Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ 21 Οκτ 2019, 06:59 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 09:05 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 3672
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Καλημέρα σε όλους.

Δυστυχώς απ'οτι φαίνεται στην PSA, σχεδιάζουν να εγκαταλείψουν την υδροπνευματική.

Το Γαλλικό φόρουμ Citroen-passion ξεκίνησε μια εκστρατεία συλλογής υπογραφών ενάντια σε αυτή τη σκέψη. Οποιος θέλει μπαίνει στο παρακάτω link και υπογράφει.

http://www.mesopinions.com/petition/aut ... roen/11030

Aν αποφασίσουν κάτι τέτοιο στην PSA, θα είναι πολύ κρίμα...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 09:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2818
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Είναι για πολλές κλοτσιές ο τύπος... Ειδικά η δικαιολογία του είναι για γέλια https://www.youtube.com/watch?v=qyFs_3c ... ata_player

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 11:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
να την αφησουν εντελως εκτος παραγωγης και στα μοντελα c??Ειναι τερμα καθυστερημενοι οι τυποι???
Πως γινεται να απαρνιεται μια εταιρια το παρελθον της μεσα απο το οποιο εκανε οργια στον αυτοκινητιστηκο χωρο????

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 12:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 7691
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αν το κανουν οι πωλησεις θα πεσουν κατακορυφα στα μεγαλα μοντελα....πχ C5=υδρο δεν διανοειτε τετοιο μοντελο χωρις υδρο το εχω ξαναγραψει στην υδρο οφειλετε το 50%+ των πωλησεων στην C5 μην γελιομαστε σε συμβατικα υπαρχουν καλυτερα αυτοκινητα απο την C5....πιστευω οτι ειναι ενα τρυκ να δουν αντιδρασεις κοσμου.....για θυμηθειτε τι εγινε με το ΖΧ εγινε ολοκληρο ερωτηματολγιο εαν επρεπε το συγκεκριμενο μοντελο να βγει με υδρο η οχι βγηκε το οχι μιας και η σιτροεν δεν ειχε αλλο μοντελο μικρομεσαιο χωρις υδρο...για κανε το ιδιο σημερα και πες υδροη οχι? να δουμε τι θα βγει?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc Lpg lovato Fast and easy.....
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 15:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 14983
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
MeddlingMageGR έγραψε:
Είναι για πολλές κλοτσιές ο τύπος... Ειδικά η δικαιολογία του είναι για γέλια https://www.youtube.com/watch?v=qyFs_3c ... ata_player

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Ο Σαμαράς καλυτερα επιχειρηματα θα εδινε Δημητρη.. :D

Θα φανε πολυ μαυρο στις πωλησεις αν το αποφασισουν.. αν την καταργησουν και αντιμετωπισει πολυ σοβαρο προβλημα επιβιωσης η citroen (οχι οτι το psa δεν εχει μεγαλα προβληματα αυτη τη στιγμη ηδη...) δε θα μου κανει εντυπωση και δε θα στεναχωρηθω.. προσωπικα εκτος 2-3 εξαιρεσεων καμια καινουργια citroen δε με καλυπτει.

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 215.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 199.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 21:44 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20716
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Εγώ μπήκα και υπέγραψα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 22:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 31 Δεκ 2012, 01:10
Δημοσιεύσεις: 977
Τοποθεσία: Ναύπακτος
Έριξα και εγώ μια ψήφο :thumb
Αν είναι δυνατόν να καταργήσουν την υδρό, προσωπικά μάλλον δεν θα πάρω ποτέ μεγάλο αυτοκίνητο με υδρό, αλλά είναι το σήμα κατατεθέν της Citroen...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 23:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17
Δημοσιεύσεις: 454
Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
Η Citroen χωρίς μοντέλα με υδροπνευματική ανάρτηση χάνει το χαρακτήρα της.
Όπως μάλιστα αναφέρθηκε παραπάνω γιατί κάποιος να αγοράσει ένα C5 με συμβατικές αναρτήσεις και όχι κάποιο VW, Audi, Peugeot, Ford. Η διαφορά και το ξεχωριστό σε αυτά τα μοντέλα είναι η υδροπνευματική.
Προσωπικά εκτιμώ ότι αν κυκλοφορούσε και μικρομεσαίο με υδροπνευματική, ακόμα και με ανεβασμένο κόστος, θα είχε πωλήσεις που δεν θα περιμέναν.

_________________
Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003

-- παλιές αγάπες --
Citroen Xsara I 1.4i 1998
Opel Astra H 1.4i 16V 2004
Citroen Xantia I 1.6i SX 1994
Citroen GSA 1.1 Special 1985


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 07:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 1612
Δύσκολο θέμα .

Η εξέλιξη εναντίον του αισθήματος .

Δεν ξέρω πόσο θα μπορούσε να εξελιχθεί η υδρό , ώστε να είναι μαζί μας και τις επόμενες δεκαετίες , ξέρω όμως ότι όσο περνάνε τα χρόνια και ο πλανήτης μας γίνεται ένα τεράστιο χωριό , οι λογικές της διαφοροποίησης τελειώνουν .
Τα αυτοκίνητα όσο περνάνε τα χρόνια , θα γίνονται σαν τα ψυγεία . Ιδια ολα με ένα διαφορετικό ταμπελάκι που θα ορίζει διαφορετική μάρκα .

Η σιτροέν ήταν αυτόνομη , ενώθηκε με την πεζό , τώρα ενώνεται με την όπελ , ενώ παίζει και με την μιτσουμπίσι , αλλά και την μπε-εμ-βε.
Η άλφα ρομέο , χάθηκε μέσα στην φίατ , που τώρα θα μας δείχνει τα νέα τζίπ .
Ρενώ , ντάτσια , νισσάν .
Ομιλος φολκσβάγκεν με 6-7 εταιρείες .

Τελικά που πάμε ? Μα να ικανοποιήσουμε τους νέους καταναλωτές . Και αυτοί είναι κινέζοι , ινδοί , νοτιοαμερικάνοι , ακόμα και αφρικανοί . Η Ευρώπη γερνάει και φτωχαίνει .

Αρα ο κόσμος αλλάζει και οι εταιρείες προσαρμόζονται σε προιόντα που θα είναι παγκόσμια , φτηνότερα , συμβατικά και φτηνού κόστους με κοινές λύσεις και μέρη .

Σε μιά τέτοια περίπτωση η υδρό θα μπορούσε να μπεί μόνο στην μετρόπολις , η στο DS9 .
Aλλά και αυτά προορίζονται γιά την Κίνα , που σημαίνει ότι δεν υπάρχει κοινό γιά την Ευρώπη όπως δεν υπήρχε και γιά την c6 , αλλά και γιά κάθε μεγάλο μη γερμανικό .

Ακόμα όμως και αυτά τα 3 γερμανικά , απευθύνονται σε εταιρικά αμάξια και όχι οικογενειακά , αφού σαν τέτοια υπάρχουν τα μικρότερα , αλλά και τα πολυμορφικά , ενώ οι Ευρωπαίοι δεν κάνουν παιδιά η κάνουν λίγα .

Αρα η υδρό του 2020 σε ποιούς θα απευθύνεται ? Στους ελάχιστους Ευρωπαίους ? Στους Κινέζους , Ινδούς κλπ που δεν έχουν ιδέα τι ήταν η υδρό ? Προφανώς στους δεύτερους .

Αρα γιά την υδρό , αλλά και γιά κάθε ακριβή και εξεζητημένη λύση , ήρθε το τέλος της εποχής .

Τι θα πουλάει η σιτροέν χωρίς υδρό ?
Μα ότι πουλάει και σήμερα .
Σχέδιο , αισθητική , άριστο συνδυασμό άνεσης και κρατήματος και εξοπλισμό σε προσιτές τιμές .

Τι πουλάει το γκόλφ ? Υποτίθεται τέλεια ποιότητα κατασκευής και καλό πλαίσιο σε σχέδιο και αισθητική 30 χρόνων πίσω .

Επειδή όμως στην Ευρώπη αναζωπυρώνονται οι εθνικισμοί που ποτέ δεν έλλειψαν , ο κόσμος θα αγοράζει το κοινό αμάξι σε διαφορετικό περιτύλιγμα και κάτω από το εθνικό του σήμα .

Καλώς 'ήρθατε στον 21ο αιώνα .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 , Citroen C5 2.0 exclusive 2009Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 09:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14112
Εικόνες: 3
Συμφωνω απολυτα cruiser! Τα ειπες ολα!

Η "νεα υδροπνευματικη" του μελλοντος ειναι η σχεδιαση, τα υφασματα και τα αρωματα. Τα αυτοκινητα θα γινουν ψυγεια-κουζινες-κινητα τηλεφωνα, πεθαναν οι ταυτοτητες εδω και χρονια. Μερικες χιλιαδες υπογραφες δε θα το αλλαξουν αυτο. Κριμα....
Απο την αλλη ειμαι χαρουμενος που εζησα τουλαχιστον, εστω και λιγο, αυτοκινητα με ταυτοτητες και ποσο μαλλον οι μεγαλυτεροι εδω μεσα ακομα περισσοτερο. Η μεταβαση στη νεα εποχη δεν ξεκινησε τωρα, ουτε θα ξεκινησει σε λιγα χρονια, η νεα εποχη βρισκεται εδω και 10 χρονια περιπου στην αγορα.... ;)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 09:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
Μολις και εγω το ιδιο...μολις υπεγραψα

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 09:52 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 3672
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Yπέγραψα λόγω συναισθήματος αλλά συμφωνώ με τους προλαλήσαντες.
Η εξέλιξη εχει δείξει οτι επιβιώνουν τα είδη που προσαρμόζονται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις του περιβάλλοντος και οχι αυτά που μένουν πεισματικά κολλημένα στο παρελθόν.
Η υδρό ειναι μια εξαιρετική αλλά πανάκριβη και δαπανηρή ανάρτηση που σύντομα θα ξεπεραστεί απο τα ηλεκτρονικά.
Μπορεί να εξακολουθήσει να τοποθετείται σε κάποιες ακριβές λιμουζίνες κατόπιν παραγγελίας.
Kαλως ήρθαμε στη νέα εποχή...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 10:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14112
Εικόνες: 3
Ακριβως Νικο!
Και για να τα λεμε ολα, ειναι δαπανηρη για ενα και μονο λογο, για να κρατηθει ανταγωνηστικη η τιμη της C5 πια, στην αγορα.
Αν η υδροπνευματικη C5 ξεκινουσε απο τα 35-38.000€ και συνεχιζε να πουλαει καλα, τοτε δε θα εβρισκα και λογο να την εγκαταληψουν και ουτε καν να το πλασαρουν και με 4 κοινα αμορτισερ το αυτοκινητο αυτο.
Απο τη στιγμη που η τιμη της υδροπνευματικης εκδοσης ειναι απολυτως ανταγωνηστικη και οι πωλησεις αυτης δεν πανε και τοσο καλα και σε περιοδο κρισης της ευρωπης, λογικο ειναι τα σπασμενα να τα πληρωνει η PSA.
Οι εποχες δυστηχως αλλαξαν και αλλαξαν σε πολλα πραγματα στη ζωη μας...και ολα στο βωμο του κερδους, συνεχως μικροτερο κοστος-ανταγωνηστικοτητα και ολο και περισσοτερα κερδη.
Η θεα DS δεν ηταν προσιτη στον μεσο καταναλωτη.
Η GS/GSA, η BX αντε και η Xantia στις "μικρες εκδοσεις" απο την αλλη, ηταν εξαιρετικα ανταγωνηστικες σε τιμες με αυτοκινητα που φορουσαν απλα 4 κοινα αμορτισερ. Εδω υπαρχει η παραφωνια λοιπον....και το γλυκο ηρθε και εδεσε με τη C5 που ειδαμε να πλασαρεται η 2η εκδοση της και με απλη αναρτηση. Αυτοι δυστηχως ειναι οι νομοι της αγορας.... ;)
Προβλεπω με καταργηση της υδροπνευματικης, να παιρνουν φωτια τα μεταχειρισμενα υδροπνευματικα της μαρκας απο τους φιλους αυτης της σχολης. Οποτε οι τυχεροι κατοχοι, καντε το κουμαντο σας για το μελλον......

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 10:53 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15517
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
"Υπέγραψα" επίσης...


Οι εταιρείες παραμένουν εταιρείες (κερδοσκοπικού χαρακτήρα). Χάνοντας όμως τη ταυτότητα τους, επέρχεται ο "θάνατος" τους. Η ιστορία αυτό έχει διδάξει.

Η ταυτότητα της Citroen είναι η υδραυλική ανάρτηση και ότι άλλο έχει προέλθει από αυτή (εξαιρετικό κράτημα-άνεση). Η απώλεια αυτής βλέπετε που την έχει οδηγήσει. Η συνέχεια στις οθόνες σας...

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 11:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 7691
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
και γω υπεγραψα και εγραψα κιολας μπας και ξυπνησουν....και μετα απο αυτα που εγραψε ο φιλος cruiser που ειτε μας αρεσουν ειτε οχι ειναι η αληθεια.....και η αληθεια για μενα ειναι οτι για μεγαλο αυτοκινητο χωρις υδρο ....αντιο σιτροεν αι στο καλο σου..υπαρχουν και αλλλυ πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια
μονο στα συμβατικα μοντελα θα συμφωνησω το θεμα σχεδασμου και ισως κουλτουρας.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc Lpg lovato Fast and easy.....
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ....


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 51 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: n555
Απαντήσεις: 46
ΝΕΟ CITROEN C3 DIESEL 2017 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: dimitrissal123
Απαντήσεις: 32
TO NEO DS3 CROSSBACK ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΕΚΟ 2018
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: grekoulis
Απαντήσεις: 16
TΡΙΗΜΕΡΟ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ...ΠΑΡΤΕ ΜΑΤΙ!!!
Δ. Συζήτηση: Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συγγραφέας: dimitris-ioanna
Απαντήσεις: 16
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron