Στην Μεγάλη Βρετανία με C4 Picasso
Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Μάιος 2016, 11:53
Μετά την επιστροφή στα πάτρια εδάφη είπα να μοιραστώ την εμπειρία μου στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου με το Πικάσσο που νοίκιασα καθώς οι συνθήκες είναι εντελώς διαφορετικές από αυτές που οι περισσότερο από εμάς έχουν συνηθίσει.
Το ταξίδι ήταν προγραμματισμένο από πέρυσι και θα είμασταν 5 άτομα,3 ενήλικες και δύο παιδιά. Έτσι αποφάσισα να κλείσω στην Budget ένα cactus που πίστευα ότι θα μας αρκούσε. Τελικά δεν ήταν διαθέσιμο παρά μόνο είχαν ένα Φίατ 500Χ. Ο υπάλληλος μου πρότεινε Πικάσσο με επιπλέον 8 λίρες την ημέρα και δεν το σκέφτηκα λεπτό. Παραλαβή του οχήματος το οποίο προφανώς ο ινδοπακιστανονεπαλέζος που τα πλένει δεν το κατέχει το άθλημα. Με μόνο 13000χλμ πάνω του γεμάτο αράχνη ενώ μετά το πλύσιμο δεν το σκούπισε και ήταν γεμάτο στάμπες. Τουλάχιστον μέσα ήταν απόλυτα καθαρό. Αφού βάλαμε τις 5 βαλίτσες και τις 3 τσάντες πίσω ξεκινήσαμε για Οξφόρδη. Πρώτο και μοναδικό πρόβλημα με το όχημα...για να βάλεις από 1η σε 2η ήθελε πολύ προσοχή καθώς ο λεβιές πήγαινε στην 4η. Μου έσβησε 2 φορές μέσα σε κυκλική πορεία. Το ίδιο θέμα είχε και όταν κατέβαζες από 6η σε 5η...πήγαινε στην τρίτη απευθείας ο λεβιές. Μετά από 3 περίπου ώρες άφιξη στην Οξφόρδη αφού το αγγλικό gps που είχα μαζί μου μπέρδευε τα μπούτια του και μας έστελνε όπου να'ναι. Εμπιστεύτηκα τελικά την διαίσθηση μου και έτσι φτάσαμε. Το αυτοκίνητο αυτό τελικά είναι απλά κορυφαίο. Καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι οι δρόμοι στην Αγγλία είναι γεμάτοι από Πικάσσο, παρότι γαλλικό. Οι χώροι άπαιχτοι, η συμπεριφορά του άψογη ενώ ποιοτικά είναι πάρα πολύ ψηλά. Ακόμα και σε στενούς επαρχιακούς δρόμους που κινήθηκα ένιωθα σαν να οδηγώ το αυτοκίνητο χρόνια. Επίσης εντύπωση μου έκανε ότι το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ από το C4 μου ενώ είναι εντελώς αθόρυβο παρότι κάποιοι "ειδικοί" έγραφαν σε τεστ ότι είναι θορυβώδες... Άλλη μια παρατήρηση είναι η οθόνη που για να επιλέξεις κάποια άλλη λειτουργία από τη τρέχουσα έπρεπε να πατήσεις το ανάλογο πλήκτρο 2 και 3 φορές. Πρώτη φορά η γυναίκα μου έκανε παρατήρηση για αυτοκίνητο....αφού είχε ξαπλώσει το κάθισμα και η συνάδελφός της στο πίσω κάθισμα καθόταν σταυροπόδι γυρνάει και λέει " τι αμαξάρα είναι αυτή ρε συ". Το άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι παρότι λειτουργούσε συνεχώς ο κλιματισμός λόγω ζέστης-ναι παιδιά, είδα και 28 βαθμούς- και φορτωμένο στο φουλ στο πρώτο σκέλος (400χλμ) έκαψε μόνο 5,1λτ. Στην εθνική πήγαινα μέχρι 130 ενώ στους λοιπούς δρόμους όσο έλεγε το όριο γιατί με τόσες κάμερες ούτε την μύτη σου δεν μπορείς να ξύσεις. Τελικά κάναμε 770 χλμ σε 4 μέρες με κατανάλωση 5,2λτ. Πραγματικά άριστο νούμερο. Κόστος καυσίμου 1,1 λίρα ήτοι 1,5 ευρώ. Ειλικρινά, δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσε να ζητήσει κάποιος από αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος να δώσει άλλα 8-10 χιλιάρικα παραπάνω για να πάρει πχ μια ΜΒ σειρά Β.
Δυο παρατηρησούλες μόνο για τους δρόμους της Αγγλίας....σε όσους δρόμους κινήθηκα -εθνικούς και επαρχιακούς- ήταν ΆΘΛΙΟΙ......χειρότεροι από την Αθηνών Θεσσαλονίκης την δεκαετία του 80. Γεμάτοι λακκούβες, μπαλώματα και με άθλιο οδόστρωμα. Οι επαρχιακοί δε ακόμα χειρότεροι...χοροπηδούσαμε σαν κατσίκια σε κάποια σημεία ενώ η άσφαλτος ήταν σαν κολλημένο χαλίκι. Επίσης η σήμανση σε αρκετά σημεία είναι ΓΤΠ. Μου έλεγε το gps βγείτε στην 4η έξοδο αλλά ο κόμβος είχε μόνο 3! Έτσι αναγκαστικά την τρίτη μέρα που έπρεπε να πάω Λονδίνο επιστράτευσα ta orientation skills μου για να βρω το ξενοδοχείο και ευτυχώς τα κατάφερα μετά από μικρή περιπέτεια.
Αυτά τα λίγα ελπίζοντας να μην κούρασα...ακολουθούν και οι φωτό....
Στας εξοχάς....
Ο εσωτερικός μας κόσμος
Αυτό θα πει χώροι!
Και η κατανάλωση
Το ταξίδι ήταν προγραμματισμένο από πέρυσι και θα είμασταν 5 άτομα,3 ενήλικες και δύο παιδιά. Έτσι αποφάσισα να κλείσω στην Budget ένα cactus που πίστευα ότι θα μας αρκούσε. Τελικά δεν ήταν διαθέσιμο παρά μόνο είχαν ένα Φίατ 500Χ. Ο υπάλληλος μου πρότεινε Πικάσσο με επιπλέον 8 λίρες την ημέρα και δεν το σκέφτηκα λεπτό. Παραλαβή του οχήματος το οποίο προφανώς ο ινδοπακιστανονεπαλέζος που τα πλένει δεν το κατέχει το άθλημα. Με μόνο 13000χλμ πάνω του γεμάτο αράχνη ενώ μετά το πλύσιμο δεν το σκούπισε και ήταν γεμάτο στάμπες. Τουλάχιστον μέσα ήταν απόλυτα καθαρό. Αφού βάλαμε τις 5 βαλίτσες και τις 3 τσάντες πίσω ξεκινήσαμε για Οξφόρδη. Πρώτο και μοναδικό πρόβλημα με το όχημα...για να βάλεις από 1η σε 2η ήθελε πολύ προσοχή καθώς ο λεβιές πήγαινε στην 4η. Μου έσβησε 2 φορές μέσα σε κυκλική πορεία. Το ίδιο θέμα είχε και όταν κατέβαζες από 6η σε 5η...πήγαινε στην τρίτη απευθείας ο λεβιές. Μετά από 3 περίπου ώρες άφιξη στην Οξφόρδη αφού το αγγλικό gps που είχα μαζί μου μπέρδευε τα μπούτια του και μας έστελνε όπου να'ναι. Εμπιστεύτηκα τελικά την διαίσθηση μου και έτσι φτάσαμε. Το αυτοκίνητο αυτό τελικά είναι απλά κορυφαίο. Καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι οι δρόμοι στην Αγγλία είναι γεμάτοι από Πικάσσο, παρότι γαλλικό. Οι χώροι άπαιχτοι, η συμπεριφορά του άψογη ενώ ποιοτικά είναι πάρα πολύ ψηλά. Ακόμα και σε στενούς επαρχιακούς δρόμους που κινήθηκα ένιωθα σαν να οδηγώ το αυτοκίνητο χρόνια. Επίσης εντύπωση μου έκανε ότι το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ από το C4 μου ενώ είναι εντελώς αθόρυβο παρότι κάποιοι "ειδικοί" έγραφαν σε τεστ ότι είναι θορυβώδες... Άλλη μια παρατήρηση είναι η οθόνη που για να επιλέξεις κάποια άλλη λειτουργία από τη τρέχουσα έπρεπε να πατήσεις το ανάλογο πλήκτρο 2 και 3 φορές. Πρώτη φορά η γυναίκα μου έκανε παρατήρηση για αυτοκίνητο....αφού είχε ξαπλώσει το κάθισμα και η συνάδελφός της στο πίσω κάθισμα καθόταν σταυροπόδι γυρνάει και λέει " τι αμαξάρα είναι αυτή ρε συ". Το άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι παρότι λειτουργούσε συνεχώς ο κλιματισμός λόγω ζέστης-ναι παιδιά, είδα και 28 βαθμούς- και φορτωμένο στο φουλ στο πρώτο σκέλος (400χλμ) έκαψε μόνο 5,1λτ. Στην εθνική πήγαινα μέχρι 130 ενώ στους λοιπούς δρόμους όσο έλεγε το όριο γιατί με τόσες κάμερες ούτε την μύτη σου δεν μπορείς να ξύσεις. Τελικά κάναμε 770 χλμ σε 4 μέρες με κατανάλωση 5,2λτ. Πραγματικά άριστο νούμερο. Κόστος καυσίμου 1,1 λίρα ήτοι 1,5 ευρώ. Ειλικρινά, δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσε να ζητήσει κάποιος από αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος να δώσει άλλα 8-10 χιλιάρικα παραπάνω για να πάρει πχ μια ΜΒ σειρά Β.
Δυο παρατηρησούλες μόνο για τους δρόμους της Αγγλίας....σε όσους δρόμους κινήθηκα -εθνικούς και επαρχιακούς- ήταν ΆΘΛΙΟΙ......χειρότεροι από την Αθηνών Θεσσαλονίκης την δεκαετία του 80. Γεμάτοι λακκούβες, μπαλώματα και με άθλιο οδόστρωμα. Οι επαρχιακοί δε ακόμα χειρότεροι...χοροπηδούσαμε σαν κατσίκια σε κάποια σημεία ενώ η άσφαλτος ήταν σαν κολλημένο χαλίκι. Επίσης η σήμανση σε αρκετά σημεία είναι ΓΤΠ. Μου έλεγε το gps βγείτε στην 4η έξοδο αλλά ο κόμβος είχε μόνο 3! Έτσι αναγκαστικά την τρίτη μέρα που έπρεπε να πάω Λονδίνο επιστράτευσα ta orientation skills μου για να βρω το ξενοδοχείο και ευτυχώς τα κατάφερα μετά από μικρή περιπέτεια.
Αυτά τα λίγα ελπίζοντας να μην κούρασα...ακολουθούν και οι φωτό....
Στας εξοχάς....
Ο εσωτερικός μας κόσμος
Αυτό θα πει χώροι!
Και η κατανάλωση