Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 10:01 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιούλ 2015, 17:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2014, 11:56
Δημοσιεύσεις: 33
Γεια σας

Θα ήθελα να μάθω αν η ανακατασκευή κινητήρα είναι το ίδιο πράγμα με το ρεκτιφιέ.


Σας ευχαριστώ
Γιώργος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιούλ 2015, 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
graphic1970 έγραψε:
Γεια σας

Θα ήθελα να μάθω αν η ανακατασκευή κινητήρα είναι το ίδιο πράγμα με το ρεκτιφιέ.


Σας ευχαριστώ
Γιώργος

Η έννοια της ανακατασκευής, ενώνει κατά κάποιο τρόπο το παρελθόν με το παρόν. Δηλαδή... Η DS του 1960 φόραγε έναν συγκεκριμένο κινητήρα. Αν εσύ θέλεις να τον δημιουργήσεις από την αρχή, να κόψεις και να ράψεις μέταλλα βάση του τότε σχεδίου, τότε τον ανακατασκευάζεις. Αν τον έχεις ήδη τον κινητήρα και απλά πρέπει να αλλάξεις κάποια παλιά και φαγωμένα κομμάτια του, πάλι τον ανακατασκευάζεις.
Το ρεκτιφιέ είναι κάτι άλλο. Στο ρεκτιφιέ επιδιορθώνεις τον κινητήρα όπου χρειάζεται. Είτε στις βαλβίδες, είτε στους κυλίνδρους, μπορείς να αλλάξεις φλάτζα, να πλανάρεις μέρη του κινητήρα για να εφάπτονται καλύτερα ή να κάνεις κάποια άλλη αλλαγή.
Είναι δυο έννοιες πολύ κοντινές. Σκέψου ότι και σε έναν ανακατασκευασμένο κινητήρα μπορεί να κάνεις ρεκτιφιέ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιούλ 2015, 18:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2014, 11:56
Δημοσιεύσεις: 33
Τον κινητήρα τον έχω ήδη. Έχω ένα citroen xantia του 1997 και θέλω να κάνω μια ανανέωση στον κινητήρα στο μεγαλύτερο ποσοστό του. Ενέχει κάποιο ρίσκο η συγκεκριμένη διαδικασία όπως με το ρεκτιφιέ; Για το ρεκτιφιέ η άποψη που αποκόμισα μετά από μία μικρή έρευνα που έκανα υπάρχει το ρίσκο να μην σου πετύχει και να σου δημιουργήσει μεγαλύτερα προβλήματα τελικά. Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει η ανανέωση του κινητήρα. Θεωρείτε ότι είναι ενδεδειγμένη η ανακατασκευή τελικά;

Ευχαριστώ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιούλ 2015, 20:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Αν ανοίξεις τον κινητήρα ρεκτιφιέ θα κάνεις έτσι κ αλλιώς. Επιβάλλεται. Δεν το γλιτώνεις.
Είναι σαν να μου λες ότι σε πονάει το σφραγισμένο δόντι σου, το σκάβεις του κάνεις απονεύρωση και μετά? Θα ξαναβάλεις το ίδιο σφράγισμα? Δε θα φτιάξει άλλο ο γιατρός για να το κλείσει από πάνω?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιούλ 2015, 22:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Ο όρος "ρεκτιφιέ" βγαίνει από την λέξη rectify που σημαίνει επανορθώνω , άρα κυριολεκτικά ρεκτιφιέ σημαίνει επανόρθωση του κινητήρα στην αρχική κατάσταση λειτουργίας (ει δυνατόν)

Τα βασικά στάδια μιας πλήρους ανακατασκευής των βασικών μερών ενός κινητήρα είναι
1. Ρεκτιφιέ κυλίνδρων και αντικατάσταση εμβόλων
2. Ρεκτιφιέ κομβίων στροφαλοφόρου άξονα
3. Ρεκτιφιέ κυλινδροκεφαλής , εδρών βαλβίδων και οδηγών αυτών .

Παλαιότερα ήταν μια διαδικασία που περιείχε κάποιο "ρίσκο" για το αν πετύχει ή όχι
Την σήμερον ημέρα τα μηχανουργεία που σέβονται τον εαυτό τους έχουν σύγχρονες εργαλειομηχανές και τα περιθώρια "λάθους" έχουν στενέψει παααάρα πολύ, σε σημείο που να μην φοβόμαστε αν πετύχει η όχι μια τέτοια διαδικασία.
Βέβαια αν πετύχεις μάστορα μάπα , ότι μηχάνημα και να έχει μάπα εργασία θα κάνει....

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιούλ 2015, 11:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
MeddlingMageGR έγραψε:
Δηλαδή... Η DS του 1960 φόραγε έναν συγκεκριμένο κινητήρα. Αν εσύ θέλεις να τον δημιουργήσεις από την αρχή, να κόψεις και να ράψεις μέταλλα βάση του τότε σχεδίου, τότε τον ανακατασκευάζεις.

Αυτο δεν ειναι ανακατασκευη Δημητρη.. Αυτο ειναι παραγωγη πιστου αντιγραφου,αναπαραγωγη.. κατι αλλο παντως.

Ο Νικος τα λεει ωραια.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιούλ 2015, 15:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
graphic1970 έγραψε:
Τον κινητήρα τον έχω ήδη. Έχω ένα citroen xantia του 1997 και θέλω να κάνω μια ανανέωση στον κινητήρα στο μεγαλύτερο ποσοστό του. Ενέχει κάποιο ρίσκο η συγκεκριμένη διαδικασία όπως με το ρεκτιφιέ; Για το ρεκτιφιέ η άποψη που αποκόμισα μετά από μία μικρή έρευνα που έκανα υπάρχει το ρίσκο να μην σου πετύχει και να σου δημιουργήσει μεγαλύτερα προβλήματα τελικά. Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει η ανανέωση του κινητήρα. Θεωρείτε ότι είναι ενδεδειγμένη η ανακατασκευή τελικά;

Ευχαριστώ

βασικα αυτοι οι κινητηρεις βγαζουν 600.000+ χωρις να καψουν λαδια παντα με σωστη συντηρηση και σωστα λαδια και φυσιολογικη λειτουργια
παρολα αυτά εχεις 2 επιλογες:
Α ολικη ανακατασκευή κινητηρα δηλαδή αλλαγη ότι είναι εκτος οριων συμφωνα με το μετρημα του κατασκευαστη πχ χιτωνια μπιελες ελατήρια πιστονια κλπ κλπ κατι που θα εκτοξευσει το κοστος δυσαναλογα ψιλα
Β αν για τα χρονια του εχει καπου στις 300.000 και θελεις να κανεις κατι να ξανανιωσει μπορεις καλιστα να αλλαξεις ένα σετ ελατήρια και αν χρειαζετε κατι άλλο πχ να κοιτάξεις μπιλες απλα για να μην σου δημιουργησει πρόβλημα στο μελλον....εξυπακουετε πλανιαρισμα καπακι τρίψιμο βαλβιδων φλαντζες τσιμούχες κλπ κλπ.....
αν και δεν πιστευω ότι μπορει να χρειαστεί κατι τετοιο....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιούλ 2015, 15:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
nik0laus έγραψε:
Ο όρος "ρεκτιφιέ" βγαίνει από την λέξη rectify που σημαίνει επανορθώνω , άρα κυριολεκτικά ρεκτιφιέ σημαίνει επανόρθωση του κινητήρα στην αρχική κατάσταση λειτουργίας (ει δυνατόν)...


Ρε παιδιά, σε forum για γαλλικά αυτοκίνητα είμαστε...μην πείτε σε γάλλο ότι το rectifier (γαλλική λέξη) προκύπτει από την αγγλική, θα σας πιάσει από τα μούτρα :D

Rectifier

▪ rectifier v.t. Modifier pour le rendre adéquat.

◾Modifier quelque chose pour le rendre adéquat : Faire rectifier un costume.
◾Rendre quelque chose exact en le corrigeant : Rectifier un calcul.
◾Faire disparaître une erreur : Rectifier une faute dans un texte.
◾Populaire. Tuer, assassiner quelqu'un.
◾Chimie
Soumettre à la rectification.
◾Mathématiques
Déterminer la longueur d'un arc, lorsque c'est possible. (Il est dit alors rectifiable.)
◾Mécanique
Parachever par meulage la surface d'une pièce usinée.

Το τελευταίο είναι -περίπου- και αυτό που μας ενδιαφέρει...

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιούλ 2015, 18:30 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Μηπως εχει πηγη τα λατινικα κ το κλεψανε οι αγγλογαλλοι; Χαχαχαχαχα

Στάλθηκε από το LG-P880 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 07:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Καλημέρα παιδιά βοήθεια,δεν ήξερα που να το βάλω όποιος ξέρει βοηθάει.

Πριν 4 μήνες σε όχημα το πατέρα μου (Toyota κλούβα 1500 κυβικά βενζίνα 1993) ξεκίνησε να ανεβάζει θερμοκρασία πάμε μάστορα αλλαγή θερμοστάτη, καθαρισμό ψυγείου, τελικά ξανά τα ίδια,πάει η φλάτζα αλλαγή πλάνισμα καπάκια κ.λ.π. σε ένα μήνα τα ίδια. Ανοίγει ο μάστορας πάλι για φλάτζα κεφαλής (ίσως είπε αστοχία υλικού) βρίσκει κορμό μηχανής αρπαγμένο και θέλει ολικό ρεκτιφιέ είπε. Ψάχνουμε απο φίλο βρίσκουμε μηχανή ίδια άλλη απο τρακαρισμένο μόνο από πίσω, την βάζουμε επάνω και σε πεντακόσια km πάλι τα ίδια βράζει τα νερά και τα χάνει.

Ακούω γνώμες και τι μπορεί να παίζει, ευρώ άλλα πολύ λίγα ακόμα.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 09:27 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ή το ψυγείο θέλει αλλαγή, αν είναι πολύ παλιό, ή μπορεί να έχει θέμα με βεντιλατέρ. Εκτός αν για άλλο λόγο δε κυκλοφορεί κανονικά τα νερά.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 09:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Καλοριφέρ έχετε δοκιμάσει αν λειτουργεί; Βουλωμένο ψυγείο καλοριφέρ, μη φυσιολογική ροή των παραφλού και σε λίγα χιλιόμετρα τα ίδια.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 10:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Το ψυγείο βγήκε καθαρίστηκε πρεσαρίστηκε και όλα καλά, το βεντιλατέρ θα το ξανακοιτάξουμε όπως και την αντλία
το καλοριφέρ δεν ξέρω αν το δοκίμασε στα υπόψιν κι αυτό.
Αύριο θα πάει συνεργείο και θα ξεκινήσουμε το ψάξιμο πάλι.

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 12:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
κοιτα μιλαμε για μοτερ 20+ χρονια....και καλο να είναι το μοτερ η φλαντζα αν δεν είναι μεταλλικη και είναι από περμανιτη θα εχει την φθορα μονο και μονο από πλευρας χρονων...
αρχικα κοιταξτε αντλια νερου βεντιλατερια ψυγεια κλπ κλπ αν όλα αυτά οκ πας στο επομενο σταδιο ανοιξτε προσεκτικα το καπακι με μικρες κινησεις κατά το ξέσφιγμα των βιδων και αλλαξτε φλαντζα υπαρχει τροπος να μετρήσεις πρακτικα το καπακι αν εχει παρει.....κατά την περιοδο δοκιμης για να δεις τι γινετε βαλε απλο νερο μεσα και παρακολουθησετο...αν την μηχανη την βρηκες μονος σου κατ εμε επιβαρυνεσε τα εργατικα αν την βρηκε ο μαστορας είναι υποχρεωμένος να σου βρει το πρόβλημα....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 13:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Ο.Κ. θα ξεκινήσει ο μάστορας το ψάξιμο απο την αρχή και βλέπουμε.
Την μηχανή την βρήκα εγώ μέσω φίλου, ο μάστορας έφτιαξε ολα τα προηγούμενα αλλά και τα τωρινά οτι γίνει απο δω και πέρα.

Υ.Γ. Δεν ξέρω μόνο αν θα είναι ο ίδιος μάστορας γιατί το μόνο που είπε οτι φταίει η μηχανή και οχι οτι θέλει ψάξιμο μετά απο δύο φλάτζες καμένες

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 32 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ανακατασκευη Ax mk1 gti 85ps
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 9
Ρεκτιφιε Μηχανης
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Liakos1979
Απαντήσεις: 12
Ανακατασκευή κούρσα bianchi
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά
Συγγραφέας: gmavro
Απαντήσεις: 32
Ανακατασκευή ιστορικών οχημάτων.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: AlekosXantiaII
Απαντήσεις: 103
Ρεκτιφιέ κινητήρα. Τι, πού, ποτε, γιατί και πώς...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 15
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια