Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 17:52 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Νοέμ 2020, 11:03 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Η πρωτευουσα της χωρας Βαγγελη ειναι φτωχομανα... :D
Προσωπικα δεν γνωριζω απο τον στενο μου κυκλο ουτε 5 ατομα που ενω εχουν καλη σχεση με το αυτοκινητο τους θα σπαταλαγαν 5 ωρες απο τον χρονο τους για πλυσιμο-detailing με κοστος 20-30 ευρω...Εδω ολοι τρέχουν αγχωμένοι να επιβιωσουν. Αρκετοι τα εχουν πλέον γραμμένα τα τετράτροχα τους εκει που δεν πιάνει μελάνι...Ειδικα οι γυναικες αγοράζουν trendy σουβάκια και μεσα σε 1-2 μηνες εχουν γυρω-γυρω παρασημα και γρατζουνιές απο την κακομεταχειριση και τις κακες συνθηκες οδηγησης σε αυτη την πολη. Θελω να δω DS7 Crossback Performance Line να το αναλαμβάνει ο καθένας στη γωνια... :laugh
Χαιρομαι ομως που υπάρχουν ανθρωποι σαν εσενα και τον Δημητρη μερακληδες και λεπτολογοι. Αν εγω πω οτι θα παω το αμαξι για περιποιηση με κοστος 30-50 ευρω και 4-5 ωρες εργασια θα με κοιτανε ολοι σαν ουφο... :D

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Νοέμ 2020, 08:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Απλά θέλει λίγο ψάξιμο και βρίσκεις το καλύτερο.
Στο Κιάτο υπάρχει πλυντήριο που ασχολείται μόνο το αφεντικό, με τα καλύτερα υλικά,
μόνο με ραντεβού και γνώστης σε αυτό που κάνει, με τιμή 15 Ευρώ.

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Δεκ 2020, 20:56 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
https://www.youtube.com/watch?v=wSZ_JI0Yr_M

Ε, ε, ερχεται!!!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2021, 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
https://driventowrite.com/2021/01/09/di ... sback-ds9/

Στάλθηκε από το Lenovo TB-X304F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2021, 22:57 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Σίγουρα οι πωλήσεις δεν πάνε καλά για την DS. Nομίζω συνολικά 54000 οχήματα για το 2019. Βέβαια είναι μια νεα μάρκα που ποιοτικα και τιμολογιακά τοποθετηθηκε στο ανω κομμάτι της αγοράς για να κονταροχτυπηθεί με την γερμανική τριάδα. Θέλει πολύ χρόνο για να καθιερωθεί και πολλή προσοχή στις τιμες και στην ποιοτητα. Βεβαια οι γάλλοι το πάνε λιγο πλαγίως, προσφέροντας ακριβες και εξεζητημένες λύσεις , ξοδεύοντας πολλούς πόρους στο να μπορέσουν να προσφέρουν υψηλή ραπτική στα σαλονια των μοντέλων τους. Εχουν επενδυσει αρκετα και νομιζω ότι πρεπει να περιμενουν λιγο για να βρεθει το αντιστοιχο κοινο. Εχουν νεα μοντελα. Επενδύουν και σε μελλοντικα. Ηδη η νεα DS4 θα εμφανισθεί στα μεσα του 2021. Δεν νομιζω ότι θα την κλεισουν τη φιρμα συντομα. Πρεπει να της δοθεί πιστωση χρόνου. Αν δουν ότι δεν τραβάει, εχουν την Πεζώ που σαν semi-premium brand τα παει περιφημα. Βεβαια το λογοτυπο DS εχει άλλη βαρυτητα λογω της συνδεσης του με την ιστορική θεά!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2021, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
https://driventowrite.com/2021/01/06/di ... 3-ds4-ds5/

Το πρώτο μέρος του σχετικού άρθρου που πόσταρε ο Βαγγέλης πιο πάνω.
Εξηγεί καθαρά την εμπορική αποτυχία της πρώτης σειράς των DS με εξαιρεση το DS3. DS4 & DS5, δύο ξεχωριστά σχήματα που καταστράφηκαν εμπορικά από την επιλογή της παλιάς πλατφόρμας του Πεζώ 307 με τον άσχημα ρυθμισμένο ημάκαμπτο εκεινης της εποχής και την πολύ κακή ποιοτητα κυλισης για αυτοκίνητα που ηθελαν να λεγονται απόγονοι της Θεάς. Γι'αυτους τους λογους γκρινιάζω εντονα καποιες φορές. Γιατι εκαναν φθηνο marketing πιστεύοντας ότι θα πιασουν νεα πελατεια από το πριμιουμ κομμάτι με τετοια τεχνάσματα. Ευχομαι η νεα DS4 να είναι μια σοβαρη πριμιουμ κατασκευή αλλιως το εχασαν το παιχνιδι. Παρεπιπτόντως, σημερα κατέβαινα από Αγ.Γλυκερίας προς την πλατεια Κυψέλης για οποιους γνωριζουν τη διαδρομή. Ακομα και με τα καινουργια λάστιχα , άλλη μια απογοητευτική διαδρομή με χειριστη ποιοτητα κυλισης για την DS4 που κοπανιοταν άγαρμπα συνοδεία παρασιτικων θορυβων από αναρτηση και καμπινα επανω στο ασχημο οδόστρωμα αυτης της διαδρομης. Χωρις καμμια διαθεση γκρινιας, απλά διαπιστωση κάνω. Το χειροτερο αυτοκινητο που ειχα ποτέ από θεμα αναρτησης...Απλά δεν μπορεις να κυκλοφορήσεις μεσα στην Αθηνα με αυτό το αμαξι...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2021, 23:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Κατά την ταπεινή μου γνώμη κυκλοφορεί ένα μοντέλο που θα μπορούσε να είναι το επόμενο ds4, ακουει στο όνομα kia xceed. ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2021, 23:57 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Κάπως έτσι θα είναι Γιώργο…

Είναι πολύ αργοί οι γάλλοι...τους προλαβε η ΚΙΑ... :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 00:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Βασικά Νίκο οι πιο γρήγοροι ηταν - υπερυψωμένο hatchback - αρκετά μπροστά από την εποχή του το ds4. Απλά αργήσανε και τους πρόλαβε η ΚΙΑ, να σημειωθεί ότι στην πίσω ανάρτηση έκτος των πολλαπλών συνδέσμων έχει και την πατέντα της σιτροεν με τα στοπς στα αμορτισέρ. Γενικά όμως δεν πουλαει αυτή η κατηγορία, supermini και b-suv σαρωσανε την αγορα.

Υ.γ είναι και το focus active κάτι αντίστοιχο.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 09:36 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Γιώργο θα συμφωνήσω ετσι όπως το θέτεις. Αυτό το ΚΙΑ είναι πολύ κοντά στα αισθητικά μου κριτήρια, αλλά η DS4 μου αρέσει ακόμα σαν σχήμα και είναι πλέον συλλεκτική οπότε θα την κρατήσω και θα υπομένω το κακό της ride quality. Τουλάχιστον μέχρι τώρα εχει αποδειχθεί αξιόπιστη. Δεν με εχει αφήσει στο δρόμο, δεν έχει σπάσει , ουτε εχει χαλάσει κάτι. Περιμένω τη νέα DS4 για να αλλάξω wallpaper στην οθονη... :laugh

Eν τω μεταξύ στο f/b στην ομάδα "Just Citroen and DS Automobiles" φίλου Βρετανού , εχει ξεσπάσει πόλεμος σχετικα με τη νέα DS4 που θα κατασκευάζεται στη Γερμανια στο Russelheim στο εργοστάσιο της Οπελ. Οι Γάλλοι είναι εκνευρισμένοι που θα χασουν θεσεις εργασιας και οι Γερμανοί χαίρονται , ενώ ο Βρετανός κατηγορεί τη Μέρκελ και την Ενωση... :laugh :clap :P :D

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 10:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Από την αρχή που ανακοινώθηκε η συγχώνευση με την Φίατ , έγραψα για ανάσταση της Λάντσια και κατάργηση της DS ως ξεχωριστής μάρκας .

Σε πρώτη φάση θα μπορούσε να επιστρέψει στην σιτροέν και να διατηρούσε τα ds ονόματα . Αλλωστε το νέο 4 θα είναι σαν το νέο 308 , ενώ το C4 είναι crossover , η νέα C5 θα είναι χάτς , ενώ το 9 είναι μεγάλο σεντάν .

Αλλωστε κάτι τέτοια κάνει και η Μπεμβέ , παρ΄ ότι είναι μικρή εταιρεία σε σχέση με την Στελάντις .

Σε βάθος 5-10 ετών θα έκανε την σειρά DS κάτι σαν την παλιά , δηλαδή να έχει μόνο τα μεγάλα μοντέλα .


Τώρα ως προς αυτά που γράφει ο κυριούλης έχω σημαντικές διαφωνίες και μάλιστα του τα έχωσαν και οι σχολιαστές .

Τα σκληρά πλαστικά στο χαμηλό μέρος και το κακό περπάτημα , θα το δικαιολογούσα , αν δεν θεωρούσε ο ίδιος πρίμιουμ το αστείο μίνι . Αστείο και ως προς την εμφάνιση ορισμένων μοντέλων , το δίπορτο , το νέο στέισον , αλλά κυρίως ως προς την ποιότητα κύλισης που πράγματι διαβάζεις τι γράφουν πάνω τα φρεάτια , ενώ τίποτα δεν μπορεί να μείνει πάνω στο κάθισμα , ακόμα και όταν στρίβεις σε στενό με 20 χαω ...

Το έχει ο συνεταίρος το αμάξι ως κάτρυμαν και είχε και το δεύτερο μίνι .

Για μένα εκεί που έχει αποτύχει η Ντι Ες , είναι ξεκάθαρα στο μάρκετινγκ .

Τα 3 και 7 , έπρεπε να έχουν ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ έκδοση που θα ήταν ακριβή , δηλαδή 25000 για το 3 και 40000 για το 7 , αλλά θα είχε τα πάντα . Δηλαδή λέντ φώτα , ΟΛΑ τα συστήματα ασφαλείας και νάβι και μετά να έπαιζε με τα χρώματα και τα δέρματα και τις πολυτέλειες .

Και να είχε και τους διακόπτες των παραθύρων στην σωστή θέση .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 11:18 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Λάθος μάρκετινγκ. Συμφωνώ! Ας κάνουν ότι νομίζουν, εμείς απλοί παρατηρητές είμαστε. Μου φαίνεται πιο λογικό να αναστηθεί η Lancia και να πάρει τη θέση της DS...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 16:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Αυτά είναι δυστυχώς για μια ακόμη φορά "να 'χουμε να λέμε", μέχρι να φτάσουμε στο μη παρέκει επιμνημόσυνο "να 'χαμε να λέγαμε"...

Και μακάρι να ήταν το μόνο θέμα, το πως είναι από μόνο του και πως στέκεται απέναντι στον ανταγωνισμό το κάθε μοντέλο της DS, σήμερα και αύριο. Εδώ που φτάσαμε κι όπως πάνε τα πράγματα, κάπου μεταξύ διαπιστώσεων-φόβων-ελπίδων, θα ξαναπούμε (και θα ξαναλέμε όλο) τα ίδια.
Ο καθένας με την προσωπική του θεώρηση και εστίαση στα πράγματα βεβαίως. Έτσι κι εγώ το χαβά μου, άιντε ξανά...

Ως προς τα του οίκου μας, τα πράγματα είναι μάλλον απλά και προδιαγράφονται και τραγικά στην περίπτωσή "μας", νομίζω...
Η Peugeot κοίταζε και κοιτάζει πρώτα το συμφέρον της και σέρνει αναλόγως το "χορό" μέσα στον δικό μας όμιλο, και είναι πολλά τα δείγματα ότι γι' αυτήν οι άλλοι δυο Γάλλοι συνέταιροι είναι πια μόνο επιμέρους οικονομικά μεγέθη για το συνολικό δικό της ισχυρό μέγεθος μέσα στη συνεχώς διαμορφούμενη νέα κοινωνία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Και στον διευρυμένο "χορό" της Stellantis που μέλλεται, ο έτερος ισχυρός και (πιό) ισότιμος εταίρος λόγω του κυρίαρχης θέσης της στον άλλο όμιλο θα είναι η Fiat.

Η Citroen, άγεται και φέρεται ήδη καιρό τώρα, προ Stellantis, και κατάντησε SUV-οκατασκευαστής με δυο μόνο μοντέλα μίνι και σουπερμίνι, που όμως όλως "περιέργως" την ανταγωνίζεται μέχρι ασφυξίας με όλα τα αντίστοιχα μοντέλα της (και ιδίως τα SUV) η "καλή" "αδελφή" (...ή μήπως μητριά;) Peugeot. Θεωρητικά, είναι ισότιμη και (η, άντε, δεύτερη) ισχυρή. Πρακτικά, για μένα και νομίζω και πολλούς άλλους, δεν είναι…
Η DS, προς το παρόν λόγω της ένταξής της στη μάχη της premium κατηγορίας, δεν χτυπιέται (...ή χτυπιέται;) άμεσα εκ των έσω στον παρόντα γαλλικό όμιλο, αλλά και αυτή σίγουρα καθοδηγείται και μάλιστα "περίεργα" στις επιλογές της. Για το όνομα που φέρει και (λέει ο "όμιλος" ότι) θέλει να πρεσβεύει με αντίστοιχης ποιότητας-πολυτέλειας-πρωτοπορίας σχεδιάσεις, μια πάει βήματα μπροστά και μια πίσω. Δεν μπορεί να το χωνέψει άνθρωπος που ασχολείται, γιατί π.χ. η Divine DS είναι φουτουρίστικο project και δεν βγήκε χθες αντί του άουντι-με-σήματα-ΝτιΕς DS9... Θεωρητικά και πρακτικά, κατά κοινή παραδοχή, είναι η μάρκα που σχοινοβατεί του ομίλου, και ο (πιο) αδύναμος κρίκος του.
Η Opel/Vauxhall, ειδική περίπτωση, και ως το νεότερο μέλος, και ως brand name στην Ευρώπη, και ως πάτημα στη Γερμανία, έχει χώρο και στοργή.

Θέματα υπάρχουν και στον έτερο όμιλο που θα συνδιαμορφώσει τη Stellantis. Απλά (...ή όχι και τόσο απλά;), εκεί "κάτω" από την διευθύνουσα (...) Fiat, υπάρχουν πιο πολλά και πιο ισότιμα μ' αυτή πραγματικά ισχυρά μέλη, με κεφαλαιοποιημένη ιστορία που ήδη αξιοποιείται.
Η σπορ στην ψυχή και σχετικά προσιτή Alfa Romeo, που έχει τα μοντέλα της hot έως πάρα πολύ hot σε όποια κατηγορία παίζει και βγάζει γούστα και στους premium καταναλωτές. Η εξειδικευμένη Maserati, συνώνυμη των supercar χωρίς περαιτέρω αναγκαίες αναλύσεις. Η πολύ ειδικής περίπτωσης Abarth, που παίζει και ως τμήμα εξέλιξης και ως το σπορ παράσημο μοντέλων της Fiat και ως αυτόνομη μάρκα συνώνυμη του σπορ χαρακτήρα. Οι εξειδικευμένες Jeep και RAM που είναι συν τοις άλλοις και πολύτιμοι πρεσβευτές για (...και από!) την πολυπόθητη αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.
Και υπάρχουν και τα λιγότερο ισχυρά μέλη, όπου ουσιαστικά η πιο ανίσχυρη είναι η πνέουσα τα λοίσθια Lancia με το ένα και μοναδικό γερασμένο μίνι στη γκάμα, παρατημένη, που την κλαίνε οι σελίδες της ιστορίας εδώ και χρόνια. Οι άλλοι δυο εξ Αμερικής, οι Chrysler και Dodge, ως γκάμες μοντέλων δεν συμβάλουν καθοριστικά και χρήζουν εκσυγχρονισμού, και θεωρητικά λογίζονται ανίσχυρες. Ωστόσο, η μεν πρώτη είναι ο εξ Αμερικής συναρχηγός, η δε δεύτερη κρατάει τον ρόλο του σπορ μέλους για την Αμερική, και σε κάθε περίπτωση και οι δυό τους είναι σήματα που σε πρώτο χρόνο (ίσως, ούτε σε επόμενο, τουλάχιστον και τα δύο ταυτόχρονα) δεν θα μπουν σε σενάρια απενεργοποίησης.

Και κάπου εκεί "γύρω", μην το ξεχνάμε, όλο και υπάρχει και η Ferrari. Τυπικά ανεξάρτητη τα τελευταία χρόνια, αλλά πάντα με άρρηκτους δεσμούς με τους υπόλοιπους Ιταλούς (κυρίως με τη Fiat, παρά τους πραγματικούς δεσμούς αίματος με την Alfa Romeo) και με συνεργασία μαζί τους, και μονίμως έτοιμη να συνδράμει σε εταιρικά σχήματα.

Υπάρχουν επίσης στα ντουλάπια και των δύο ομίλων, και κάμποσες άλλες μάρκες, από καιρό τελειωμένες και περασμένες στα κιτάπια της ιστορίας, Αλλά το "τελειωμένες" στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι αρκετά σχετικό όταν ανά πάσα στιγμή μπορεί να εξυπηρετηθούν στοχεύσεις αγορών, και επιπλέον και στους δύο ομίλους υπάρχει εκατέρωθεν προίκα από συμμετοχές/θυγατρικές στην Ασία. Όλα αυτά, κι ας μη το δείχνουν κάποια, παίζουν ή μπορούν να παίξουν το ρόλο τους, κάποια στιγμή...

Εκτιμήσεις ειδικών στα επιχειρηματικά/οικονομικά, και λιγότερο ειδικών, εκτιμήσεις "απλών" ανθρώπων που ασχολούνται πολλά χρόνια με την αυτοκίνηση και έχουν γνώση της ιστορίας της και των "παιχνιδιών" κατά καιρούς, όλες συγκλίνουν στη βάσιμη πιθανότητα κάποιες από τις μάρκες να θυσιαστούν από το νέο υπερ-όμιλο. Και κάποιες εκτιμήσεις φτιάχνουν και σενάρια πως μπορούν να διατηρηθούν όλες οι μάρκες. Αλλά, η κυρίαρχη εκτίμηση, είναι η ψυχρή που περιμένει θυσίες, και άμεσα και σε βάθος χρόνου σταδιακά.

Οι θυσίες, σαφώς και περιλαμβάνουν τους ανίσχυρους των δυο ομίλων. Αλλά σαφέστατα, κανείς δεν μπορεί να αισθάνεται σίγουρος μέσα στη Stellantis, ούτε οι θεωρητικά ισχυρότεροι που βρίσκονται λίγο ή πολύ πιο πάνω στην πυραμίδα.

Οι καταστάσεις είναι πολυσύνθετες και οι συσχετισμοί πολύπλοκοι μεν, αλλά υπάρχουν και δεδομένα που είναι "κουκιά μετρημένα" δε.

Έχουν να παλέψουν για την επιβίωσή τους όλοι, και αυτό απαιτεί ελευθερία κινήσεων για την εξέλιξή τους, που κάθε άλλο παρά δεδομένη είναι μέσα στο "χωνευτήρι" Stellantis. Αλληλοσεβασμούς και ισότητες, κάτι τέτοια μάλλον τα ξεχνάμε, αυτά είναι για ..."ρομαντικούς", όχι για "τεχνοκράτες" και (αλλοτριωμένο...) κοινό του "νέου" κόσμου.
Και έχουν να παλέψουν, όλοι, μέσα σε έναν κλάδο που αλλάζει με ταχείς ρυθμούς, έχοντας μπροστά νέες τεχνολογίες και προκλήσεις, και μαζί αδυσώπητο ανταγωνισμό και από παλιούς και από νέους παίκτες, είτε ενταγμένους σε ισχυρά σχήματα ομίλων είτε (ακόμη, προς το παρόν) αυτόνομους καθαρά νεοφυείς των νέων τεχνολογιών.

Αλλά, υπάρχουν και τα δεδομένα, που προκύπτουν από όσα έχει διδάξει μέχρι στιγμής η ιστορία, και μαζί της η πραγματικότητα:
- Αν κρατάς ρόλο εταίρου με λόγο συν χώρο για αυτενέργεια, έχεις μέλλον. Αν είσαι σε "μαντρί" με "τσοπάνη" από πάνω, δεν ελπίζεις.
- Το "Όποιος φεύγει από το μαντρί, τον τρώει ο λύκος", είναι μια καλή μπαρούφα του "τσοπάνη" για να σε φάει αργά ή γρήγορα αυτός.
- Το "Δεν υπάρχει χώρος για πολλούς στο νέο κόσμο", είναι πολύ σχετικό, έτσι δεν υπήρχε και παλιότερα αλλά όλοι μετράν 100ετίες ζωής.
- Όσος και να είναι ο χώρος που υπάρχει, για πολλούς ή λίγους, δεν καθορίζεται από μανατζαραίους, καθορίζεται από το αγοραστικό κοινό.
- Όσο ισοπεδωτική κι αν είναι η χάι-τεκ "νέα τάξη", από μόνη της ούτε αυτή καθορίζει πόσος χώρος υπάρχει, αν όντως ζεις δημιουργείς χώρο.
- Το πόσο ισοπεδωτική και χωρίς συναισθηματισμούς είναι η "νέα τάξη", και πόσο κοντά η εποχή των "αμέτοχων" χρηστών, είναι πολύ σχετικό.
- Η Stellantis δεν συγκροτείται για να αποτελέσει αυτή τη μοναδική μάρκα απαλείφοντας τις μάρκες-εταίρους, γιατί δεν έχει τέτοιους αντιπάλους.

Με αυτά τα δεδομένα, καλούνται και Γάλλοι και Ιταλοί και Αμερικανοί, να κρίνουν τι πραγματικά συμβαίνει, και να εξασφαλίσουν λόγο ύπαρξης και συνεπακόλουθα μέλλον. Και αυτό, δεν έχει να κάνει με τα πλαστικά των αυτοκινήτων που βγάζουν, ούτε με το που επικεντρώνονται "κυριούληδες" και "παπαγαλάκια". Που στο κάτω-κάτω, και οι "κυριούληδες" και τα "παπαγαλάκια", μπορεί να παίζουν (...και κατά το δοκούν και κατά τις εκάστοτε ανάγκες των "ισχυρών", παίζουν) εντεταλμένο ρόλο για να διαμορφώνουν αναλόγως το χώρο της αγοράς και τον κόσμο.

Έτσι όπως το βλέπω λοιπόν, και σίγουρα και πολύς κόσμος, θα ήταν μια πολύ καλή κίνηση να ανεξαρτητοποιηθούν κάποιοι από τη Stellantis, να δημιουργήσουν τον δικό τους όμιλο, και να προσπαθήσουν να εξασφαλίσουν το μέλλον τους.
Ρίσκο; Σιγά το (καινούργιο, και μοναδικό) ρίσκο, και μέσα στη Stellantis πάλι υπάρχει και μάλλον αυξημένο! Αν είναι να σβήσεις από το χάρτη, ας σβήσεις ένδοξα αυτενεργώντας στο πεδίο της μάχης του αέναου ανταγωνισμού, παλεύοντας να διατηρήσεις τα ιδανικά της μάρκας σου, κι όχι επειδή θα σου κλείσουν οι "από πάνω" τον διακόπτη.

Citroen, DS, Alfa Romeo, Lancia, θα ήταν πολύ σοφό να εξέταζαν αυτή την κίνηση, και μακάρι να έχουν απομείνει κάποιοι πιστοί στους κόλπους και στα πόστα τους, και να εξετάζουν προοπτικές ανεξαρτητοποίησης με σκοπό να επιβιώσουν στα σίγουρα και κυρίως αξιοπρεπώς.

Σαν σχήμα, έχουν πολλές ευχέρειες για διακριτούς ρόλους ώστε να παίξουν δυνατά όλες οι μάρκες σε όλες τις κατηγορίες, και ίσως για την DS να υπάρχει η ευελιξία να παίξει και ως αυτόνομη και ως ευρύτερη γκάμα premium μοντέλων της Citroen. Σαν ιστορία και φιλοσοφία, είναι πολύ κοντά οι συγκεκριμένες μάρκες, και γίνεται να μη βάλει καμία προσκόμματα και όρια στην άλλη. Σαν δυνατότητες πρωτοπορίας και τεχνολογίας αιχμής, έχουν άπειρες, και αποδεδειγμένα βάσει DNA και της ιστορίας τους καθεμιά, και βεβαίως οι εποχές πια τους δίνουν όσα εφόδια θελήσουν αρκεί να φροντίσουν να εξασφαλίσουν το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό.

Λόγο ύπαρξης και δυνατότητα ύπαρξης έχουν, αντέχοντας και υπερισχύοντας μέσα στον ανταγωνισμό; Σίγουρα, ναι!
Με βασικό πρωταρχικό στόχο την πατρώα τους Ευρώπη, συν την Ασία και τη Νότια Αμερική, κι έχοντας ήδη τις άκρες τους και ισχυρά πατήματα των Γάλλων στην Ασία και Αφρική, αλλά και στη Νότια Αμερική και των Γάλλων και των Ιταλών. Ιστορία και κοινό (ενεργό και σε αναμονή) έχουν σε αφθονία στην Ευρώπη, και σε πολύ καλή βάση για μια καλή νέα αρχή οπουδήποτε εκτός Ευρώπης.
Και δεν θα έχουν και ανάγκη να σκέφτονται το πως+πότε θα επεκταθούν και στη Βόρεια (βλ. ΗΠΑ-Καναδά) Αμερική. Και το "πως", και το "πότε", θα είναι στο χέρι τους, αναλόγως πόσο καλά προγραμματίσουν και πόσο επισπεύσουν. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να έχουν στον όμιλο και κάποια παραδοσιακή των ΗΠΑ μάρκα για να πατήσουν και να δραστηριοποιηθούν εκεί, αρκεί να έχουν να προσφέρουν στο αγοραστικό κοινό της Βόρειας Αμερικής ποιότητα+γκάμα+πρωτοπορία. Και υπάρχουν και εκεί παίκτες να βολιδοσκοπήσουν για συνέργεια, και δεν είναι απαραίτητα οι τωρινοί της Stellantis, ούτε απαραίτητα μόνο άλλοι γνωστοί ιστορικά, από νεοφυείς στην αιχμή της τεχνολογίας άλλο καλό πια και εκεί πέρα.

Και η Citroen και η Alfa Romeo και η Lancia, έχουν μέχρι σήμερα πολλά διδάγματα από το παρελθόν τους, και πολλά χειροπιαστά δείγματα από το παρόν, ώστε να μην ελπίζουν σε τέτοιους ομίλους σαν τη Stellantis. Να είσαι μέσα σε τέτοιες "οικογένειες" χωρίς να ορίζεις τη ζωή σου, και να ελπίζεις να σε σώσουν/αναστήσουν οι άλλοι αν/όταν χρειαστεί, σημαίνει σίγουρο θάνατο κάποια στιγμή. Τον απέφυγαν στο παρελθόν, αλλά δεν σημαίνει ότι θα τον αποφύγουν ξανά.
Αν τα αξιοποιήσουν τα διδάγματα, και έχουν αυτοεκτίμηση, θα τους βγει σε καλό τους. Αν όχι, σε κακό τους, και καληνύχτα...

(Ξέσπασα, κι εγώ! Και ήταν και πολύ καιρό μαζεμένα! Ίσως κάποιοι θεωρούν ότι είναι κουβέντες για χρόνια πριν... Μήπως όμως, δεν είναι;! :mrgreen)

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Τελευταία επεξεργασία από jalbanis και Κυρ 10 Ιαν 2021, 19:26, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 17:00 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Γιάννη...το διάβασα...ουφ... :laugh

Για τι ανεξαρτησία μιλάς...Αφού είναι ολοι χρεοκοπημένοι. Μήπως εχουν στην ουσία ξεχωριστά διοικητικά συμβούλια? Υπάλληλοι χρεοκοπημένων brands είναι όλοι. Μηπως η μονη κερδοφορα είναι η Πεζώ από ολο αυτό το συνονθύλευμα?... :laugh
Ας βγάζουν τουλάχιστον ανταλλακτικά για τα αμαξια μας για 15-20χρονια ακομα και μετα ας εξαφανιστουν... :P :D :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 17:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Πήρα την εκδίκησή μου, πρώτο-πρώτο σε είχα στο νου, και χάρηκα που το διάβασες όλο... :laugh
Το "είναι όλοι χρεοκοπημένοι", δεν λέει τίποτα, μια φούσκα είναι και τώρα και θα είναι και η Stellantis! Μπορούν να εξασφαλίσουν κεφάλαια, αρκεί να υπάρχουν ικανά στελέχη που ενδιαφέρονται και στα ηνία και σε όλα τα πόστα, και όχι αδιάφοροι ή/και απελπισμένοι "υπάλληλοι".

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 28 από 32 [ 468 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΝΕΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ DS AUTOMOBILES
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Η DS AUTOMOBILES ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2015
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
DS 7 CROSSBACK: ΤΟ ΝΕΟ SUV ΤΗΣ DS AUTOMOBILES
Δ. Συζήτηση: Νέα μοντέλα
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
DS Automobiles στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2017
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια