Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:44 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Σεπ 2019, 22:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
billys έγραψε:
Πολύ ωραία η ανάλυσή σου Γιάννη αλλά θεωρώ ότι κυκλικός κόμβος σε ταχείας κυκλοφορίας θα είναι αποτυχία.Στον Βόλο υπάρχουν 3. Στον 1ο,'οπως μπαίνεις, τα αυτοκίνητα φρενάρουν λίγο πριν φτάσουν στον κόμβο λόγω στένωσης του δρόμου αλλά και επειδή δεξιά είναι τα κτελ οπότε έχεις το νου σου. Στον 2ο, υπάρχουν πριν 30μ γραμμές τρένου οπότε πάλι φρενάρουν λίγο πριν μπουν. Στον 3ο δεν υπάρχει κάποιο "εμπόδιο" αλλά δεν έχουν και τόσο κίνηση όσο οι πρώτοι 2.
Στην Λάρισα δεν ξέρω αν γίνονται ατυχήματα λόγω αυξημένης ταχύτητας εισόδου.

Βασίλη, θα είναι αποτυχία για όσο οι περισσότεροι οδηγοί παραμένουν απείθαρχοι και με την παρούσα κακή νοοτροπία και λειψή οδηγική παιδεία!
Οι κυκλικοί κόμβοι, κακοφαίνονται σε πολλούς επειδή έχουν μάθει να πηγαίνουν σαν τρελοί και αγχωτικοί από φανάρι σε φανάρι παραβιάζοντας συνήθως τα όρια και ενίοτε και τα κόκκινα! Στην πράξη, ευνοούν και την ασφάλεια και την υψηλότερη μέση ταχύτητα μιας διαδρομής.
Τι πάει να πει "λόγω αυξημένης ταχύτητας εισόδου";! Με δεδομένο ότι παντού δρόμοι και κόμβοι έχουν όρια ταχύτητας, παράλογη υπέρβαση της επιτρεπόμενης εκεί ταχύτητας βάσει των συνθηκών κυκλοφορίας και του ορίου, μόνο αυτό πάει να πει. Ας πηγαίνουμε όλοι με την ταχύτητα που πρέπει και βάσει ορίων και βάσει συνθηκών, και δεν θα έχουμε ατυχήματα/δυστυχήματα.
Βέβαια, δεν αποκλείουμε και την περίπτωση να κατασκευαστεί κυκλικός κάπου που δεν ήταν ο καταλληλότερος σαν λύση! Στην Ελλάδα ζούμε.

ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Γιάννη, εγω δεν τα εβαλα με κανενα συγκοινωνιολογο. Δουλεύοντας σε εταιρεια συμβούλων-μηχανικών , γνωριζω απο πρωτο χερι τις δυσκολίες και τους συμβιβασμους μιας μελετης. Αναγνωριζω οτι εχουν γινει πολλες βελτιώσεις τα τελευταια χρονια στο εθνικο οδικο δίκτυο το οποιο εχει γινει ασφαλεστερο και ευρωπαικών προδιαγραφων. Απλα στα πιο παλια κομμάτια υπάρχουν ακομα κακοτεχνιες και συμβιβασμοί κατα τον σχεδιασμό. Σε καθε περιπτωση οφειλουμε να διαφυλάξουμε την ασφάλειά μας. Ετσι οταν πλησιάζουμε κομβους που θεωρουμε οτι εχουν προβληματικη σχεδιαση ας προσεχουμε λιγο παραπανω.

Νίκο, δεν είπα ότι εσύ τα έβαλες με τον οποιονδήποτε! Απλά το συνέχισα από εκεί που το άφησες, από τον ...ανισόπεδο, και το πήγα στα λεγόμενα των φίλων που είχαν μιλήσει πριν. Και βεβαίως συμφωνώ, να προσέχουμε παντού, ότι κι αν θεωρούμε για την σχεδίαση/κατασκευή του δρόμου.

nbackal έγραψε:
Offtopic δεν διανοούμαι με το C3 να την κάνω στην είσοδο ΕΟ από Αθηνών για Πειραιά. Με το Impreza δεν με απασχολεί.

grekoulis έγραψε:
Mα γιατί....Αφού είναι ασφαλής κατά jalbanis....

nbackal έγραψε:
Δεν διαφωνώ οτι είναι ασφαλές. Προτιμώ να κάνω το πόνημα με 340 άλογα από 68, ας χαρακτηριστώ και ρομαντικός.

Τα εκατομμύρια αυτοκίνητα με τα πολύ λιγότερα από τα 68 άλογα του C3, πολλά από αυτά τέζα φορτωμένα με γυναικοπαιδοπεθερικά και οικοσκευές μέσα-έξω, που την έχουν κάνει από εκεί για Πειραιά με απόλυτη ασφάλεια, σας διαψεύδουν και τους δυο οικτρά... :P :D

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Σεπ 2019, 00:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27
Δημοσιεύσεις: 1053
jalbanis έγραψε:
Τα εκατομμύρια αυτοκίνητα με τα πολύ λιγότερα από τα 68 άλογα του C3, πολλά από αυτά τέζα φορτωμένα με γυναικοπαιδοπεθερικά και οικοσκευές μέσα-έξω, που την έχουν κάνει από εκεί για Πειραιά με απόλυτη ασφάλεια, σας διαψεύδουν και τους δυο οικτρά... :P :D


Σωστά ας βγώ πρός τα εκεί με την πεθερά την άλλη φορά. Η μάλλον θα στείλω την πεθερά μόνη, θα το παίξουμε over under.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Σεπ 2019, 01:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Σ' αυτή την είσοδο της Κηφισού τα ματσάκια βασικά έχουν πολύ ασσόδυο, το Χ και το over-under παίζουν αναλόγως της απροσεξίας των παικτών... Να μας πεις όμως και αν θα τη στείλεις με το C3 ή με το Impreza, για να εκτιμήσουμε ακόμη πιο σωστά τι θα το παίξουμε... :D

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Σεπ 2019, 06:52 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
"Βασίλη, θα είναι αποτυχία για όσο οι περισσότεροι οδηγοί παραμένουν απείθαρχοι και με την παρούσα κακή νοοτροπία και λειψή οδηγική παιδεία!
Οι κυκλικοί κόμβοι, κακοφαίνονται σε πολλούς επειδή έχουν μάθει να πηγαίνουν σαν τρελοί και αγχωτικοί από φανάρι σε φανάρι παραβιάζοντας συνήθως τα όρια και ενίοτε και τα κόκκινα! Στην πράξη, ευνοούν και την ασφάλεια και την υψηλότερη μέση ταχύτητα μιας διαδρομής.
Τι πάει να πει "λόγω αυξημένης ταχύτητας εισόδου";! Με δεδομένο ότι παντού δρόμοι και κόμβοι έχουν όρια ταχύτητας, παράλογη υπέρβαση της επιτρεπόμενης εκεί ταχύτητας βάσει των συνθηκών κυκλοφορίας και του ορίου, μόνο αυτό πάει να πει. Ας πηγαίνουμε όλοι με την ταχύτητα που πρέπει και βάσει ορίων και βάσει συνθηκών, και δεν θα έχουμε ατυχήματα/δυστυχήματα.
Βέβαια, δεν αποκλείουμε και την περίπτωση να κατασκευαστεί κυκλικός κάπου που δεν ήταν ο καταλληλότερος σαν λύση! Στην Ελλάδα ζούμε."


Πέστα Χρυσόστομε!!! Τα ιδια θα λεμε συνεχεια και κανενας δεν θα καταλαβαινει. Δεν πλησιάζουμε με τα χιλια σε κομβους ειτε κυκλικους ειτε με φαναρια. Ελεος πια, αγχωμενο εθνος... Προγραμματιστε λιγο τη ζωη σας και τις μετακινησεις σας και χαλαρωστε. Εαυτουληδες και παρτακηδες που σκεφτονται μονο πως θα κανουν τη δουλεια τους και ολοι οι άλλοι στα τσακιδια...Αυτοι ειμαστε...Τι νοημα εχουν υποενοτητες τυπου "Οδικη ασφαλεια" αν δεν θελουμε να καταλαβουμε...Εμπρος λοιπον, βγειτε ολοι στους δρομους και τρεξτε διχως αυριο και καλες στουκες...Βαρεθηκα πραγματικα με τη νοοτροπια αυτου του λαου... :angr

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Σεπ 2019, 08:21 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Οι κυκλικοι κόμβοι στο Βόλο που ειναι/ήταν γεμάτος σηματοδότες ξαλαφρωνουν την κίνηση ειδικά τις ώρες αιχμής. Τώρα θα γίνουν και άλλοι. Στην αρχή όμως όταν ο καθένας κάθε κυκλικό κόμβο το περνούσε ευθεία λες και πήγαινε για χρονο το ανακριτικό έκανε υπερωρίες. Αφού τσακώθηκαν αμάξια και αμάξια ολο και περισσότεροι σημερα κρατάνε την θέση τους με τους έξυπνους να λιγοστεύουν.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Σεπ 2019, 09:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27
Δημοσιεύσεις: 1053
jalbanis έγραψε:
Σ' αυτή την είσοδο της Κηφισού τα ματσάκια βασικά έχουν πολύ ασσόδυο, το Χ και το over-under παίζουν αναλόγως της απροσεξίας των παικτών... Να μας πεις όμως και αν θα τη στείλεις με το C3 ή με το Impreza, για να εκτιμήσουμε ακόμη πιο σωστά τι θα το παίξουμε... :D


Με Matiz


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Σεπ 2019, 09:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27
Δημοσιεύσεις: 1053
Πριν κρίνουμε τους άλλους παίδες ας κοιτάμε και τα δικά μας λάθη. Κυκλοφοράει πολύ καφρίλα , αλλά κάνει και ο καθένας μας λάθη.

Απλά αυτό που έχει παραγίνει είναι οι αλλαγές λωρίδας, σφήνες ανεξαρτήτως φύλου οδηγού, τύπο αυτοκινήτου κλπ.

Και μέσα στην κίνηση πάλι δίπλα σου είναι ο κάθε γρήγορος.

Αλλη εργάρα που παραδόθηκε. Τούνελ εκεί στο Δέλτα Φαλήρου. Απόλυτο πάρκινγκ.

Και η είσοδος από παραλιακή Πειραιά πρός Λαμία. Η ουρά φτάνει στην Τζιά. Μάλλον ο σύμβουλος εκεί στο Corel ξέχασε κανένα paste η θα χύθηκε ο freddo και το καλάμκι χτύπησε το save


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 5 [ 67 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5



Συναφή θέματα

Κοινωνική καλλιέργεια και οδική συμπεριφορά.
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Brujo
Απαντήσεις: 47
οδική βοήθεια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: mesastou
Απαντήσεις: 20
C4 2006 . καιει συνεχεια την ασφαλεια της μιζας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Ασφάλεια Αντλίας Βενζίνης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: tgi
Απαντήσεις: 14
Ποια ειναι η ασφαλεια για τα φωτα της οπισθεν
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 9
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ