρη δουλεια, που αν αποδειχθει και σε βαθος χρονου αξιοπιστη χωρις καποιο προβλημα, "τα κορακια" θα τη μυρισουν.
Περα απο αυτο, εγω σε διαβασα λιγο στο corolla club και μετεφερα το ποστ σαν διαταγη σου για περισσοτερες κριτηκες.
Εγω συγνωμη αλλα δε μπορω να κριτηκαρω ή να σε βοηθησω να το βελτιωσεις, ηδη τα βιντεο με καλυψαν σε ενα πολυ μεγαλο ευρος που θα εφτανε η δικη μου φαντασια. Εσυ το εχεις παει πολυ μακρια και πραγματικα η ακριβεια σε ολο αυτο που εχεις κανει ειναι απιστευτη.

Αισθητικες βελτιωσεις μη σε απασχολουν και πολυ, αυτες παιζει να ειναι οι πιο ευκολες, το δυσκολο ειναι να στηθει νομιζω και να δουλευει σωστα και με τετοια ακριβεια. Τα μπουτον για το πουλ μουρ τα φτιαχνεις μετα σε δευτερολεπτα. :thumb


Κραταω επισης και αυτο γιατι μου αρεσε:
Παράθεση:
Με το dsg δεν εχει σχεση. Αυτο που εφτιαξα ταιριαζει σε καθε αμαξι και χωρις καμια μετατροπη στο αμαξι ανα πασα στιγμη το αμαξι ειναι μαμα οτι και να γινει δεν θα μεινω στο δρομο γιατι δεν εχω επεμβει σε πραγματα του αυτοκινητου αλλα απλα εχω πιασει πανω σε αυτα.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το ελληνικό "dsg" του ελληνικού συνεργείου!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Μάιος 2013, 12:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 16 Μάιος 2013, 09:35
Δημοσιεύσεις: 17
Blanc έγραψε:
Καλησπερα και απο μενα, και ξανα μπραβο!!!
Απο Θηβα ειμαι πατριωτακι και γω, σπουδαζω Πατρα πηγαινω-ερχομαι συχνα και ελπιζω να πιουμε κανα καφε απο κοντα να δω αυτο το δημιουργημα.

Αυτο που αναφερθηκε παντως για την πατεντα να το κοιταξεις φιλαρακι γιατι πραγματικα εκανες πολυ σοβαρη δουλεια, που αν αποδειχθει και σε βαθος χρονου αξιοπιστη χωρις καποιο προβλημα, "τα κορακια" θα τη μυρισουν.
Περα απο αυτο, εγω σε διαβασα λιγο στο corolla club και μετεφερα το ποστ σαν διαταγη σου για περισσοτερες κριτηκες.
Εγω συγνωμη αλλα δε μπορω να κριτηκαρω ή να σε βοηθησω να το βελτιωσεις, ηδη τα βιντεο με καλυψαν σε ενα πολυ μεγαλο ευρος που θα εφτανε η δικη μου φαντασια. Εσυ το εχεις παει πολυ μακρια και πραγματικα η ακριβεια σε ολο αυτο που εχεις κανει ειναι απιστευτη.

Αισθητικες βελτιωσεις μη σε απασχολουν και πολυ, αυτες παιζει να ειναι οι πιο ευκολες, το δυσκολο ειναι να στηθει νομιζω και να δουλευει σωστα και με τετοια ακριβεια. Τα μπουτον για το πουλ μουρ τα φτιαχνεις μετα σε δευτερολεπτα. :thumb


Κραταω επισης και αυτο γιατι μου αρεσε:
Παράθεση:
Με το dsg δεν εχει σχεση. Αυτο που εφτιαξα ταιριαζει σε καθε αμαξι και χωρις καμια μετατροπη στο αμαξι ανα πασα στιγμη το αμαξι ειναι μαμα οτι και να γινει δεν θα μεινω στο δρομο γιατι δεν εχω επεμβει σε πραγματα του αυτοκινητου αλλα απλα εχω πιασει πανω σε αυτα.

Οποτε ξαναρθεις θα μου πεις να βρεθουμε να πιουμε καφε να σε κανω και βολτα να το δεις απο κοντα. Καλα εκανες και το ποσταρες και εδω γιαυτο και σε ευχαριστω. Οσο για τις αισθητικες βελτιωσεις με καμια 50αρια ευρω αγοραζω ολα τα πλαστικα της κονσολας κατω απο το χειροφρενο μεχρι πισω τα μαμα και δεν φαινεται τιποτα στο αμαξι μονο τα paddle που και αυτα τα εχω φτιαξει ασυρματα αρα ουτε καλωδια ουτε τιποτα. Απλα για τωρα δεν με πολυκαιει αυτο απλα εβαλα απο πανω καποια κοματια fiberglass για να μην φαινονται και ολα αμα ειναι να μου το κλεψουν να μην τους το δωσω στο πιατο τελειως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το ελληνικό "dsg" του ελληνικού συνεργείου!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Μάιος 2013, 12:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Θα κανονισουμε βολτα εννοειται. Εγω το ειπα και πιο πανω, πολυ θα το γουσταρα να το ειχα στο αυτοκινητο μου, ουσιαστικα καταργεις την εννοια εκδοσεων με αυτοματο ή χειροκινητο κιβωτιο, αν το καλοσκεφτεις.
Ενα αυτοκινητο με ενα τετοιο συστημα οδηγηται απο τον οποιοδηποτε πανευκολα. Θελεις χειροκινητα, το χεις. Θες αυτοματα τελειως, το χεις. Θες αυτοματες γρηγορες αλλαγες απο τα αυτακια, το χεις.

Η Θηβα εχει μηχανηκαρες!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το ελληνικό "dsg" του ελληνικού συνεργείου!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Μάιος 2013, 14:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 16 Μάιος 2013, 09:35
Δημοσιεύσεις: 17
Συν οτι αυτο μπορει να κανει οτι θες αφου το προγραμμα ειναι δικο μου. Τι θεςς διπλοσυμπλεκταρισμα θες? Ρυθμιση πιεσης τουρμπινας ανα ταχυτητα? χειρισμος νιτρα ανα ταχυτητα? χειρσμος νιτρα σε σχεση με την πιεση της τουρμπινας? ρυθμιση πιεσης τουρμπινας συμφωνα με τα σηματα των αισθητηρων του abs? οτι του πω θα το κανει ειναι πολυ απλο αρκει να ξερεις να του το πεις και να το κανεις με τον τροπο που πρεπει.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 46 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ψηφοφορία "Φωτογραφία Citroen & Christmas Spirit"
Δ. Συζήτηση: Διαγωνισμοί - Δημοσκοπήσεις
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 54
Γερμανικές Ταμπέλες..και ελληνικό κράτος!!!
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Waldo_Vrs
Απαντήσεις: 4
Ερώτηση σχετικά με "ατύχημα"
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 22
2 νέες εκδόσεις: "VirginMega" και ¨Bioflex¨
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: agiorgitis
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ