xantiamanolis έγραψε:
για μενα ειλικρινα ειναι καλο διοτι νοιαζονται για τον πελατη μετα την πωληση οχηματος....
Απο την αλλη τοσο ακριβα αυτοκινητα ........ισως θελουν λιγο πιο πολυ προσοχη....
Μα σε ολες τις εταιρειες συμβαινουν ανακλησεις, ακομα και για ψυλλουπηδημα πραγματα. Φυσικα και ειναι καλο αυτο, αυτο ελειπε να μας ξεχναγαν μετα την απομακρυνση του αυτοκινητου απο τη γραμμη παραγωγης!
Το θεμα ειναι με τις σοβαρες ανακλησεις τι γινεται ή απο εταιριες που εχεις δωσει ενα σκασμο λεφτα για ενα αμαξι και δε σε καλουν για κατι απλο, αλλα για σοβαρα θεματα.
υ.γ: Στον τιτλο του θεματος γιατι μπηκε σε παρενθεση το οχι Citroen απαραιτητα? Δε θυμαμαι να ειχαμε θεμα ενημερωμενο με ανακλησεις ή μου διαφευγει, αλλα στο gcc ειμαστε, citroen εχουμε...για ποιες ανακλησεις να ενδιαφερομαστε? για της Skoda?
Ή θα το κανουμε κουτσομπολιο το θεμα με τις ανακλησεις αλλων εταιρειων???
Εμενα προσωπικα δε με ενδιαφερουν οι ανακλησεις της ΧΨ, αλλα της Citroen.