Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:54 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Δεύτερο αμάξι... Αλλά ΤΙ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2018, 00:02 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Καλησπέρα παίδες μου. Έχω μέρες να γράψω γιατί έχω τρέξιμο στην δουλειά και λίγο χρόνο στο σπίτι. Θέλω βοήθεια γιατί έχω πελαγωσει, δε μπορώ να βάλω σε σειρά την σκέψη μου για να αποφασίσω για αυτό που λέει ο τίτλος.

Σε λίγο καιρό πιθανόν θα πρέπει να μπει δεύτερο αμάξι στο γκαράζ. Δεν έχω καταλήξει σε τίποτα, αν και ο νους μου γυρίζει γύρω από πολλά και διαφορετικά. Πάμε λοιπόν τις απαιτήσεις.

Η γυναίκα θα κάνει για την δουλειά της 35+35 χλμ ημερησίως και λόγω του ότι θα βγαίνει και ΕΟ θα παίρνει τη C4 που έχουμε τώρα. Εγώ θέλω ένα αμάξι για τις πολύ βροχερές μέρες και άντε για να πεταχτω στα 5χλμ να πάρω τη μικρή από τον παιδικό αν καμιά μέρα καθυστερήσει η σύζυγος. Χοντρικά λέω άντε μαξ 500χλμ τον μήνα τώρα και άντε 1000χλμ αργότερα αν μετακομίσω πιο μακριά..

Δε μακρυγορω, αλλά όπως καταλάβατε αυτό μου κλείνει το μάτι για να βγαλω γούστο με κάποιο αμάξι "Κυριακής" που θα ήθελα πάντα στα χέρια μου. Αυτή είναι η πλευρά της καρδιάς και μετά θα πάμε και στην φωνή της λογικής.

Η καρδιά λοιπόν σκιρταει πολύ στα εξής:
--Citroen C4 2.0 VTS. Αρχοντικό αμάξι με όλα τα κομφορ, που πιστεύω θα μου ανεβάζει και την αδρεναλίνη όταν το ζητήσω. Θα γουστάρω πολύ το υψηλό στροφαρισμα και όλα τα καλουδια που έχει μέσα έξω, συν την εξαιρετική της σχεδίαση. Θετικό το μέγεθος και ο overall χαρακτήρας, που θα δίνει και την δυνατότητα για ένα ταξιδακι πιο μακρινό χωρίς να κουράσει. Έτσι το φαντάζομαι τουλάχιστον. Πρόβλημα τα τέλη, αλλά αντιστάθμισμα από την εξαιρετικά χαμηλή τιμή και το γεγονός ότι υπάρχουν αρκετές με 20-60.000χλμ. Άλλο που με βάζει σε σκέψη είναι η κατανάλωση και κατά πόσο σε νορμάλ ρυθμους κρατιέται κάτω από τα 9-10. Εδώ θέλω την βοήθεια σας. Γιατί είπαμε δεν θα κινείται, αλλά μη το ξεφτιλισουμε.

--Παμε τωρα στο στρατόπεδο των λιονταριών. Έρωτας μεγάλος το 207 RC. Ερωτηματικό μεγάλο ο thp, η συντήρηση του, αν θα είναι προσεγμένο κλπ κλπ.. και οι τιμές δεν είναι και τόσο χαμηλές, οπότε δε χειροκροτώ για τα χαμηλά τέλη. Ωραίο σκαρί και πάλι εξαιρετικός εξοπλισμός με xenon και bucket από εργοστάσιο. Άλλη λύση θα ήταν τα GT-Rallye, αλλά με τόσα σπασμένα που βλέπω στο car λέω wtf! Μήπως να μείνω μακριά, γιατί το να βρω καλό thp μπορεί να έχει τις ίδιες πιθανότητες να πιάσω τζόκερ;; Ίδιοι προβληματισμοί για ds3 thp. Yes για 6αρι και δέρμα μέσα και πιο κυριλέ όψη

-- Clio RS 197. Το κλασικό. Δε θέλει πολλά λογια, πέρα από το ότι αν και 2λιτρο κρατάει υψηλές τιμές. Με φοβίζει όμως το άγνωστο της φίρμας και ο πολύ σπορ χαρακτήρας που μπορεί να κουράσει κάποια στιγμή. Και η κατανάλωση που θά είναι 10αρακι και ίσως με ζοριζει αν το χρειάζομαι συχνότερα απ' ότι υπολογίζω τώρα.

Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ τώρα λέει να πάρω ένα αυτοκίνητο οικονομικό χαμηλού κυβισμού. Για δεύτερο ντίζελ δε το ψήνω, γιατί τα χλμ θα είναι λίγα. Είδα κάποια C1, αλλά θα αισθανθώ πολύ πληγωμένος να σκάσω τα διπλά χρήματα από τη C4 για ένα κουβαδάκι, απλά και μόνο επειδή θα έχει χαμηλότερα τέλη και γενικό κόστος χρήσης, το οποίο θα απόσβεση σε 5 χρόνια. Συν του ότι τα φοβάμαι σαν μτχ γιατί μπορεί να είναι λιωμένα.

Άρα πάμε σε καινούριο; Δε το βλέπω να με συμφέρει και τόσο. Καινούριο αμάξι σημαίνει πάλι μεικτές ασφάλειες, σερβίρισμα στην αντ/πεια στην αρχή +++... Δεν είναι κάτι που θέλω να δεσμευτω.

Μήπως όμως το leasing θα ήταν μια λύση για μένα εύκολη και αποδοτική; Με 2.000€ cash και 160€ για κάθε μήνα το C1 etg για 48 μηνες... Ή με 144€ και 3850€ πρώτο μίσθωμα το clio 1.5dci για τον ίδιο καιρό.. Με βάζει σε σκέψεις και αυτή η επιλογή κυρίως γιατί γλιτώνεις πολλά ρίσκα στο θέμα βλαβών και συντήρησης...

Δώστε μου μερικές απόψεις να με βοηθήσετε να καταλήξω. Το οικονομικό έχει εύρος όπως βλέπετε, αλλά σαφώς όσο λιγότερα τόσο καλύτερα.

Ευχαριστώ εξ αρχής.

Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεύτερο αμάξι... Αλλά ΤΙ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2018, 00:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Απο παλιοτερα που εξεταζες πιο ''συντηρητικα'' την εν λογω κινηση εχω συμπερανει οτι δε θελεις να μπεις σε πολλα εξοδα και προσωπικα συμφωνω με αυτο. :)

Υπο αυτη την εννοια δε πιστευω οτι αξιζει να δωσεις 8-10 χιλιαρικα ή να εχεις το νου σου στις απαιτησεις ενος thp ή να χρεωθεις σε τραπεζα για ενα αμαξι που ειναι κουβας σε σχεση με οτι μεταχειρισμενο εχεις αναφερει.

Προσωπικα και εφοσον το τεκμηριο δεν ειναι ανασταλτικος παραγοντας, η 2λιτρη c4 ειναι ενα αυτοκινητο το οποιο θ αγορασεις χωμα, ειναι αξιοπιστο, θεωρητικα πολυ περισσοτερο απο thp αξιοπιστο, και τερμα εξοπλισμενο συνηθως. Και ειναι και η λυση που προκρινω εγω απο το παραπανω ποστ. Απλα εχε υποψιν οτι οπως χαρισμα θα το παρεις ετσι και χαρισμα θα το δωσεις ή δε θα μπορεσεις να το δωσεις σε μια 3ετια. Το αυτοκινητο το ειχε φιλος καλος μεχρι το 2015 και δε γκρινιαξε για τη καταναλωση μες τη Πατρα ποτε οταν τα συζηταγαμε. Εννοειται θα το καταευχαριστηθεις απο ηχο και χαρακτηρα :thumb

Μια ενδιαμεση λυση με μικρη προσφορα στην αγορα αλλα καλες τιμες και fl της 2λιτρης ειναι μια mk1,5 coupe thp αν καταληξεις σε thp αγοραζωντας και μεγαλυτερο σασσι και πολυ ομορφο αυτοκινητο (σε σχεση με το 207) και πολυ φτηνοτερο και μεγαλυτερο παλι (σε σχεση με ds3).

Για το leasing δξ/δα :)

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεύτερο αμάξι... Αλλά ΤΙ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2018, 00:42 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Και εγώ από αυτά που προανεφερες για την c4 την διλιτρη συμφωνώ.
Τώρα αν θες c4 mk1 face thp σου έχω έτοιμη.

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεύτερο αμάξι... Αλλά ΤΙ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2018, 00:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Επρεπε να ειχε ηδη φυγει αυτη τοσο καλη που ειναι. Αλλιως η μπορντω που ειχα βαλει στο ''Καφενειο των μεταχειρισμενων''.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεύτερο αμάξι... Αλλά ΤΙ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2018, 08:58 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Σταύρο μου καταρχήν χαίρομαι που έχεις τέτοια διλήμματα. Η διαδικασία της επιλογής είναι μια όμορφη περίοδος.
Τώρα προσωπικά θα ακολουθούσα την αρχική σου σκέψη. Οικονομικό αμάξι δεν θα έπαιρνα μιας οικονομικό έχεις και κάνει άριστα την δουλειά του γι αυτό που φτιάχτηκε. Θα κοιτούσα σίγουρα για κάτι πιο γρήγορο και σπορ. Η λογική λέει Thp μιας και όσο ακριβή συντήρηση και να θέλει δεν νομίζω το κόστος συντήρησης + τα τέλη για τον Thp να ξεπερνάνε τον κόστος των τελών από το δίλιτρο ανά χρόνο, ειδικά αν γράφεις λίγα χιλιόμετρα. Ομως ο αρχοντικός εξοπλισμός, τα περιστρεφομενα ξένον και οι πανοραμικές που έχουν ορισμένα 2λιτρα δεν αγοράζονται στα 4000 ούτε υπάρχουν εύκολα σε άλλο μοντέλο.
Επίσης υπάρχει ο αντίλογος ότι δίνοντας π.χ για μια Thp 2500 η 3000 παραπάνω για αγορά έχεις βγάλει για αρκετά χρόνια τα τέλη οπότε στη θέση σου μάλλον θα έκλεινα στο μεγάλο απωθημένο μου μια 2λιτρη c4. Συμφωνω επίσης με την άποψη του Νονου

Από τη άλλη αν πάμε σε άλλο σκάφος μιας και για χώρους έχεις την c4, το clio αποτελεί ένα εξαιρετικό αμάξι, πιο ιδιαίτερο όμως και πιο λιτό. Προσωπικά όμως δεν θα μου πήγαινε η καρδιά να δίνω τέλη 2λιτρου για όσες δυνατότητές και να έχει σαν αμάξι. Αντιθέτως για μικρό πυραυλακι θα κοιτούσα κάτι με turbo.

Όσο για την κατανάλωση τα παιδιά αν θυμάμαι από δω μέσα σε αυστηρά αστικό κύκλο έπαιζαν στο 11. Αν σκεφτείς ότι το δικό μου το 1.6 αν μπλέξω κάποιες μέρες στο κέντρο με διπλό παρκαρισμενα, κύκλους σε στενά να βρω παρκάρισμα κτλ σκαρφαλώνει στο 9.5.

Για leasing δεν χω άποψη δυστυχώς.


Sent from my RNE-L21 using Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεύτερο αμάξι... Αλλά ΤΙ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2018, 13:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Αν βρεθεί καλή δίλιτρη C4 στα 4000, και δη τώρα που δεν έχει πλέον φόρο πολυτελείας, τότε στην 5ετία έρχεται μία ή άλλη με το THP (ίσως πιο ακριβά σέρβις η πρώτη, αλλά λιγότερες βλάβες/παραξενιές). Επίσης, η μεταπώληση της δίλιτρης είναι ήδη στο ναδίρ, άρα πιθανότατα να μην απαξιωθεί περαιτέρω σε σημαντικό βαθμό... ενώ το THP έχει να χάσει ακόμη.

Σε αυτή λοιπόν τη δεδομένη χρονική στιγμή, δεν είναι καθόλου, μα καθόλου κακή επιλογή η δίλιτρη έναντι της THP, αν δεν έχεις συγκεκριμένο λόγο να προτιμήσεις τη δεύτερη... άλλο που για τους δικούς μου λόγους/γούστα ήταν μονόδρομος η THP και, επιπλέον, όταν έκανα την αγορά ήταν σαφώς πιο συμφέρουσα οικονομικά λύση - πράγμα που επιβεβαιώθηκε στην πράξη, δεδομένου βέβαια ότι δεν ανατινάχτηκε τελικά οι κινητήρας. :P

Τα δεδομένα όμως άλλαξαν, και σήμερα απλά δεν παίρνεις περισσότερο αμάξι στα 4Κ από μία C4 2.0. :D

Και τώρα, ο προσωπικός μου, υποκειμενικός παροξυσμός: παρότι θαυμάζω ειλικρινά όποιον αγοράζει δίλιτρο (και δη Citroen), έχω πολλάκις διατυπώσει την άποψη μου ότι με ενοχλεί πάρα πολύ να "χρυσοπληρώνω το κράτος" για να κυκλοφορώ ένα νορμάλ αμάξι. Δε ξέρω, ίσως επειδή δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να φοροδιαφύγω, και ως συνέπεια βλέπω ήδη τα χιλιάρικα να αποδημούν από την τσέπη μου προς τον εθνικό μας δίχως πάτο κουμπαρά, θα έτρωγα τέτοια πίκρα μόνο για κάτι με ξεχωριστό κινητήρα και στήσιμο. Αυτό το κόλλημα με κρατάει (προς το παρόν;), και δε τσίμπησα ένα από τα hot hatches που θέλω... :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεύτερο αμάξι... Αλλά ΤΙ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2018, 19:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
Παράθεση:
Clio RS 197. Το κλασικό. Δε θέλει πολλά λογια, πέρα από το ότι αν και 2λιτρο κρατάει υψηλές τιμές. Με φοβίζει όμως το άγνωστο της φίρμας..
το άγνωστο της φίρμας να μην σε φοβίζει!Η Renault είναι αξιόπιστη φίρμα και ειδικά το clio είναι απο τα αγαπημένα της παιδιά οπότε αν κοιτάζεις κατα εκεί μην φοβάσαι προχώρα άφοβα. Κατά τα άλλα +1000 για την c4 απο εμένα για όλους τους λόγους που έχουν προαναφερθεί απο τα παιδιά :thumb

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεύτερο αμάξι... Αλλά ΤΙ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2018, 19:41 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις γνώμες σας! Η αλήθεια είναι πως μου το λένε και άλλοι που κάνω κουβέντα για τα τέλη, στο ίδιο μήκος που λέει και ο Nick Nt, δηλαδή αν είναι να κάνω τη "μλκια", να το κάνω για κάτι πολύ δυνατό... Οκ με προβληματίζει και αυτό κάπως, αλλά δεν υπάρχει κάτι τόσο safe όσον αφορά την αξιοπιστία, σε συνδιασμό με τιμή χώμα.. Οπότε στην ουσία, το βλέπω σα να δίνω τη μισή αξία του αμαξιού στον ιδιοκτήτη και την άλλη μισή στο κράτος σε βάθος 5ετιας.

Ένας λόγος που δε με ελκύει η thp, πέραν του θέματος συντήρησης, είναι και ο εξοπλισμός. Δεν βρίσκεις εύκολα κάποια με alcantara και xenon συν άλλα διακοσμητικά, που για μένα μετράνε καπως...

Skotis πραγματικά ο λόγος που με κρατάει πίσω το Renault είναι αυτός που λες και εσύ.. Είναι πιο "ειδικό" αυτοκίνητο, που ίσως δε θα μου ταιριάξει στην παρούσα φάση.. Βέβαια είναι μεγάλος έρωτας. Ο φόβος για το άγνωστο που λέω, είναι για την αξιοπιστία του κινητήρα, που έχω ακούσει κάποιες κακές φήμες.

Τέλος, ένα άλλο αμάξι που έχει αυτά που θέλω και θα το έβαζα δίπλα στην. C4, είναι το Megane RS mk1 F/L... Αλλά δε χωνεύεται εύκολα αυτό το σουλουπι ρε φίλε μου.. Αν και σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει πρέπει να έχει κορυφαίο σκάφος.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεύτερο αμάξι... Αλλά ΤΙ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2018, 20:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Φεβ 2014, 13:03
Δημοσιεύσεις: 158
πολυ ωραιο διλημμα μιας και περα απο μεσο μεταφορας ειναι για καποιους και μεσο απολαυσης!εχω πολλακις κανει αυτες τις σκεψεις και οι τιμες χωμα πολλων 2τρων θα με οδηγουσαν εκει!
ολα τα λοιπα ειναι γνωστα τελη κλπ,αλλα η καταναλωση αν δεν κινειται πολυ δεν ειναι θεμα!Εγω π.χ με το c2 vts που ειναι και υγραεριο δεν γραφω με το 308thp (4-5000χλμ) το χρονο οποτε καταναλωση δεν ενοχλει!

_________________
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεύτερο αμάξι... Αλλά ΤΙ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2018, 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
γνωμη μου οχι 2λιτρο....θα πληρωσεις τις καυλες σε τελη και καυσιμα ιεδικα σε καυσιμα πολυ παραπανω....
παρε ενα αμαξι μεχρι 1400 κυβικα να κανεις την δουλεια σου..οικονομικα και απλα....
Δεν ξερεις τι σου ξημερωνει αυριο με τους μλκες που μας κυβερνανε....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεύτερο αμάξι... Αλλά ΤΙ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2018, 06:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Ζώντας στην σημερινή Ελλαδα της παράνοιας...Τάσσομαι με την πλευρα της λογικής εαν είσαι οικογενειάρχης μικρομεσαίας τάξης .
Ενα 2 λίτρο εχει ετήσια τελη γύρω στα 660 (κσι ακούγεται να γίνει αύξηση των τελών,λογω υστέρησης εσόδων στον προϋπολογισμό),συν την οποια θα εχεις κατανάλωση Επιπλεον.Εαν την διαφορα τελών την αναγάγεις σε βάθος 5 ετιας θα δεις τη αξία των χρημάτων που θα κερδίσεις που
Το λιζινγκ συμφέρει μονο εαν είσαι ελυθεροεπαγγελματιας με καποιο -βεβαρυμένο φορολογικά -εισόδημα,(Προσωπικα εγω επιλέγω να το σβήνω μεςω αποσβέσεων παγίων σε νεο εξοπλισμό στην δουλειά μου)
Και αυτα για ενα αμαξιπου προκειτε να εχει επικουρικό ρόλο στην μετακίνηση σου..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεύτερο αμάξι... Αλλά ΤΙ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2018, 08:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Σταυρο για το θεμα 2λιτρο περισσοτερο ειναι ψυχολογικος παραγοντας για εμενα. (και μαζι και η ''κοινωνικη κατακραυγη'' λες και τα κλεψες ή εισαι πλουσιος αν παιρνεις ενα 10ετιας+ 2λιτρο με μη premium σημα...)

Εφοσον αντεχεις το τεκμηριο δεν εχεις κανενα λογο να το φοβασαι. Τα χρηματα των τελων τα εχεις κερδισει και υπερκαλυψει κατευθειαν απο τα χρηματα που γλιτωνεις για την αγορα του λογω της σκοτωμενης μεταπωλησης. Η ασφαλεια ειναι σχεδον ιδια, η καταναλωση λιγο μεγαλυτερη αλλα οχι τραγικα μεγαλυτερη απο ενα ιδιο c4 1.6 και το κοστος συντηρησης ειναι σχεδον ολοιδιο. Φυσικα η κ@βλ& θα ειναι πολλαπλασια.

Γι αυτο λεω ειναι ψυχολογικο το ολο θεμα περισσοτερο αν φυσικα αυτα τα +400e το χρονο για τελη δε σε προβληματιζουν. Αν σε προβληματιζουν τοτε το εχεις πιασει λαθος γιατι θα πρεπει να δεις κατι πολυ μικροτερο και φτηνοτερο και μεχρι 1.4 π.χ. Μη πας να κανεις τετοια κινηση τσιμα τσιμα :thumb

Υποθετω επισης λογω της επαγγελματικης του ενασχολησης οτι μια εργασιακη σταθεροτητα υπαρχει οποτε και αυτος ειναι παραγοντας να το κανεις το βημα. Π.χ. οντως ελευθερος επαγγελματιας να ψαχνεται για 2λιτρο επειδη πηγε καλα μια δουλεια δεν ειναι και οτι πιο σωφρων.

Υ.Γ.1 Το megane Rs αστο απ εξω! Εντελως πιο ειδικο αυτοκινητο με αυξημενο κοστος συντηρησης, σπανιο σε ανταλλακτικα, πιο ακριβο σε αναλωσιμα κτλπ. Ειδικο και λιγοτερο ανετο απο την ''all around'' c4 2.0 vts.

Υ.Γ.2 Αυτα που γραφω για τη c4 vts 2.0 ειναι και απο προσωπικο ψαξιμο και συζητησεις με το φιλο που λεω και την εμπειρια που ειχα απο το αυτοκινητο γιατι εχει πεσει αρχικα φιλολογικα στο τραπεζι ως προταση για αντικατασταση της γονεϊκης xsara 1.6 16v αφου πληρει ολες τις απαιτησεις εκτος λιγο της ανεσης.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεύτερο αμάξι... Αλλά ΤΙ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2018, 10:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
nonos έγραψε:
. Π.χ. οντως ελευθερος επαγγελματιας να ψαχνεται για 2λιτρο επειδη πηγε καλα μια δουλεια δεν ειναι και οτι πιο σωφρων.

.


Aντε τώρα να ξεκινήσω εγω για Αλιβέρι Χρηστάρα :(

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεύτερο αμάξι... Αλλά ΤΙ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2018, 10:20 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Αχαχαχαχα....

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεύτερο αμάξι... Αλλά ΤΙ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2018, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Πάρε ενα Getz να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο... :thumb

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 60 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Gearbox faulty, depollution system faulty, αλλά όλα καλά
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: karas
Απαντήσεις: 43
Ανάρτηση πρόβλημα σε c5 του 2009. Καμμένη ασφάλεια αλλά ?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Tzartos Christos
Απαντήσεις: 18
Μελαχρινές, Ξανθιές και άλλα ...
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: aiolos
Απαντήσεις: 25
Mat χρωματάκι για το αμάξι μας!
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: kozark875491
Απαντήσεις: 12
Δεύτερο στάδιο βελτίωσης
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Xsara_VTR
Απαντήσεις: 111
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια