Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 17:07 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Μάιος 2018, 09:21 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Α πολυ ωραια!

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Μάιος 2018, 09:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
bakevang έγραψε:
Κανένα από τα δύο δεν έχει PSA B71 2290 προδιαγραφή. Σε πιο παλιάς κοπής μοτέρ της PSA, που δεν είναι απαραίτητη αυτή η προδιαγραφή (αλλά προεραιτικη!) , μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Βαγγέλη μήπως ξέρεις τι σημαίνει αυτή η προδιαγραφή που αναφέρεις παραπάνω???
σε τι αναφέρεται, και τι επηρεάζει???
είναι διαφορετική από την BMW: LL-04, αν ναι σε τι διαφέρουν???

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Μάιος 2018, 10:07 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Μάλλον Βασίλη ελέγχουν τα χαρακτηριστικά του λαδιού και αν αυτά κάνουν για κάποιον συγκεκριμένο κινητήρα, τότε του δίνουν και την πιστοποίηση η κάθε εταιρία.

Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru !!!

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Μάιος 2018, 11:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
vil έγραψε:
Βαγγέλη μήπως ξέρεις τι σημαίνει αυτή η προδιαγραφή που αναφέρεις παραπάνω???
σε τι αναφέρεται, και τι επηρεάζει???
είναι διαφορετική από την BMW: LL-04, αν ναι σε τι διαφέρουν???


Βασίλη η PSA B71 2290, έχει πιστοποιήσεις ACEA A5/B5/C2, low saps λιπαντικό.
Η BMW LL-04, έχει πιστοποιήσεις A3/B4/C3, mid saps ή (ανάλογα με τον τύπο του λιπαντικού) πιθανά και low saps.

Η μεν πρώτη, είναι εξαιρετικά λεπτό λιπαντικό και στοχεύει στην οικονομία καυσίμου, άμεση λίπανση στις κρύες εκκινήσεις, μείωση εκπομπών ρύπων και άλλα συναφή. Φυσικά μιλάμε για long drain αλλαγές, του τύπου κάθε 20Κ-30Κ, ανάλογα με τη χρήση και τον κινητήρα.
Η δε δεύτερη, δεν είναι ένα τόσο λεπτό λιπαντικό (μικρές όμως οι διαφορές στα κινηματικά ιξώδη), χωρίς ο άμεσος στόχος να είναι η οικονομία καυσίμου. Πάλι μιλάμε για long drain αλλαγές.

Η διαφορά έγγυται στο γεγονός ότι το πρώτο, καλύπτει την πιστοποίηση C2, για υψηλή οικονομία καυσίμου και το δεύτερο τη C3.

Προσοχή! Υπάρχουν λιπαντικά, που καλύπτουν και τις δύο!
Παράδειγμα, το Yacco VX1703 FAP 5W30 που φοράω στον Ελέφαντα, έχει A3/B4/C2-C3 πιστοποίηση, low saps και με υψηλό δείκτη HTHS, κάτι που είναι απαραίτητο σε κινητήρες PSA νέας τεχνολογίας.

Το υψηλό HTHS μας προστατεύει καλύτερα στις υψηλές θερμοκρασίες λιπαντικού (κάτω από πίεση), γιατί σχηματίζει ένα πιο ανθετικό φιλμ λαδιού ανάμεσα στα κινούμενα μέρη του κινητήρα. Σε όσους κινητήρες η PSA προτείνει 5W30, τότε μπαίνει και λιπαντικό με υψηλό HTHS. (Εγώ πχ., το χρησιμοποιώ και στο δικό μου που είναι παλιός και με πολλά χιλιόμετρα και ας μην το προτείνει η Citroen.)

Τι είναι το HTHS;
Το HTHS των ελαίων κινητήρων είναι μια κρίσιμη ιδιότητα που σχετίζεται με την οικονομία καυσίμου και την αντοχή ενός κινητήρα σε λειτουργία. Το χαμηλότερο ιξώδες HTHS τείνει να βελτιώσει την οικονομία καυσίμου, αλλά το υψηλότερο ιξώδες του HTHS προσφέρει καλύτερη προστασία από την φθορά, οπότε πρέπει να βρεθεί μια προσεκτική ισορροπία κατά τη διαμόρφωση ενός λαδιού κινητήρα. Το επαρκές ιξώδες του HTHS είναι κρίσιμο για την πρόληψη της φθοράς του κινητήρα στην περιοχή διεπαφής, διατηρώντας ένα προστατευτικό φιλμ ελαίου ανάμεσα στα κινούμενα μέρη. Σκεφτείτε την προστατευτική ταινία λαδιού που σχηματίζεται σαν να προσπαθείτε να κολυμπήσετε. Εάν η ταινία είναι πάρα πολύ παχιά όπως η μελάσα, μπορείτε να κινηθείτε λίγο και να δαπανήσετε πολλή ενέργεια. Εάν είναι πολύ λεπτή, βυθίζεστε. Αυτό που θέλετε είναι η σωστή ισορροπία στήριξης και ευκολίας κίνησης. Το λάδι πρέπει να είναι αρκετά παχύ ώστε να διατηρεί το διαχωρισμό των κρίσιμων κινούμενων μερών, αλλά αρκετά λεπτό ώστε να επιτρέπει την αποδοτική λειτουργία καυσίμου.


vpafi έγραψε:
Μάλλον Βασίλη ελέγχουν τα χαρακτηριστικά του λαδιού και αν αυτά κάνουν για κάποιον συγκεκριμένο κινητήρα, τότε του δίνουν και την πιστοποίηση η κάθε εταιρία.

Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru !!!

:agree :no1

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Μάιος 2018, 11:07 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
(Ο bakevang τα χει μάθει απ'έξω ρε φίλε) :clap

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Μάιος 2018, 12:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Το χαμηλότερο ιξώδες HTHS τείνει να βελτιώσει την οικονομία καυσίμου, αλλά το υψηλότερο ιξώδες του HTHS προσφέρει καλύτερη προστασία από την φθορά, οπότε πρέπει να βρεθεί μια προσεκτική ισορροπία κατά τη διαμόρφωση ενός λαδιού κινητήρα.

:clap :clap :clap

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος 2018, 00:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 599
Είναι θέμα χρόνου να σου κάνουν πρόταση οι λιπαντικές εταιρείες... :agree :agree :agree


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος 2018, 07:45 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
To forum πρεπει να διοργανώσει ενα σεμινάριο για τα λάδια με κεντρικό ομιλητή τον Βαγγέλη μας!
Βαγγέλη μας, εισαι ο νέος δάσκαλος του φορουμ μας! :clap :clap :clap
Εντάξει ο παλιός, είναι αλλιώς Μάνθο! :)

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος 2018, 08:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Βαγγέλη μας, εισαι ο νέος δάσκαλος του φορουμ μας

Αυτό είναι σίγουρο. :thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος 2018, 09:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Έλα Μάνθο πες την αλήθεια, βαρέθηκες τα πάνω-κατω και τον ετοιμάζεις για υπερπωλητη (με γνώσεις στο αντικείμενο). Πέρα από την πλάκα όμως ενδιαφέρθηκε να μάθει και με τη βοήθεια σου, φαντάζομαι, έμαθε πολύ καλά.

_________________
Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος 2018, 10:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Φίλε είναι γεγονός οτι πάντα επιζητούσε να μάθει κάτι παραπάνω.

Όπως επίσης είναι γεγονός,οτι πάντα ρωτούσε εξιδικευμένα πράγματα.
Είναι πολύ ξύπνιος και στροφάρει αρκετά.

Σαφώς και κάνει γι αυτή την δουλειά,γιατί πάνω απο όλα είναι κάτι που του αρέσει.
Και είναι πολύ σημαντικό αυτό.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος 2018, 13:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Tzakos έγραψε:
Φίλε είναι γεγονός οτι πάντα επιζητούσε να μάθει κάτι παραπάνω.

Όπως επίσης είναι γεγονός,οτι πάντα ρωτούσε εξιδικευμένα πράγματα.
Είναι πολύ ξύπνιος και στροφάρει αρκετά.

Σαφώς και κάνει γι αυτή την δουλειά,γιατί πάνω απο όλα είναι κάτι που του αρέσει.
Και είναι πολύ σημαντικό αυτό.



5 λέξεις.... όλη η αλήθεια.!

_________________
Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος 2018, 05:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!

Η αλήθεια είναι ότι έχω περισσότερες γνώσεις από το μέσο οδηγό όσον αφορά τα λιπαντικά, αλλά για να κατανοήσω ακόμη αυτό που λέγεται "έλαιο κινητήρα", πιστεύω, πως έχω πολύ δρόμο μπροστά μου ακόμα. Με το διάβασμα που μπορώ και κάνω, με τον Μάνθο πάντα να είναι εκεί και να με βοηθάει από την πιο χαζή μέχρι και την πιο εξειδικευμένη απορία που θα έχω και... (ας μην ξεχνάμε!) την πράξη, την δοκιμή διαφορετικών λιπαντικών υπό διάφορες συνθήκες, κινητήρες και κτλ., μπορώ και σχηματίζω μια προσωπική άποψη.

Γιατί, ας μην ξεχνάμε, πως μπορεί με το pdf της Χ,Υ,Ζ εταιρείας λιπαντικών να λέει αυτά... αλλά στην πράξη το λάδι, να ανταποκρίνεται πολύ διαφορετικά. Και αυτό το'χουμε συζητήσει με το Δάσκαλο και όντως, έτσι είναι.

Υ.Γ.1: Ακόμα και η εναλλαγή μου από Yacco σε Valvoline, είναι μια τεράστια πρόκληση για μένα. Έχω ήδη σχηματίσει μια άποψη βάση pdf στο μυαλό μου. Θα ανταποκριθεί όμως στην πραγματικότητα; Τα αποτελέσματα, θα ανταποκριθούν στις σκέψεις μου; :hmm

Υ.Γ.2: Μου αρέσει τρομερά το συγκεκριμένο θέμα! Φαίνεται εξάλλου. Μπορεί για κάποιους να'ναι ανούσιες λεπτομέρειες, για μένα πάλι, δεν είναι! :thumb

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος 2018, 06:48 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Βαγγέλη πολυ καλα κάνεις. Αυτη ειναι η ομορφια της μηχανολογιας και γενικοτερα της τεχνολογιας. Στην αρχη προσπαθεις να καταννοήσεις τα μυστικα της καθε τεχνολογιας και μετα αν εισαι αρκετα μερακλης εμβαθυνεις οπως εσυ!
Ευχαριστούμε που σε εχουμε εδω μεσα!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΕΑ , ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος 2018, 16:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
:love :love :love :love :love

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 38 από 46 [ 676 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 46  Επόμενο



Συναφή θέματα

Μηχανολογικα παραξενα-αστοχιες-σπανιες/δυσευρετες βλαβες.
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 0
ΕΙΔΗΣΕΙΣ CITROËN
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ