Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 11:28 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 12:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
μια υπογραφη και απο μενα μπηκα, αλλα δε νομιζω να κανει τη διαφορα
με καλυψε ο cruiser

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 13:54 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
:agree

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Νοέμ 2013, 07:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Εν τω μεταξύ , ξεχνάμε ότι αυτή την στιγμή στην γκάμα της εταιρείας που εισάγεται στην Ελλάδα , δεν υπάρχει υδρο , αφού μόνο η δίλιτρη ντίζελ που κάνει πάνω από 30000 έχει και δεν έρχεται λόγω τεκμηρίου και φόρου πολυτελείας .

Αρα ότι σιτροέν πουλήθηκε τα τελευταία 2 χρόνια , δεν έχει υδρο , αλλά η εταιρεία πάει καλά γιά την εποχή , ακριβώς γιατί έχει άλλα χαρίσματα να πουλήσει .

Αυτό θα είναι και το μέλλον .

Ακριβώς τις υδρό μας , εγώ έχω ξαντιά του 98 και την c5 του 2009 , θα πρέπει να τις βλέπουμε πλέον ως συλλεκτικές .

Αν και πάντα λιγουρεύομαι να την άλλαζα με μία 2,2 ντίζελ μτχ .

Να δούμε τι θα αποφασίσει η τρόικα γιά τεκμήρια , φόρους και τέλη .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Νοέμ 2013, 10:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος 2012, 13:43
Δημοσιεύσεις: 144
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Αν και δεν εχω τσεκαρει προσφατα σε αντιπροσωπεια, θα ελεγα οτι η C5 THP ερχεται ακομα Ελλαδα και υδροπνευματικη...

Για τα τελευταια 3 χρονια πρεπει να ειναι η εκδοση με πανω απο 50% στις πωλησεις του C5

Εκτος και αν εχει γινει και δεν το ξερω.... :hmm

Τωρα για το θεμα της υδροπνευματικης... Ο μοναδικος λογος που επελεξα το C5 σε σχεση με τα αντιστοιχα Mercedes ή Audi ειναι η υδροπνευματικη αναρτηση. Δευτερευοντως η ωραια εμφανιση και ο κινητηρας. Αλλιως δεν υπηρχε περιπτωση να το προτιμησω σε σχεση με τα αλλα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Νοέμ 2013, 10:50 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ναι μη γελιομαστε ομως, με τις προσφορες και γενικα το χαμηλο τιμολογιο των Citroen δε τα βαζει καμια Audi, αν κοστιζε λιγο παραπανω απο το γερμανικο ανταγωνισμο με υδροπνευματικη φυσικα, θα την επελεγες και παλι???? :hmm
Αγοραζε ο κοσμος υδροπνευματικη, αλλα σε πολυ λογικοτερες τιμες απ'οτι τα γερμανικα μπαουλα των 4ων κοινων αμορτισερ. Και πανω στο αυτοκινητο υπηρχε ενα πανακριβο κυκλωμα υγρων και αισθητηρων.... ;)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Νοέμ 2013, 13:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Πράκτορας έγραψε:
"Υπέγραψα" επίσης...


Οι εταιρείες παραμένουν εταιρείες (κερδοσκοπικού χαρακτήρα). Χάνοντας όμως τη ταυτότητα τους, επέρχεται ο "θάνατος" τους. Η ιστορία αυτό έχει διδάξει.

Η ταυτότητα της Citroen είναι η υδραυλική ανάρτηση και ότι άλλο έχει προέλθει από αυτή (εξαιρετικό κράτημα-άνεση). Η απώλεια αυτής βλέπετε που την έχει οδηγήσει. Η συνέχεια στις οθόνες σας...


:agree
ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ.

(Μετά την κατάντια της από C εποχής, περάσαν χρόνια και μυαλό δεν βάλανε εκεί στο PSA. Τώρα, φτάσαν στο σημείο για να κατορθώσουν να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο να συνεργάζονται με δυο-τρεις ανταγωνιστικές εταιρίες πρώτα. Κλείσαν εργοστάσια, απολύσαν χιλιάδες υπαλλήλους, πήραν κρατική βοήθεια και ετοιμάζονται για εξογορά μεριδίου από ...κινέζους. Ήθελα να γράξω αρκετά, αλλά τι νόημα έχει; Δείτε για παράδειγμα την Χόντα...
Με στεναχωρεί ιδιαίτερα όμως η ηττοπάθεια πολλών που βλέπουν το μέλλον να διαμορφώνεται μακάβρια και συμβιβάζονται ή αποδέχονται... αυτό τους αξίζει όπως και τους αστείους γραβατομένους της PSA.
Αν ο 21ος αιών στα αυτοκίνητα έχει ενδιαφέρων σε φαντεζί ντιζάιν και ωραία υφάσματα για τον ποπό, δεν έχω θέση.)

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Νοέμ 2013, 13:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14
Δημοσιεύσεις: 1180
Υπογραφω και εγω μαγκες!
Αισχος!
Απαιτουμε να επανελθει η υδροπνευματικη για να θυμουνται οι παλιοι, να απολαμβανουν οι παροντες και να μαθαινουν οι νεοι!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Νοέμ 2013, 15:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
cruiser έγραψε:
αλλά η εταιρεία πάει καλά γιά την εποχή , ακριβώς γιατί έχει άλλα χαρίσματα να πουλήσει .

Απο το κακο στο χειροτερο παει τα τελευταια χρονια..με καλυψε ο Σωτηρης παραπανω σχετικα με τις πωλησεις :)

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Τελευταία επεξεργασία από nonos και Πέμ 28 Νοέμ 2013, 22:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Νοέμ 2013, 00:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Yπέγραψα λόγω συναισθήματος αλλά συμφωνώ με τους προλαλήσαντες.
Η εξέλιξη εχει δείξει οτι επιβιώνουν τα είδη που προσαρμόζονται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις του περιβάλλοντος και οχι αυτά που μένουν πεισματικά κολλημένα στο παρελθόν.
Η υδρό ειναι μια εξαιρετική αλλά πανάκριβη και δαπανηρή ανάρτηση που σύντομα θα ξεπεραστεί απο τα ηλεκτρονικά.
Μπορεί να εξακολουθήσει να τοποθετείται σε κάποιες ακριβές λιμουζίνες κατόπιν παραγγελίας.
Kαλως ήρθαμε στη νέα εποχή...

Σωστός και ο Νίκος έτσι είναι τα πράγματα, η επιβίωση είναι επιβίωση και θα κάνουν οτι είναι απαραίτητο ακόμα και αν δε μας αρέσει.
sotoszx η κατάντια της σειράς C;
Δηλαδή ένα υπέροχο για σας τους ρομαντικούς αμάξι που δεν πουλάει και βάζει την εταιρία μέσα, δεν είναι κατάντια;Ας έχει υδρό, α! Και κανα μονάκτινο τιμόνι,μη ξεχνιόμαστε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Νοέμ 2013, 01:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Αν και παει σε γνωστα μονοπατια η κουβεντα Γιωργο και δε το θελει κανεις πιστευω..., η απολυτα προσωπικη μου αποψη ειναι πως ναι προτιμω να γινει ενας πιο συρρικνωμενος κατασκευαστης που να καλυπτει τα θελω μου με πραγματικο exclucivity και πρωτοπορειες οπως παλιοτερα παρα να οδηγω το νεο opel insignia με το λοχια στο καπω.. Αλλωστε εγω ειμαι πελατης-καταναλωτης οχι μετοχος.
:)

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Νοέμ 2013, 06:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Καλός ο ρομαντισμός , αλλά η πραγματικότητα είναι αδήριτη και η επένδυση που έχει γίνει δεκαετίες τώρα , μαζί με τον κόσμο που δουλεύει πρέπει να επιβιώσουν .

Μην κοιτάτε τώρα που φάγαμε την κρίση . Θυμηθείτε πριν 4 χρόνια , ότι αλλάζαμε τα αμάξια στα 3-4 χρόνια .
Ο ξάδερφος μου που ζεί και δουλεύει στο Παρίσι έχει άλλο τρόπο σκέψης και ζωής , ανάλογο με άλλα ξαδέρφια μου που ζούν και δουλεύουν στην Γερμανία .
Εκεί λοιπόν ο κόσμος έχει εταιρικά αυτοκίνητα , είτε δεν έχει καν αυτοκίνητο , αλλά το ΣΚ αν θέλουν νοικιάζουν πολύ φτηνά ότι θέλουν .

Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι στην Ευρώπη που το 90 % των μη αγροτών , είναι υπάλληλοι , η αγορά του αυτοκινήτου έχει περάσει στις εταιρείες ενοικίασης και τα ατομικά αμάξια , είτε είναι πολύ νέων ανθρώπων , είτε συνταξιούχων , είτε οικογενειαρχών νεαρής ηλικίας .

Αρα τα αμάξια που θα έχουν ζήτηση , είναι τα εταιρικά που πρέπει να είναι χαμηλού κόστους , τα μικρά νεανικά , η τα μικρομεσαία γιά συνταξιούχους , η τα πολυμορφικά γιά οικογένειες .

Βλέπετε πουθενά χώρο γιά εξεζητημένες λύσεις και υψηλού κόστους συμπεριφορές ?

Πουθενά εκτός από την κατηγορία της μεγάλης λιμο .

Αρα αφού η Ευρώπη έχει αυτές τις λογικές , πάμε στις άλλες αγορές , Ασίας , Νότιας Αμερικής και Αφρικής .

Εκεί έχουμε πολλούς φτωχούς ανθρώπους και ελάχιστους πάμπλουτους , ενώ η μεσαία τάξη είναι σχεδόν ανύπαρκτη . Αρα και εδώ μιλάμε είτε γιά φτηνά , είτε γιά λίμο .

Johnny_s έγραψε:
Αν και δεν εχω τσεκαρει προσφατα σε αντιπροσωπεια, θα ελεγα οτι η C5 THP ερχεται ακομα Ελλαδα και υδροπνευματικη...

Για τα τελευταια 3 χρονια πρεπει να ειναι η εκδοση με πανω απο 50% στις πωλησεις του C5

Εκτος και αν εχει γινει και δεν το ξερω.... :hmm

Τωρα για το θεμα της υδροπνευματικης... Ο μοναδικος λογος που επελεξα το C5 σε σχεση με τα αντιστοιχα Mercedes ή Audi ειναι η υδροπνευματικη αναρτηση. Δευτερευοντως η ωραια εμφανιση και ο κινητηρας. Αλλιως δεν υπηρχε περιπτωση να το προτιμησω σε σχεση με τα αλλα...

Βενζίνη τα τελευταία χρόνια δεν αγοράζει κανείς . Μάλιστα οι τελευταίες βενζινοκίνητες τουρμπάτες 5άρες πουλήθηκαν με μεγάλη έκπτωση ανταλλαγής .

Αν όμως επέλεξες την 5άρα λόγω υδρο σε σχέση με μερτσέντες και άουντι , μάλλον δεν έχεις κάνει σωστό κοστολόγιο . Γιατί όταν εγώ πήρα την δικιά μου το 2009 , οι ανάλογου μεγέθους και κυβισμού επιλογές , με τον ίδιο εξοπλισμό έκαναν από 80 % και πάνω ακριβότερα .

Δεν μπαίνει λοιπόν καμμία σύγκριση . Ακόμα και τώρα η 5άρα είναι ανάλογη με ένα γκόλφ η μιά σειρά 1 .

Οπότε δεν κινδυνεύει να μην πουλήσει , απλά άλλαξαν οι εποχές .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Νοέμ 2013, 09:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
:agree

Γιατι αυτη η παραφωνια αναμεσα στον καταναλωτη-μετοχο-ρομαντισμο-λογικη? :hmm

Ακριβως επειδη ειμαστε καταναλωτες αποφασιζουμε με τη λογικη!
Εμενα παντως με καλυψε οτι κανεις απο αυτους που εχουν υδρο, δε βρεθηκε να απαντησει αν θα αγοραζε τη C5 με υδρο σε αρχικη τιμη 35.000€..........και οχι στα 19.999€...........*
Με αποτελεσμα για αλλη μια φορα να καταλαβω οτι ολοι συμφωνουμε και μας αρεσει μια φθηνη και προσιτη Citroen που οτι μπορει σου παρεχει απο την αλλοτε exclucivity-απροσιτη-ακριβη μαρκα που ηταν.
Το DNA της Citroen ειναι το προσιτο αυτοκινητο, η Aston Martin ειναι αλλη εταιρεια.


*υ.γ
-Θυμηθητε που κατεληξε η καριερα της υπεροχης C6 (προσφατη αποπειρα για αλλα λημερια)
-Θα ειχε αναλογη επιτυχια η Xantia αν ξεκινουσε απο τα 9.000.000δρχ?
-Θα ειχε αναλογη επιτυχια η ΒΧ αν ξεκινουσε απο τα 7.000.000δρχ?

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Πράκτορας στις Τετ 27 Νοέμ 2013, 11:39.
Αιτία: Διπλό ποστ
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Νοέμ 2013, 11:39 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Για να ξεχωρίσει το προιόν σου έχεις δυο δρόμους -και μόνο- για να ακολουθήσεις: διαφοροποίηση ή πολύ ανταγωνιστικές τιμές, δηλαδή κοιτάμε τι έχει ο ανταγωνισμός, παρουσιάζουμε ένα παρόμοιο μοντέλο αλλά σε χαμηλότερη τιμή.

Η Citroen πουλάει τα τελευταία χρόνια βασιζόμενη στη λογική της δεύτερης οδού. Έτσι, όπως λένε τόσα χρόνια τα αυτοκινητιστικά ΜΜΕ, τα Γκολφ παραμένει η ολοκληρωμένη επιλογή, το Φόκους το "σπορ", το Αουρίς αυτό που δε σπάει-δε χαλάει κλπ κλπ.

Καλύτερο παράδειγμα από την νέα C4 δεν υπάρχει: γιαπωνεζο-κορεατίζει εξωτερικά σταματώντας να θυμίζει Citroen, πολύ καλό χώρο αποσκευών και από κει και πέρα πουλάμε ότι και οι άλλοι αλλά σε χαμηλότερη τιμή.

Αν εσείς πιστεύετε πως αυτή η λογική θα μπορέσει να κρατήσει μια εταιρεία ζωντανοί, είστε απλά λάθος. Θα είναι το πρώτο θύμα σε μια αγορά που αλλάζει.

Η μόνη διέξοδος είναι η παραγωγή διαφοροποιημένων προϊόντων, niche προϊόντων, που να μην εξαντλούνται σε μια επιλογή χρωμάτων ή εσωτερικού εντυπωσιασμού (βλέπε DS4) αλλά σε κάτι πρωτοποριακό και με ουσία, αυτό που θα το κάνει να ξεχωρίζει από τους άλλους. Μακρυά φυσικά από επιλογές τύπου Vel Satis και Avantatime :D

Όπως είπε και ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της ΦΙΑΤ: "δε θα προχωρήσουμε σε ένα νέο Fiat Punto, δεν έχει λογική κάτι τέτοιο. Δε γίνεται οι αυτοκινητοβιομηχανίες να ξοδεύουν δις ευρώ για την εξέλιξη ενός προϊόντος και να αναγκάζεσαι να προσφέρεις υπερβολικές εκπτώσεις για να μπορέσει να πουλήσει εξ'αρχής. Ο μόνος δρόμος είναι η διαφοροποίηση ώστε να κρατάς τις τιμές ψηλά", σαφώς κοιτάζοντας και κλείνοντας το μάτι στη λογική της Nissan με το Qashqai που έπαιξε και κέρδισε.

Στη γερασμένη Ευρώπη λοιπόν, μόνο για αυτό υπάρχει χώρος. Ο άλλος δρόμος, είναι ο δρόμος της λήθης και του τέλους.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Νοέμ 2013, 15:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος 2012, 13:43
Δημοσιεύσεις: 144
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
cruiser έγραψε:

Αν όμως επέλεξες την 5άρα λόγω υδρο σε σχέση με μερτσέντες και άουντι , μάλλον δεν έχεις κάνει σωστό κοστολόγιο . Γιατί όταν εγώ πήρα την δικιά μου το 2009 , οι ανάλογου μεγέθους και κυβισμού επιλογές , με τον ίδιο εξοπλισμό έκαναν από 80 % και πάνω ακριβότερα .



Οταν επελεξα το C5 ειχα θεσει ενα οριο των 15.000€ για αγορα ενα μεταχειρισμενου οικογενειακου αυτοκινητου 2-4 χρονων, με 1600-1800 κυβικα, πανω απο 150 αλογα, με νορμαλ καταναλωση και καλη ποιοτητα κατασκευης.

Επιλογες ειχα τη C class, το Α4, το Passat CC, το C5 και δευτερευοντως το Insignia, Octavia κλπ

Ειχα επιλογες για ολα αυτα τα αυτοκινητα στα λεφτα που ηθελα να δωσω.

Οποτε για μενα τα χρηματα δεν επαιξαν ουσιαστικο ρολο στην επιλογη μου αλλα εκανα την επιλογη μου καθαρα με το ποιο αυτοκινητο θα εξυπηρετουσε καλυτερα τις αναγκες μου.

Τελικα η επιλογη μου ηταν το C5 και σαφως και δεν το μετανοιωσα... Ξερω τα μειονεκτηματα του, τα εχω περιγραψει σε αλλο θεμα αναλυτικα αλλα θεωρω οτι συγκριτικα με ολα τα αλλα αυτοκινητα και για αυτο το οριο χρηματων ηταν η καλυτερη δυνατη επιλογη... Απλα αν το αυτοκινητο δεν ειχε υδροπνευματικη αναρτηση θα ειχα παρει καποιο απο τα 3 πρωτα ... Τοσο απλα.....


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 4 [ 51 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα στην αντλία βενζίνης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: nicolas13
Απαντήσεις: 0
ΤΟ ΝΕΟ SUV CITROEN C5 AIRCROSS ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Στην κορυφή της Ευρώπης ο Νίκος Θωμάς
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Νεο αμαξι στην παρεα!
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: zx lover
Απαντήσεις: 101
C3 1.1 2012 πρόβλημα στην εκκίνηση κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tasos_vl
Απαντήσεις: 27
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ