SHERIF έγραψε:
Γενικώς αν τα LHM έχουν το χρώμα του τσαγιού τα αλλάζουμε είτε κάθετε το αυτοκίνητο είτε όχι, πριν βάλεις μπροστά σήκωσε έναν κινητήριο τροχό και γύρισέ τον με το
5 μέσα που λέει και ο
Τζάκος μην έχει ψιλοκολήσει κάποιο ελατήριο και σπάσει με το απότομο της μίζας, και ότι σου έγραψε ο προηγούμενος, καλές βόλτες
αν το κανεις αυτο βγαλε τα μπουζι και ριξε λιγο λαδι μεσα με καποιο λαδικο ισα να παρει λαδι το πανω μερος του πιστονιου για τα ελλατηρια και κανε αυτο που που εγραψε ο σεριφης...
επισης ποση ποσοτητα βενζινας εχεις μεσα κατα την ακινητοποιηση?
αν εισε ρεζερβα ριξε του καμια 10αρια λιτρα να ανανεωθει...
ολα τα παραπανω που γραψαμε ολοι μοας υποτιθετε οτι ισχυουν για αμαξι πληρως ακινητοποιημενο 2 χρονια χωρις να εχει μπει προσπαθεια να μπει σε λειτουργια εστω στο ρελαντι για καποια διαστηματα...αν εχει μπει μπροστα εστω παροδικα απλα με φορτωμενη μπαταρια το βαζεις και τελος τα αλλα τα αναλαωσημα που ειπε ο χρηστος θα τα αλλαξεις ...