Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 17:30 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2018, 13:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Ως κάτοχος ενός C4 ΙΙ facelift και αφού μπόρεσα να έχω τόσο το C3 III για 2 ημέρες και 220 χλμ., όσο και το C3 AIRCROSS για 2 ημέρες και 280 χλμ., σχημάτισα, πιστεύω, μία γενική εικόνα μετά από διάφορες εμπειρίες πίσω από το τιμόνι των 3ων αυτοκινήτων και μπορώ να γράψω μια σύγκριση ανάμεσα σ'αυτά.

Εμφάνιση-Σχεδιάση
Θέμα καθαρά υποκειμενικό. Η άποψή μου:
C3: Τολμηρός σχεδιασμός, πολύ μοντέρνο σχέδιο. Στα μάτια μου (και των δικών μου ανθρώπων που μπήκαν στο αμάξι), θεώρησαν το αυτοκίνητο πιο προσιτό σε μια γυναίκα παρά σε έναν άντρα.
C3 AC: Παρόμοιος σχεδιασμός με αυτόν του C3, ελάχιστα στοιχεία αλλάζουν. Παρόλα αυτά, μοιάζει στο δρόμο σαν αυτοκίνητο πιο "αντρικό", καθώς και ο όγκος του και το ύψος του το κάνουν να δείχνει έτσι.
C4: Μια σιλουέτα που βλέπουμε εδώ και καιρό στο δρόμο, αλλά όχι συχνά. Πανέμορφο στα μάτια μου, κλασσικό που προσδίδει περισσότερο κύρος από τ'άλλα δύο τα οποία έχουν μοντέρνα μεν στοιχεία αλλά τα κάνουν πιο... "παιχνιδιάρικα".

Θέση οδήγησης
C3: Πολύ καλή ορατότητα, όχι άριστη ιδίως προς πίσω. Ευτυχώς είχα πλήρη έκδοση με κάμερα πίσω και αισθητήρες, οπότε πάρκαρα πολύ εύκολα. Βλέπεις τα πάντα από ψηλά. Αρκετά σκληρά καθίσματα που μετά από πολύωρη διαδρομή δεν ξέρω αν θα ήμουν ξεκούραστος. Πλευρική στήριξη σχετικά καλή, αλλά όχι η αναμενόμενη που έχω συνηθίσει από Citroen.
C3 AC: Το μόνο που χρειάζεται να προσθέσω σε σχέση με το C3, είναι ότι βλέπεις ακόμα πιο ψηλά.
C4: Άνετη θέση οδήγησης, μαλακό κάθισμα που προσφέρει στην άνεση, άριστη πλευρική στήριξη μιας και το κάθισμα "σε αγκαλιάζει" ολόκληρο. Το μόνο που με ενοχλεί έντονα είναι ότι δεν μπορώ να καταλάβω εμπρός που βρίσκεται η μάσκα ώστε να μην τη γρατζουνίσω όταν παρκάρω και εμπρός έχει κράσπεδο.


Ταμπλό, όργανα και χειριστήρια
C3: Η κεντρική οθόνη με τις λειτουργίες της θέλει μια ιδιαίτερη εξοικείωση ώστε να μπορέσεις να τη χειριστείς εν κινήσει. Το χρώμα της και η υφή της κάνουν τις δαχτυλιές έντονα εμφανίσιμες και εάν μπει στο μοτίβο και ο έντονος ήλιος, δεν βλέπεις καμιά φορά τι πατάς. Παρόλα αυτά, το λογισμικό είναι πάρα πολύ ωραίο, και δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις σημαντικές λειτουργίες από το τιμόνι είτε άμεσα από την οθόνη σε οποιαδήποτε λειτουργία και αν βρίσκεται. Μεγάλο μειονέκτημα, το GPS χρεώνεται extra από την αγορά του αυτοκινήτου.
C3 AC: Παρομοίως με C3.
C4: Είναι απλή στη λειτουργία της. Με όμορφο λογισμικό και δυνατότητες να χειριστείς πολλά πράγματα από τις ηλεκτρονικές λειτουργίες του αυτοκινήτου. Θα ήθελα μια αναβάθμιση με ελληνικούς χαρακτήρες και πιο καινοτόμο / όμορφο λογισμικό κάτι σαν του C3 III.


Κλιματισμός
C3 /C3 AC/ C4: Πολύ δυνατός κλιματισμός, επίσης πολύ αποδοτικό καλοριφέρ το χειμώνα, έχει όμως μια τάση να πετάει μεγαλύτερες του αναμενόμενου ποσότητες αέρα χαμηλά στα πόδια των μπροστά επιβατών στη κατάσταση Auto. Προσωπικά, πάντα το δουλεύω στο Auto και παίζω με τη ροή του αέρα και τη θερμοκρασία.

Φινίρισμα και ποιότητα κατασκευής
C3: Ταμπλό, γεροδεμένο και πολύ καλά κατασκευασμένο. Φαίνεται όμως η όχι και τόσο καλή ποιότητα από δερματίνι που χρησιμοποίησαν και δεν ξέρω τι μπορεί να πάθει σε βάθος χρόνου με τον ελληνικό ήλιο και τυχόν φθηνά προϊόντα και κτλ. που χρησιμοποιούνται σε διάφορα πλυντήρια. Το ντουλαπάκι συνοδηγού, το υποβραχιόνιο, τα arm rest του κάθε επιβάτη ήταν εξαιρετικά φτιαγμένα και πολύ όμορφα επίσης. Οι ραφές επίσης μου φάνηκαν παραπάνω για στυλ, παρά για την λειτουργικότητα τους. Οι πόρτες και το πορτ μπαγκαζ έχουν ποιοτικότατο κλείσιμο. Πιστεύω πως είναι αρκετά πάνω από το μέσο όρο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ίσως γι’αυτό και δεν προσπάθησαν περισσότερο οι Γάλλοι και το άφησαν εκεί. Πιστεύω πως για την κατηγορία του, είναι υπέρ αρκετό, αλλά όχι όμως και για τα λεφτά που δίνεις να το αποκτήσεις.
C3 AC: Ίδιο με το C3.
C4: Ταμπλό γεροδεμένο και άριστα κατασκευασμένο με μαλακά και πολύ ποιοτικά υλικά. Το ντουλαπάκι συνοδηγού, το υποβραχιόνιο, τα arm rest του κάθε επιβάτη ήταν εξαιρετικά φτιαγμένα με σωστά υλικά αλλά θα μπορούσαν να τα κάνουν πιο όμορφα δεδομένου της κατηγορίας του αυτοκινήτου. Ίσως από την άλλη ήθελαν να κρατήσουν ένα low profile και τα άφησαν περισσότερο λιτά και «σοβαρά».


Εξοπλισμός
C3: Πλήρης έκδοση. Δεν ένιωσα κάτι να μου λείπει.
C3 AC: Πλήρης έκδοση. Δεν ένιωσα κάτι να μου λείπει. Ήταν εξοπλισμένο με το Grip Control, το οποίο δοκίμασα. Εάν είχε και ένα σοβαρό ελαστικό (φορούσε Bridgestone T001), πχ. ένα Goodyear 4Seasons Gen-2, τότε θα ήταν εξαιρετικό σε διάφορα εδάφη. Τώρα επιτελεί βοηθητικό ρόλο στα ελάχιστα πιο δύσκολα σημεία.
C4: Πλήρης έκδοση, μου λείπουν τα φώτα αλογόνου χωρίς δυνατότητα προσθήκης. Μοιάζει τεράστια αδυναμία, εάν αναλογιστούμε την κατηγορία όπου «παίζει» το αυτοκίνητο.

Χώροι επιβατών
C3: Πολύ άνετοι για οδηγό-συνοδηγό-πίσω επιβάτες, θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Ικανό πλάτος στο πίσω κάθισμα, πολύ καλό το διαθέσιμο ύψος, δύο ενήλικες θα βολευτούν άνετα, τρίτος με κάποιες παραχωρήσεις. Παρουσία πολλών θηκών για μικροαντικείμενα. Δυσκολία κατά την είσοδο στο αυτοκίνητο για τους εμπρός επιβάτες. Είναι μεν ψηλό, αλλά μικρό το άνοιγμα πόρτας, οπότε (εγώ που δεν είμαι και πρώτο μπόι), χτύπησα 2-3 φορές το κεφάλι μου, αφού ξέχασα να σκύψω.
C3 AC: Εξαιρετικοί για οδηγό-συνοδηγό-πίσω επιβάτες. Ικανό πλάτος στο πίσω κάθισμα, πολύ καλό το διαθέσιμο ύψος, δύο ενήλικες θα βολευτούν άνετα, τρίτος με κάποιες παραχωρήσεις. Παρουσία πολλών θηκών για μικροαντικείμενα.
C4: Εκπληκτικοί χώροι για τους εμπρός επιβάτες. Το αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο για να τους «αγκαλιάζει» και να τους δείξει τις αρετές του. Πίσω, θα το ήθελα με περισσότερο χώρο και πιο άνετο. Πχ., ο πατέρας μου πίσω, επιστρέφοντας από κλινική μετά από εγχείριση, δυσκολεύτηκε αρκετά να καθίσει (και του είχα πει να προτιμήσουμε το Picasso για την περίσταση) και να απλώσει μερικώς τα πόδια του. Επίσης, εάν οι εμπρός επιβάτες, έχουν λίγο πιο πίσω από το κανονικό τις θέσεις τους, ο πίσω, μένει χωρίς χώρο για τα γόνατά του. Εγώ και ο πατέρας μου, οδηγούμε έτσι. Με την θέση πίσω και τέρμα κάτω. Αυτός πίσω από τον οδηγό, ζορίζεται και προτιμούμε να κάθετε ο πιο μικρόσωμος.

Άνεση
C3 / C3 AC / C4: Αδιαμφισβήτητος νικητής στη κατηγορία. Ναι μεν ημιάκαμπτος πίσω αλλά ο συνδυασμός ελατηρίων-αμορτισέρ είναι ότι πρέπει για τη κακοτράχαλη χώρα μας. Ο πίσω άξονας πραγματικά δε δυσανασχετεί σχεδόν πουθενά, παρά μόνο φορτωμένο με 5 επιβάτες και αποσκευές. Εκεί χτυπάει και ακούγεται έντονα, σε σημείο να νομίζεις πως κάτι πάει στραβά...γενικώς πολύ καλά μονωμένο και ήσυχο, σε σημείο να αναρωτιέσαι αν είναι πετρελαιοκίνητο ή όχι, με κλειστά πόρτες-παράθυρα πάντα. Από την άλλη, τα σκληρά καθίσματα μετριάζουν τη γλυκιά αίσθηση άνεσης που σου δίνει, κάτι το οποίο δεν ισχύει για το C4 για τους εμπρός επιβάτες. Πολύ μαλακά καθίσματα που σε κάνουν να φεύγεις ταξίδι χωρίς δεύτερη σκέψη.

Κινητήρας
Και στα τρία, δοκίμασα τον γνωστό της PSA πετρελαιοκινητήρα Euro6. 1,6 BlueHDi με 100 άλογα. 1560 cm3, 100hp στις 3500 rpm και 254 Nm στις 1750 rpm, 8βάλβιδος με Turbo.

Επιτάχυνση / Ρεμπρίζ
C3: Με άφησε άφωνο (ενεό) από την πρώτη κιόλας φορά που πάτησα βαθιά το γκάζι. Ο κινητήρας, επιταχύνει το αμάξωμα του C3 με φοβερούς ρυθμούς σε όλο το εύρος των στροφών σε όλα τα χαω με οποιαδήποτε σχέση επιλεγμένη. Πολύ γρήγορο, μπορείς να κινηθείς ακόμα και σε σπορ ρυθμούς, να κάνεις πιο «ζόρικες» προσπεράσεις με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο και χαλαρούς ρυθμούς. Αυτό συνεπάγεται, πως έχει και εκπληκτικές ρεμπρίζ. Τελική ταχύτητα, δεν δοκίμασα μιας και είχε 800 χλμ. το αυτοκίνητο, αλλά τα 180 τα έπιασε εύκολα και γρήγορα.
C3 AC: Ακριβώς το αντίθετο με το C3. Ένας κινητήρας αργός, με άσχημες επιταχύνσεις σε όλο το εύρος των στροφών. Θέλεις να προσπεράσεις; Κατέβασε ταχύτητα και δως του στροφές μπας και τα καταφέρεις. Έτυχε σε μια απλή προσπέραση να φτάσω 3000-3200 σαλ. (είναι πολλές για πετρέλαιο), γιατί με άφησε κυριολεκτικά εκτεθειμένο στο αντίθετο ρεύμα. Δεν του ταιριάζει σε καμία περίπτωση αυτό το μηχανικό σύνολο (και αναρωτιέμαι πόσο πιο σκούρα μπορεί να τα βρει ο 3κύλινδρος 1,2 βενζίνης που του βάζουν, επίσης). Το BlueHDi με τα 120 άλογα και το 6άρι κιβώτιο, πιθανόν να είναι καλύτερο. Για μένα, φταίει ο όγκος του και το βάρος του. Τέλος, επειδή αναγκάζεσαι να κινηθείς με τέτοιους ρυθμούς, η μέση κατανάλωση εκτοξεύεται κυριολεκτικά.
C4: Είναι κάπου στη μέση C3 και C3 AC, με τη ζυγαριά να γέρνει προς το C3. Δεν έχει τις ίδιες επιταχύνσεις με το μικρό, αλλά είναι αρκούντος γρήγορος και μπορείς να κινείσαι με, σχεδόν, σπορ ρυθμούς όταν το θελήσεις. Δεν με έχει αφήσει ποτέ εκτεθειμένο σε γρήγορη οδήγηση. Και έχω κάνει αρκετές δύσκολες διαδρομές με γρήγορους ρυθμούς. Απλώς πρέπει να το μάθεις, πριν το κάνεις. Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα.

Κιβώτιο
C3 / C3 AC / C4: Ελαφρύ με σαφέστατο κούμπωμα με μεγάλες όμως διαδρομές. Κοιτάει την άνεση και γυρνάει τη πλάτη στη σπορ λειτουργία και αίσθηση. Λείπει η 6η σχέση που θα έδινε τα μέγιστα σε επιδόσεις και οικονομία.
Υ.Γ.: Προσωπικά στα C3 / C4, στην προσπάθειά μου να τα οδηγήσω γρήγορα, βρήκα σαφέστατο το κιβώτιο με ιδιαιτέρως σαφέστατο κούμπωμα και παρόλο τις μεγάλες διαδρομές τα κατεβάσματα – ανεβάσματα ταχύτητας γίνονταν σε πολύ μικρό χρόνο ενώ παράλληλα δεν είχα αμφιβολία αν «κούμπωσε».

Τιμόνι
C3: Ηλεκτρικό νέας γενιάς, ιδιαιτέρως ελαφρύ που ναι μεν το καθιστά εύκολο μέσα στην πόλη για ελιγμούς αλλά όταν βγαίνει στο δρόμο εκτός πόλεως, γίνεται φοβερά δύσκολο να κινηθεί σε υψηλές ταχύτητες με τόσο μαλακό τιμόνι. Η παραμικρή κίνηση του τιμονιού, οδηγεί και σε κίνηση στο δρόμο. Παρατήρησα επίσης, πως πάνω σε στροφή, εάν δεν το έκοβα εγώ, έκοβε από μόνο του!!!!! Τέλος, έχει μικρή διάμετρο στροφής. Κάτι λάθος έχει γίνει, κατά την προσωπική μου άποψη.
C3 AC: Ίδιο με το C3.
C4: Ηλεκτρικό νέας γενιάς με σωστή σκληρότητα για οδήγηση είτε καθημερινή είτε και κάπως πιο εξεζητημένη. Οι ελιγμοί εντός πόλεως γίνονται εύκολα. Εκτός πόλεως σε υψηλές ταχύτητες είναι σκληρό και αρκούντως σαφές. Στη δυναμική οδήγηση, ανταποκρίνεται πάρα πολύ καλά, δημιουργώντας μια αίσθηση σαφήνειας και ασφάλειας στον οδηγό του. Μικρή διάμετρος στροφής.

Φρένα
C3 / C3 AC: Δυνατά με τέσσερα δισκόφρενα με το ABS να μπαίνει σπάνια. Απότομη η αίσθηση του πεντάλ του φρένου. Δεν μπρουμυτιάζει έντονα, δημιουργώντας καλύτερη αίσθηση στον οδηγό – επιβάτες κατά το απότομο φρενάρισμα.
C4: Δυνατά με τέσσερα δισκόφρενα με το ABS να μπαίνει σπάνια παρά τα Michelin Energy Saver. Το αρχικό μπρουμύτισμα σε πιο δυνατά φρεναρίσματα λόγω της μαλακής ανάρτησης, ξενίζει αρχικά και δίνει την αίσθηση πως δε φρενάρει ικανοποιητικά. Το αποτέλεσμα όμως διαψεύδει την αίσθηση αυτή και σταματάει με ασφάλεια και σε σύντομα διαστήματα. Απότομη η αίσθηση του πεντάλ του φρένου.

Στο δρόμο
C3: Στη πόλη νιώθει άνετα και βρίσκεται στο στοιχείο του: ο μικρός κύκλος στροφής, το πανάλαφρο τιμόνι που παρά τη μπροστινή κίνηση κόβει πολύ, η καλή ορατότητα και η άνεση της ανάρτησης, συντελούν ώστε στο να είναι ένα εξαιρετικό σούπερ μίνι, διαπρέποντας στις αγχολυτικές καθημερινές μετακινήσεις. Στον επαρχιακό παραμένει σταθερό στη τροχιά που χαράσσει ο οδηγός αλλά οι χωρίς έντονες κλίσεις. Με το σωστό κινητήρα σου επιτρέπει να το "κυνηγήσεις" μιας και θα αργήσει να υποστρέψει και όταν το κάνει θα το κάνει στο όριο ελεγχόμενα. Είναι πολύ ασφαλές με σύμμαχο τα καλά φρένα και κρατήματα που, ενώ δε του φαίνονται αρχικά, μπορεί να κινηθεί γρήγορα από έναν πιο έμπειρο οδηγό χωρίς όμως να ανταποδίδει ιδιαίτερη οδηγική ευχαρίστηση. Το ESP σώζει πραγματικά χωρίς να είναι ευαίσθητο επεμβαίνοντας στο σημείο που πραγματικά πρέπει να επέμβει. Στην εθνική είναι ευθύβολο και άνετο, όχι τόσο ήσυχο όμως για το ντίζελ μοτέρ του. Αεροδυναμικοί θόρυβοι ενοχλούν πάνω από τα 150-160 χαω.
C3 AC: Στην πόλη δεν νιώθει τόσο άνετα λόγω του όγκου του. Παρόλα αυτά, ο μικρός κύκλος στροφής, το πανάλαφρο τιμόνι που κόβει πολύ, η καλή ορατότητα και (ναι!) η εκπληκτική ανάρτηση το κάνουν πολύ ελκυστικό. Παρακάτω, τα ίδια ακριβώς με το C3, αλλά…… πρέπει να προσθέσω τον άσσο που έχει κρυμμένο στο μανίκι του!!!!!! Οδήγησα το C3 AC, σε έναν ιδιαίτερο δρόμο. Για όσους ξέρουν από Αλεξανδρούπολη, από το αεροδρόμιο προς την έξοδο για Σουφλί προς Εγνατία Οδό. Ο δρόμος αυτός έχει ανά κάποια σημεία, κακοτράχαλο οδόστρωμα με νεροφαγώματα (έβρεχε πάρα πολύ τη μέρα που πέρασα από εκεί!), πολύ γλιστερή άσφαλτο αλλού, πολύ απότομες στροφές που αν δεν μπεις σωστά κάηκες, ενώ σε κάποιες από αυτές τις στροφές εντοπίζονται σαν «σαμαράκια» που κυριολεκτικά κάνουν ολόκληρο το αμάξωμα να αναπηδήσει. Προερχόμενος από τη mini κριτική του Παναγιώτη (Azan Gorde), επέλεξα ξεκάθαρα αυτό το κομμάτι για να φτάσω το όχημα στα όριά του, ίσως και να τα ξεπεράσω, πράγμα που δεν κατάφερα. Το αυτοκίνητο έχει τρομερά μεστή και μελετημένη ανάρτηση. Δεν υπολογίζει απολύτως τίποτα στο πέρασμά του, είτε είναι γλιστερός ο δρόμος, είτε έχει μικρό-μεγάλο σκαμπανέβασμα. Εγώ προσωπικά, έβλεπα τα χιλιόμετρα στο κοντέρ και απορούσα…… Το ESP ελάχιστα παρεμβατικό. Νομίζω έχουν δουλέψει εξαιρετικά σε αυτόν τον τομέα οι Γάλλοι στο συγκεκριμένο μοντέλο. Κρίμα να έχει αργό μοτέρ όμως, για τα δεδομένα του. Τέτοια οδήγηση σε εκείνον τον δρόμο δεν έχω κάνει ούτε με το C4, ούτε με το Picasso γιατί, όπως το κατάλαβα, δεν μπορώ. Υ.Γ.: Ίσως ένας από τους ελάχιστους λόγους που θα το αγόραζα.
C4: Στην πόλη, δυσανασχετεί ελαφρώς. Παρόλα αυτά, ο μικρός κύκλος στροφής, το σωστά ρυθμισμένο τιμόνι που κόβει πολύ, η καλή ορατότητα και (ναι!) η εκπληκτική ανάρτηση το κάνουν πολύ ελκυστικό. Συμπεριφέρεται, όπως έχει ξαναειπωθεί σαν ένα SUV, που δεν το νοιάζει τι περνάει από κάτω του. Στον επαρχιακό παραμένει σταθερό στη τροχιά που χαράσσει ο οδηγός αλλά οι χωρίς έντονες κλίσεις. Με το σωστό κινητήρα (και σίγουρα ένα σοβαρότερο ελαστικό από αυτό της πρώτης τοποθέτησης) σου επιτρέπει να το "κυνηγήσεις" μιας και θα αργήσει να υποστρέψει και όταν το κάνει θα το κάνει στο όριο ελεγχόμενα. Είναι πολύ ασφαλές με σύμμαχο τα καλά φρένα και κρατήματα που, ενώ δε του φαίνονται αρχικά, μπορεί να κινηθεί γρήγορα από έναν πιο έμπειρο οδηγό χωρίς όμως να ανταποδίδει ιδιαίτερη οδηγική ευχαρίστηση. Το ESP σώζει πραγματικά χωρίς να είναι ευαίσθητο επεμβαίνοντας στο σημείο που πραγματικά πρέπει να επέμβει. Στην εθνική είναι ευθύβολο και πάρα πολύ άνετο, εξαιρετικά ήσυχο για το ντίζελ μοτέρ του. Αεροδυναμικοί θόρυβοι ενοχλούν πάνω από τα 170 χαω. Πραγματικά, το ταξίδι είναι το στοιχείο του. Τσεκάρεις να έχεις πετρέλαιο, βάζεις cruise σε ταχύτητες που δεν πιστεύεις, ρυθμίζεις το clima εκεί που θέλεις, βάζεις τη μουσική σου από το υπέροχο και αποδοτικό ηχοσύστημά του που έχει πάρα πολλές δυνατότητες διασύνδεσης και απλά περιμένεις να φτάσεις στον προορισμό σου, χωρίς να σε ενδιαφέρει τίποτα άλλο. Τα έχω ξαναγράψει και στο δικό μου τοπικό, μην κουράζω με επαναλήψεις.

Κατανάλωση, κόστος χρήσης και διαστήματα σέρβις
Σχεδιασμένα και φτιαγμένα με την οικονομία ως αυτοσκοπό, έχουν το κορυφαίο Start-Stop σύστημα της αγοράς. Αρκετά γρήγορα (C3/C4, το C3 AC ίσως να κοντεύει με διαφορετικό μηχανικό σύνολο), και φορτωμένα με τεχνολογία: μέχρι να πατήσεις συμπλέκτη και να βάλεις ταχύτητα, το μοτέρ είναι στο ρελαντί και σε περιμένει.
C3: Έχει πολύ φυσιολογική κατανάλωση για πετρελαιοκίνητο και για το βάρος – όγκο του. Περίμενα λίγο παρακάτω. Βεβαίως, ήταν άστρωτο (800 χλμ., στο οδόμετρο) και δεν ήξερα τι πετρέλαιο είχε μέσα. Φαντάζομαι κάτι το τυχαίο, οπότε δεν βγαίνει ασφαλές συμπέρασμα.
C3 AC: Πολύ τσιμπημένη τιμή κατανάλωσης. Περπατημένο (3500 χλμ., στο οδόμετρο) αλλά και πετρέλαιο που δεν ήξερα τι είναι. Αλλά και πάλι, πιστεύω καίει, λόγω όγκου – βάρους το οποίο είναι και λογικό.
C4: Επειδή είναι το προσωπικό μου αυτοκίνητο, μπαίνουν τα καλύτερα από υλικά και καύσιμα. Οπότε πετυχαίνω σοβαρά χαμηλές καταναλώσεις. Έχει τύχει να μου βγάλει ντεπόζιτο 1200 χλμ., με ταχύτητες 140-150 χαω και A/C με 4 άτομα και αποσκευές σε ταξίδι, ενώ μόνος με πιο χαλαρή οδήγηση 108-123 χαω χωρίς A/C και αποσκευές, έχω καταφέρει και 1350 χλμ., με υπομονή.
Ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή λαδιών κάθε 15.000-25.000χλμ ή ανά έτος (αναλόγως της χρήσης). Εγώ προσωπικά με το λιπαντικό που χρησιμοποιώ κάνω αλλαγές ανά 20.000 χλμ. Μπορώ να τα πάω και αρκετά παραπάνω, αλλά για ψυχολογικούς παράγοντες μένω εκεί.

Τιμή
C3: Δεν ξέρω τι να πω για τα 16.000+ ευρώ που απαιτούνται για την απόκτησή του. Είναι πολύ ποιοτικό, καλύτερο από τον ανταγωνισμό σε πάρα πολλούς τομείς, αλλά νομίζω για την κατηγορία αυτή, η τιμή είναι τσιμπημένη και μάλιστα αρκετά. Υ.Γ.: Όταν παίρνεις C4 στα 17.000, νομίζω το C3, δεν το βλέπεις.
C3 AC: Οδήγησα την Shine έκδοση με όλο τον εξοπλισμό, κόστους, με τις εκπτώσεις, 21.800 ευρώ. Πολλά, ξαναλέω για τέτοιας κατηγορίας αμάξι! Ίσως και να τα αξίζει, δεν ξέρω. Εγώ πάντως, δεν θα τα έδινα. Ενημερωτικά, το αυτοκίνητο δοκιμής με 3500 χλμ., στο κοντέρ, μου το άφηνε με το κλειδί στο χέρι στα 20.000 ευρώ, αν κάποιος ενδιαφέρεται.
C4: Δυστυχώς, σταμάτησαν να παράγονται. Αγόρασα ένα από τα τελευταία, ίσως; Με 17.000 ευρώ, τέτοιον εξοπλισμό, παροιμιώδη άνεση, είναι μια εξαιρετικά δελεαστική πρόταση σε αυτή την κατηγορία, γι’αυτό και την επέλεξα.

Υ.Γ.1: Συγγνώμη που, σίγουρα, κάπου επαναλαμβάνομαι. Αλλά κριτική, για 3 αυτοκίνητα δεν γράφεται εύκολα, ότι λεξιλόγιο και να χρησιμοποιήσω.
Υ.Γ.2: Παρατήρηση σχετικά με…… τη θερμοκρασία κινητήρα!!! Θα έσκαγα αν δεν το έγραφα. Παρατήρησα λοιπόν, πως, και το C3 και το C3 AC, που χρησιμοποιούσαν το αντιψυκτικό της Citroen που βάζει από το εργοστάσιο, αργούσαν τρομερά πάρα πολύ να ανεβάσουν 90 βαθμούς. Το καλοριφέρ άρχισε να βγάζει ζεστό αέρα μετά από αρκετή διαδρομή. Έρχομαι τώρα στο C4, που του έχω βάλει πλέον Yacco LR Organique και παρατηρώ με OBD ότι η θερμοκρασία του ανεβαίνει πολύ πιο εύκολα σε παρόμοιες συνθήκες, αφού το καλοριφέρ (σε μία μέρα με 0 βαθμούς έξω), μου βγάζει ζεστό αέρα στα πρώτα 2 λεπτά…
Υ.Γ.3: Πράκτορά μου, ευχαριστώ πολύ για το προσχέδιο.

Ευχαριστώ πολύ που με διαβάσατε!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2018, 15:01 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Bαγγέλη τα είπες ολα υπέροχα!!!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2018, 15:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 19:34
Δημοσιεύσεις: 1186
Μπράβο Βαγγέλη καταπληκτικό το review c3 vs c3ac vs c4.
Αυτο με το αέρα στα πόδια στο αυτόματο κλιμα του c4, καμιά φορά σου καίει τα πόδια[emoji23][emoji91].
Πάντως στα 18300 με το κλειδί στο χέρι που πήρα το δικό μου στην έκδοση, attraction 1600cc mcp 115ps, δεν συγκρίνεται του λείπει μόνο η εργοστασιακή οθόνη

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2018, 15:37 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Πολυ ωραια αναλυση. Θα πω για μια ακομη φορα πως οτι και να ειναι, οπως και να ειναι, κανενα σασι σουπερμινι δε θα γινει μικρομεσαιο. Οπως επισης και στην προσοχη σε ορατα και μη σημεια.

Η απαντηση μου λοιπον στο αιωνιο ερωτημα φουλ σουπερμινι ή ψιλοβασικο μικρομεσαιο, εχει κατασταλαξει: μικρομεσαιο.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2018, 15:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Ωραία ανάλυση αλλά σχολιασμός από κινητό δεν γίνεται. Αργότερα λοιπόν

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2018, 17:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2016, 03:52
Δημοσιεύσεις: 1465
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εσυ εμεινες ενεός με την επιτάχυνση του c3 κι εγώ μαλ@κας με το πιο αναλυτικο συγκριτικό που εχω δει. :clap :clap :clap


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Χρήστος


Citroen C4 1.6 Exclusive - Η κορόνα μου
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2018, 18:09 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Άψογο review. Μπράβο Βανζελ. !!!

Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru !!!

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2018, 18:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2015, 18:57
Δημοσιεύσεις: 386
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Πολυ ωραιος και αναλυτικότατος .
Μονο μια ένσταση εχω για το c3 τα πισω καθίσματα ειναι και ατομα μεχρι 1,60 εγω που ειμαι κοντα στο 1.80 το κεφαλι μου χτυπούσε πανό στον ουρανό .

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2018, 18:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Οσον αφορα το τιμονι του C3, ως κατοχος, συμφωνω με τον bakevang, κοκκινη καρτα και απο μενα. Ειναι ενα βασικο και ουσιωδη αρνητικο του αυτοκινητου.

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2018, 20:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
To τιμόνι του Αιρκρός είναι ελαφρύ αλλά γρήγορα το συνηθίζεις .

Η ουσία είναι ότι το Αιρκρός με την μικρή διαφορά τιμής των 700 € μεταξύ του 100 και του 120 λογικό είναι να πάρεις το μεγαλύτερο . Η βενζίνες πάντως είναι πιο γρήγορες .

Εγώ θα σταθώ στο θέμα των τιμών .

Είναι άδικο να συγκρίνεται το c4 που είναι αμάξι που τελείωσε και που ήταν σε προσφορά συνεχώς σε σχέση με δύο νέα μοντέλα που έχουν κερδίσει τίτλους .

Κάντε σύγκριση τιμών με αυτές του 308 και του Μεγκάν .

Εκεί θα δούμε ότι οι τιμές είναι καλές , ενώ πάντα παίζουν εκπτώσεις .

Για τα υπόλοιπα νομίζω ότι είναι αναμενόμενα .

Μπράβο πάντως για το τέστ και την ανάρτηση .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2018, 20:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
cruiser έγραψε:
To τιμόνι του Αιρκρός είναι ελαφρύ αλλά γρήγορα το συνηθίζεις .

Συνηθίζεις...αλλα αισθανεσαι να οδηγας στον παγο.

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2018, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Στα περισσότερα συμφωνώ, έχω μερικές ενστάσεις.
Το κάθισμα προσωπικά για μένα δεν έχει τόσο καλή πλευρική στήριξη και σε συνθήκες σβέλτης οδήγησης θέλει κόντρα με το πόδι.
Του Xsara είναι μακράν καλύτερα σε αυτό τον τομέα.
Στα άλλα 2 που κάθισα στην Έκθεση μου έδειξαν οτι έχουν ακόμα χειρότερη πλευρική στήριξη, είναι πιο "καναπεδάτα", βέβαια δεν τα έχω δει στο δρόμο.

Στα φώτα μάλλον εννοείς τα Xenon. :thumb
Τεράστιο φάουλ . Τι μαλ@κιες είναι αυτές. Τα είχε η C4 mk1 από το 2004, τα είχε η C4 mk2 pre fl και τώρα στην FL δεν τα έβαλαν ούτε σαν Extra.

Στο C4 το τιμόνι είναι ηλεκτρουδραυλικό και όχι ηλεκτρικό, έχει υγρά δηλαδή, δεν είναι καθαρά ηλεκτρικό. Δεν ξέρω τι έχουν τα άλλα 2.
Έχει το βάρος που πρέπει αλλά σε μια στροφοδιαδρομή υπάρχει μια "καθυστέριση" στην απόκριση που εντείνεται από τα 55άρια λάστιχα.

Με τα Energy όντως δε φρενάρει ικανοποιητικά,δεν είναι ιδέα σου, επίσης το μπρουμύτισμα είναι δυνατό και λόγω του μαλακότατου πλαινού του Energy.
Μόλις αλλάξεις ελαστικά θα δείς διαφορά παντού ως προς το φρένο, κατευθυντικότητα, τιμόνι κλπ.
Διάμετρο στροφής έχει όντως μικρή.
Το μπροστινό σύστημα του C4 δυστυχώς πάσχει σε δυναμικότητα.
Παίζουν μεγάλο ρόλο τα ελαστικά, αλλά ακόμα και με άλλα ελαστικά Xsara δεν έγινε ποτέ.

Fun to Drive θεωρώ δεν είναι κανένα από τα 3. Αν θέλω Fun to Drive θα πάω σε Clio, Captur, Fiesta, 208, Ecosport. (εβαλα και μερικά suvοειδή)

Νομίζω οτι επιλέγοντας τα Energy σαν πρώτη τοποθέτηση χαντάκωσαν κάποια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου προς όφελος της οικονομίας και της άνεσης. Ας έβαζαν οτιδήποτε άλλο...
Νομίζω η C4 έχει το πιο "ποιοτικό" και πιο σοβαρό εσωτερικό.

ps: Θεωρώ οτι ίσως βάλουν Ελληνικά στο Infotainment του C4 όπως έβαλαν και ελληνική καθοδήγηση στους χάρτες. Βέβαια και να μη βάλουν εμένα δε με πειράζει.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2018, 20:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
Βαγγελάκο πολλά συγχαρητήρια για μία ακόμη φορά για το υπέροχο review σου, καλύτερο και λεπτομερέστατο ακόμα και απο επαγγελματία δημοσιογράφο :) :clap :clap :clap . Στο 90% των γραφομένων σου, συμφωνώ. Η μόνη μου διαφωνία έγκειται ως πρός την ποιότητα κατασκευής τους. Ναι η c4 μπορεί να υπερέχει σε αυτό που λέμε απτή ποιότητα υλικών απο τα c3-c3 aircross, αλλά θεωρώ ότι στον τομέα της συναρμογής τα 2 τελευταία υπερέχουν και ειδικά το ολόφρεσκο aircross :) . Κατά τα άλλα και εγώ έμεινα έκπληκτος με την καταπληκτική δουλειά που έχουν κάνει οι Γάλλοι στην ανάρτηση του aircross και στον τρόπο με τον οποίο κινειται-μαζεύει χιλιόμετρα αλλά και πως αποσβένει στο πέρασμα του κάθε λογής ανωμαλία!Τέλος πιστεύω πως ο ιδανικός κινητήρας για αυτό το αμάξι είναι είτε ο diesel bluehdi με τα 120 με το 6άρι σασμάν, είτε ο puretech με 130 άλογα επίσης με 6άρι.
Υ.Γ Όταν το πάρω με το καλό θα σου το δώσω και θα αναλάβεις την παρουσίαση του αυτοκινήτου στο club, με κριτική φωτό τα πάντα όλα!!! :no1

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2018, 21:09 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Tα C3 και C3 Aircross, σαν προσφατα προιοντα της PSA εχουν στις μεθοδους συναρμολογησης καποια νεα υλικα οπως η ειδικη κολλα που μπαινει μεταξυ δυο φυλλων λαμαρινας του πλασιου, αναμεσα στις ηλεκτροποντες για αυξηση της στιβαροτητας και της ηχομονωσης του πλαισιου. Η ιδια μεθοδος χρησιμοποιειται και για τον Κακτο. Ισως στη C4 σαν παλιοτερη πλατφορμα να μην χρησιμοποιειται αυτη η μεθοδος. Και τα τρια ειναι αρκετα ποιοτικα με το C4 ομως να υπερεχει στην ποιοτητα των υλικων του σαλονιου του και στο C3 Aircross να εχουν καταφερει επιτελους "γερμανικο" κλεισιμο θυρων. Αυτη την κολλα χρησιμοποιει εδω και καποια χρονια και η ΒΜW στη συναρμολογηση των πλαισιων τους. Φυσικα το νεο 508 εχει την ιδια ποιοτικη μεθοδο συναρμολογησης. Γενικα η PSA εχει ανεβει παρα πολυ τα τελευταια χρονια σε ποιοτητα συναρμολογησης, υλικων και φινιρισματος. Η συνεχεια προβλεπεται αν μη τι αλλο ενδιαφέρουσα!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2018, 21:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Το "Γερμανικο" κλείσιμο θυρων το εχω εδω και 1,5 χρόνο στο C4 και με μονο 15-20€ επιπλεον.
:D
(Το εχω αναφερει και άλλες φορές.)
Και αν με ενδιέφερε παραπάνω υπάρχει τρόπος να γίνει ακόμα καλύτερο.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 5 [ 65 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

HYDRAURINCAGE καθαριστικο υγρο για υδραυλικα Citroen
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: PPZ
Απαντήσεις: 8
Citroen Connect Mod & Fixes
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: yaroglanzo
Απαντήσεις: 13
Ψηφοφορία "Φωτογραφία Citroen & Christmas Spirit"
Δ. Συζήτηση: Διαγωνισμοί - Δημοσκοπήσεις
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 54
Νεος εδω νέος και στην Citroen
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Ειδικες - αγωνιστικες εκδοσεις CITROEN
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: GeoKy
Απαντήσεις: 23
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron