Συγγραφέας |
Μήνυμα |
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ. Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μάιος 2021, 15:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα έχουν τους θερμικούς κινητήρες με τα χιλιάδες κινούμενα μέρη που ειδικά τα τελευταία χρόνια με τα turbo έχουν γίνει τραγικά πολύπλοκοι. Δεν χρειάζεται να έχουν σασμάν. Κάποια στιγμή οι ηλεκτροκινητήρες θα μπουν στις ρόδες οπότε δεν θα έχουν ούτε σύστημα μετάδοσης ούτε διαφορικό. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι εντελώς απλός και δεν χρειάζεται σχεδόν καμία συντήρηση. Το μόνο τους πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι οι μπαταρίες. Αν βρεθεί μια τεχνολογία που να επιτρέπει φόρτιση σε 10 λεπτά τότε χάνεται και το βασικό τους μειονέκτημα.
Το να τα χαρακτηρίζει όλα αυτά ύποπτα και αμφιβόλου αποτελεσματικότητας ενας μηχανικός εμένα μου δημιουργεί την εντύπωση οτι φοβάται για την δουλειά του. Ενα αυτοκίνητο χωρίς όλα τα παραπάνω συστήματα θα θέλει ελάχιστη συντήρηση/επισκευή σε σχέση με τα υπάρχοντα. Οπότε θα έλεγα να το έχετε και αυτό στο μυαλό σας.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ. Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μάιος 2021, 16:10 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Ναι, θα μείνουν ανεργοι πολλοί μηχανικοί αλλά οχι άμεσα. Ισως ούτε σε 20 χρόνια. Τα ηλεκτρικά είναι πανάκριβα για τον πολύ κόσμο. Εγω δεν αλλάζω αυτό που εχω τουλάχιστον τα επόμενα 5 χρόνια. Από εκει και πέρα αν ζουμε βλέπουμε τι θα γινει... Θα μου αρεσε να εχω ενα αυτοκινητο που θελει ελάχιστη συντήρηση και δεν χαλάει αλλά πάλι μου φαινεται περιεργο να δεχτουν κατι τετοιο οι αυτοκινητοβιομηχανιες. Πως θα πουλάνε συνεχεια τοτε και πως θα υπάρχουν?...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μάιος 2021, 14:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Ναι δεν θα γίνει αύριο.
Αλλά για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που λες θα ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Με τόσα ηλεκτρονικά που θα έχουν περισσότερος κόσμος θα πηγαίνει στα επίσημα, θα εξαρτάται πιο άμεσα απο αυτές για updates του software κλπ.
Επίσης θα δούμε πολλές εταιρίες ηλεκτρονικών να μπαίνουν στο χώρο. Samsung, Apple, Xiaomi, Huawei κλπ κάποια στιγμή θα βγάλουν αυτοκίνητα (η Huawei ήδη έβγαλε, αλλά είναι rebranded). Δεν θα είναι μόνο οι παραδοσιακές.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μάιος 2021, 16:59 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Μα τα updates του software ηδη γινονται on air (βλ. νέο Audi A3). Εχουμε πολλά να δούμε...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ. Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2021, 14:34 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Μα τα updates του software ηδη γινονται on air (βλ. νέο Audi A3). Εχουμε πολλά να δούμε... Δεν είναι το θέμα αν θα πρέπει να πας μέχρι εκεί για να γίνει, αλλά το οτι κάποια updates θα πληρώνονται. Δες τι γίνεται στην Tesla. Θες παραπάνω ιπποδύναμη απο το μοτέρ που ήδη έχεις; Πληρώνεις το update. Θες περισσότερες δυνατότητες selfdriving κλπ; Πάλι πληρώνεις για το software. Το hardware το έχεις ήδη. Όλα αυτά είναι επιπλέον έσοδα με μοναδικό κόστος για την εταιρία την ανάπτυξη του software.
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ. Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2021, 23:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
Μα, όσο συζητάμε στη βάση ότι για κάποιο επόμενο διάστημα τα αυτοκίνητα παραμένουν ως ένα τέτοιο ιδιόκτητο αγαθό όπως τα ξέρουμε, μόνο με κάποιες κατ' επιλογή των ιδιοκτητών βαθμίδες αυτόνομης οδήγησης, και απευθύνονται με πληθώρα επιλογών για μια πληθώρα γούστων όπως σήμερα, αλλά απλά είναι φουλ ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά με διασυνδέσεις στα διαδίκτυα και δε συμμαζεύεται, τι περιμένουμε δηλαδή ότι θα γίνεται; Ότι γίνεται και σήμερα, που πληρώνουμε αναλόγως όποια καλύτερη έκδοση θέλουμε πέραν της βασικής σε κινητήρες-μεταδόσεις-εξοπλισμούς. Μόνο που τότε θα πληρώνουν οι αγοραστές και οι ιδιοκτήτες για software και updates περισσότερο, παρά για hardware. Που δεν πρόκειται βέβαια να εκλείψει και ο πλουραλισμός σε hardware με τις ανάλογες τιμές, είτε μιλάμε για διαφορετικούς ηλεκτροκινητήρες σε ισχύ, είτε μιλάμε για πόσους ηλεκτροκινητήρες θα έχει το αυτοκίνητο κι αν θα το κινούν με συστήματα μετάδοσης ή αν θα είναι απευθείας στους τροχούς και σε πόσους τροχούς, είτε για τα διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα των αυτοκινήτων. Τι θα κάνουν δηλαδή οι αυτοκινητοβιομηχανίες, θα λυπηθούν τον κόσμο και θα είναι οι περισσότερες παροχές "εύκολες" και δωρεάν; Θα δίνουν δωρεάν ότι είναι αναβάθμιση λογισμικού για λόγους καλής λειτουργίας (και ασφαλείας!) του υπάρχοντος συνόλου, κι αυτό θα το δίνουν δωρεάν πιθανόν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μετά την αγορά, και από εκεί και μετά ότι περισσότερο/καλύτερο σε "κατηγορία" θα 'ναι επί πληρωμή, είτε ως αρχική αγορά είτε ως after. Κι ότι κι αν γλυτώσει γενικότερα ο κόσμος από πολύπλοκα μηχανικά συστήματα και ζουμιά και λοιπά, και από συνεπακόλουθες ανάγκες σε κόστη συντήρησης, θα το επιβαρυνθεί σε κόστος αρχικής αγοράς. Ήδη έχει πάει προς τα εκεί το πράμα, που και για καλοεξοπλισμένα "έξυπνα" χάι-τεκ "κουβαδάκια με 4 ρόδες" κατηγορίας μισοπόλης-μισοέξω έχουν πάει οι τιμές αγοράς στα ύψη, κι όποιος δεν δύναται οικονομικά ας πάει σε ότι φτωχότερο και βασικό μπορεί. Που δεν έχουν κιόλας αυτά τα σημερινά "κουβαδάκια" κανένα έξοδο συντήρησης λιγότερο παρά την όποια χάι-τεκ "εξυπνάδα" τους... Το κέρδος των αυτοκινητοβιομηχανιών βγαίνει και από την αρχική πώληση και από τη μετέπειτα συντήρηση-επισκευή, ε!, έτσι θα 'ναι και τότε! Και τα ζύγια θα τα βρουν αυτές, και για να μακροημερεύουν πουλώντας αρκετά και για να πλουτίζουν. Και παρά τη φαινομενική απλότητα, θα έχουν περισσότερες δυνατότητες για πολυδιάσπαση εκδόσεων, θα μπορούν και ν' αλλάξουν την κλίμακα και να είναι αρκούντως ακριβό κάθε σκαλοπάτι. Κι όπως και σήμερα μας ξεκινάνε από βασικές εκδόσεις κράχτες φθήνιας, και γκρινιάζουμε ακόμη και στις επόμενες πλουσιότερες λέγοντας "μα καλά λυπήθηκαν να βάλουν αυτό ή το άλλο", "οι τσίπηδες, οι μπήξε, οι δείξε", κααάπως έτσι θα κάνουν και τότε, και θα γκρινιάζει κι ο κόσμος. Μάλλον γι' αυτές θα είναι καλύτερες οι μέρες εκείνες, παρά για τον μέσο ιδιοκτήτη. Ας μη τσιμπάμε πολύ στα χάι-τεκ e-τυράκια τους τώρα. Και δεν πρόκειται και τότε να εκλείψουν, νομίζω, ούτε οι βελτιωτές ούτε οι ανεξάρτητοι επισκευαστές-συντηρητές. Αλλά όσο υπερισχύει το software, σαφώς και τίθεται ένα ερώτημα και για την ύπαρξη και για τη βιωσιμότητά τους, αφού τα τραστ και οι "μεγάλοι αδελφοί" έχουν ακόμη μεγαλύτερο αβαντάζ για αποκλειστικότητες και νόρμες στα μέτρα τους. Όταν και για όσο θα είναι τα αυτοκίνητα μόνο ηλεκτρικά, και φουλ ηλεκτρονικά και διαδικτυωμένα, αλλά ιδιόκτητα και θα τα οδηγούν. Μετά...
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2021, 10:58 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2221
|
https://www.challenges.fr/automobile/el ... rre_763517Ενδιαφέρον και για την σιτροέν , αλλά και για το μέλλον... Παράθεση: Επειδή οι προθέσεις των Βρυξελλών θα υποχρεώσουν τους κατασκευαστές να «πουλήσουν εντός πέντε ετών 40 έως 50% των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Είναι μια τεχνολογική ανακάλυψη που βιώνουμε σε επιταχυνόμενη λειτουργία, επειδή ένας κινητήρας είναι το 40% του κόστους κατασκευής ενός οχήματος. " Έτσι, ολόκληρη η βιομηχανία έχει καταρρεύσει, γιατί εάν η ηλεκτρική πρόωση (με το κόστος των μπαταριών) δεν είναι πραγματικά λιγότερο ακριβή από τη θερμική, είναι επτά φορές λιγότερα εξαρτήματα και τρεις φορές λιγότεροι εργαζόμενοι. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Stellantis, η νέα ομάδα που συγκεντρώνει PSA και Fiat Chrysler, και της οποίας η Citroën είναι μία από τις δεκατέσσερις μάρκες, "κατασκευάζει εργοστάσια μπαταριών και στις δύο πλευρές του Ρήνου".
Ένας μέντορας που ονομάζεται Ghosn Τα έντονα και υπογραμμισμένα δικά μου . Σκεφτείτε λοιπόν , όταν οι μπαταρίες φτηνύνουν και η φόρτιση γίνει όσο γρήγορη έχει γίνει στα κινητά σήμερα , θα έχουμε φτηνό κόστος κινητήρα μπαταριών και ΑΡΧΙΚΑ το ένα τρίτο του εργατικού κόστους. Αλλά έχουμε και αλλού εξέλιξη . Στην τρισδιάστατη εκτύπωση. Τι θα εμποδίζει τα κομμάτια του αυτοκινήτου να εκτυπώνονται και να μην φτιάχνονται σε μεγάλες ποσότητες που θα περιμένουν αγοραστές . Εδώ όμως θα έχουμε και άλλες αλλαγές . Αν τα εργατικά είναι μικρό μέρος του κόστους , τότε τα εργοστάσια στις φτηνές χώρες τι νόημα έχουν ? Μπορεί το κόστος μεταφοράς των αυτοκινήτων στις αγορές να είναι μεγάλο για το εργατικό όφελος. Ζούμε πλέον την εποχή των υπολογιστών στα αυτοκίνητα και είμαστε ακόμα στους 80286 στην καλύτερη...
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2021, 16:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Τα μεγαθήρια θα έχουν ανταγωνισμό απο το πουθενά. Εταιρίες ηλεκτρονικών (Samsung, Huawei κλπ) θα θέλουν να αλλάξουν τους κανόνες όπως γίνεται πάντα σε μια νεα αγορά. Γιατί η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι νεα και θα έχει μικρή σχέση με την παρούσα.
Στις μεγάλες πόλεις πάντως η χρήση αυτοκινήτου μειώνεται. Στο Λονδίνο οι περισσότεροι νεοι δεν βγάζουν καν δίπλωμα ή βγάζουν μερικά χρόνια μετά τα 18. Ίσως τελικά το αυτοκίνητο μείνει μόνο γι αυτούς που το χρειάζονται πολύ και οι υπόλοιποι νοικιάζουν ενα αυτο-οδηγούμενο για το Σ/Κ.
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Μάιος 2021, 07:50 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Ανάκληση για 73 νέα Citroen C4 https://www.autoblog.gr/2021/05/22/anak ... itroen-c4/"Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα"
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Αύγ 2021, 19:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
Μεγάλη καταστροφή, μεγάλες οι πληγές. Η κατάσταση ξέφυγε εκτός ελέγχου. Τι να πεις ρε πουστη μου, η χώρα έχει ανάγκη από εναέρια πυροσβεστικά, να τα βράσω τα rafal.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Αύγ 2021, 20:18 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Δεκαετίες χτίζουμε μέσα στα δάση παράνομα, χωρις σχέδιο, χωρίς αντπυρικές ζώνες, χωρις σοβαρή δασοπροστασία, χωρις σοβαρο δημοσιο και ιδιωτικο τομεα. Μια χωρα γελοία με γελοίους υπηκόους και κυβερνώντες. Ειμαι και εγω δυστυχως ενας απο ολους μας τους καραγκιόζηδες.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Αύγ 2021, 22:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
Ότι και να πούμε, είναι λίγο... Όσο σωστά και πραγματικά να είναι αυτά τα περί γελοίας χώρας με γελοίους υπηκόους και κυβερνώντες... Εδώ, μιλάμε για πρωτόγνωρες καταστάσεις. Μιλάμε εκκενώνονται χωριά παμπάλαια στεριωμένα στους τόπους τους, όχι μόνο τίποτα αυθαίρετα εδώ κι εκεί, έχουν γεμίσει τα μέτωπα με αστυνομία για να εφαρμοστεί το μόνο σχέδιο, "παρατήστε τα και φύγετε να σωθείτε". Φίλος, στην ηλικία μου, στην Εύβοια, έζησε κι άλλες μεγάλες πυρκαγιές, να δει πρώτα μόνο αστυνομία και "παράτα τα", και κανένα πυροσβέστη, δεν θυμάται.
Μετέδιδε κανάλι τώρα το απόγευμα από την Αττική, και έδειχνε 4-5 καημένους πυροσβέστες μ' ένα παμπάλαιο Στάγιερ και τη φωτιά που πλησίαζε με ταχύτητα. Είχαν λέει στηθεί εκεί, και την περίμεναν για να την αναχαιτίσουν. Πως; Ε, κατά το γνωστό, που βλέπουμε συνέχεια τις μέρες αυτές, μόλις τους φτάσει η φωτιά, πυροβολούν όσο-όσο και σε dt υποχωρούν για να μη καούν, μαζί με τους ρεπόρτερς, ακόμη και μέσα από τη φωτιά που τους έχει κυκλώσει. Κι αυτό ιδίως με τα εναέρια μέσα, είναι από άλλο ανέκδοτο, απορούν και οι ίδιοι οι πυροσβέστες που δεν βλέπουν ούτε τα υπάρχοντα. Να μη μιλήσουμε για ξεφτίλες ΜΜΕ, πιάσαν τόπο τα εκατομμύρια, μέχρι και βίντεο σε γρήγορη ταχύτητα λένε συνελήφθη, να δείχνει μποφόρ.
Τέλος πάντων, ευχή, να περάσει ο εφιάλτης χωρίς να χαθεί άνθρωπος. Αν υπήρχε πραγματική Δικαιοσύνη, ανεξάρτητη, θα έβρισκε, αλλά δεν...
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|