billys έγραψε:
Πολύ ωραία η ανάλυσή σου Γιάννη αλλά θεωρώ ότι κυκλικός κόμβος σε ταχείας κυκλοφορίας θα είναι αποτυχία.Στον Βόλο υπάρχουν 3. Στον 1ο,'οπως μπαίνεις, τα αυτοκίνητα φρενάρουν λίγο πριν φτάσουν στον κόμβο λόγω στένωσης του δρόμου αλλά και επειδή δεξιά είναι τα κτελ οπότε έχεις το νου σου. Στον 2ο, υπάρχουν πριν 30μ γραμμές τρένου οπότε πάλι φρενάρουν λίγο πριν μπουν. Στον 3ο δεν υπάρχει κάποιο "εμπόδιο" αλλά δεν έχουν και τόσο κίνηση όσο οι πρώτοι 2.
Στην Λάρισα δεν ξέρω αν γίνονται ατυχήματα λόγω αυξημένης ταχύτητας εισόδου.
Βασίλη, θα είναι αποτυχία για όσο οι περισσότεροι οδηγοί παραμένουν απείθαρχοι και με την παρούσα κακή νοοτροπία και λειψή οδηγική παιδεία!
Οι κυκλικοί κόμβοι, κακοφαίνονται σε πολλούς επειδή έχουν μάθει να πηγαίνουν σαν τρελοί και αγχωτικοί από φανάρι σε φανάρι παραβιάζοντας συνήθως τα όρια και ενίοτε και τα κόκκινα! Στην πράξη, ευνοούν και την ασφάλεια και την υψηλότερη μέση ταχύτητα μιας διαδρομής.
Τι πάει να πει "λόγω αυξημένης ταχύτητας εισόδου";! Με δεδομένο ότι παντού δρόμοι και κόμβοι έχουν όρια ταχύτητας, παράλογη υπέρβαση της επιτρεπόμενης εκεί ταχύτητας βάσει των συνθηκών κυκλοφορίας και του ορίου, μόνο αυτό πάει να πει. Ας πηγαίνουμε όλοι με την ταχύτητα που πρέπει και βάσει ορίων και βάσει συνθηκών, και δεν θα έχουμε ατυχήματα/δυστυχήματα.
Βέβαια, δεν αποκλείουμε και την περίπτωση να κατασκευαστεί κυκλικός κάπου που δεν ήταν ο καταλληλότερος σαν λύση! Στην Ελλάδα ζούμε.
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Γιάννη, εγω δεν τα εβαλα με κανενα συγκοινωνιολογο. Δουλεύοντας σε εταιρεια συμβούλων-μηχανικών , γνωριζω απο πρωτο χερι τις δυσκολίες και τους συμβιβασμους μιας μελετης. Αναγνωριζω οτι εχουν γινει πολλες βελτιώσεις τα τελευταια χρονια στο εθνικο οδικο δίκτυο το οποιο εχει γινει ασφαλεστερο και ευρωπαικών προδιαγραφων. Απλα στα πιο παλια κομμάτια υπάρχουν ακομα κακοτεχνιες και συμβιβασμοί κατα τον σχεδιασμό. Σε καθε περιπτωση οφειλουμε να διαφυλάξουμε την ασφάλειά μας. Ετσι οταν πλησιάζουμε κομβους που θεωρουμε οτι εχουν προβληματικη σχεδιαση ας προσεχουμε λιγο παραπανω.
Νίκο, δεν είπα ότι εσύ τα έβαλες με τον οποιονδήποτε! Απλά το συνέχισα από εκεί που το άφησες, από τον ...ανισόπεδο, και το πήγα στα λεγόμενα των φίλων που είχαν μιλήσει πριν. Και βεβαίως συμφωνώ, να προσέχουμε παντού, ότι κι αν θεωρούμε για την σχεδίαση/κατασκευή του δρόμου.
nbackal έγραψε:
Offtopic δεν διανοούμαι με το C3 να την κάνω στην είσοδο ΕΟ από Αθηνών για Πειραιά. Με το Impreza δεν με απασχολεί.
grekoulis έγραψε:
Mα γιατί....Αφού είναι ασφαλής κατά jalbanis....
nbackal έγραψε:
Δεν διαφωνώ οτι είναι ασφαλές. Προτιμώ να κάνω το πόνημα με 340 άλογα από 68, ας χαρακτηριστώ και ρομαντικός.
Τα εκατομμύρια αυτοκίνητα με τα πολύ λιγότερα από τα 68 άλογα του C3, πολλά από αυτά τέζα φορτωμένα με γυναικοπαιδοπεθερικά και οικοσκευές μέσα-έξω, που την έχουν κάνει από εκεί για Πειραιά με απόλυτη ασφάλεια, σας διαψεύδουν και τους δυο οικτρά...