Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:08 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2021, 15:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Μιας και είμαι στο ψάξιμο, έχω προσθέσει στη λίστα μου και το DS7, είτε το 180 (δυστυχώς το 225 σταμάτησε) είτε το eTense. Και καθώς ενδιαφέρομαι πρωτίστως για υβριδικό, ζήτησα TD το eTense.

Το κύρια χαρακτηριστικά του eTense όπως τα είδα
- ότι είναι αρκετά γρήγορο (300 άτια είναι αυτά) αλλά με εντελώς απλό και αθώο τρόπο, δεν ακούγονται πολλά πράγματα, απλά μαζεύει χαω γρήγορα και αβίαστα
- ότι είναι τυπικό κλασσικό Citroen σε ότι αφορά την ανάρτηση, θυμήθηκα την αίσθηση πλοίου που είχε η C5, παρόλο που το DS7 δεν έχει υδρό (αν και το eTense που οδήγησα έχει το Active Scan suspension)
- ίσως είμαι παράξενος, αλλά το πακέτο με τα δέρματα, ηλ.καθίσματα κλπ δεν θα το επέλεγα ούτε καν και ως τζάμπα, αφού το εσωτερικό του Performance μου αρέσει πολύ περισσότερο
- sorry αλλά το H/U του DS7 (και γενικά των DS) είναι επιεικώς μέτριο, δεν συγκρίνεται με αυτά των γερμανών, άγγλων κλπ, μερικές στιγμές ακόμα και το SYNC3 φαινόταν καλύτερο
- γενικά πολύ ελαφρύ πάτημα, τιμόνι, αυτοκίνητο σαφέστατα στημένο για ταξίδια χωρίς -σχεδόν καμία- ενόχληση και με ελάχιστo feedback από τιμόνι, τροχούς, ανάρτηση κλπ.
- καλούτσικο κιβώτιο, ούτε ακαριαίο αλλά ούτε και νωχελικό, ειδικά στο Sport (που κρατάει πάντα αναμένη τη μηχανή) αγγίζει τα καλά γερμανικά
- το Grip Control στο eTense έχει νόημα, αφού είναι πραγματικά 4κίνητο (εφόσον είναι φορτισμένες οι μπαταρίες)
- το υβριδικό χάνει σε πορτμπαγκάζ κοντά ένα 100αρι !! λίτρα
- αν έχεις ταυτόχρονα ηλεκτρικά καθίσματα και ηλιοροφή, αν είσαι πάνω από 1.85 απλά δεν χωράς !!! παρά μόνο αν κάθεσαι ξαπλωτός
- γενικά όμως από χώρους είναι αρκετά καλό, σίγουρα καλύτερο από GLA και ePace, στα ίδια με X1 και Kuga

Στην τελική όμως το πακέτο του DS εξαρτάται κυρίως από την τιμή του. Στα 45Κ€ με τον 180αρι και στα 53Κ€ για το eTense, πέφτει ακριβώς πάνω στους γερμανούς και άγγλους, προφανώς προσφέρει διαφορετική εμπειρία, στήσιμο κλπ, αλλά σαφέστατα δεν έχει το πλεονέκτημα της τιμής. Άρα ο αγοραστής θα πρέπει να το επιλέξει για αυτά που προσφέρει, και όχι γιατί είναι συμφερότερο πακέτο.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2021, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Με το καλό, να αποφασίσεις και να πάρεις αυτό που σου ταιρειάζει!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2021, 18:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Το volvo xc-60 σε τιμη στέκεται; Είναι κοντά με το ds7 και τα γερμανικά;

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2021, 21:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Με το καλό, να αποφασίσεις και να πάρεις αυτό που σου ταιρειάζει!


Φίλε άμα υπήρχε ένα που να μου κάνει "κλικ" στα περισσότερα βασικά σημεία, θα το είχα αποφασίσει ήδη :D αλλά όλα έχουν ένα τουλάχιστον μεγάλο μειονέκτημα για αυτά που θέλω. π.χ. το DS7 (eTense και το 180αρι) έχουν ως βασικό μειονέκτημα -για μένα- το στήσιμό τους, όπως άλλωστε τα περισσότερα Citroen, την έχω ήδη πατήσει μια φορά και όπως λες "το δις εξαμαρτείν"...

To XC60 είναι D-SUV, δηλαδή κατηγορίας Χ3, Q5, GLC, γι'αυτό ξεκινάει από τα 55Κ, το DS7 είναι λίγο μεγαλύτερο από τα C-SUV, δηλαδή Χ1, GLA, Q3 κλπ Γενικά με τα Volvo δεν τα πάω καλά, πέραν του περιοριστή στα 180χαω, είναι εντελώς αδιάφορα οδηγικά (ακόμα και τα Audi είναι πιο ενδιαφέροντα!) και προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου το design τους, μέσα-έξω...

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Τελευταία επεξεργασία από The Ace και Σάβ 08 Μάιος 2021, 22:03, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2021, 21:58 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
The Ace έγραψε:
Μιας και είμαι στο ψάξιμο, έχω προσθέσει στη λίστα μου και το DS7, είτε το 180 (δυστυχώς το 225 σταμάτησε) είτε το eTense. Και καθώς ενδιαφέρομαι πρωτίστως για υβριδικό, ζήτησα TD το eTense.

Το κύρια χαρακτηριστικά του eTense όπως τα είδα
- ότι είναι αρκετά γρήγορο (300 άτια είναι αυτά) αλλά με εντελώς απλό και αθώο τρόπο, δεν ακούγονται πολλά πράγματα, απλά μαζεύει χαω γρήγορα και αβίαστα
- ότι είναι τυπικό κλασσικό Citroen σε ότι αφορά την ανάρτηση, θυμήθηκα την αίσθηση πλοίου που είχε η C5, παρόλο που το DS7 δεν έχει υδρό (αν και το eTense που οδήγησα έχει το Active Scan suspension)
- ίσως είμαι παράξενος, αλλά το πακέτο με τα δέρματα, ηλ.καθίσματα κλπ δεν θα το επέλεγα ούτε καν και ως τζάμπα, αφού το εσωτερικό του Performance μου αρέσει πολύ περισσότερο
- sorry αλλά το H/U του DS7 (και γενικά των DS) είναι επιεικώς μέτριο, δεν συγκρίνεται με αυτά των γερμανών, άγγλων κλπ, μερικές στιγμές ακόμα και το SYNC3 φαινόταν καλύτερο
- γενικά πολύ ελαφρύ πάτημα, τιμόνι, αυτοκίνητο σαφέστατα στημένο για ταξίδια χωρίς -σχεδόν καμία- ενόχληση και με ελάχιστo feedback από τιμόνι, τροχούς, ανάρτηση κλπ.
- καλούτσικο κιβώτιο, ούτε ακαριαίο αλλά ούτε και νωχελικό, ειδικά στο Sport (που κρατάει πάντα αναμένη τη μηχανή) αγγίζει τα καλά γερμανικά
- το Grip Control στο eTense έχει νόημα, αφού είναι πραγματικά 4κίνητο (εφόσον είναι φορτισμένες οι μπαταρίες)
- το υβριδικό χάνει σε πορτμπαγκάζ κοντά ένα 100αρι !! λίτρα
- αν έχεις ταυτόχρονα ηλεκτρικά καθίσματα και ηλιοροφή, αν είσαι πάνω από 1.85 απλά δεν χωράς !!! παρά μόνο αν κάθεσαι ξαπλωτός
- γενικά όμως από χώρους είναι αρκετά καλό, σίγουρα καλύτερο από GLA και ePace, στα ίδια με X1 και Kuga

Στην τελική όμως το πακέτο του DS εξαρτάται κυρίως από την τιμή του. Στα 45Κ€ με τον 180αρι και στα 53Κ€ για το eTense, πέφτει ακριβώς πάνω στους γερμανούς και άγγλους, προφανώς προσφέρει διαφορετική εμπειρία, στήσιμο κλπ, αλλά σαφέστατα δεν έχει το πλεονέκτημα της τιμής. Άρα ο αγοραστής θα πρέπει να το επιλέξει για αυτά που προσφέρει, και όχι γιατί είναι συμφερότερο πακέτο.
Με το καλό Ace!! Αλήθεια με το Kuga δεν έμεινες ευχαριστημένος ή απλά για την αλλαγή το κάνεις;

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2021, 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Το Kuga είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο, και για αυτά που προσφέρει στην τιμή που τα προσφέρει, είναι κλοπή μετά φόνου :D Απλά (α) έχω περάσει το όριο που κρατάω τα αυτοκίνητά μου, (β) θα με βόλευε ένα PHEV γιατί θα γλύτωνα 1-1,5Κ€ το χρόνο βενζίνες, (γ) κοιτάω για πιο πάνω κατηγορία, γι'αυτό λέω για γερμανούς και άγγλους.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2021, 08:57 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ace, η γνώμη μου είναι να πας σε Γερμανό. Ισως κάποιο Audi Q3. H DS έχει πολύ δρόμο ακομα να διαβεί (αν καταφέρει και τον διαβεί...). Αυτά που προσφέρει η DS είναι για κοινο πολύ ειδικού γούστου που δινει εμφαση στην απολυτη πολυτέλεια των υλικών του εσωτερικού και στις φαντεζί λεπτομέρειες. Ειναι σαφές οτι δεν θελουν να ειναι ανταγωνιστικοί απο τις υψηλες τιμες που τα πωλούν. Ειναι πάλι ο περίεργος σνομπισμός των Γάλλων. Εμεις σου λένε αυτο βγάζουμε και το κοστολογούμε τοσο ψηλά λόγω του Γαλλικού savoir-faire. Eχουνε επιστρατεύσει ολη τη γαλλική τεχνογνωσία στην επεξεργασία δερματων, χρωμάτων και υφασμάτων , κοσμηματολογιας και ωρολογοποιίας. Κάπου αναμεσα χώνουν και τεχνολογια αυτοκινητου, δανεική απο την PSA. Aγοράζεις λοιπον ενα DS και σε 5-7 χρονια εχεις χάσει πάω απο τα 2-3 της επενδυσής σου αφου δεν νομιζω οτι θα υπάρχει κοινο που θα το θέλει μεταχειρισμένο. Είτε μας αρεσει , είτε όχι, ακομα ο γερμανος ειναι μια κάποια επένδυση των χρημάτων που δινεις κατα την αγορα. Σκέφθηκα κάποια στιγμή και εγώ για το DS3 Crossback. Aν δέν φθάσεις τα 35-40 χιλιάρικα δεν παιρνεις κάτι αξιόλογο και πάλι εσωτερικά μου δημιουργεί ανάμικτα συναισθήματα με ολες αυτες τις ανουσιες υπερβολές σε σχεδιαστικά μοτιβα. Και πάλι θα ειχα ενα πολύ ακριβο αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο...Δεν είναι για εμένα η σύγχρονη DS. Προσωπικά θα μείνω με την DS4 γιατι δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής. Αν άλλαζα, ευτυχώς υπάρχουν πολλά ενδιαφέροντα μοντέλα πέρα απο το γκρούπ PSA.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2021, 12:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Κανένα αυτοκίνητο στον πλανήτη, δεν είναι επένδυση.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2021, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Προσωπικά πέρασα την εποχή της κρίσης των 40 , την προπερασμένη δεκαετία . Η αγορά ως εταιρικών ενός Grand Cherokee και μιας ML-350 , βενζινοβόρα εξακύλινδρα και τα δύο , με έδωσε αυτό που ήθελα εκείνη την εποχή και τώρα κοιτάω αλλού , πολύ χαμηλότερα σε λεφτά .

Η πολυτέλεια όμως είναι ωραία . Αλλωστε και την 5 που αντικατέστησε την Μέρκ , την είχα πάρει στον ψηλότερο εξοπλισμό της.
Ετσι όταν είδα το πρώτο DS5 που μάλιστα το έδιναν ακριβότερα από την μεγαλύτερη 5άρα , απλά χαμογέλασα .

Αυτοί στην DS έχουν άλλη λογική από εμάς , είναι και αλλιώς η αγορά εκεί .

Για την Ελλάδα και την δική μου λογική ως επιχειρηματία , αν ήμουν αφεντικό της ντι εσ , θα είχα 2 εκδόσεις σε κάθε μοντέλο . Μία πλούσια και μία υπερπλούσια . Οι τιμές θα ήταν ακριβές . Πάνω από τα άλλα αδελφά μοντέλα της Πιεσει .
Το δέρμα ή άλλο ακριβό εσωτερικό, τα φούλ λέντ , τα συστήματα ασφαλείας στάνταρντ . Τα έξτρα θα ήταν ηλεκτρικά καθίσματα , επώνυμο ραδιόφωνο , μία μεγαλύτερη οθόνη , αυτόνομη οδήγηση κλπ .

Ετσι θα είχε νόημα η αντιπαράθεση με τους γερμανούς .

Το σημερινό 7 είναι ήδη πολλά χρόνια στην αγορά , του χρειάζεται έντονο φέις λίφτ , αλλιώς το νέο 3008 , το κανιβαλίζει εύκολα.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2021, 13:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
cruiser έγραψε:
Το σημερινό 7 είναι ήδη πολλά χρόνια στην αγορά , του χρειάζεται έντονο φέις λίφτ , αλλιώς το νέο 3008 , το κανιβαλίζει εύκολα.


Αυτό υσχυει, είναι αρκετό καιρό στην αγορά, θέλει ανανέωση.

Επίσης μεγάλα και βαριά αυτοκινητα σε αυτην την κατηγορια, να πηγαίνουν με ημιακαμπτο, είναι κοροϊδία. Και μην ακούσω δικαιολογίες περί κακο-ρυθμισμενης ανεξάρτητης ανάρτησης και καλορυθμισμενου ημιακαμπτου. Η σύγκριση είναι άτοπη μόνο από τις λέξεις...



Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2021, 14:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
nontaskatsaras έγραψε:
Κανένα αυτοκίνητο στον πλανήτη, δεν είναι επένδυση.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Πολλά αυτοκίνητα τόσο παλιότερα όσο και σημερινά είναι επένδυση. Αλλά είναι εντελώς εκτός των δικών μας οικονομικών.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2021, 16:20 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
The Ace έγραψε:
Το Kuga είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο, και για αυτά που προσφέρει στην τιμή που τα προσφέρει, είναι κλοπή μετά φόνου :D Απλά (α) έχω περάσει το όριο που κρατάω τα αυτοκίνητά μου, (β) θα με βόλευε ένα PHEV γιατί θα γλύτωνα 1-1,5Κ€ το χρόνο βενζίνες, (γ) κοιτάω για πιο πάνω κατηγορία, γι'αυτό λέω για γερμανούς και άγγλους.
Φίλε μου είναι ευτυχία να μπορείς να αλλάζεις τόσο γρήγορα αμάξια!! Σου εύχομαι αυτό και άλλα πολλά επόμενα που επιθυμείς.

Γιατί όμως υβριδικό;;;

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2021, 21:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
aiolos έγραψε:
nontaskatsaras έγραψε:
Κανένα αυτοκίνητο στον πλανήτη, δεν είναι επένδυση.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Πολλά αυτοκίνητα τόσο παλιότερα όσο και σημερινά είναι επένδυση. Αλλά είναι εντελώς εκτός των δικών μας οικονομικών.
Σωστό, ναι.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2021, 21:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Ace, η γνώμη μου είναι να πας σε Γερμανό. Ισως κάποιο Audi Q3. H DS έχει πολύ δρόμο ακομα να διαβεί (αν καταφέρει και τον διαβεί...). Αυτά που προσφέρει η DS είναι για κοινο πολύ ειδικού γούστου που δινει εμφαση στην απολυτη πολυτέλεια των υλικών του εσωτερικού και στις φαντεζί λεπτομέρειες. Ειναι σαφές οτι δεν θελουν να ειναι ανταγωνιστικοί απο τις υψηλες τιμες που τα πωλούν


Το Q3 είναι τρελή πλαστικούρα στις βασικές εκδόσεις, και για να δείξει ως "κανονικό" αυτοκίνητο, θέλει τουλάχιστον ένα 10αρικο στην αρχική τιμή. Με αποτέλεσμα να γίνεται πιο ακριβό από τις βασικές E-Pace, πράγμα που το αποκλείει.

H DS είναι η μοναδική μάρκα μέχρι στιγμής που δεν μου έχει δώσει οποιαδήποτε έκπτωση ή προσφορά τιμής-εξοπλισμού, αν το συνεχίσουν θα τους αποκλείσω μόνο και μόνο για αυτό το λόγο

Lohias^ έγραψε:
Γιατί όμως υβριδικό;;;


Γιατί με τα 40-50χλμ ηλεκτροκίνησης που έχουν σχεδόν όλα τα μοντέλα της αγοράς, όλα τα αστικά χλμ που κάνω Αθήνα θα είναι με κόστος βραδυνού ρεύματος, ήτοι στο 1/10 της βενζίνης. Άρα αφού μιλάμε για μοντέλα με παραπλήσιες τιμές, αυτή θα είναι απευθείας εξοικονόμηση στη τσέπη μου. Και θα έχω το υβριδικό για τα ταξίδια μου, χωρίς να αγχώνομαι για φορτιστή. Το μοναδικό BEV που θα κοίταγα είναι το Υ, αλλά αυτό δεν ξέρουν καν οι Τεσλαίοι πότε θα έρθει Ελλάδα.

Χώρια που τα PHEV έχουν πολύ καλές επιδόσεις, συνήθως τις καλύτερες της εκάστοτε γκάμας, πλην του αντίστοιχου κορυφαίου (AMG, S/RS, GT, ST κλπ)

Πληροφοριακά, αυτή τη στιγμή το καλύτερο πακέτο υβριδικού στην αγορά το έχει η VW με το Tiguan GTE (ή πλέον R Hybrid)

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS Automobiles
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2021, 21:44 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Γιατι δέν κοιτάς και το 3008? Σίγουρα θέλεις πάλι SUV? Θα σε χάλαγε κάτι σε Giulia η 3άρα της BMW? Για Χ1,Χ2,Χ3 σκέφτεσαι? Ισως μια Stelvio?...
Aσε την DS, στον κόσμο τους και στον γαλλικό σνομπισμό τους...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 30 από 32 [ 468 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΝΕΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ DS AUTOMOBILES
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
DS 7 CROSSBACK: ΤΟ ΝΕΟ SUV ΤΗΣ DS AUTOMOBILES
Δ. Συζήτηση: Νέα μοντέλα
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
DS Automobiles στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2017
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Η DS AUTOMOBILES ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2015
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ