Συγγραφέας |
Μήνυμα |
tripas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 vs C-Elysee Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ 2019, 00:04 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57 Δημοσιεύσεις: 581 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
|
jalbanis έγραψε: Για τον ίδιο ακριβώς λόγο, αυτονόητα, ούτε καν σκέψη για αέριο τώρα! Και μεταχειρισμένο να ήταν, το ίδιο θα ίσχυε, με τίποτα (tripas!) αυτό το "πήγαινε στην LPGAS στον Πειραια και βάλε ένα BRC P&D MY10 με το που το πάρεις στα χέρια σου"!!! Μακάρι όλοι οι κινητήρες της PSA να είχαν τις βαλβίδες εξαγωγής που φορά αυτό το μοτέρ και ο NFU ανεξαρτήτως ιπποδύναμης είτε 100HP είτε 200HP. Ο κινητήρας EC5 είναι ο NFU με VTi .
_________________ Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 vs C-Elysee Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ 2019, 16:01 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
tripas έγραψε: Μακάρι όλοι οι κινητήρες της PSA να είχαν τις βαλβίδες εξαγωγής που φορά αυτό το μοτέρ και ο NFU ανεξαρτήτως ιπποδύναμης είτε 100HP είτε 200HP. Ο κινητήρας EC5 είναι ο NFU με VTi . Ο EC5 είναι εξ αρχής σχεδιασμένος και έτσι κατασκευασμένος από την PSA ως Flex Fuel, για να μπορεί να λειτουργεί με βενζίνη ή με μίγματα βενζίνης-αιθανόλης και βενζίνης-μεθανόλης, με σκοπό να εξοπλίσει μοντέλα που θα κυκλοφορούν (ή/και θα κατασκευάζονται) ευρύτερα και σε χώρες που είναι διαδεδομένη η χρήση αυτών των εναλλακτικών καυσίμων, όπως π.χ. συμβαίνει με την περίπτωση της C-Elysee και τις αγορές της Νοτίου Αμερικής. Δεν είναι σχεδιασμένος και κατασκευασμένος ως Bi Fuel, για να λειτουργεί με εναλλαγή βενζίνης-CNG ή με εναλλαγή βενζίνης-LPG. Η PSA τον δίνει και τον εγγυάται για Flex Fuel, όχι για Bi Fuel. Τώρα, αν αυτός ο σχεδιασμός του τον κάνει και πολύ πιο κατάλληλο σε σχέση με άλλους για λειτουργία με αέριο, αυτό είναι μια καλοδεχούμενη ιδιότητα, προφανώς αξιολογημένη και πιστοποιημένη βάσει της εμπειρίας των μηχανικών και των χρηστών. Καλοδεχούμενη μπορεί να είναι, αλλά στην περίπτωση αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου όπως του rockass14, δεν είναι χρήσιμη για τώρα που μόλις θα το πάρει στα χέρια του, είναι για αργότερα όταν θα έχει καλύψει τον όποιο χρόνο εγγύησης μηχανικών μερών του κατασκευαστή. Όπως και στην περίπτωση αγοράς μεταχειρισμένου, είναι χρήσιμη όταν θα έχει καλυφθεί ο όποιος χρόνος συνολικής εγγύησης του πωλητή. Και στις δύο περιπτώσεις, αυτός που εγγυάται, εγγυάται με την προϋπόθεση ότι τον δεδομένο χρόνο θα έχεις το αυτοκίνητο ακριβώς έτσι όπως σου το παρέδωσε χωρίς καμία αλλαγή ή προσθήκη στα μηχανικά του μέρη. Δεν διαφωνούμε λοιπόν για την καταλληλότητα του κινητήρα, διαφωνούμε που του πρότεινες να περάσει αέριο στην C-Elysee "με το που το πάρει στα χέρια του", γι' αυτό είπα: jalbanis έγραψε: ...με τίποτα (tripas!) αυτό το "πήγαινε στην LPGAS στον Πειραια και βάλε ένα BRC P&D MY10 με το που το πάρεις στα χέρια σου"!!!
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
rockass14
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 vs C-Elysee Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ 2019, 16:33 |
|
Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ 2012, 14:06 Δημοσιεύσεις: 58
|
Η αλήθεια, πάντως, είναι ότι έχει μόνο ένα χρόνο εγγύηση ακόμα. Δε νομίζω ότι θα εξαντλήσω αυτό το περιθώριο, τι να βγάλει πια μέσα σε λίγους μήνες ο κινητήρας αν έχει γίνει σωστά η εγκατάσταση; Στο C4 μετά από 6 χρόνια και 80.000 χλμ με υγραέριο δεν είχα κάποιο θέμα. Εκτός και αν είναι τόσο οικονομικό που με κάνει να μη βάλω αέριο. Ένας σε ένα φόρουμ είπε ότι έκανε 425 χλμ με 20 ευρώ και τρία άτομα στο αυτοκίνητο!!!!! Με βενζίνη!!!! Το συγκεκριμένο το αποκλείω βέβαια, αλλά ίσως να είναι από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα γενικά.
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 vs C-Elysee Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ 2019, 17:42 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Ούτε με απλά μαθηματικά δεν βγαίνει αυτό!!
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 vs C-Elysee Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ 2019, 18:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Ένας σε ένα φόρουμ είπε ότι έκανε 425 χλμ με 20 ευρώ και τρία άτομα στο αυτοκίνητο!!!!! Με βενζίνη!!!!
Να μου τον γνωρίσεις αυτόν,να μάθω ορισμένα πραγματάκια.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 vs C-Elysee Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ 2019, 18:45 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Antonioc3
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 vs C-Elysee Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ 2019, 19:22 |
|
Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22 Δημοσιεύσεις: 1563 Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας Εικόνες: 0
|
Μη γελάτε μπορεί να έχει πρατήριο και με 20Ε να έβαλε 40 λίτρα, ξέρουν αυτοί χαχαχα
_________________ C3 1.6 e-hdi Eco Chic http://stergiopoulosmeat.gr
|
|
|
|
|
tripas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 vs C-Elysee Δημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Φεβ 2019, 12:31 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57 Δημοσιεύσεις: 581 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
|
jalbanis έγραψε: Ο EC5 είναι εξ αρχής σχεδιασμένος και έτσι κατασκευασμένος από την PSA ως Flex Fuel,
Ευτυχώς που δεν είναι σχεδιασμένος εξ αρχής. Είναι ο NFU με άλλη πεταλούδα ,Μπεκ βενζίνας, πολλαπλασιαστή και VTi, . Το Flex fuel είναι αλλαγή κυρίως στα μπεκ για να μπορεί να καίει Ε22. Στα λέω αυτά καθώς έχω κωδικό στο servicebox και πρόσφατα άλλαξα πολλαπλή εξαγωγής στον NFU που έχω και το servicebox πρότεινε αυτήν του EC5. Όσο για την πραγματική κατανάλωση μικτή είναι στα 8.6lt/100Km βενζίνη ή 11lt/100km LPG και σε ταξίδι 7λτ/100km βενζίνη.
_________________ Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 vs C-Elysee Δημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Φεβ 2019, 18:59 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
το ποιό κούφιο μοτέρ του γκρούπ ever..
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
tripas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 vs C-Elysee Δημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Φεβ 2019, 20:23 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57 Δημοσιεύσεις: 581 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
|
barracuda έγραψε: το ποιό κούφιο μοτέρ του γκρούπ ever.. Μέσα στο 2018 το αναβαθμισανε το κάναν 88Kw από 85Kw που είναι του φίλου.Αλλα προβλήματα μηδέν!!! Sent from my SM-G388F using Tapatalk
_________________ Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 vs C-Elysee Δημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Φεβ 2019, 23:51 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
tripas έγραψε: Ευτυχώς που δεν είναι σχεδιασμένος εξ αρχής. Είναι ο NFU με άλλη πεταλούδα ,Μπεκ βενζίνας, πολλαπλασιαστή και VTi, . Το Flex fuel είναι αλλαγή κυρίως στα μπεκ για να μπορεί να καίει Ε22. Στα λέω αυτά καθώς έχω κωδικό στο servicebox και πρόσφατα άλλαξα πολλαπλή εξαγωγής στον NFU που έχω και το servicebox πρότεινε αυτήν του EC5. Όσο για την πραγματική κατανάλωση μικτή είναι στα 8.6lt/100Km βενζίνη ή 11lt/100km LPG και σε ταξίδι 7λτ/100km βενζίνη. Ο EC5 εξ ολοκλήρου νέος κινητήρας σχεδιασμένος από λευκό χαρτί που να υλοποιεί μια νέα οικογένεια κινητήρων, δεν είναι. Είναι όμως ένα project αναπτυγμένο από λευκό (...πες, καθαρό) μυαλό σε καθαρά νέα βάση, ώστε να μπορεί να καλύψει ταυτόχρονα και τις "τρίτες" αγορές (με βενζίνη και εναλλακτικά καύσιμα) και την Ευρώπη (με Euro 5 και πάνω), από την Francaise de Mecanique που είναι θυγατρική της PSA και παλιότερα ήταν κοινή θυγατρική της με τη Renault νομίζω. Έχει νέο εκκεντροφόρο μαζί με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού, συν ένα σωρό βελτιώσεις για τη μείωση των τριβών με ότι αυτό συνεπάγεται στα επιμέρους στοιχεία του, συν όλα αυτά που λες στην τροφοδοσία του. Με σκοπό το μικρότερο δυνατό κόστος παραγωγής δημιουργήθηκε με βάση τον NFU, κρατώντας οτιδήποτε θα μπορούσε να κρατηθεί κοινό γι' αυτό τον σκοπό. Ενταγμένος από την PSA στην οικογένεια 1600άρηδων κινητήρων TU είναι ο EC5 (...NFP αυτός), όπως και ο TU5JP4 (ο NFU που μιλάμε), με την ίδια την εταιρεία να τον θεωρεί ξεχωριστό νέο προϊόν.
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
Azan Gorde
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 vs C-Elysee Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Φεβ 2019, 20:40 |
|
Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16 Δημοσιεύσεις: 1854
|
jalbanis έγραψε: tripas έγραψε: Ευτυχώς που δεν είναι σχεδιασμένος εξ αρχής. Είναι ο NFU με άλλη πεταλούδα ,Μπεκ βενζίνας, πολλαπλασιαστή και VTi, . Το Flex fuel είναι αλλαγή κυρίως στα μπεκ για να μπορεί να καίει Ε22. Στα λέω αυτά καθώς έχω κωδικό στο servicebox και πρόσφατα άλλαξα πολλαπλή εξαγωγής στον NFU που έχω και το servicebox πρότεινε αυτήν του EC5. Όσο για την πραγματική κατανάλωση μικτή είναι στα 8.6lt/100Km βενζίνη ή 11lt/100km LPG και σε ταξίδι 7λτ/100km βενζίνη. Ο EC5 εξ ολοκλήρου νέος κινητήρας σχεδιασμένος από λευκό χαρτί που να υλοποιεί μια νέα οικογένεια κινητήρων, δεν είναι. Είναι όμως ένα project αναπτυγμένο από λευκό (...πες, καθαρό) μυαλό σε καθαρά νέα βάση, ώστε να μπορεί να καλύψει ταυτόχρονα και τις "τρίτες" αγορές (με βενζίνη και εναλλακτικά καύσιμα) και την Ευρώπη (με Euro 5 και πάνω), από την Francaise de Mecanique που είναι θυγατρική της PSA και παλιότερα ήταν κοινή θυγατρική της με τη Renault νομίζω. Έχει νέο εκκεντροφόρο μαζί με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού, συν ένα σωρό βελτιώσεις για τη μείωση των τριβών με ότι αυτό συνεπάγεται στα επιμέρους στοιχεία του, συν όλα αυτά που λες στην τροφοδοσία του. Με σκοπό το μικρότερο δυνατό κόστος παραγωγής δημιουργήθηκε με βάση τον NFU, κρατώντας οτιδήποτε θα μπορούσε να κρατηθεί κοινό γι' αυτό τον σκοπό. Ενταγμένος από την PSA στην οικογένεια 1600άρηδων κινητήρων TU είναι ο EC5 (...NFP αυτός), όπως και ο TU5JP4 (ο NFU που μιλάμε), με την ίδια την εταιρεία να τον θεωρεί ξεχωριστό νέο προϊόν. jalbanis μήπως δουλεύεις στην Citroen και μας το κρατάς κρυφό?
_________________ C3 Aircross 120 bluehdi Shine C4 mk II 100 bluehdi Feel C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|