Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 01:03 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Σεπ 2019, 21:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 647
nbackal έγραψε:
Ας μου εξηγήσει κάποιος ... η Λεωφόρος Αθηνών που βγαίνει στο ποτάμι από Αθήνα προς Χαϊδάρι, ποιος συγκοινωνιολόγος την σχεδίασε να εισέρχεται στην γρήγορη λωρίδα της ΕΟ με κατεύθυνση προς Πειραιά ;
Φιλοσοφία ; Σκεπτικό ... μπαφος ;
Μυθικό σημείο, από το οποίο περνούσα κάθε μέρα αρχές του μήνα...Χαροντικό

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Σεπ 2019, 06:45 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5580
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Aν κατάλαβα καλά μιλάτε για τη λωριδα που πάει αριστερά προς Πειραιά κάτω απο τη γέφυρα. Μα, νομιζω εκει εχει φαναρι...που ειναι το προβλημα?

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Σεπ 2019, 08:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Aν κατάλαβα καλά μιλάτε για τη λωριδα που πάει αριστερά προς Πειραιά κάτω απο τη γέφυρα. Μα, νομιζω εκει εχει φαναρι...που ειναι το προβλημα?


Δεν έχει φανάρι για τους κατερχόμενους και ξαφνικά έχεις συγκλίνουσα κυκλοφορία απο αριστερά.
Μνημείο φρίκης....

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Σεπ 2019, 21:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27
Δημοσιεύσεις: 1053
Η για δοκιμές επιταχύνσεων για δείς το 0-100 που δίνει κατασκευαστής σου είναι ορθό (αν προλάβεις).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Σεπ 2019, 06:55 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5580
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Nαι σωστα τα λέτε, το θυμηθηκα...εχω περασει ελαχιστες φορες με αυτη την κατευθυνση. Επρεπε να ηταν ανισοπεδη...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Σεπ 2019, 12:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Nαι σωστα τα λέτε, το θυμηθηκα...εχω περασει ελαχιστες φορες με αυτη την κατευθυνση. Επρεπε να ηταν ανισοπεδη...

Που Νίκο, είναι ήδη ανισόπεδος γενικώς ο κόμβος Κηφισού-Αθηνών, και μάλιστα τριών επιπέδων! Και είναι και κάμποσο δύσκολος.
Πρώτο και κατώτερο επίπεδο, το ρεύμα ανόδου της Λ. Κηφισού από Πειραιά, το οποίο είναι υπογειοποιημένο και περνάει κάτω από τις συνδετήριους (μία εκ των οποίων αυτή η "παράταιρη" από αριστερά που λέτε) Κηφισού-Αθηνών.
Δεύτερο και μεσαίο επίπεδο, οι συνδετήριοι Κηφισού-Αθηνών, συν το ρεύμα καθόδου της Λ. Κηφισού προς Πειραιά, που προφανώς δεν υπογειοποιήθηκε γιατί στο σημείο αυτό από κάτω του περνάει εν μέρει ο καλυμμένος Κηφισός ποταμός.
Τρίτο και ανώτερο επίπεδο, η Λ. Αθηνών που περνάει πάνω από όλους αυτούς τους δρόμους.

Επιπλέον...
...στο σημείο αυτό υπάρχουν εκατέρωθεν της Λ. Κηφισού οι παράπλευροι δρόμοι που τη διατρέχουν σε όλο το μήκος της, και εξυπηρετούν τις παρακείμενες αστικές/βιομηχανικές περιοχές, οι οποίοι παράπλευροι συνδέονται και με τις δύο λεωφόρους, και μάλιστα η απευθείας σύνδεση των δύο παράπλευρων γίνεται με δύο άνω διαβάσεις επί της Λ. Κηφισού 200 μέτρα εκατέρωθεν της Λ. Αθηνών.
...συν, ότι όλο αυτό το μπούγιο λεωφόρων-οδών-συνδετήριων βρίσκεται μέσα στον αστικό ιστό με οικόπεδα και επιχειρήσεις παντού γύρω, όπου τα περιθώρια καταλήψεων είναι μικρά και το οποιοδήποτε "γενναίο" σχέδιο απαιτεί και "γενναίες" αποζημιώσεις, πράγμα πολυσύνθετο και νομικά και πολεοδομικά-χωροταξικά, και μάλλον ουτοπικό προς το παρόν.
...συν ότι όλα αυτά έπρεπε να βολευτούν με κάλυψη του ποταμού Κηφισού που δε γινόταν ο άτιμος να πάει ούτε δεξιά-αριστερά ούτε πάνω-κάτω, κρατώντας όλες τις απαραίτητες σχετικές νόρμες ασφαλείας για τη ροή όλων, και ανθρώπων και ποταμού.

Είναι αλήθεια ότι έχει εξεταστεί η βελτίωση του κόμβου, ακόμη και με ριζική ανακατασκευή του, και επίσης είναι αλήθεια ότι κάποιες διαρρυθμίσεις του έγιναν σταδιακά στο πέρασμα των χρόνων με ότι κι αν σημαίνουν αυτά τα ράβε-ξήλωνε και οι όποιες "τσόντες". Αλλά, έτσι που έχει το πράγμα, είναι τελείως άδικο να μιλάμε για συγκοινωνιολόγους και μελετητές που πίνουν μπάφους και για μνημεία φρίκης! Ε, και είναι και σύνηθες στην Ελλαδάρα μας να μιλάμε "απ' έξω" για τα πάντα κρίνοντας και κατακρίνοντας!

Η μακράν καλύτερη λύση για τη διαρρύθμιση στο μεσαίο επίπεδο, όπου υπάρχει κι αυτή η "ανάποδη" αριστερή σύνδεση Αθηνών-Κηφισού, θα ήταν (guess what! φανατικοί των φαναριών!) ένας κυκλικός κόμβος... :D
Αλλά κάπου κολλάει αυτό νομικά στο ότι η Λ. Κηφισού είναι τμήμα του ευρωπαϊκού και του εθνικού δικτύου, είναι ο αυτοκινητόδρομος E75.
Άντε τώρα να το πολυκαταλάβει αυτό ο οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος, και να μη ρωτήσει γιατί να μη χαρακτηριστεί μεγάλη οδική αρτηρία του αστικού ιστού Πειραιά-Αθήνας η οποία συνδέει το συγκρότημα των πόλεων με το ευρωπαϊκό/εθνικό δίκτυο! Ε, εντάξει, μάλλον δεν έχουμε μόνο τις χαζαμάρες της "Ελλαδάρας", να μη κατηγορούμε μόνο αυτή συνεχώς. Μάλλον έχουμε κονομήσει και μερικές της "Ευρωπάρας"...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Σεπ 2019, 13:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
Κυκλικός κομβος [emoji23][emoji23], ειδικα με τις ταχύτητες που κατεβαίνουν τον Κηφισό πιστευω θα ειχαμε πολλα αλματα...
https://youtu.be/HyufxcEQPGc

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Σεπ 2019, 13:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Και η έξοδος προς λεωφόρο Αθηνών κατεβαίνοντας στα αριστερά γίνεται με αποτέλεσμα να μπερδεύονται στην αριστερή αυτοί που πάνε γρήγορα και αυτοί που φρενάρουν για να στρίψουν. Αλλά πρακτικά σε εκείνο το σημείο δεν ξέρω πως θα μπορούσε να γίνει αλλιώς.

Εμένα η απορία μου είναι γιατί το τέλος της Συγγρού το εφτιαξαν ανάποδα όταν ανακατασκευάστηκε. Παλιά ήταν λογικό, αριστερά γλυφάδα δεξιά πειραιά. Τώρα είναι ανάποδα με τα δυο ρεύματα να περνάνε το ενα πάνω απο το άλλο. Αυτό πραγματικά δεν το καταλαβαίνω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Σεπ 2019, 15:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Γιατί ειναι άδικο να μιλάμε για μνημείο φρίκης?
Εαν δεν μπορείς να κάνεις την στροφή αριστερα, ασφαλή. ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ. Απλά πράματα

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Σεπ 2019, 18:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
jalbanis έγραψε:
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Nαι σωστα τα λέτε, το θυμηθηκα...εχω περασει ελαχιστες φορες με αυτη την κατευθυνση. Επρεπε να ηταν ανισοπεδη...

Που Νίκο, είναι ήδη ανισόπεδος γενικώς ο κόμβος Κηφισού-Αθηνών, και μάλιστα τριών επιπέδων! Και είναι και κάμποσο δύσκολος.
Πρώτο και κατώτερο επίπεδο, το ρεύμα ανόδου της Λ. Κηφισού από Πειραιά, το οποίο είναι υπογειοποιημένο και περνάει κάτω από τις συνδετήριους (μία εκ των οποίων αυτή η "παράταιρη" από αριστερά που λέτε) Κηφισού-Αθηνών.
Δεύτερο και μεσαίο επίπεδο, οι συνδετήριοι Κηφισού-Αθηνών, συν το ρεύμα καθόδου της Λ. Κηφισού προς Πειραιά, που προφανώς δεν υπογειοποιήθηκε γιατί στο σημείο αυτό από κάτω του περνάει εν μέρει ο καλυμμένος Κηφισός ποταμός.
Τρίτο και ανώτερο επίπεδο, η Λ. Αθηνών που περνάει πάνω από όλους αυτούς τους δρόμους.

Επιπλέον...
...στο σημείο αυτό υπάρχουν εκατέρωθεν της Λ. Κηφισού οι παράπλευροι δρόμοι που τη διατρέχουν σε όλο το μήκος της, και εξυπηρετούν τις παρακείμενες αστικές/βιομηχανικές περιοχές, οι οποίοι παράπλευροι συνδέονται και με τις δύο λεωφόρους, και μάλιστα η απευθείας σύνδεση των δύο παράπλευρων γίνεται με δύο άνω διαβάσεις επί της Λ. Κηφισού 200 μέτρα εκατέρωθεν της Λ. Αθηνών.
...συν, ότι όλο αυτό το μπούγιο λεωφόρων-οδών-συνδετήριων βρίσκεται μέσα στον αστικό ιστό με οικόπεδα και επιχειρήσεις παντού γύρω, όπου τα περιθώρια καταλήψεων είναι μικρά και το οποιοδήποτε "γενναίο" σχέδιο απαιτεί και "γενναίες" αποζημιώσεις, πράγμα πολυσύνθετο και νομικά και πολεοδομικά-χωροταξικά, και μάλλον ουτοπικό προς το παρόν.
...συν ότι όλα αυτά έπρεπε να βολευτούν με κάλυψη του ποταμού Κηφισού που δε γινόταν ο άτιμος να πάει ούτε δεξιά-αριστερά ούτε πάνω-κάτω, κρατώντας όλες τις απαραίτητες σχετικές νόρμες ασφαλείας για τη ροή όλων, και ανθρώπων και ποταμού.

Είναι αλήθεια ότι έχει εξεταστεί η βελτίωση του κόμβου, ακόμη και με ριζική ανακατασκευή του, και επίσης είναι αλήθεια ότι κάποιες διαρρυθμίσεις του έγιναν σταδιακά στο πέρασμα των χρόνων με ότι κι αν σημαίνουν αυτά τα ράβε-ξήλωνε και οι όποιες "τσόντες". Αλλά, έτσι που έχει το πράγμα, είναι τελείως άδικο να μιλάμε για συγκοινωνιολόγους και μελετητές που πίνουν μπάφους και για μνημεία φρίκης! Ε, και είναι και σύνηθες στην Ελλαδάρα μας να μιλάμε "απ' έξω" για τα πάντα κρίνοντας και κατακρίνοντας!

Η μακράν καλύτερη λύση για τη διαρρύθμιση στο μεσαίο επίπεδο, όπου υπάρχει κι αυτή η "ανάποδη" αριστερή σύνδεση Αθηνών-Κηφισού, θα ήταν (guess what! φανατικοί των φαναριών!) ένας κυκλικός κόμβος... :D
Αλλά κάπου κολλάει αυτό νομικά στο ότι η Λ. Κηφισού είναι τμήμα του ευρωπαϊκού και του εθνικού δικτύου, είναι ο αυτοκινητόδρομος E75.
Άντε τώρα να το πολυκαταλάβει αυτό ο οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος, και να μη ρωτήσει γιατί να μη χαρακτηριστεί μεγάλη οδική αρτηρία του αστικού ιστού Πειραιά-Αθήνας η οποία συνδέει το συγκρότημα των πόλεων με το ευρωπαϊκό/εθνικό δίκτυο! Ε, εντάξει, μάλλον δεν έχουμε μόνο τις χαζαμάρες της "Ελλαδάρας", να μη κατηγορούμε μόνο αυτή συνεχώς. Μάλλον έχουμε κονομήσει και μερικές της "Ευρωπάρας"...


Πολύ ωραία η ανάλυσή σου Γιάννη αλλά θεωρώ ότι κυκλικός κόμβος σε ταχείας κυκλοφορίας θα είναι αποτυχία.Στον Βόλο υπάρχουν 3. Στον 1ο,'οπως μπαίνεις, τα αυτοκίνητα φρενάρουν λίγο πριν φτάσουν στον κόμβο λόγω στένωσης του δρόμου αλλά και επειδή δεξιά είναι τα κτελ οπότε έχεις το νου σου. Στον 2ο, υπάρχουν πριν 30μ γραμμές τρένου οπότε πάλι φρενάρουν λίγο πριν μπουν. Στον 3ο δεν υπάρχει κάποιο "εμπόδιο" αλλά δεν έχουν και τόσο κίνηση όσο οι πρώτοι 2.
Στην Λάρισα δεν ξέρω αν γίνονται ατυχήματα λόγω αυξημένης ταχύτητας εισόδου.


aiolos έγραψε:
Εμένα η απορία μου είναι γιατί το τέλος της Συγγρού το εφτιαξαν ανάποδα όταν ανακατασκευάστηκε. Παλιά ήταν λογικό, αριστερά γλυφάδα δεξιά πειραιά. Τώρα είναι ανάποδα με τα δυο ρεύματα να περνάνε το ενα πάνω απο το άλλο. Αυτό πραγματικά δεν το καταλαβαίνω.


Αυτό το είχα και εγώ απορία όσες φορές έτυχε να παράσω από εκεί.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Σεπ 2019, 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5580
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Γιάννη, εγω δεν τα εβαλα με κανενα συγκοινωνιολογο. Δουλεύοντας σε εταιρεια συμβούλων-μηχανικών , γνωριζω απο πρωτο χερι τις δυσκολίες και τους συμβιβασμους μιας μελετης. Αναγνωριζω οτι εχουν γινει πολλες βελτιώσεις τα τελευταια χρονια στο εθνικο οδικο δίκτυο το οποιο εχει γινει ασφαλεστερο και ευρωπαικών προδιαγραφων. Απλα στα πιο παλια κομμάτια υπάρχουν ακομα κακοτεχνιες και συμβιβασμοί κατα τον σχεδιασμό. Σε καθε περιπτωση οφειλουμε να διαφυλάξουμε την ασφάλειά μας. Ετσι οταν πλησιάζουμε κομβους που θεωρουμε οτι εχουν προβληματικη σχεδιαση ας προσεχουμε λιγο παραπανω.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Σεπ 2019, 19:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
barimagas έγραψε:
Κυκλικός κομβος [emoji23][emoji23], ειδικα με τις ταχύτητες που κατεβαίνουν τον Κηφισό πιστευω θα ειχαμε πολλα αλματα...
https://youtu.be/HyufxcEQPGc

Αμάν! Ήταν να μην αναφερθεί "κυκλικός κόμβος", Γιώργο! Βρέθηκε τάχιστα ντοκουμέντο, με παράφρονα πρωταγωνιστή :D
Εντάξει, οι κυκλικοί κόμβοι έτσι κι αλλιώς περιορίζουν από τη φύση τους τις ταχύτητες. Αλλά αν βρεθεί (...που θα βρεθεί, ιδίως στη χώρα μας, όχι μόνο ένας!) ο ηλίθιος σαν αυτόν του βίντεο, όντως θα συμβούν θανατηφόρες ακροβασίες.

grekoulis έγραψε:
Γιατί ειναι άδικο να μιλάμε για μνημείο φρίκης?
Εαν δεν μπορείς να κάνεις την στροφή αριστερα, ασφαλή. ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ. Απλά πράματα

Η συγκεκριμένη εξ αριστερών είσοδος από Αθηνών στο ρεύμα προς Πειραιά, μια χαρά ασφαλής είναι, και δεν είναι και η μοναδική στον κόσμο! Επισημαίνεται πολύ νωρίτερα όπως κατεβαίνει η Κηφισού, με πινακίδες που τη δείχνουν και που θέτουν εγκαίρως σ' αυτό το τμήμα κατάλληλο για κόμβο όριο ταχύτητας. Αντιστοίχως, επισημαίνεται και στην πλευρά όσων μπαίνουν από Αθηνών. Το ερώτημα λοιπόν είναι πόσοι την προσέχουν τη σχετική σήμανση και πόσοι τηρούν ότι προστάζει!

Τώρα, για το "ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ"...

Μακάρι να είχαν υπογειοποιήσει και το ρεύμα καθόδου της Κηφισού, όπως έκαναν με το ρεύμα ανόδου. Αλλά υποψιάζομαι ότι δεν το έκαναν κι αυτό επειδή από εκείνη τη μεριά εκρέει ρέμα στον Κηφισό, το οποίο έχει σκεπαστεί κι αυτό μαζί με τη συμβολή των δυο ποταμιών.
Αν ήταν υπόγειο και το ρεύμα καθόδου, δεν θα υπήρχαν και αυτές οι δυο άνω διαβάσεις με την απευθείας σύνδεση των παράπλευρων, που τώρα τρώνε χώρο για άλλον ένα δρόμο εκεί στο μεσαίο επίπεδο. Γιατί τώρα δεξιά από το ρεύμα καθόδου της Κηφισού δεν υπάρχει (όπως υπάρχει δεξιά από το ρεύμα ανόδου από Πειραιά) μόνο ο παράδρομος για την εξυπηρέτηση των περίοικων, υπάρχει και το τμήμα σύνδεσης αυτών των άνω διαβάσεων. Σ' αυτή λοιπόν την περίπτωση, θα υπήρχαν:
Στο κατώτερο επίπεδο τα δυο ρεύματα της Κηφισού/E75, να διέρχονται υπογειοποιημένα δεξιά-αριστερά του σκεπασμένου Κηφισού ποταμού.
Στο μεσαίο επίπεδο οι παράπλευροι της Κηφισού/E75 και οι συνδετήριες Κηφισού-Αθηνών, με τον κόμβο τους σταυροειδή ή κυκλικό.
Και στο ανώτερο επίπεδο, η Λ. Αθηνών απείραχτη όπως είναι τώρα με τις εξόδους της και τις εισόδους της.

Αλλά δεν ήταν εφικτή αυτή η λύση. Και εφαρμόστηκε αυτή που έχουμε τώρα. Και σίγουρα, δεν υπήρχε περίπτωση και δεν έπρεπε να αφήσουν την Αθηνών χωρίς έξοδο προς Πειραιά! Δεν υπάρχει λοιπόν "ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ"!
Υπάρχουν δυο τινά: ή "ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΕΦΙΚΤΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ" ή "ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΟΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ"!

Αλλά τι να λέμε! Υπάρχει γενικότερο θέμα με τη Λ. Κηφισού που είναι από παλιά εντοπισμένο από τους επιστήμονες και τους ειδήμονες του κλάδου.
Πολύ κακώς έχει διαμορφωθεί έτσι όπως έχει διαμορφωθεί ως τμήμα αυτοκινητοδρόμου του εθνικού/ευρωπαϊκού δικτύου με τα κατά καιρούς έργα! Ούτε οι απότομες κατακόρυφες κλίσεις της στους κόμβους που περνάει από πάνω συμφωνούν με τις προδιαγραφές τέτοιου δικτύου, ούτε οι 3 ανά κλάδο στριμωγμένες στενές λωρίδες κυκλοφορίας της με την έλλειψη ΛΕΑ, ούτε ο διαχωρισμός των ρευμάτων της μ' αυτές τις ανεπαρκέστατες (να συγκρατήσουν ακόμη και μεσαίου μεγέθους όχημα!) μπαριέρες της, οι οποίες μπαριέρες όμως άνετα μπορούν να ξεκοιλιάσουν μικρομεσαία οχήματα και να διαμελίσουν μοτοσυκλετιστές.
Αλλά όταν έχεις ένα κράτος που με τα "ψέματα" θέλει να πετύχει πολλά και μ' αυτά να βολέψει τους πολίτες του που είναι οι περισσότεροι απείθαρχοι και με λειψή πάσα παιδεία, αυτά θα έχουμε. Δρόμους πασπαρτού κακοδιαμορφωμένους με μισά έργα επί μισών έργων, με κινδύνους προερχόμενους από παντού και από τους δρόμους και από τους ανθρώπους, σαν την Κηφισού, σαν την περιφερειακή της Θεσσαλονίκης, σαν τους περιφερειακούς της Λαμίας, και ένα σωρό άλλους ανά την Ελλάδα.

Στην πράξη, η Λ. Κηφισού είναι μεγάλη οδική αρτηρία που εξυπηρετεί τεράστιες αστικές περιοχές μεταξύ τους και εξυπηρετεί και τη σύνδεσή τους με το εθνικό/ευρωπαϊκό δίκτυο. Μόνο στον ονειρόκοσμο των "αρμοδίων" της Ελλαδάρας είναι η Λ. Κηφισού τμήμα της εθνικής/ευρωπαϊκής οδού που συνδέει τον Πειραιά με τον ελληνικό βορρά και τα σύνορα της Ελλάδας, με ασφαλή ρεύματα κυκλοφορίας και ασφαλή όρια ταχύτητας!
Οπότε, ας βρεθεί κι ο τρόπος να εξοικονομηθούν χρήματα και να μη στοιχίσει κι αυτό το έργο άλλο ένα χρέος επί γενεών στους πολίτες της χώρας, και να γίνει E75 και στην πράξη. Καλό αυτό, αλλά μάλλον σκέτο όνειρο στον ελληνικό ονειρόκοσμο για πολύ ακόμη...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Σεπ 2019, 21:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27
Δημοσιεύσεις: 1053
Μάλιστα. Μετά από 32 χρόνια οδήγησης , καμμιά 20ρια χρόνια απο αυτά δίόδια και τέλη για αυτοκινητοδρόμους που θα φτιάχνονταν (αθάνατες κορίνες Πάτρα , Λαμία) καθόμαστε να κάνουμε απολογισμό και να συγκρίνουμε Ελλάδα με Ευρώπη.

Ωραία στην Ελλάδα τα κόστη κατασκευών είναι πολλαπλάσια από αντίστοιχα Ευρωπαϊκά (δεν έχει λογική όσο σεισμογενής χώρα και να είναι ) .
Τα κόστη διοδίων είναι απλά παράλογα με οποιαδήποτε σύγκριση. Το ποτάμι το έφτιαχναν για 10ετία + και πάλι χάλια είναι.

Δεν με ενδιαφέρει το τι προβλήματα είχε / βρήκαν για αυτό πληρώνονται για τα μελετάνε και να τα λύνουν. Απλά τα πράγματα.

Οι κακοτεχνίες απλά δεν είναι αποδεκτές ούτε στα ψιλά γράμματα των συμβάσεων.

Όταν είχε πέσει ο δρόμος στην Μαλακάσα η κατασκευάστρια εταιρεία είπε οτι στην σύμβαση δεν υπήρχε υποχρέωση γεωλογικής μελέτης. Και το ξαναπληρώσαμε το έργο γιατί είμαστε κιμπάρηδες.
Δεν μαμιέται θα ρίξουμε 2-3 σταθμούς έξτρα διοδίων και όλα καλά.

Το bottom line που λένε και στο χωριό μου είναι απλά οτι έχουμε πληρώσει ακριβά τους δρόμους με κομπίνες και λοβατούρες έχουμε χειρότερες υποδομές από άλλες χώρες και το κόστος διέλευσης είναι παράλογα ακριβό σε συνδιασμό με τους φόρους που πληρώνουμε άμεσους έμεσους ενδιάμεσους.

Η λογική του ας πάρω τη δουλειά και θα δούμε πως θα βγεί ζεί και βασιλεύει.

Offtopic δεν διανοούμαι με το C3 να την κάνω στην είσοδο ΕΟ από Αθηνών για Πειραιά. Με το Impreza δεν με απασχολεί.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Σεπ 2019, 21:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
nbackal έγραψε:

Offtopic δεν διανοούμαι με το C3 να την κάνω στην είσοδο ΕΟ από Αθηνών για Πειραιά. Με το Impreza δεν με απασχολεί.


Mα γιατί....Αφού είναι ασφαλής κατά jalbanis....

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οδική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Σεπ 2019, 21:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27
Δημοσιεύσεις: 1053
Δεν διαφωνώ οτι είναι ασφαλές. Προτιμώ να κάνω το πόνημα με 340 άλογα από 68, ας χαρακτηριστώ και ρομαντικός.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 5 [ 67 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

Προβλημα με την ασφαλεια της μιζας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: petran13
Απαντήσεις: 12
Ασφαλεια
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: zetor
Απαντήσεις: 31
Ασφάλεια Αντλίας Βενζίνης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: tgi
Απαντήσεις: 14
ΚΑΗΚΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ F-10
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 26
Ασφάλεια ρύθμιση φώτων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: jose
Απαντήσεις: 9
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια