Συγγραφέας |
Μήνυμα |
dimitrisc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: tsi-tfsi Δημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 22:03 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20 Δημοσιεύσεις: 2125 Τοποθεσία: Λάρισα
|
Ανοίγω αυτό το θέμα με αφορμή την αγορά ενός audi a4 b8 1.8tfsi απο τον ξάδελφό μου. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός που χρησιμοποιουν τα μοντέλα του group. Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο ομολογώ οτι εντυπωσιαστηκα με την ροπή σε όλο το φάσμα στροφών. Αυτό που με στεναχώρησε είναι οι παρατηρήσεις που μου έκανε, οτι καταναλώνει περίπου 0.3 λίτρα λαδιού στα 1000χλμ κάτι που είναι φυσιολογικό όπως είπε και μέσα στα όρια του κατασκευαστή αλλα εμενα μου θύμισε το 2χρονο gilera μου αλλά και ένοιωσα ικανοποίηση που το c4 δεν το κοιτούσα ποτέ απο λάδια αφού δεν έκαιγε γραμμάριο και μαφ ανέφερε απο τα 30.000χλμ κτλ. Οτι μπορούμε να συζητήσουμε αφού είναι πολύ ανταγωνιστηκος κινητήρας στην αγορά σε σχέση κυβικών και ιπποδύναμης και οτι γνώσεις έχετε είναι ευπρόσδεκτες
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi Δημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 22:21 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Έχω φίλο με seat Leon με το ίδιο μοτέρ,όντως καλό σε δύναμη και ποιοτικά χαρακτηριστικά.ΑΛΛΑ...... έχει αλλάξει τρία μοτέρ όλα με πολύ ξύλο στην seat και μηνύσεις λόγω παράλογης καταναλώσεις λιπαντικου....κοντά στα δύο λίτρα ανά χίλια.Άτιμα tsi....
Στάλθηκε από το ST26i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
dimitrisc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi Δημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 22:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20 Δημοσιεύσεις: 2125 Τοποθεσία: Λάρισα
|
εδώ λέει δικαιολογεί και 1 λίτρο στα 1000χλμ όσο καίει το δίχρονο. Δηλαδή εάν το έχεις καθημερινό αυτοκινητο καθε 2 σαββατοκυριακα θες ενα λιτρο δηλαδή ενα 15αρι ευρω. τώρα βεβαια η αλήθεια είναι οτι υπάρχουν και σύγχρονοι κινητήρες που απο την κατασκευή τους καινε λάδι βλεπε vtec η για τα alfa romeo και για τις bmw δηλαδή συνηθως πολύστροφοι. Εγώ όμως εχω συνηθίσει να λεω οτι όταν καιει λαδι εχει πρόβλημα δεν μπορώ να συνηθίσω κινητήρα να καίει λάδι νοιώθω οτι κατι δεν δουλεύει καλά.
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
|
|
|
|
|
diesoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi Δημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 22:36 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54 Δημοσιεύσεις: 8614
|
...και με ποια αιτιολογία ...καίει το λαδάκι..??? Πατάτες τηγανίζει? Ή έχει κάποιες επιπλέον δυνατότητες/απόδοση υπέρ των αντίστοιχων αυτοκινήτων του ανταγωνισμού?
|
|
|
|
|
argiris_89
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 12:51 |
|
Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09 Δημοσιεύσεις: 348
|
Το μαρκετινγ των εταιριων,τα κομπλεξ των κατοχων και η προσπαθεια απο τους μηχανικους για να μην περνανε εγγυησεις,τους αναγκασε να πουνε πως ειναι φυσιολογικο....Απο που και ως που η καταναλωση λαδιου ειναι φυσιολογικη,ο θεος και η μανα του.... Επισης,σχετικα με τα tsi-fsi ενα γνωστο προβλημα ειναι οτι οι επικαθισεις που μαζευουνε στις βαλβιδες εισαγωγης απο τον αμεσο ψευκασμο τα ριμαζει.Μειωμενη αποδοση,αυξημενη καταναλωση βενζινης,ασταθειες ρελαντι. Οπως και σε καθε μοντελο με αμεσο ψεκασμο.
_________________ ACTIVA,The art of flat cornering
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 14:18 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Αυτα τα "ειναι φυσιολογικο κτλ κτλ" ειναι παπαριες απο ασχετους μαστορες και αντιπροσωπους. ΔΕΝ ειναι καθολου φυσιολογικο το τετραχρονα μοτερ να καινε το λαδι τις λίπανσης τους, ειναι σαν να λεμε οτι ανθρώπινος οργανισμός ειναι φυσιολογικό να καίει το αιμα του!!!!!!!!! Απλα ειναι η αποτυχία του group VAG στον συγκεκριμένο κινητήρα και οχι μονο . Αν ηταν φυσιολογικο θα ειχε δοχειο λαδιου καυσης οπως τα διχρονα μοτερ. Οι ανθρωποι της VAG απετυχαν για μια ακομη φορα απλα δεν θελου να το παραδεχτούν!!!! Και επηδη δεν μπορούν απο μονοι τους να κανουν κατι σωστο βρήκαν την λυση των εξαγορών άλλων αυτοκινητοβιομηχανιων (ελεώ κρίσης) μπας και μπορέσουν να φτιάξουν καποτε κατι καλο που να στέκεται με αξιοπρέπεια απέναντι στον ανταγωνισμό και οχι με διάφορα κολπάκια μιζαδορικα !!!!!!!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
nbackal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 16:27 |
|
Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27 Δημοσιεύσεις: 1053
|
Η MTM είναι ανεξάρτητος βελτιωτής. Εχω φίλους με audi TT TFSi που έβαλε πρόγραμμα 1 λίτρο έκαιγε πριν στα 1000 χλμ τόσο καίει και τώρα. Ισχυρίζεται οτι είναι 260 άλογα (όσο και τα S3) δεν τα είδαμε πουθενά, και έδωσε 1500 ευρώ μόνο για πρόγραμμα και μια σκάστρα. Η σκάστρα τα έφτυσε σε 2000 χλμ και ξαναέβαλε την μαμά.
Άλλος φίλος με Altea 4 2λιτρο είχε θέματα ψύξης και έβαλε ψυγείο intercooler απο S3. Του καίει και αυτουνού λαδάκια.
Έχουν θέματα με τις αντλίες τους κατά τα άλλα είναι καλούτσικα μοτέρ. Υπερεκτιμημένα κατά τη γνώμη μου.
Επίσης έχουν θεματάκια με τρόμπες νερού.
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 17:21 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
GeoC4Madness έγραψε: Δε ξερω τι λετε για τα λαδια,ενας φιλος που εχει Α4 δε μου εχει πει κατι. Επισης πηγε στην αντιπροσωπεια και εβαλε τσιπακι mtm με εγγυηση φυσικα και το αμαξι ειναι τωρα 205 αλογα.Η καταναλωση μια χαρα οταν το πας νορμαλ.Δε θελετε να ξερετε πως παει,το εχω παρει κ γω..να δουμε ποτε η σιτροεν θα μπορει να προσφερει κατι αντιστοιχο..ποτέ Αυτο ειναι το κακο με τους VAGαδες τα προβλήματα τα κρύβουν!!!!! Δεν τα λενε , και μαλιστα προσπαθουν να προβαλουν το αυτοκινητο τους με καθε τροπο γιατι δωσανε ενα σκασμο λεφτα για να το παρουν και τους βγηκε πατατα !!! Επισεις προσπαθουν να πείσουν κι άλλους να ακολουθησουν το παραδειγμα τους .Οταν ομως την φαει την πατατα και ευκολοπιστος φιλος-γνωστος τοτε η απαντηση ειναι η γνωστη σε ολους " ειναι φυσιολογικο" !!!!!!!!!! Oσο φιλε Madness για το τι μπορει να προσφερει η Citroen σε σχεση με την VAG το ξερουν μαλλον ολοι εκτος απο εσενα!!!! Ψαξε λιγο την ιστορια στο παρελθον και την ηλεκτονικομηχανολογικη τεχνολογια στο παρον του καθε Group και τα λεμε ξανα..........
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 19:56 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Και στα δικά μας δικαιολογούν -στο βιβλίο χρήσης- τεράστιες καταναλώσεις λαδιού στα 1000χλμ...απλά εμάς δε καίνε λάδια εύκολα.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 21:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
για μενα ειναι απαραδεκτο κινητηρας νορμαλ (οχι βανκελ η αερεοψυκτος) να καει λαδια 1 κιλο σε 1000 χλμτρα την σημερον ημερα να μου το πεις πριν απο 30 χρονια να το δεχθω μαλλον κατι δεν παει καλα εκει και για το γκρουπ vw...αλλα για αυτος μαλλον ολα πανε καλα...ομοια λαδι ομοια βενζινη....ουτε η διχρονη βεσπα ΡΧ 125 που εχω δεν καιει τοσο λαδι...
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: tsi-tfsi Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2014, 23:47 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Εεεεελα να συνερθουμε λιγο ρε παιδες, γιατι έχουμε χαζέψει μου φαίνεται!!!! Θα παρω δηλαδη καινουργιο αυτοκινητο με τα ωραια μου λεφτα και θα καιει 1lt λαδι στα 1000 χιλ.?????και ????? θα κοιτάω τον αντιπρόσωπο και τους ανίκανους να με κοροϊδεύουν μες τα μούτρα μου????? θα το καψω και αυτο και αυτους και τα μαγαζια τους, που λεει ο λογος!!!! ποιος ο λογος να παρω αυτοκινητο καινουργιο αν ειναι χειροτερο απ' το παλιο???? Ετσι που τα λεμε και καποιοι τα παρουσιαζουν τα πραγματα ,σε λιγο θα ανησυχούμε αν το δικο μας δεν καιει 1lt στα 1000km.Θα μας πείσουν οτι το σωστό ειναι να καινε λαδια τα "καλα" τετραχρονα μοτερ και τα "αλλα" ειναι μαπα!!!!!!!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|