DS7SL
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Σεπ 2019, 11:48 |
|
Εγγραφή: Κυρ 08 Σεπ 2019, 11:22 Δημοσιεύσεις: 12
|
Λόγω μεγέθους της οθόνης (12") σκέφτομαι να βάλω μια μεμβράνη προστασίας σαν αυτές που βάζουμε στα tablet/κινητά, για προστασία από τυχόν γρατζουνιές κατά τον καθαρισμό κλπ. Έχει τοποθετήσει κανείς σε αυτοκίνητο τέτοια μεμβράνη και αν ναι γνωρίζει αν επηρεάζεται η ταχύτητα απόκρισης της ή αν έχει θέματα με τις υψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι αν αλλοιώνεται πιθανώς από την ζέστη?
_________________ Still the orchestra plays...
|
|
|
|
|
Kilomeater
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Σεπ 2019, 12:16 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15 Δημοσιεύσεις: 1004
|
Έχω βάλει μια στο 5008. Δεν παρατήρησα καμία διαφορά, αν φοράς πολωτικά γυαλιά στην οδήγηση (εγώ πάντα) ανάλογα την ποιότητα των φακών μπορεί να έχει κάποιους ιριδισμους.
_________________ Ηλίας http://www.flickr.com/photos/kilomeater/
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Kilomeater για την δημοσίευση του/της: DS7SL
|
|
|
|
|
DS7SL
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Σεπ 2019, 18:31 |
|
Εγγραφή: Κυρ 08 Σεπ 2019, 11:22 Δημοσιεύσεις: 12
|
Σήμερα μου τηλεφώνησαν από ΩΜΕΓΑ να με ενημερώσουν ότι ήρθαν τα ανταλλακτικά από Γαλλία ώστε να οριστικοποιήσουμε το ραντεβού για την αλλαγή τους. Πολύ Θετική εντύπωση οτι θα μου δώσουν ίδιο αυτοκίνητο (DS7) για να παω στην δουλειά μου και να επιστρέψω το απόγευμα να πάρω το δικό μου. Μάλλον είναι στα πλαίσια της “premium” αντιμετώπισης και φιλοσοφίας που θέλει η DS να περάσει και φυσικά είναι καλοδεχούμενη!! Νεότερα μετά την «εγχείρηση» αλλαγής των προβληματικών εξαρτημάτων...
_________________ Still the orchestra plays...
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Σεπ 2019, 19:35 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Μονο με τετοιες συμπεριφορες θα εχουν πριμιουμ πελάτες και καλα κάνουν. Γενικα η ΩΜΕΓΑ ειναι καλη στην εξυπηρέτηση αλλα σιγουρα η συγκεκριμενη εξυπηρετηση εχει να κανει και με την πολιτικη της DS διεθνώς.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Σεπ 2019, 13:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4897 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Αν θέλουν η DS να δημιουργήσει όνομα σαν premium μάρκα και να σκέφτεται ο μέσος αγοραστής Mercedes "ρε λες;" αυτά είναι απαραίτητα. Ξέρετε πόσα χρόνια πήρε στην Toyota να φτιάξει όνομα στη lexus;
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Σεπ 2019, 13:51 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
aiolos έγραψε: Αν θέλουν η DS να δημιουργήσει όνομα σαν premium μάρκα και να σκέφτεται ο μέσος αγοραστής Mercedes "ρε λες;" αυτά είναι απαραίτητα. Ξέρετε πόσα χρόνια πήρε στην Toyota να φτιάξει όνομα στη lexus; Το θέμα είναι, το κατάφερε η lexus να χτίσει όνομα; Ακόμη και στις ΗΠΑ, Mercedes και BMW παίζουν στην κορυφή των premium μόνες τους. Είναι πολύ δύσκολο να τους ανταγωνιστεί κάποιος. Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Σεπ 2019, 20:58 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Οι Γερμανοι ειναι αχτυπητοι σε αυτη την κατηγορια. Αυτο το ξερουν οι Γάλλοι και για αυτο λανσαρουν την DS σαν εναλλακτικη προταση με εμφαση στο στυλ και την Γαλλικη πολυτέλεια. Το ερωτημα ειναι ποσους πελατες θα βρουν που θα ενδιαφερονται απλως για ενα καλοφτιαγμενο και ακριβο Peugeot με γαλλικο στυλ και ακριβα στοιχεια πολυτέλειας και με ενα σημα χωρις τη δικια του ιστορια , αλλα κληρονομια δανεισμενη απο την "λαική" πλέον Citroen? Δύσκολη εξισωση... To DS3 Crossback εχει πουλησει περιπου 6000 κομμάτια στην Ευρώπη, ενω το DS7 Crossback σε τρια χρονια κυκλοφοριας εχει πουλησει περιπου 35000 κομμάτια στην Ευρωπη, παντα σε σχεση με αυτα που αναφερει το Carsalesbase.com. T
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Σεπ 2019, 21:05 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Οι Γερμανοι ειναι αχτυπητοι σε αυτη την κατηγορια. Αυτο το ξερουν οι Γάλλοι και για αυτο λανσαρουν την DS σαν εναλλακτικη προταση με εμφαση στο στυλ και την Γαλλικη πολυτέλεια. Το ερωτημα ειναι ποσους πελατες θα βρουν που θα ενδιαφερονται απλως για ενα καλοφτιαγμενο και ακριβο Peugeot με γαλλικο στυλ και ακριβα στοιχεια πολυτέλειας και με ενα σημα χωρις τη δικια του ιστορια , αλλα κληρονομια δανεισμενη απο την "λαική" πλέον Citroen? Δύσκολη εξισωση... To DS3 Crossback εχει πουλησει περιπου 6000 κομμάτια στην Ευρώπη, ενω το DS7 Crossback σε τρια χρονια κυκλοφοριας εχει πουλησει περιπου 35000 κομμάτια στην Ευρωπη, παντα σε σχεση με αυτα που αναφερει το Carsalesbase.com. To Audi Q2 που η DS θεωρει άμεσο ανταγωνιστη του DS3 Crossback εχει πουλησει κατι περισσοτερο απο 165000 κομμάτια σε διαρκεια 3 χρονων αν και παρουσιαστηκε νωριτερα απο το γαλλικο μοντελο και το Audi Q5 που μπορουμε να το θεωρησουμε σαν ανταγωνιστη της DS7, εχει πουλησει την τελευταια τετραετια περιπου 250000 κομμάτια. Μιλάμε δηλαδη για χαοτικες διαφορες στις πωλήσεις και συνεπως στα κέρδη. Το εχω ξαναπει και οσο και αν δεν μας αρεσει η διαωφωνουμε η δεν χωνευουμε του Γερμανους, εχουν καταφερει να μιλανε διαχρονια πλέον στο μυαλο του μεσου καταναλωτη αλλα και αυτου που επιλεγει premium προιοντα και εχει την οικονομικη δυνατοτητα να πληρωσει παραπανω.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
DS7SL
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Σεπ 2019, 21:14 |
|
Εγγραφή: Κυρ 08 Σεπ 2019, 11:22 Δημοσιεύσεις: 12
|
Σήμερα έγινε η αντικατάσταση του κολλαρου του turbo και του μεσαίου σιλανσιε της εξάτμισης σύμφωνα με την τεχνική οδηγία της DS. Να ευχαριστήσω τον τεχνικό διευθυντή κύριο ΚΖ στην Ωμέγα Αγ.Παρασκευης για την άψογη αντιμετώπιση και την ενημέρωση. Μου έδωσε ένα DS7 αυτόματο βενζίνης με 180 άλογα και μόλις 1520χλμ στο οδόμετρο για να κινηθώ μέχρι να παραλάβω το δικό μου. (Μετάνιωσα που δεν πηρα αυτόματο κιβώτιο στο δικό μου μιας και είναι άψογο και αγχολυτικό στην οδήγηση-φοβερός συνδυασμός δύναμης και κιβωτίου η έκδοση 1.6 ΕΑΤ 180). Το δικό μου το πηρα το απόγευμα πλυμένο μέσα-έξω (χωρίς να τους το ζητήσω) και φυσικά στα πρώτα 30χλμ που έκανα διαπίστωσα το πρόβλημα διορθώθηκε πλήρως!! Επιτέλους χαίρομαι το αυτοκίνητο χωρίς τριξίματα (πεντάλ συμπλέκτη) και περίεργα σφυρίγματα από τη μηχανή!! Όσο περίμενα για τα διαδικαστικά της παραλαβής συζητήσαμε για αξεσουάρ και παρηγγειλα από Γαλλία 1)το πλαστικό σκαφακι του πορτμπαγκάζ με το λογότυπο του DS7, 2) την ειδική μεμβράνη προστασίας ακριβως στο μέγεθος της 12’’ οθόνης multimedia και 3) το σετ sport πεντάλ και footrest αλουμινίου. Σύνολο κόστους 130€ για τα αξεσουάρ αυτά ( θεωρω λογική την τιμή τους).
_________________ Still the orchestra plays...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|