Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:36 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: tsi-tfsi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 22:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
Ανοίγω αυτό το θέμα με αφορμή την αγορά ενός audi a4 b8 1.8tfsi απο τον ξάδελφό μου. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός που χρησιμοποιουν τα μοντέλα του group. Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο ομολογώ οτι εντυπωσιαστηκα με την ροπή σε όλο το φάσμα στροφών. Αυτό που με στεναχώρησε είναι οι παρατηρήσεις που μου έκανε, οτι καταναλώνει περίπου 0.3 λίτρα λαδιού στα 1000χλμ κάτι που είναι φυσιολογικό όπως είπε και μέσα στα όρια του κατασκευαστή αλλα εμενα μου θύμισε το 2χρονο gilera μου αλλά και ένοιωσα ικανοποίηση που το c4 δεν το κοιτούσα ποτέ απο λάδια αφού δεν έκαιγε γραμμάριο και μαφ ανέφερε απο τα 30.000χλμ κτλ. Οτι μπορούμε να συζητήσουμε αφού είναι πολύ ανταγωνιστηκος κινητήρας στην αγορά σε σχέση κυβικών και ιπποδύναμης και οτι γνώσεις έχετε είναι ευπρόσδεκτες

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Έχω φίλο με seat Leon με το ίδιο μοτέρ,όντως καλό σε δύναμη και ποιοτικά χαρακτηριστικά.ΑΛΛΑ...... έχει αλλάξει τρία μοτέρ όλα με πολύ ξύλο στην seat και μηνύσεις λόγω παράλογης καταναλώσεις λιπαντικου....κοντά στα δύο λίτρα ανά χίλια.Άτιμα tsi....

Στάλθηκε από το ST26i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 22:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
εδώ λέει δικαιολογεί και 1 λίτρο στα 1000χλμ όσο καίει το δίχρονο. Δηλαδή εάν το έχεις καθημερινό αυτοκινητο καθε 2 σαββατοκυριακα θες ενα λιτρο δηλαδή ενα 15αρι ευρω. τώρα βεβαια η αλήθεια είναι οτι υπάρχουν και σύγχρονοι κινητήρες που απο την κατασκευή τους καινε λάδι βλεπε vtec η για τα alfa romeo και για τις bmw δηλαδή συνηθως πολύστροφοι. Εγώ όμως εχω συνηθίσει να λεω οτι όταν καιει λαδι εχει πρόβλημα δεν μπορώ να συνηθίσω κινητήρα να καίει λάδι νοιώθω οτι κατι δεν δουλεύει καλά.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
...και με ποια αιτιολογία ...καίει το λαδάκι..??? Πατάτες τηγανίζει?
Ή έχει κάποιες επιπλέον δυνατότητες/απόδοση υπέρ των αντίστοιχων αυτοκινήτων του ανταγωνισμού? :hmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 12:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Το μαρκετινγ των εταιριων,τα κομπλεξ των κατοχων και η προσπαθεια απο τους μηχανικους για να μην περνανε εγγυησεις,τους αναγκασε να πουνε πως ειναι φυσιολογικο....Απο που και ως που η καταναλωση λαδιου ειναι φυσιολογικη,ο θεος και η μανα του....
Επισης,σχετικα με τα tsi-fsi ενα γνωστο προβλημα ειναι οτι οι επικαθισεις που μαζευουνε στις βαλβιδες εισαγωγης απο τον αμεσο ψευκασμο τα ριμαζει.Μειωμενη αποδοση,αυξημενη καταναλωση βενζινης,ασταθειες ρελαντι.
Οπως και σε καθε μοντελο με αμεσο ψεκασμο.

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 14:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Αυτα τα "ειναι φυσιολογικο κτλ κτλ" ειναι παπαριες απο ασχετους μαστορες και αντιπροσωπους.
ΔΕΝ ειναι καθολου φυσιολογικο το τετραχρονα μοτερ να καινε το λαδι τις λίπανσης τους, ειναι σαν να λεμε οτι ανθρώπινος οργανισμός ειναι φυσιολογικό να καίει το αιμα του!!!!!!!!!
Απλα ειναι η αποτυχία του group VAG στον συγκεκριμένο κινητήρα και οχι μονο .
Αν ηταν φυσιολογικο θα ειχε δοχειο λαδιου καυσης οπως τα διχρονα μοτερ.
Οι ανθρωποι της VAG απετυχαν για μια ακομη φορα απλα δεν θελου να το παραδεχτούν!!!!
Και επηδη δεν μπορούν απο μονοι τους να κανουν κατι σωστο βρήκαν την λυση των εξαγορών άλλων αυτοκινητοβιομηχανιων (ελεώ κρίσης) μπας και μπορέσουν να φτιάξουν καποτε κατι καλο που να στέκεται με αξιοπρέπεια απέναντι στον ανταγωνισμό και οχι με διάφορα κολπάκια μιζαδορικα !!!!!!!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 16:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Δε ξερω τι λετε για τα λαδια,ενας φιλος που εχει Α4 δε μου εχει πει κατι.
Επισης πηγε στην αντιπροσωπεια και εβαλε τσιπακι mtm με εγγυηση φυσικα και το αμαξι ειναι τωρα 205 αλογα.Η καταναλωση μια χαρα οταν το πας νορμαλ.Δε θελετε να ξερετε πως παει,το εχω παρει κ γω..να δουμε ποτε η σιτροεν θα μπορει να προσφερει κατι αντιστοιχο..ποτέ

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 16:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27
Δημοσιεύσεις: 1053
Η MTM είναι ανεξάρτητος βελτιωτής. Εχω φίλους με audi TT TFSi που έβαλε πρόγραμμα 1 λίτρο έκαιγε πριν στα 1000 χλμ τόσο καίει και τώρα. Ισχυρίζεται οτι είναι 260 άλογα (όσο και τα S3) δεν τα είδαμε πουθενά, και έδωσε 1500 ευρώ μόνο για πρόγραμμα και μια σκάστρα. Η σκάστρα τα έφτυσε σε 2000 χλμ και ξαναέβαλε την μαμά.

Άλλος φίλος με Altea 4 2λιτρο είχε θέματα ψύξης και έβαλε ψυγείο intercooler απο S3. Του καίει και αυτουνού λαδάκια.

Έχουν θέματα με τις αντλίες τους κατά τα άλλα είναι καλούτσικα μοτέρ. Υπερεκτιμημένα κατά τη γνώμη μου.

Επίσης έχουν θεματάκια με τρόμπες νερού.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 16:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Πές τα ρε Νίκο! :clap :clap


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 17:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
GeoC4Madness έγραψε:
Δε ξερω τι λετε για τα λαδια,ενας φιλος που εχει Α4 δε μου εχει πει κατι.
Επισης πηγε στην αντιπροσωπεια και εβαλε τσιπακι mtm με εγγυηση φυσικα και το αμαξι ειναι τωρα 205 αλογα.Η καταναλωση μια χαρα οταν το πας νορμαλ.Δε θελετε να ξερετε πως παει,το εχω παρει κ γω..να δουμε ποτε η σιτροεν θα μπορει να προσφερει κατι αντιστοιχο..ποτέ


Αυτο ειναι το κακο με τους VAGαδες τα προβλήματα τα κρύβουν!!!!! Δεν τα λενε , και μαλιστα προσπαθουν να προβαλουν το αυτοκινητο τους με καθε τροπο γιατι δωσανε ενα σκασμο λεφτα για να το παρουν και τους βγηκε πατατα !!!
Επισεις προσπαθουν να πείσουν κι άλλους να ακολουθησουν το παραδειγμα τους .Οταν ομως την φαει την πατατα και ευκολοπιστος φιλος-γνωστος τοτε η απαντηση ειναι η γνωστη σε ολους " ειναι φυσιολογικο" !!!!!!!!!!
Oσο φιλε Madness για το τι μπορει να προσφερει η Citroen σε σχεση με την VAG το ξερουν μαλλον ολοι εκτος απο εσενα!!!! Ψαξε λιγο την ιστορια στο παρελθον και την ηλεκτονικομηχανολογικη τεχνολογια στο παρον του καθε Group και τα λεμε ξανα..........

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
το μοτερ αποτυχια ηταν το 1.4 με τα 170 αλογα! εκει ειχε και τα περισσοτερα θεματα και για αυτο το σταματησαν! κατα τα αλλα δυνατα μοτερ που αντεχουν το tunning αν ειναι σωστο!

συμφωνων οτι ειναι παραλογο να καει λαδι ενα τετοιο μοτερ αλλα και τα ιταλικα το εχουν στο βιβλιαρακι τους και το δικαιολογουν. Νομιζω κατι αναλογο ισχυει και για τα δικα μας, αν και το δικο μου τοσο καιρο πειραγμενο δεν εκαιγε σχεδον καθολου (εκτος απο τα τελευταια 10000 κμ που εχανε και εκαιγε αλλα τωρα ειναι οκ )

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 19:56 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Και στα δικά μας δικαιολογούν -στο βιβλίο χρήσης- τεράστιες καταναλώσεις λαδιού στα 1000χλμ...απλά εμάς δε καίνε λάδια εύκολα.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
για μενα ειναι απαραδεκτο κινητηρας νορμαλ (οχι βανκελ η αερεοψυκτος) να καει λαδια 1 κιλο σε 1000 χλμτρα την σημερον ημερα να μου το πεις πριν απο 30 χρονια να το δεχθω μαλλον κατι δεν παει καλα εκει και για το γκρουπ vw...αλλα για αυτος μαλλον ολα πανε καλα...ομοια λαδι ομοια βενζινη....ουτε η διχρονη βεσπα ΡΧ 125 που εχω δεν καιει τοσο λαδι...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 23:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Εεεεελα να συνερθουμε λιγο ρε παιδες, γιατι έχουμε χαζέψει μου φαίνεται!!!!
Θα παρω δηλαδη καινουργιο αυτοκινητο με τα ωραια μου λεφτα και θα καιει 1lt λαδι στα 1000 χιλ.?????και ????? θα κοιτάω τον αντιπρόσωπο και τους ανίκανους να με κοροϊδεύουν μες τα μούτρα μου????? θα το καψω και αυτο και αυτους και τα μαγαζια τους, που λεει ο λογος!!!!
ποιος ο λογος να παρω αυτοκινητο καινουργιο αν ειναι χειροτερο απ' το παλιο????
Ετσι που τα λεμε και καποιοι τα παρουσιαζουν τα πραγματα ,σε λιγο θα ανησυχούμε αν το δικο μας δεν καιει 1lt στα 1000km.Θα μας πείσουν οτι το σωστό ειναι να καινε λαδια τα "καλα" τετραχρονα μοτερ και τα "αλλα" ειναι μαπα!!!!!!!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 23:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Βασίλη μια συνάδελφος έχει Audi A3 ...και την έχουν πείσει...ότι τα "καλά" καίνε λαδάκι... άλλωστε μου λέει... αυτή είναι η δουλειά του λαδιού! Να το καταναλώνει ο κινητήρας όσο δουλεύεται! ...άντε λοιπόν...καλή χώνεψη! :laugh :laugh :laugh


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 31 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ