ιμαντα άλλαξες στο service των 80.000? και στο service των 60000 τι ειχες αλλάξει? αυτο το αν σε παίρνει να αλλάξεις αναρτήσεις μαλλον το εκανες και στον ιμάντα που μσλλον σε πηρε μεχρι τα 80.000 χλμ. ενω έπρεπε στα 60.000.
απο οτι κατάλαβα και με τα άλλα που άλλαξες δεν τα υπολογιζεις για να γινονται τα service στην ωρα τους. τελος παντων
το τελευταίο service οχι απλά καλα σου βγήκε αλλα τζαμπα εαν σκεφτείς οτι εγω 120 πληρώνω μονο για λάδια και φίλτρο. τι λάδια έβαλες? ο ιμάντας πηγε ολο σετ η μονο τον ιμαντα άλλαξες?
οι υαλοκαθαριστηρες τοσο κάνουν εαν θες τους γνήσιους που νομιζω ειναι bosch. ειτε εξω ειτε σε εξουσιωδοτημενο.
αναρτησεις ειναι δικο σου θεμα εαν κοπανανε πολυ και σε ενοχλούν τις αλλάζεις εκτος βεβαία απο το θεμα ασφαλειας. αλλα για λιγα χιλιομετρα ακομα σε παιρνει.
τελος μια μικρη αναζήτηση στο ιντερνετ θα δεις ποσο κοστολογητε το αυτοκίνητο. αν και ο καθενας οσα του λειπουν ζηταει.