Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 26 Μαρ 2019, 18:10 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2014, 20:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3157
Η νεαρά ξυνή τουρκογερμανίδα στο γκισέ της Sixt μετά βίας έβγαζε ένα επαγγελματικό χαμόγελο. -“Εχουμε για σας ένα υπέροχο! Mini Cooper.
-Κοιτάξτε λέω, έχω έρθει για περιοδεία,*μεταξύ αλλων και για αυτό


Εικόνα
σας έγραψα σε ποιες χώρες θα πάω και ότι θα ήθελα ένα γαλλικό diesel.
-Αυτά όλα είναι ευχές, μακάρι να μπορούσαμε να δίδουμε στον κόσμο ότι θέλει αλλά δυστυχώς μόνο αυτό έχω, σε βενζίνη...
-Μα, λέω εγώ έκλεισα Focus class τι σχέσει έχει το μινι κούπερ?
_Ειναι στην ίδια κατηγορία...
-Όχι δεν είναι...της λέω, τουλάχιστον 5 πόρτες πρέπει να έχει το αυτοκίνητο που έκλεισα...
-Γιατι δεν κάνετε αναβαθμιση σε πασσάτ ντίζελ με 20 ευρώ επιπλέον την ημέρα...
-Οχι κυρία μου δεν θές να μου δώσεις ντήζελ μην μου δίνεις, αλλά 5 πόρτες ό,τι και να γίνει...
_Με κοιτάει με ένα βλέμμα κακίας και απορίας...ρε φίλε μόνος εισαι θα σκέφθηκε άλλοι κάνουν κρα για μίνι και εσυ θές ντηζελ και γαλλικό? Τρελός θα είναι....
-Μετά απο 3 λεπτά σιωπής και αναζήτησης στο κομπιούτερ με εμένα να είμαι έτοιμος να φωνάξω τον σουπερ βάιζορ μου λέει διστακτικά...:
-Θα θέλατε ένα 308 πεζώ βενζίνη?
-Ντήζελ δεν 'έχει?
-Ειπαμε βενζίνη, ντηζελ καπούτ!
Αι καλά φέρτο καλή μου τόση ώρα με έπρηξες με το μίνι....
Και έτσι σε λίγο είχα ένα καινούργιο 308 γκρι στο χρώμα ΒΑΦΗ ΓΚΡΙ ARTENSE με 22500 χλμ στο οδόμετρο...]
Εικόνα
Πολλά για νοικιάρικο στην Γερμανία....αλλά με βάση το πλαίσιο είχε έναρη εγγύησης την 25/3/14 7 μηνών δηλαδή...κινητήρας 125 άλογα 1,6.

Εικόνα
ΕΊΔΟΣ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΕΜΠΟΡΙΚΌ ΣΉΜΑ/ΤΎΠΟΣ ΟΡΓΆΝΟΥ
PEUGEOT

ΣΕΙΡΆ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ
308 (T9)

ΤΎΠΟΣ ΑΜΑΞΏΜΑΤΟΣ
ΣΑΛΟΝΙ 5 ΠΟΡΤΩΝ

ΦΙΝΊΡΙΣΜΑ
ACTIVE

ΚΙΝΗΤΉΡΑΣ
ΨΕΚΑΣΜΟΣ EP6CDT 92KW

ΣΎΣΤΗΜΑ ΜΕΤΆΔΟΣΗΣ
BVM6

ΤΎΠΟΣ ΒΑΦΉΣ
ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ ΒΑΦΗ ΜΕ ΒΕΡΝΙΚΙ

ΧΡΏΜΑ ΠΛΑΙΣΊΟΥ
KCA - ΒΑΦΗ ΓΚΡΙ ARTENSE

ΤΎΠΟΣ ΕΠΈΝΔΥΣΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΎ
ΥΦΑΣΜΑ METAX SURPIQURE ΓΚΡΙ BETON "1R"

ΧΡΏΜΑ ΕΠΈΝΔΥΣΗΣ
"FX"

ΚΙΒΏΤΙΟ ΤΑΧΥΤΉΤΩΝ (ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ)
MCH

ΚΙΝΗΤΉΡΑΣ (ΤΎΠΟΣ)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΥΠΟΥ EP








Έτσι, σε λίγο, έβγαινα απο το αεροδρόμιο με κατεύθυνση τον αυτοκινητόδρομο...το gps μου ήταν εκτός λειουργίας....χρειάστηκε να το περιεργαστώ το βράδυ, να αλλάξω τους χάρτες και να δουλέψει...και πήγαινα με το μυαλό...οι αθεόφοβοι, δεν βαζουν πια χάρτη μέσα στο αυτοκίνητο....
Η πρώτη εντύπωση του οχήματος είναι καλή. Εξωτερικά είναι αρκετά όμορφο, και μάλιστα με το πάτημα του ξεκλειδώματος ανάβουν κάτι λέντ κάτω απο τους καθρέφτες για να το βλέπεις και του δίδουν αέρα μοντέρνας κατασκευής...

Στο εσωτερικό, η θέση οδήγησης σε κάνει να το φορέσεις το όχημα που λέει και ο Μάνθος, ενώ η ψηλή μεσαία κοσνόλα αλλά c4 σε απομονώνει απο τον συνοδηγό ενώ βρίσκεσαι στο χέρι με το λεβιέ του 6τάχυτο σασμάν. Ο λεβιές είναι αντιγραφή, σε αλουμίνιο όμως, όπελ καντέτ 1985 όπου και έχει και το κουμπάκι να σηκώνεται επάνω για να μπει η όπισθεν...Οπελ σε όλο του το μεγαλείο....
Εκινώντας με κλειδί ο πίνακας κάνει μια δοκιμή στους δείκτες αλλά όπελ άστρα και στα αριστερά έχει το ταχύμετρο και δεξιά το στροφόμετρο που δουλεύει ανάποδα ενω στο μέσον ψηφιακά προβάλεται κατά κυριο λόγο η ταχύτητα και τα διανυθέντα χιλιόμετρα...
Εικόνα
Στο κέντρο της κονσόλας τώρα τα πάντα έχουν σχεδόν περάσει σε μια οθόνη αφής, σαν να βίδωσε κάποιος την ταμπλέτα του εκεί...
Εικόνα
Νομίζω οτι είναι το απόλυτο εργονομικό φάουλ. Εαν θες ας πούμε να χαμηλώσεις λίγο τον αέρα πρέπει να πατήσεις πρώτα το σχετικό κουμπί να σε πάει στο υπομενού και ύστερα να πας στην λειτουργία ανεμιστήρα.
Δεν ειναι δύσκολο αλλά αναγκάζεσαι να έχεις το χέρι πολύ ώρα εκεί και να ψάχνεις ενώ ΔΕΝ κοιτάς τον δρόμο.
Νομίζω οτι το πράμα θέλει αναθεώρηση, γενικως τα μενού και τα υπομενού σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα αποσπούν την προσοχή. Καλύτερα τα χειριστήρια αλλά C4.
Αυτή η οθόνη ελέγχει και το ηχοσύστημα το οποίο όμως στα βασικά μπορεί να λειτουργηθεί απο το βολάν.
Ενώ το βολάν είναι μικρό, πρακτικό και μοντέρνο, ο διακόπτης για το κρουιζ κοντρολ είναι ο συνήθης διακόπτης της PSA που όλα τα οχήματα έχουν...Ρετρό μεν πρακτικός δε.
Η θέση οδήγησης είναι καλή, δεν κουράζει σε πολύωρο ταξίδι αλλά φυσικά μου έλειπε το μπράτσο απο το C5 μου...
Αλλά, εάν κάνεις το κάθισμα σχετικά πίσω οι πίσω επιβάτες μάλλον υποφέρουν αν και κάθονται σχετικά όρθια...Εχω την εντύπωση ότι είναι στενότερο από την C4 αλλά φυσικά οι πιο γνώστες μπορούν να μας διαφωτίσουν εδώ.
Ο χώρος αποσκευών έχει ψηλό κατώφλι φόρτοσης και θα σε παιδέψει άμα έχεις βαριά βαλίτσα, είναι όμως ομοιόμορφος και χωράει δυο τσάντες και δυο βαλίτσες περίπου. Θεωρώ ότι είναι μικρός για την κατηγορία του και ίσως και μικρότερος απο το c4...αν και ειναι ιδια πατωματα...Μαλλον ιδεα μου ειναι...
Για την ποιότητα κατασκευής διχάζομαι...Ναι μεν δεν κοπανάει τίποτα, δείχνει πολύ στιβαρό και σωστά φτιαγμένο, αλλά η τσιμούχα του καπώ ήδη είχε χαλαρώσει και ξεκούμπωνε, ενώ ο δείκτης της βενζίνης κόλησε στα 3/4 με αποτέλεσμα να μην ξέρω πόσο καύσιμο έχω και να κοιτάω το τριπ κομπιούτερ για να υπολογίζω, ενω στην επιστροφή του αυτοκινήτου είπαν οτι επειδή δεν το έφερα γεμάτο θα με χρεώσουν κιόλας για όσα λείπει. Εγω τους είπα ότι έχει θέμα ο δείκτης, αλλά δεν τους έπεισα, είπαν θα το ψάξουν αλλά πολύ αμφιβάλλω....
Τα πρώτα χιλιόμετρα κύλησαν ήρεμα με εμένα να προσπαθώ να μάθω το όχημα...Δεν μπορώ να μην παινέψω την ηχομόνωση του οχήματος αν και δεν 'έχει μονοτικό στο καπώ, ενω απο την αρχή εντυπωσιάστηκα από το τιμόνι που και πολύ κόβει αλλά και ακρίβεια απόλυτη έχει. Θυμίζει αλφα 156 σε μένα αυτή αμεσότητα...
Η ανάρτηση είναι κάτι για το οποίο επίσης διχάστηκα. Ναι μεν είναι σκληρή όσο πρέπει αλλά και άνετη χωρίς γενικό κοπάνημα, με πολύ καλό κράτημα στους βρεγμένους ευρωπαικούς δρόμους αλλά ο πίσω άξονας κάνει τσαλιμάκια.
Πέρσυ είχα δοκιμάσει στις ίδιες διαδρομες το προηγούμενο στέισον 308 το οποίο αν και με 0 χιλιόμεττρα στο κοντέρ κοπανούσε σαν τρελό στους γερμανικούς δρόμους...
Φέτος, αυτό το νέο μοντέλο ναι μεν δεν ακούγεται το γκντούπ αλλά από την άλλη σε ανωμαλίες και με χιλιόμετρα το πίσω μέρος ταλαντώνεται και γενικά νιώθεις μια ανασφάλεια...Ισως να φταίει και η υδρο κουλτούρα μου και συνήθεια μου αλλά δεν ενθουσιάστηκα απο τον πίσω άξονα,,,χρειάζεται δουλειά.
Ανεβάζοντας σιγα σιγα ταχύτητα διαπίστωσα μια εξαιρετική ευθυβολία και ακριβεια στην κίνηση του.
Αν το συγκρίνω με το το c4 που οδήγησα το 2012 το 308 υπερέχει κατά κράτος σε αυτό τον τομέα, τελεία και παύλα...Το είχα με το κρούιζ στο βέλγιο στα 125 και με σφοδρό πλευρικό, αλλά αυτό δεν έχασε τσικ από την πορεία του...
Οταν όμως άρχισε η βροχή διαπίστωσα οτι οι καθαριστήρες του δεν είναι επαρκείς κάνοντας την προσπέραση νταλίκας που σου κάνει σπρέυ, ιδιαίτερα επίπονη και επικίνδυνη....Και επίσης, θες το σχήμα του οχήματος θες φταίει ο σχεδιασμός των εξωτ. καθρεπτών το νερό στροβιλίζεται πάνω στο πλευρικό τζάμι και δεν βλέπεις καλά απο τους καθρέπτες... Τουλάχιστον το σύστημα ξεθαμπώματος πάιρνει άριστα και διώχνει την πρωινή θολούρα σε χρόνο dt.
Όπως είπα, το όχημα είχε ήδη 22500χλμ στο οδόμετρο και άρα τα λάστιχα ήταν στο μέσο της ζωής τους, επομένως για η υδρολίσθη που διαπίστωσα σε ορισμένα κομμάτια, που αλλού? Στο βέλγιο, ήταν μαλλον φυσιολογική. Φορούσε goodyear efficient grip και μου άρεσαν πολύ στους βρεγμένους επαρχιακούς φιδίσιους δρόμους...

Και η κατανάλωση, οι επιδόσεις? (αφιερωμενη στον Μανθο αυτή... :P
Εικόνα
Νομίζω οτι το αυτοκίνητο δεν βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά κινείται όμως αξιοπρεπέστατα στις γερμανικές autobahn που χρειάζεσαι μέσες ώριαίες αρκετά υψηλές για να είσαι στο παιχνίδι.
Το κιβώτιο έχει περίεργη κλιμάκωση και η 6η μπορεί να κάνει τα περισσότερα εαν σου αρέσει το ταξιτζίδικο οδήγημα, και απο 700 στροφές μια χαρά πάει με αυτήν...
Παραθέτω δυο φωτογραφίες.
Εικόνα
1η με 90 χιλιόμετρα και 6η είσαι στις 1900!!!! στροφές λές και οδηγείς σκάνια (το 43ο) και στα 120 είσαι με 2100!!!
Εικόνα


Μιλάμε ότι το αυτοκίνητο σε αυτούς τους ρυθμούς είναι ιδιαίτερα κοιμισιάρικο, και θα το χαρείς κινούμενος στις ευθείες του αλμυρού εάν δεν σε πάρει ο υπνος εν τω μεταξύ.
Αλλά, κινούμενος και με αντικοινωνικές ταχύτητες εως 196χλμ/ωρα

δεν θα σε απασχολήσει ο θόρυβος του δρόμου, το όχημα με ευκολία πάει στα 170 και μετά πάει επίσης σχετικά εύκολα μέχρι τα 200 αλλά απο εκεί θέλει υπομονή,. Δυστυχώς, το Α6 που είχα απο πίσω μου πήγαινε μαλλιά και έτσι αναγκάστηκα να μπω δεξιά και να μειώσω πίσω απο ένα q7 και μετά μας έπιασε η κίνηση ώστε να μην ξαναδοκιμάσω τελικές.
Την κυριακή που δεν είχε νταλίκες και χαλαρή κίνηση τα πήγε πολύ καλά στις κόντρες με τα διάφορα μερκελοιδή κρατώντας για ώρα τα 170-180 και ανεβοκατεβάζοντας 140 εως 160
Η κατανάλωση νομίζω μέτρια προς το καλό.
Εξηγούμαι:
Οταν το παρέλαβα το τριπ έδειχνε 9999 χιλιόμετρα και μεση ταχύτητα 47 χιλιόμετρα και κατανάλωση 6,6
Εγω στις 2.000 χλδ χιλιόμετρα που έκανα πάνω κάτω είχα 6.0 και μέση ταχύτητα 67 με κίνηση κατα 70% στους αυτοκινητοδρόμους, 20% στα χωριά και 10% πόλη.
Εάν ας πουμε πάς δομοκούς, κατάρες κτλπ και πλακώνεσαι θα δεις αυξημένα νούμερα αλλά το 6,6 που έχουμε σαν μέσον δεν ειναι κακό, για βενζίνη.
Αυτό το νούμερο θέτει και τον προβληματισμό, θα το αγόραζες?
Νομίζω όχι, τουλάχιστον σε βενζίνη. Με 6,6 κατανάλωση θες 33 λίτρα καύσιμο για σαλόνικα, δηλαδή 33χ1,62 η βενζίνα 53,46 ευρώ. Με το c5 θέλω 51 λίτρα αέριο δηλαδή 40 ευρώ... Δηλαδή κερδίζω και 13,5ευρώ ήγουν 5,5 το μπιφτέκι, 5 η χωριάτικη και 1,5 η πέπσι λάιτ στον καραβόμυλο...συν ο καφές...
Ασε μας που θα πάρω βενζίνα...
Ντήζελ., φυσικά ναι.
Αλλά και πάλι εάν τον συγκρίνω με το c4

Εικόνα

η πλάστιγγα θα γύρει στο σιτροέν λόγω χώρων, ταμπλώ και πίσω άξονα και κυρίως αγάπης στην μάρκα. Όμως το στήσιμο του ήταν πιο σπορτίφ και το τιμόνι του αμεσότατο ενω η συμπεριφορά στον πλευρικό ήταν υπόδειγμα...
Συμπέρασμα,

Οι γάλλοι κάνανε καλή δουλειά, αλλά ο ανταγωνισμός είναι οξύτατος στην κατηγορία. Μπορεί το φόκους που δοκίμασα πριν δυο χρόνια να ήταν αδιάφορο σχεδιαστηκά αλλά ήταν καλά φτιαγμένο, με χώρους, ενώ και οι κορέα έχει καλή ποιότητα κατασκευής αλλα φρικτη ορικη συμπεριφορα ενώ και η τογιότα δεν πάει πίσω. Το γκρουπ vw έχει πολλές λύσεις με αποτέλεσμα να υπάρχει συνωστισμός στην κατηγορία και να μετράει η λεπτομέρεια...
τελικώς περι ορέξεως κολοκυθόπιτα...
Αν θελω να το συγκρινω ευθεως με το ξαδερφακιμ το c4 ειναι ενα αυτοκινητο φτιαγμενο στην κατηγορια του ενω αυτω δειχνει να ειναι ενα φουσκομενο 208...
Εικόνα
Εικόνα

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2014, 21:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8734
:clap :clap :clap Ωραίος!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2014, 21:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
:clap :clap :clap :clap Τέλειος Γιώργο!Μιλάμε το έζησα καιγω το test με τον μοναδικό τρόπο που γράφεις, εύγε! :clap :clap :clap

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2014, 21:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11376
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
:clap :clap :clap :clap :clap :clap Super περιγραφή..!!

_________________
1.6 e-HDI 110 STT MCP PACK AERO


viewtopic.php?f=151&t=10149
Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2014, 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15622
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Υπογραφή: Grekoulis :clap :clap

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2014, 22:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 19:34
Δημοσιεύσεις: 1187
Τέλεια περιγραφή, μπράβο

Στάλθηκε από το LG-E975 μου


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2014, 22:39 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17633
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
:clap :clap :clap :clap

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2014, 22:56 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13379
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Υπέροχος Γιωργο!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2014, 22:58 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20596
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:clap :clap :clap

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2014, 23:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 31 Δεκ 2012, 01:10
Δημοσιεύσεις: 977
Τοποθεσία: Ναύπακτος
Μπράβο, πολύ κατατοπιστικός :thumb

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Οκτ 2014, 06:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 00:34
Δημοσιεύσεις: 796
Τοποθεσία: Αθήνα-Λαμία
:clap :clap :clap

_________________
Citroen C3 e-hdi 1.4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Οκτ 2014, 06:46 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 3359
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Μήπως να ανοίγαμε ενα ιντερνετικό περιοδικό, με αρχισυντάκτη το Γιώργο? Ευγε για το τέστ!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Οκτ 2014, 07:36 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 4903
Εκπληκτική περιγραφή!! Μπράβο..!

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Οκτ 2014, 07:42 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1528
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Πολύ καλός μπράβο :clap :no1 :no1 :clap

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδηγωντας στην ευρωπη το νεο 308
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Οκτ 2014, 09:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3157
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Μήπως να ανοίγαμε ενα ιντερνετικό περιοδικό, με αρχισυντάκτη το Γιώργο? Ευγε για το τέστ!


πενια τέχνας κατεργάζεται :P

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 17 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα στην εκκίνηση του C2 μου!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: gsymia
Απαντήσεις: 3
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ BOUTIQUE CITROEN
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: JOE
Απαντήσεις: 4
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: n555
Απαντήσεις: 46
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: lebanner
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron