Σελίδα 1 από 4

ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 09:05
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Καλημέρα σε όλους.

Δυστυχώς απ'οτι φαίνεται στην PSA, σχεδιάζουν να εγκαταλείψουν την υδροπνευματική.

Το Γαλλικό φόρουμ Citroen-passion ξεκίνησε μια εκστρατεία συλλογής υπογραφών ενάντια σε αυτή τη σκέψη. Οποιος θέλει μπαίνει στο παρακάτω link και υπογράφει.

http://www.mesopinions.com/petition/aut ... roen/11030

Aν αποφασίσουν κάτι τέτοιο στην PSA, θα είναι πολύ κρίμα...

Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 09:52
από MeddlingMageGR
Είναι για πολλές κλοτσιές ο τύπος... Ειδικά η δικαιολογία του είναι για γέλια https://www.youtube.com/watch?v=qyFs_3c ... ata_player

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 11:28
από argiris_89
να την αφησουν εντελως εκτος παραγωγης και στα μοντελα c??Ειναι τερμα καθυστερημενοι οι τυποι???
Πως γινεται να απαρνιεται μια εταιρια το παρελθον της μεσα απο το οποιο εκανε οργια στον αυτοκινητιστηκο χωρο????

Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 12:34
από xantiamanolis
αν το κανουν οι πωλησεις θα πεσουν κατακορυφα στα μεγαλα μοντελα....πχ C5=υδρο δεν διανοειτε τετοιο μοντελο χωρις υδρο το εχω ξαναγραψει στην υδρο οφειλετε το 50%+ των πωλησεων στην C5 μην γελιομαστε σε συμβατικα υπαρχουν καλυτερα αυτοκινητα απο την C5....πιστευω οτι ειναι ενα τρυκ να δουν αντιδρασεις κοσμου.....για θυμηθειτε τι εγινε με το ΖΧ εγινε ολοκληρο ερωτηματολγιο εαν επρεπε το συγκεκριμενο μοντελο να βγει με υδρο η οχι βγηκε το οχι μιας και η σιτροεν δεν ειχε αλλο μοντελο μικρομεσαιο χωρις υδρο...για κανε το ιδιο σημερα και πες υδροη οχι? να δουμε τι θα βγει?

Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 15:25
από nonos
MeddlingMageGR έγραψε:
Είναι για πολλές κλοτσιές ο τύπος... Ειδικά η δικαιολογία του είναι για γέλια https://www.youtube.com/watch?v=qyFs_3c ... ata_player

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Ο Σαμαράς καλυτερα επιχειρηματα θα εδινε Δημητρη.. :D

Θα φανε πολυ μαυρο στις πωλησεις αν το αποφασισουν.. αν την καταργησουν και αντιμετωπισει πολυ σοβαρο προβλημα επιβιωσης η citroen (οχι οτι το psa δεν εχει μεγαλα προβληματα αυτη τη στιγμη ηδη...) δε θα μου κανει εντυπωση και δε θα στεναχωρηθω.. προσωπικα εκτος 2-3 εξαιρεσεων καμια καινουργια citroen δε με καλυπτει.

Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 21:44
από Tzakos
Εγώ μπήκα και υπέγραψα.

Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 22:38
από ΧΡΗΣΤΟΣ 73
Έριξα και εγώ μια ψήφο :thumb
Αν είναι δυνατόν να καταργήσουν την υδρό, προσωπικά μάλλον δεν θα πάρω ποτέ μεγάλο αυτοκίνητο με υδρό, αλλά είναι το σήμα κατατεθέν της Citroen...

Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Νοέμ 2013, 23:08
από scientist
Η Citroen χωρίς μοντέλα με υδροπνευματική ανάρτηση χάνει το χαρακτήρα της.
Όπως μάλιστα αναφέρθηκε παραπάνω γιατί κάποιος να αγοράσει ένα C5 με συμβατικές αναρτήσεις και όχι κάποιο VW, Audi, Peugeot, Ford. Η διαφορά και το ξεχωριστό σε αυτά τα μοντέλα είναι η υδροπνευματική.
Προσωπικά εκτιμώ ότι αν κυκλοφορούσε και μικρομεσαίο με υδροπνευματική, ακόμα και με ανεβασμένο κόστος, θα είχε πωλήσεις που δεν θα περιμέναν.

Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 07:58
από cruiser
Δύσκολο θέμα .

Η εξέλιξη εναντίον του αισθήματος .

Δεν ξέρω πόσο θα μπορούσε να εξελιχθεί η υδρό , ώστε να είναι μαζί μας και τις επόμενες δεκαετίες , ξέρω όμως ότι όσο περνάνε τα χρόνια και ο πλανήτης μας γίνεται ένα τεράστιο χωριό , οι λογικές της διαφοροποίησης τελειώνουν .
Τα αυτοκίνητα όσο περνάνε τα χρόνια , θα γίνονται σαν τα ψυγεία . Ιδια ολα με ένα διαφορετικό ταμπελάκι που θα ορίζει διαφορετική μάρκα .

Η σιτροέν ήταν αυτόνομη , ενώθηκε με την πεζό , τώρα ενώνεται με την όπελ , ενώ παίζει και με την μιτσουμπίσι , αλλά και την μπε-εμ-βε.
Η άλφα ρομέο , χάθηκε μέσα στην φίατ , που τώρα θα μας δείχνει τα νέα τζίπ .
Ρενώ , ντάτσια , νισσάν .
Ομιλος φολκσβάγκεν με 6-7 εταιρείες .

Τελικά που πάμε ? Μα να ικανοποιήσουμε τους νέους καταναλωτές . Και αυτοί είναι κινέζοι , ινδοί , νοτιοαμερικάνοι , ακόμα και αφρικανοί . Η Ευρώπη γερνάει και φτωχαίνει .

Αρα ο κόσμος αλλάζει και οι εταιρείες προσαρμόζονται σε προιόντα που θα είναι παγκόσμια , φτηνότερα , συμβατικά και φτηνού κόστους με κοινές λύσεις και μέρη .

Σε μιά τέτοια περίπτωση η υδρό θα μπορούσε να μπεί μόνο στην μετρόπολις , η στο DS9 .
Aλλά και αυτά προορίζονται γιά την Κίνα , που σημαίνει ότι δεν υπάρχει κοινό γιά την Ευρώπη όπως δεν υπήρχε και γιά την c6 , αλλά και γιά κάθε μεγάλο μη γερμανικό .

Ακόμα όμως και αυτά τα 3 γερμανικά , απευθύνονται σε εταιρικά αμάξια και όχι οικογενειακά , αφού σαν τέτοια υπάρχουν τα μικρότερα , αλλά και τα πολυμορφικά , ενώ οι Ευρωπαίοι δεν κάνουν παιδιά η κάνουν λίγα .

Αρα η υδρό του 2020 σε ποιούς θα απευθύνεται ? Στους ελάχιστους Ευρωπαίους ? Στους Κινέζους , Ινδούς κλπ που δεν έχουν ιδέα τι ήταν η υδρό ? Προφανώς στους δεύτερους .

Αρα γιά την υδρό , αλλά και γιά κάθε ακριβή και εξεζητημένη λύση , ήρθε το τέλος της εποχής .

Τι θα πουλάει η σιτροέν χωρίς υδρό ?
Μα ότι πουλάει και σήμερα .
Σχέδιο , αισθητική , άριστο συνδυασμό άνεσης και κρατήματος και εξοπλισμό σε προσιτές τιμές .

Τι πουλάει το γκόλφ ? Υποτίθεται τέλεια ποιότητα κατασκευής και καλό πλαίσιο σε σχέδιο και αισθητική 30 χρόνων πίσω .

Επειδή όμως στην Ευρώπη αναζωπυρώνονται οι εθνικισμοί που ποτέ δεν έλλειψαν , ο κόσμος θα αγοράζει το κοινό αμάξι σε διαφορετικό περιτύλιγμα και κάτω από το εθνικό του σήμα .

Καλώς 'ήρθατε στον 21ο αιώνα .

Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 09:11
από Blanc
Συμφωνω απολυτα cruiser! Τα ειπες ολα!

Η "νεα υδροπνευματικη" του μελλοντος ειναι η σχεδιαση, τα υφασματα και τα αρωματα. Τα αυτοκινητα θα γινουν ψυγεια-κουζινες-κινητα τηλεφωνα, πεθαναν οι ταυτοτητες εδω και χρονια. Μερικες χιλιαδες υπογραφες δε θα το αλλαξουν αυτο. Κριμα....
Απο την αλλη ειμαι χαρουμενος που εζησα τουλαχιστον, εστω και λιγο, αυτοκινητα με ταυτοτητες και ποσο μαλλον οι μεγαλυτεροι εδω μεσα ακομα περισσοτερο. Η μεταβαση στη νεα εποχη δεν ξεκινησε τωρα, ουτε θα ξεκινησει σε λιγα χρονια, η νεα εποχη βρισκεται εδω και 10 χρονια περιπου στην αγορα.... ;)

Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 09:19
από dasimo
Μολις και εγω το ιδιο...μολις υπεγραψα

Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 09:52
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Yπέγραψα λόγω συναισθήματος αλλά συμφωνώ με τους προλαλήσαντες.
Η εξέλιξη εχει δείξει οτι επιβιώνουν τα είδη που προσαρμόζονται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις του περιβάλλοντος και οχι αυτά που μένουν πεισματικά κολλημένα στο παρελθόν.
Η υδρό ειναι μια εξαιρετική αλλά πανάκριβη και δαπανηρή ανάρτηση που σύντομα θα ξεπεραστεί απο τα ηλεκτρονικά.
Μπορεί να εξακολουθήσει να τοποθετείται σε κάποιες ακριβές λιμουζίνες κατόπιν παραγγελίας.
Kαλως ήρθαμε στη νέα εποχή...

Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 10:23
από Blanc
Ακριβως Νικο!
Και για να τα λεμε ολα, ειναι δαπανηρη για ενα και μονο λογο, για να κρατηθει ανταγωνηστικη η τιμη της C5 πια, στην αγορα.
Αν η υδροπνευματικη C5 ξεκινουσε απο τα 35-38.000€ και συνεχιζε να πουλαει καλα, τοτε δε θα εβρισκα και λογο να την εγκαταληψουν και ουτε καν να το πλασαρουν και με 4 κοινα αμορτισερ το αυτοκινητο αυτο.
Απο τη στιγμη που η τιμη της υδροπνευματικης εκδοσης ειναι απολυτως ανταγωνηστικη και οι πωλησεις αυτης δεν πανε και τοσο καλα και σε περιοδο κρισης της ευρωπης, λογικο ειναι τα σπασμενα να τα πληρωνει η PSA.
Οι εποχες δυστηχως αλλαξαν και αλλαξαν σε πολλα πραγματα στη ζωη μας...και ολα στο βωμο του κερδους, συνεχως μικροτερο κοστος-ανταγωνηστικοτητα και ολο και περισσοτερα κερδη.
Η θεα DS δεν ηταν προσιτη στον μεσο καταναλωτη.
Η GS/GSA, η BX αντε και η Xantia στις "μικρες εκδοσεις" απο την αλλη, ηταν εξαιρετικα ανταγωνηστικες σε τιμες με αυτοκινητα που φορουσαν απλα 4 κοινα αμορτισερ. Εδω υπαρχει η παραφωνια λοιπον....και το γλυκο ηρθε και εδεσε με τη C5 που ειδαμε να πλασαρεται η 2η εκδοση της και με απλη αναρτηση. Αυτοι δυστηχως ειναι οι νομοι της αγορας.... ;)
Προβλεπω με καταργηση της υδροπνευματικης, να παιρνουν φωτια τα μεταχειρισμενα υδροπνευματικα της μαρκας απο τους φιλους αυτης της σχολης. Οποτε οι τυχεροι κατοχοι, καντε το κουμαντο σας για το μελλον......

Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 10:53
από Πράκτορας
"Υπέγραψα" επίσης...


Οι εταιρείες παραμένουν εταιρείες (κερδοσκοπικού χαρακτήρα). Χάνοντας όμως τη ταυτότητα τους, επέρχεται ο "θάνατος" τους. Η ιστορία αυτό έχει διδάξει.

Η ταυτότητα της Citroen είναι η υδραυλική ανάρτηση και ότι άλλο έχει προέλθει από αυτή (εξαιρετικό κράτημα-άνεση). Η απώλεια αυτής βλέπετε που την έχει οδηγήσει. Η συνέχεια στις οθόνες σας...

Re: ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ 2013, 11:41
από xantiamanolis
και γω υπεγραψα και εγραψα κιολας μπας και ξυπνησουν....και μετα απο αυτα που εγραψε ο φιλος cruiser που ειτε μας αρεσουν ειτε οχι ειναι η αληθεια.....και η αληθεια για μενα ειναι οτι για μεγαλο αυτοκινητο χωρις υδρο ....αντιο σιτροεν αι στο καλο σου..υπαρχουν και αλλλυ πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια
μονο στα συμβατικα μοντελα θα συμφωνησω το θεμα σχεδασμου και ισως κουλτουρας.....