Λιγο η αυπνια, λιγο μια νοσταλγια που με επιασε μετα τις σημερινες στροφες. Αποφασισα να σας μιλησω λιγο για την γαλλιδουλα μου, μιας και πανε 11 μηνες και 11 μερες χωρις αυτη(βραδυ πρωτοχρονιας γαρ). Απο μικρος μεγαλωσα στην zx, ζητωντας συνεχως βολτες, και ακομα και σε αυτες τις βολτες που δεν εξεληχθηκαν καλα, αυτη σταθηκε στο υψος των περιστασεων. Εσωσε την μανα μου απο μεγαλο τραυματισμο οταν εχασε τον ελεγχο στο βουνο, εσωσε εμενα 2 φορες και με συγχωρεσε πολλες περισσοτερες οσο μαθαινα να οδηγαω σε αυτη. Ειλικρινα θεωρω πως χωρις αυτο το αυτοκινητο θα ημουν εντελως διαφορετικος οδηγος. Ειτε επροκειτο για τις στροφες της Καβαλας, ειτε επροκειτο για το βουνο στην Ξανθη, ειτε επροκειτο για οποιαδηποτε διαδρομη, γνωστη ή αγνωστη. Δεν ενιωθα ποτε ιχνος φοβου, βασιζομουν παντα στο κρατημα της και δεν με απογοητευσε καμια φορα. Μου ενεπνεε μια σιγουρα σε επιπεδο αλαζωνιας μπορω να πω. Το προγραμμα περιειχε καθαρισμα καθημερινο, λιωσιμο στο βουνο για τουλαχιστον 1 ωρα την μερα πανω-κατω με χρονους και ιδρωτα ωστε να βελτιωθω σαν οδηγος, και επειτα ξανα καθαρισμα γιατι δεν επεστρεφε στην καλυτερη κατασταση. Μπορουσα να μιλαω ωρες γι αυτη, κανεις βεβαια δεν καταλαβαινε το γιατι, μεχρι την στιγμη της βολτας στο βουνο. Χειροτερη στιγμη αναμφιβολα ηταν οταν επρεπε να το δωσουμε για παλιοσιδερα μιας και εξαιτιας της επιπολαιοτητας μου η ζημια που της εκανα ηταν ανεπανορθωτη. Εχοντας οδηγησει αλλα 6 αυτοκινητα, ενα πραγμα μπορω να πω. Αυτη την σιγουρια και την αισθηση της zx δεν την ενιωσα με κανενα. Ενα πραγματικο Αυτοκινητο. Ενα Αυτοκινητο που μου λειπει καθε μερα. Ενα Αυτοκινητο που θα μεινει στην καρδια μου για παντα.
...και εισαι αναγκασμενος μετα απο αυτον τον ερωτα να καβαλας, Ibiza του 02??
Τραβα να υοθετησεις σε παρακαλω πολυ μια καλοστεκουμενη ΖΧ και αγορασε σε παρακαλω πολυ κ μια Xsara, για κατι πιο καινουργιο ας πουμε να εχεις ενα ολοκληρομενο γκαραζ, με γαλλιδες πορνοσταρ 20+ χρονια στην πιατσα κ ασε τα C4 μεχρι να κανουν ονομα... Φιλε εχω τρομοκρατηθει με το τι κυκλοφορει εκει εξω, δεν αλλαζω τη ΖΧ που να μου σκασουν ουρανοκατεβατα τα λεφτα. Μονο αυτο το λυπημενο κοριτσι τη DS3 THP θελω να αγκαλιασω στοργικα κ να τη βαλω στην οικογενεια μου, μονο αυτο το πλασμα με εκανε να ξαναερωτευτω τοοοοοσο δυνατα μια Citroen. Τα υπολοιπα νομιζω ειναι παροδικοι ερωτες κ δεν τους αξιζω να μη νιωθω τοσο εντονα οσο με τις παραπανω..
Μα να μπαινεις να χαζεψεις βραδυατικα και να μας γραφει τετοια εξομολογηση, μας αναψες φωτιες τωρα και ειναι αργα για βολτα, εχει ξαπλωσει απο νωρις αποψε η ΖΧ η καλη μου!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
ΖΧαρααααααα! Βασιλη το βιντεο με τον P.Tampay που ανεβασες ηταν ολα τα λεφτα! Ποτε δεν ειχα ξαναδει ΖΧ να πηγαινει ετσι σε στροφιλικα. Ενα βιντεο που λεει πολλα για τις δυνατοτητες του αυτοκινητου!
...και εισαι αναγκασμενος μετα απο αυτον τον ερωτα να καβαλας, Ibiza του 02??
Τραβα να υοθετησεις σε παρακαλω πολυ μια καλοστεκουμενη ΖΧ και αγορασε σε παρακαλω πολυ κ μια Xsara, για κατι πιο καινουργιο ας πουμε να εχεις ενα ολοκληρομενο γκαραζ, με γαλλιδες πορνοσταρ 20+ χρονια στην πιατσα κ ασε τα C4 μεχρι να κανουν ονομα... Φιλε εχω τρομοκρατηθει με το τι κυκλοφορει εκει εξω, δεν αλλαζω τη ΖΧ που να μου σκασουν ουρανοκατεβατα τα λεφτα. Μονο αυτο το λυπημενο κοριτσι τη DS3 THP θελω να αγκαλιασω στοργικα κ να τη βαλω στην οικογενεια μου, μονο αυτο το πλασμα με εκανε να ξαναερωτευτω τοοοοοσο δυνατα μια Citroen. Τα υπολοιπα νομιζω ειναι παροδικοι ερωτες κ δεν τους αξιζω να μη νιωθω τοσο εντονα οσο με τις παραπανω..
Μα να μπαινεις να χαζεψεις βραδυατικα και να μας γραφει τετοια εξομολογηση, μας αναψες φωτιες τωρα και ειναι αργα για βολτα, εχει ξαπλωσει απο νωρις αποψε η ΖΧ η καλη μου!
Φαινεται απο μακρια η επικοινωνια των zxακιδων. Η αληθεια ειναι οτι σκεφτομουν για xsara μιας και ως τωρα δεν εχω βρει καποια zx σε καλη κατασταση, αλλα για την μητερα μου. Οπως νιωθεις εσυ με τη ds3 ετσι ειμαι εγω με την c4, οποτε με καταλαβαινεις Υ.Γ Οταν κανεις βολτα την ΖΧ κανε μια και για μενα χαχα
ΖΧαρααααααα! Βασιλη το βιντεο με τον P.Tampay που ανεβασες ηταν ολα τα λεφτα! Ποτε δεν ειχα ξαναδει ΖΧ να πηγαινει ετσι σε στροφιλικα. Ενα βιντεο που λεει πολλα για τις δυνατοτητες του αυτοκινητου!
Φιλε Νικο το εχεις ακομα αυτο το βιντεο? Θελω πολυ να το δω!
Θα σας ξενερώσω λίγο, αλλά καλή/χρυσή η ΖΧάρα για αρχές 90's, με σημερινά δεδομένα όμως δεν είναι και τίποτα το αξιοπρόσεκτο.
Μην με παρεξηγείτε, 872 χιλιάδες χιλιόμετρα έγραψα με τη δική μου μέχρι να τη δώσω για απόσυρση, αν δεν ήμουν ερωτευμένος με το αυτοκίνητο θα είχε φύγει πολύ πολύ νωρίτερα. Αν μάλιστα δεν μου έδιναν 2500ε της απόσυρσης όταν πήρα τη C5 το 2009 και έδιναν πχ 1000ε, ακόμα θα την είχα.
Τα θέματα όμως παραμένουν, με πρώτο την έλλειψη κλιματισμού στα περισσότερα μοντέλα. Το άλλο μεγάλο θέμα ήταν οι κινητήρες με την 14άρα να είναι μεγάλος κουβάς και τη δική μου 16άρα των 90 ίππων κουβαδάκι. Από furio 1.8 και μετά κάτι γινόταν, ενώ η δίλιτρη απλά δεν παιζόταν. Περιέργως και η 19άρα 4πορτη Volcane ήταν κουβαδάκι, είχε λίγο μακρύτερες σχέσεις και δεν ανταποκρινόταν σε αυτό που περίμενες, πήγαινε χειρότερα από ΒΧ 1.6.
Το αυτοκίνητο μαμά έστριβε υπέροχα σε όλες τις εκδόσεις κρατώντας ταυτόχρονα υπεράνετο ταξίδι, μέχρι εκεί όμως. Για να κάνει παπάδες ήθελε χαμήλωμα/σκληρότερα αμορτισέρ/άλλη αντιστρεπτική πίσω άξονα, αλλά με αυτές τις αλλαγές ξεφτίλιζε σαξόραλλα για πλάκα ενώ ήταν ανετότερο και -κυρίως- πιό προοδευτικό στις αντιδράσεις του.
Το τρίτο (και μακρύτερο) πρόβλημα πέραν του ac και των μοτέρ ήταν η παθητική ασφάλεια. Μπορεί όταν παρουσιάστηκε να είχε το πιό άκαμπτο πλαίσιο για δεδομένα 91-92, μπορεί αυτό το πλαίσιο να διατηρήθηκε για πάνω από δεκαετία στα xsara, αλλά με σημερινά δεδομένα είναι για τα πανηγύρια.
Οπότε με βάση τα παραπάνω, δεν μπορώ να πω οτι βρήκα τα τελευταία χρόνια μία μτχ ΖΧ που να ΘΕΛΩ πραγματικά να αποκτήσω. Έχουν μείνει ελάχιστες, ενώ αυτές που εμφανίζονται στο car.gr είναι 99% 14άρες και 90% χαρχάλια. Αν κάποιος θέλει ντε και καλά ΖΧ μπορεί να κοιτάξει προς προς Xsara ή προς 306 μεριά (που περιέργως κρατάνε ακόμα τιμή, όχι πως την αξίζουν).
Αλλά και εκεί υπάρχει θέμα, γιατί δε βλέπω το λόγο εν έτη 2016 (και σύντομα 2017) να κυκλοφορείς με κάτι που θα μπορούσες να έχεις το 1992. Οι τιμές στα xsara είναι τσιμπημένες, οπότε για μτχ Citroen "εμ καλό εμ φθηνό" η C4 1ης γενιάς είναι μονόδρομος.
Για το φίλο reizako θα πρότεινα ένα 3θυρο Clio II 14άρι ή (ακόμα καλύτερα) 16άρι. Είναι το μόνο που προσεγγίζει την τσαχπινιά της ΖΧ στο δρόμο, είναι αξιοπρεπές στα της παθητικής ασφάλειας, έχει AC/ABS, και βγαίνει σε τιμή διαλυμένης Xsara. Θα κάνεις αρκετές γνωριμίες σε μαστόρια και ηλεκτρολόγους, αλλά πιστεύω πως αξίζει τον κόπο για τα χρήματά του.
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
Kobulis, σαφως καθε πραμα στον καιρο του. Νομιζω στο βιντεο που συζηταμε ο Tampay οδηγει μια νορμαλ volcane και παει αερα! Ειχα για 5 χρονια μια 14αρα Avantage και την ειχα καταευχαριστηθει σε ταξιδια και στροφιλικια. Δεν με ενδιεφερε που δεν ειχε σπουδαιες επιδοσεις. Ο ταξιδιαρικος χαρακτηρας της με καλυπτε με το παραπανω. Θυμαμαι ηταν η πρωτη προσπαθεια για "γερμανοποιηση" της ποιοτητας των προιοντων τους και βελτιωση της αξιοπιστιας τους.
Θα σας ξενερώσω λίγο, αλλά καλή/χρυσή η ΖΧάρα για αρχές 90's, με σημερινά δεδομένα όμως δεν είναι και τίποτα το αξιοπρόσεκτο.
Μην με παρεξηγείτε, 872 χιλιάδες χιλιόμετρα έγραψα με τη δική μου μέχρι να τη δώσω για απόσυρση, αν δεν ήμουν ερωτευμένος με το αυτοκίνητο θα είχε φύγει πολύ πολύ νωρίτερα. Αν μάλιστα δεν μου έδιναν 2500ε της απόσυρσης όταν πήρα τη C5 το 2009 και έδιναν πχ 1000ε, ακόμα θα την είχα.
Τα θέματα όμως παραμένουν, με πρώτο την έλλειψη κλιματισμού στα περισσότερα μοντέλα. Το άλλο μεγάλο θέμα ήταν οι κινητήρες με την 14άρα να είναι μεγάλος κουβάς και τη δική μου 16άρα των 90 ίππων κουβαδάκι. Από furio 1.8 και μετά κάτι γινόταν, ενώ η δίλιτρη απλά δεν παιζόταν. Περιέργως και η 19άρα 4πορτη Volcane ήταν κουβαδάκι, είχε λίγο μακρύτερες σχέσεις και δεν ανταποκρινόταν σε αυτό που περίμενες, πήγαινε χειρότερα από ΒΧ 1.6.
Το αυτοκίνητο μαμά έστριβε υπέροχα σε όλες τις εκδόσεις κρατώντας ταυτόχρονα υπεράνετο ταξίδι, μέχρι εκεί όμως. Για να κάνει παπάδες ήθελε χαμήλωμα/σκληρότερα αμορτισέρ/άλλη αντιστρεπτική πίσω άξονα, αλλά με αυτές τις αλλαγές ξεφτίλιζε σαξόραλλα για πλάκα ενώ ήταν ανετότερο και -κυρίως- πιό προοδευτικό στις αντιδράσεις του.
Το τρίτο (και μακρύτερο) πρόβλημα πέραν του ac και των μοτέρ ήταν η παθητική ασφάλεια. Μπορεί όταν παρουσιάστηκε να είχε το πιό άκαμπτο πλαίσιο για δεδομένα 91-92, μπορεί αυτό το πλαίσιο να διατηρήθηκε για πάνω από δεκαετία στα xsara, αλλά με σημερινά δεδομένα είναι για τα πανηγύρια.
Οπότε με βάση τα παραπάνω, δεν μπορώ να πω οτι βρήκα τα τελευταία χρόνια μία μτχ ΖΧ που να ΘΕΛΩ πραγματικά να αποκτήσω. Έχουν μείνει ελάχιστες, ενώ αυτές που εμφανίζονται στο car.gr είναι 99% 14άρες και 90% χαρχάλια. Αν κάποιος θέλει ντε και καλά ΖΧ μπορεί να κοιτάξει προς προς Xsara ή προς 306 μεριά (που περιέργως κρατάνε ακόμα τιμή, όχι πως την αξίζουν).
Αλλά και εκεί υπάρχει θέμα, γιατί δε βλέπω το λόγο εν έτη 2016 (και σύντομα 2017) να κυκλοφορείς με κάτι που θα μπορούσες να έχεις το 1992. Οι τιμές στα xsara είναι τσιμπημένες, οπότε για μτχ Citroen "εμ καλό εμ φθηνό" η C4 1ης γενιάς είναι μονόδρομος.
Για το φίλο reizako θα πρότεινα ένα 3θυρο Clio II 14άρι ή (ακόμα καλύτερα) 16άρι. Είναι το μόνο που προσεγγίζει την τσαχπινιά της ΖΧ στο δρόμο, είναι αξιοπρεπές στα της παθητικής ασφάλειας, έχει AC/ABS, και βγαίνει σε τιμή διαλυμένης Xsara. Θα κάνεις αρκετές γνωριμίες σε μαστόρια και ηλεκτρολόγους, αλλά πιστεύω πως αξίζει τον κόπο για τα χρήματά του.
Φιλε μου θα συμφωνησω σε πολλα. Εχεις δικιο και για την ελλειψη κληματισμου(η δικη μας ηταν και μαυρη οποτε καταλαβαινεις), και για τον κινητηρα ο οποιος ναι δεν ηταν κατι ιδιαιτερο αλλα ακομη και σημερα λατρευω τον ηχο και τον κοφτη του. Οσο περι παθητικης ασφαλειας, η zx μας ειχε τρακαριστει, ουτε μια ουτε δυο, αλλα 4 φορες, και την 5 που τρακαρα εγω ηταν με 70 χιλιομετρα σε γωνια τοιχου. Το κυριοτερο? Βγηκα και εγω και ο κολλητος μου χωρις γρατζουνια(ο αεροσακος βεβαια δεν ανοιξε για καποιον δικο του λογο ) Εχω και φωτογραφια απο το μπροστινο μερος της αμα θελετε να δειτε πως εγινε. Οτι δεν υπαρχει καποια καλη zx εκει εξω ισχυει και με το παραπανω, απογοητευτηκα οταν αρχισα να ψαχνω, ωστοσο θεωρω οτι υπαρχουν αξιοπρεπη xsara σε καλη κατασταση, ιδιως για τις αναγκες της μητερας μου. Επισης πιστευω οτι υπαρχει σχετικα μεγαλη τιμολογιακη διαφορα αναμεσα σε μια xsara και μια c4 στην ιδια κατασταση. Διορθωσε με αν κανω λαθος. Για clio θα κοιταξω, δεν ειναι καθολου κακη ιδεα, αλλα οχι για εμενα. Ας το εχει η μαμα και θα το παιρνω εγω οταν ξεκουραζεται η c4
kobulis ζεις σε αλλο κοσμο φιλε πραγματικα! Οταν συγκρινεις μια ΖΧ 20+ χρονων με τις σημερινες σου αναγκες κ ξεχνας οτι ειχε 4εκ δρχ και σου παρειχε πολλες συγκινησεις για εκεινη την εποχη. Τα χλμ που εκανες μου ειναι αδιαφορα γτ μπορω να τα κανω σε μερικα χρονια αν ειμαι ολη μερα στην εθνικη, αυτο δε σε κανει ειδικο. Το αυτοκινητο ηταν ενα απο τα τρια καλυτερα της κατηγοριας!!!
Reizakos εδω εισαι...
Αυτη ηταν η ΖΧ! Οσο για την ταπεινη 1.4, ηταν πολυ καλυτερη απο οποιοδηποτε Golf των 60 αλογων και ηταν αρκετα γρηγορη για να μαθεις την τεχνη του να στριβεις. Ολοι ξεκιναμε απο καπου, τωρα μαλλον καποιοι ηθελαν 150 αλογα για να ξεκινησουν να στριβουν αλλα τι να πω βραδυατικα, ο καθενας μπορει να γραφει οτι θελει... kobulis τραβα μπες σε μια διλιτρη μεσα κ αν δε σου παει η πιεση 22, θα σου κανω εγω μια δωρο με τις οικονομιες μου.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
Βασιλη φοβερο βιντεο! Το βλεπω και το ξαναβλεπω! Αψογο control στα εσακια. Ενα μπροστοκινητο που η Citroen εκανε να στριβει σαν πισωκινητο με μεγαλη ευελιξια. Αν και αμφιβαλω αν μια απλη ΒΜW σειρα 1 (οχι Μ και βελτιωμενες) μπορει να στριψει με τετοια ανεση σε τετοιες ταχυτητες. Ισως να εξαιρειται η παλια Αλφα 75.
Γιατι ρε Βασιλη τι του ειπα του ανθρωπου? ουτε τον ξερω προσωπικα ουτε τον κρινω σαν Βαγγελη...σαν kobulis μιλησε και γω σαν blanc, δεν γνωριζομαστε κ δεν εχουμε προηγουμενα. Απλα μπηκε στην κουβεντα κ ξεκινησε με αυτο:
kobulis έγραψε:
Θα σας ξενερώσω λίγο, αλλά καλή/χρυσή η ΖΧάρα για αρχές 90's, με σημερινά δεδομένα όμως δεν είναι και τίποτα το αξιοπρόσεκτο.
Και οντως συμφωνω γιατι ειναι ενα παλιο αυτοκινητο..με ποιο σκεπτικο να κατσω να το κρινω με τα σημερινα δεδομενα δε μπορω να καταλαβω. Η μονη επαφη που εχει με τα σημερινα αυτοκινητα ειναι η ανεση που συνεχιζει και σου παρεχει κ το αξιοπρεπες κρατημα που παταει σε 14αρες κ ζυγιζει 950 κιλα. Εξομολογηση εγραψε πιο πανω το παλικαρι κ πιασαμε ξανα κουβεντα για το ποσο το γουσταρουμε αυτο το αυτοκινητο, πολυ 4τ δεν εχουμε γινει μου φαινεται?αντιλογο κ συγκριση της ΖΧ με το σημερα?παμε καλα? Εκτος αν τον πειραξε που εγραψα οτι εγω προσωπικα εχω τρομοκρατηθει με τα σημερινα αυτοκινητα κ οτι γουσταρω λιγο παραπανω τη γρια μου για καποιους λογους.
Νικο ευχαριστω, το ειχαν κατεβασει το βιντεο αυτο αλλα το ειχα αποθηκευσει στο αρχειο μου, οποτε κ το ανεβασα ξανα εγω για να υπαρχει. Ειναι σπανια τετοια βιντεο πλεον με παλιες δοκιμες, δε τα βρισκεις ευκολα.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση