Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:08 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 21:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Lohias^ έγραψε:
Και συνεχίζω με κάτι που αφορά τον Νίκο μας, περισσότερο για να δείξω ότι ΔΕΝ υπάρχει τίποτα τόσο στιβαρό όσο φαίνεται μέσα σε μια έκθεση και όχι για να κατακρίνω την Ford..

ford2019trigmoi έγραψε:
Καλησπέρα,
Ανοίγω αυτό το θέμα στο forum για τους τριγμούς στα νέα μοντελα 2019 Focus & Fiesta.
Από ότι έχω μάθει και από το συνεργείο, αλλά και από άλλους κατόχους, υπάρχει συγκεκριμένο πρόβλημα στις πόρτες επειδή συντονίζουν οι πύροι που κουμπωνει η επένδυση πάνω στο μέταλλο.
Επίσης τρίζει αρκετά ο "τεμπέλης", η βάση δλδ που τοποθετείς πράγματα και ξεκουραστείς το δεξί χέρι.
Αυτά συμβαίνουν σε ανωμαλίες του δρόμου, σε μη ίσιο οδόστρωμα, σε άσφαλτο με γρεντζο, σε λακκούβες.
Έχω πάει 5 φορές σε επίσημο συνεργείο, λύση δεν έχει βρεθεί, έσφιξαν βίδες, έβαλαν γρασο κτλ, αλλά οι θόρυβοι στις πόρτες και στον τεμπέλη επιμένουν.
Όλα αυτά σε ολοκαίνουργιο Focus 2019!
Το χειρότερο όμως δεν είναι αυτό.
Το χειρότερο είναι ότι σε επικοινωνία με τη Ford Hellas, με ενημέρωσαν ότι μίλησαν με το συνεργείο το οποίο τους είπαν λέει ότι το αμάξι δεν έχει τίποτα!!!
Έχω ζητήσει εγγράφως την απάντηση αυτή γιατί θα κινηθώ νομικά.
Έχω μάθει off the record ότι έχει τεθεί το θέμα στη Ford Motors και απάντησε ότι στη Γερμανία δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα.
Προφανώς γιατί έχουν χαλί δρόμους, οπότε δε τρίζει.. το θέμα είναι ότι πάνε να το κάνουν αβαβά εδώ στην Ελλάδα στη Ford.
Στο συνεργείο ο υπεύθυνος αρχικά προσπαθούσε να με πείσει ότι κάποια πράγματα είναι φυσιολογικά στα αυτοκίνητα και τι περιμένεις με τη ποιότητα λαμαρινων που βάζουν πλέον όλες οι εταιρίες!!
Σας παρακαλώ όποιος έχει αντίστοιχο πρόβλημα και βλέπει ότι δεν υπάρχει ΣΩΣΤΗ & ΜΟΝΙΜΗ λύση, επειδή θα κινηθώ νομικά, ας στείλει email στο ford2019trigmoi@gmail.com να τους κυνηγήσουμε και να διαμαρτυρηθούμε όλοι μαζί.
Θα ήθελα τα σχόλια σας εδώ στο forum.
ΕυχαριστώΕικόνα

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τα σχόλια δικά σας

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk



Επανέρχομαι λοιπόν στο αγαπημενο μου θέμα. Το περιφημο NVH (Noise-Vibration-Harshness).
Θα επαναλάβω οτι μεγαλωσα μεσα σε υδροπνευματικα απο το 1977 μεχρι το 1998! Αυτο εχει σαν αποτέλεσμα να μην συμβιβαζομαι με μετρια ποιοτητα κυλισης. Δυστυχως ομως τα τελευταια χρονια τα περισσοτερα αυτοκινητα εγιναν πιο σκληρα απο παλια με χαμηλοτερο προφιλ ελαστικου και οι δρομοι μας χειροτερεψαν. Εκει οφειλεται η γκρινια εμου αλλα και άλλων πολλών οπως φαινεται απο το πιο πανω ποστ σε φορουμ της Ford αλλα και σε αλλα φορουμ premium και μη κατασκευαστων οπου πολλοι γκρινιαζουν για τριγμους, κοπανηματα και χτυπηματα. Το θεμα ειναι τραγικο και γινεται τραγικοτερο οταν αναφερεσαι σε premium κατασκευες που εχεις πληρωσει πανω απο 30 η 40 χιλιαρικα. Δυστυχως τα συγχρονα αυτοκινητα δεν ειναι φτιαγμενα για τα νταμαρια της χωρας μας. Δεν φταινε τα αυτοκινητα. Φταιει το οτι η χωρα εχει μεινει πισω εναν αιωνα σε πολλα πραγματα οπως και στην συντηρηση των αστικων και επαρχιακων δρομων. Αναφερω σαν παραδειγμα την προσφατη αλλαγη διαδρομης που εκανα αυτη τη βδομαδα προς τη δουλεια μηπως και γλυτωνω λιγο χρονο γιατι εχει πλεον τρελο μποτιλιαρισμα το πρωι. Επελεξα λοιπον να ανεβαινω τη λεωφορο Ηρακλειου μεχρι το υψος του Ionia Center και μετα ελαφρως αριστερα να παιρνω την ανηφορα που οδηγει στον Αγιο Νεκταριο (η περιγραφη για οσους ξερουν την περιοχη...) και απο εκει τελικα να βγαινω στη Μεταμορφωση για να πιασω εθνικη και να φτασω Καλυφτακη. Ολη η διαδρομη ειναι απαραδεκτη ειδικα για ενα αμαξι με 18άρες ζαντες, αλλα δεν μπορεις να πας και πολυ σιγα γιατι απο πισω ερχονται αλλοι που βιαζονται... Νεροφαγωματα, χαντακια, βαθουλωματα, σαμαρακια διαγωνια, διαμηκη, εγκαρσια οτι θελεις...Μεσα στην καμπινα αντηχουν τριγμοι, κοπανηματα, χτυπηματα απο αναρτησεις, πορτες, πλαστικα. Μια τραγικη συγχορδια που σου τρυπαει τα αυτια και αποτομη και σφιχτη αποσβεση που σου προκαλει ημικρανιες... :angr Πλεον δεν κατηγορω το αυτοκινητο. Κατηγορω διαχρονικα ολες τις κυβερνησεις και ολες τις τοπικες αρχες αλλα και τον καθε απατεωνα εργολαβο που εφτιαξε αυτες τις ταφρους αλλα και καθε διεφθαρμενο δημοσιο λειτουργο που χρηματιστηκε και εκανε τα στραβα ματια... Δεν φταει καμμία Citroen, Ford, BMW η οτι αλλο. Φταιει το Ελληνικο κράτος και φταιω και εγω που δε μπορω πλεον να φυγω απο αυτη την πανεμορφη χωρα που την καταντησαν χαβουζα...
:agree :agree

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 21:14 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Παρεπιπτοντως το αμαξι πριν 20 ημερες βγηκε απο το service των 70000km και με διαβεβαιωσαν οτι ολα σφιχτηκαν οπως επρεπε και οτι δεν κανει κιχ... Μετα δυο μερες αρχισανε οι συγχορδιες. Πηγα σε άλλο συνεργειο που μετα απο δοκιμη με επιβεβαιωσε οτι ειναι αψογο και πως "πιο αθορυβο δεν γινεται"... Η δοκιμη εγινε με εμενα συνοδηγο σε δρομο με καποιες ανωμαλιες οπου ομως δεν συναντησαμε κοφτρες και χαντακια. Ε, δεν μπορω να χασω μια ημερα για να παρω τον μηχανικο και να κανω τις διαδρομες που θελω εγω για να του δειξω που κοπαναει...Κατανταει γραφικο ολο αυτο το θεμα. Προσπαθω να χαιρομαι οσο γινεται το αμαξι μου και οπου μπορω και προλαβαινω να αποφευγω λακουβες. Ουτε ειναι λογικο να αλλαζουμε σινεμπλοκ, top mounts και αμορτισερ καθε εξαμηνο... :)

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 22:10 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Οι κυβερνήσεις δεν πρόκειται σύντομα να αλλάξουν τους δρόμους. Εσύ όμως Νίκο θα μπορούσες να κάνεις κάποιες επεμβάσεις βελτιώνοντας σημαντικά την άνεση. Για μένα (και δε το λέω για πλάκα) βρίσκεις κάποια DS4 να κάνεις βόλτα με 16" ζάντες. Αν είναι αυτό που θέλεις άλλαξε τις! Μετά προτίμησε επώνυμο ελαστικό και όχι β' διαλογής. Εγώ από Goodyear GEP σε Michelin Primacy είδα τεράστια διαφορά στην άνεση, τόσο μεγάλη που ποτέ δεν θα πίστευα κάποιον που θα μου το έλεγε.

Κι επειδή καταλαβαίνω πόσο σημαντικό είναι να χαλαρώνεις στο τιμόνι, καντα σύντομα, γιατί οι δρόμοι δεν φτιάχνουν και μαζί με το αμάξι θα σπάσουν και τα νεύρα σου. Η Ελλάδα φίλοι μου δεν είναι για 18αρες ζάντες. Αποδεξου ότι ήταν λανθασμένη επιλογή και κάνε την κίνησή σου.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 23:03 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Lohias^ έγραψε:
Οι κυβερνήσεις δεν πρόκειται σύντομα να αλλάξουν τους δρόμους. Εσύ όμως Νίκο θα μπορούσες να κάνεις κάποιες επεμβάσεις βελτιώνοντας σημαντικά την άνεση. Για μένα (και δε το λέω για πλάκα) βρίσκεις κάποια DS4 να κάνεις βόλτα με 16" ζάντες. Αν είναι αυτό που θέλεις άλλαξε τις! Μετά προτίμησε επώνυμο ελαστικό και όχι β' διαλογής. Εγώ από Goodyear GEP σε Michelin Primacy είδα τεράστια διαφορά στην άνεση, τόσο μεγάλη που ποτέ δεν θα πίστευα κάποιον που θα μου το έλεγε.

Κι επειδή καταλαβαίνω πόσο σημαντικό είναι να χαλαρώνεις στο τιμόνι, καντα σύντομα, γιατί οι δρόμοι δεν φτιάχνουν και μαζί με το αμάξι θα σπάσουν και τα νεύρα σου. Η Ελλάδα φίλοι μου δεν είναι για 18αρες ζάντες. Αποδεξου ότι ήταν λανθασμένη επιλογή και κάνε την κίνησή σου.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ειναι ακριβη λυση η αλλαγη ζαντων αφου πρεπει να αλλαξω και λαστιχα. Επισης δεν θελω να βανδαλισω αισθητικα το αμαξι γιατι με τις 16άρες θα δειχνουν αδειοι οι θολοι...Πιστευω επισης οτι η οποια διαφορα θα ειναι ελαχιστη αφου υπαρχει παντα ο παραγοντας της πιο σφιχτης αναρτησης με πιο χοντρες και πιο ακαμπτες αντιστρεπτικες σε σχεση με τη C4. Ναι ηταν λανθασμενη επιλογη δικια μου αλλα ετσι ηταν το συγκεκριμενο αμαξι, δεν διαλεξα εγω να βαλω εξτρα τις 18άρες. Πρέπει ομως να φταινε και τα λαστιχα. Ισως τα δευτεροκλασατα Kleber να ειναι τελικα πιο σκληρα απο τα Michelin και να μην ζεσταινονται ευκολα στις χαμηλες θερμοκρασιες. Πειστικα οτι τα επομενα θα ειναι οπωσδηποτε Michelin και τιποτε αλλο αφου εχω την αισθηση (ισως και ψευδαισθηση...) οτι τα Michelin ταιριαζουν καλυτερα στις Citroen αυτης της χρονικης περιοδου που ειναι τα αυτοκινητα μας. Αν αγοραζα τωρα καινουργιο αμαξι θα επαιρνα ενα C3 και θα απολαμβανα καθημερινη ποιοτικη μετακινηση οπως εκανα δυο μερες με το C3 που μου ειχαν δωσει απο την Ωμεγα.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Μαρ 2019, 23:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
νικο το αμαξι σου δεν ειναι φτιαγμενο για ελληνικους καροδρομους.....θελει ποιοτικο οδοστρωμα....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Μαρ 2019, 23:46 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Mανώλη, το κατάλαβα πλέον by the hard way! Δεν παραπονιεμαι πλεον! Απλα προσεχω που πατανε οι τροχοι. Τωρα που ζεσταινει ο καιρος ειναι καλυτερα τα πραγματα. Λιγοτεροι θορυβοι και τριγμοι! Ολα καλά!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Απρ 2019, 19:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 16:17
Δημοσιεύσεις: 78
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εγώ θέλω να πω 5 κουβέντες για τον μεγαλύτερο χουρντά που πέρασε ποτέ από τα χέρια μου.

Audi A3 1,6 μοντέλο 2000. :laugh

Τι έχω αλλάξει από βλάβες (όχι αναλώσιμα φρένα κτλ).

Συμπιεστής air contition (φράκαρε οπότε φόρτωμα σε οδική) :angr
Αντλία νερού (έσπασε η φτερωτή οπότε φόρτωμα σε οδική) 2 φορές. :angr
Σασμάν (σε ελιγμό παρκαρίσματος άνοιξε σαν καρπούζι οπότε ξανά φόρτωμα. :angr :angr :angr
Ρελέ εγκεφάλου δεν όπλιζε οπότε και δεν έπαιρνε μπροστά.Ξανά οδική και μάλιστα 3 φορές η συγκεκριμένη βλάβη.
Καβούκι θερμοστάτη ράγισμα με αποτέλεσμα απώλεια ψυκτικού υγρού οπότε ξανά φόρτωμα.3 ή 4 φορές αν θυμάμαι καλά.
Σπάσιμο όλων των πλαστικών συνδέσμων στα κολάρα νερού και όλα τα κολάρα νερού δεν θυμάμαι πόσες φορές αλλά πάντα φόρτωμα!!! :angr :angr :angr :angr
Αισθητήρας εκκεντροφόρου με αποτέλεσμα να μην ανεβάζει πάνω από 3,500 στροφές αλλαγή 2 φορές.
Αισθητήρας στροφάλου με αποτέλεσμα να σβήνει στα καλά καθούμενα και να δυσκολεύεται να πάρει μπροστά αλλαγή 3 φορές.
Αισθητήρας θερμοκρασίας ψυγείου με αποτέλεσμα να κρατάει ανοιχτό τον θερμοστάτη και να δουλεύουν τα βεντιλατέρ σε μέγιστη ταχύτητα.Αλλγή 2 φορές.
Σπάσιμο του συνδέσμου του λεβιέ ταχυτήτων με αποτέλεσμα να μην παίρνει καμία ταχύτητα. Φυσικά φόρτωμα στην οδική.
Τα πίσω ηχεία ξεκόλλησαν πάνω από την ταπετσαρία και έπεσαν πίσω.
Ξεκόλλησε η ταπετσαρία του ουρανού. :lol
Ξεκόλλησαν οι δερμάτινες επενδύσεις από τις πόρτες και από πίσω. :lol
Εγκέφαλος βεντιλατέρ off με αποτέλεσμα να ανεβάζει θερμοκρασία σε συνθήκες σταμάτα ξεκίνα. Φόρτωμα σε οδική.
Σπάσιμο των πλαστικών βάσεων που κρατάνε τα παράθυρα πάνω στον μηχανισμό με αποτέλεσμα να μην ανεβαίνουν τα παράθυρα (άπειρες φορές).
Αλλαγή MAF μόνο 1 φορά. :clap
Το ρημάδι αγοράστηκε το 2007 με 160.000 χμ και πετάχτηκε πριν από 1 μήνα με 300.000 χμ.

Σε κάποια φάση είχα αγοράσει το 2005 ένα Subaru vivio 650cc :love μοντέλο 1994 με το κοντέρ να γράφει 42.000 χμ.
Τώρα αν ήταν 42-142-242-342 κανείς δεν ξέρει!!!!
Το κράτησα καμιά 10ριά χρόνια γράφοντας στα χέρια μου μόνο περί τα 250.000 χμ.
Βλάβες…….0!!!!!
Ψέματα άλλαξα τον αισθητήρα λ σε κάποια φάση με κόστος μόλις 13 ευρώ.Και αυτό επειδή τα καυσαέρια ήταν λίγο πιο πάνω απ’ότι έπρεπε και οριακά δεν εβγαινε κάρτα.
Τα ρουλεμάν τροχών που άλλαξα τα θεωρώ αναλώσιμα οπότε δεν τα βαζω.

Ζήτω το group vag!!! :rop
Αυτά.....ελπίζω να μην κούρασα!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Απρ 2019, 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Καταραμένο θα ήταν.. :hmm

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Απρ 2019, 21:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Βασικα μπουρδελο ηταν :D

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Απρ 2019, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Αν και γνωρίζω οτι πολλοι διαφωνούν επισημαίνω το εξής

..Σε κάποια φάση είχα αγοράσει το 2005 ένα Subaru vivio 650cc Love μοντέλο 1994 με το κοντέρ να γράφει 42.000 χμ.
Τώρα αν ήταν 42-142-242-342 κανείς δεν ξέρει!!!!
Το κράτησα καμιά 10ριά χρόνια γράφοντας στα χέρια μου μόνο περί τα 250.000 χμ.
Βλάβες…….0!!!!!
Ψέματα άλλαξα τον αισθητήρα λ σε κάποια φάση με κόστος μόλις 13 ευρώ.Και αυτό επειδή τα καυσαέρια ήταν λίγο πιο πάνω απ’ότι έπρεπε και οριακά δεν εβγαινε κάρτα.
Τα ρουλεμάν τροχών που άλλαξα τα θεωρώ αναλώσιμα οπότε δεν τα βαζω.


Αυτα τραβάμε όσοι εχουμε Japan made γιαπωνέζικα
Το δικο μου Ραβ2003 με 90κχ στα χέρια μου σε σύνολο 270κχ περιπου βλάβες μηδέν ...η μάλλον μια στεγανοποίηση καθρέπτη ..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Απρ 2019, 22:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
nonos έγραψε:
Βασικα μπουρδελο ηταν :D

:laugh

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Απρ 2019, 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 16:17
Δημοσιεύσεις: 78
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Θάνος έγραψε:
Καταραμένο θα ήταν.. :hmm


Τι διάολο όλα τα vag καταραμένα είναι? :hmm

nonos έγραψε:
Βασικα μπουρδελο ηταν :D


Φίλε μου μακάρι να ήταν μπουρδέλο!!!! Βλέπεις τα μπουρδέλα είναι πιο αξιόπιστα απο αυτό :laugh :laugh :laugh

Συγγενικό πρόσωπο αλλά και 2 πολύ καλοί φίλοι που έτυχε να έχουν το ίδιο αυτοκίνητο,αντιμετώπισαν τα ίδια προβλήματα μην πω και περισσότερα :bounce


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Απρ 2019, 22:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Να επισημανω κι εγω το εξης:
Το τζαπαν εγγυηση να το πειτε και στο νονο του αδερφου μου που αλλαξε μηχανη απο λαδια σε carina e στις 200.000km , στο γιο αυτων που στεφανωσαν τους γονεις μου σε avensis mk1 που χτυπησε πιστονι στις 311.000km ενω ειχε ερθει Δεκεμβρη απο Κιλκις Αθηνα με το παραθυρο του οδηγου πεσμενο μεσα και ενω ειχε κανει ανακατασκευη σασμαν και αλλαγη κρεμαγιερας ηδη, σε φιλη μου που ανεβηκε 2 φορες σ οδικη σ ενα μηνα μια απο δυναμω, μια απο μιζα με yaris mk2 με αν θυμαμαι καλα 67.000km, σε οικογενειακο φιλο ταξιτζη που του εκοψε κολωνα τιμονιου :cens avensis mk2, και σ οσους τρεχαν στις εγγυησεις με τα mr2 και τα μοτερ τους και οσους εχουν κολλητου εμπορους λαδιων για να βοηθαει με καμια προσφορα στα 1.33... :D Κατι diesel runaway επισης σε νεα yaris θα τα χω φανταστει επισης.
Και τοσαααα ακομα που γνωριζω για οοοοολες τις μαρκες.
Ολα χαλανε παρτε το χαμπαρι ΟΛΟΙ, ειναι 2019.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Τελευταία επεξεργασία από nonos και Παρ 05 Απρ 2019, 22:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Απρ 2019, 22:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
voudarxos έγραψε:
nonos έγραψε:
Βασικα μπουρδελο ηταν :D

Φίλε μου μακάρι να ήταν μπουρδέλο!!!! Βλέπεις τα μπουρδέλα είναι πιο αξιόπιστα απο αυτό :laugh :laugh :laugh

:laugh :laugh

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ 2020, 08:43 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
H ιδια κουραστική κουβέντα με συναδέλφους στο γραφείο χθές. Μια παλια συνάδελφος θέλει να αγοράσει καινουργιο αυτοκινητο γιατι το τωρινο Audi A3 (διπορτο 1.6 πρώτης γενιάς) ειναι πλέον για πέταμα. Η αντιπροσωπεία της το παιρνει ανταλλαγη 500 ευρώ...Προβληματιζεται και αρχιζει τις ερωτησεις. Της λέω οτι τιμιες επιλογές ειναι τα κορεάτικα που εχουν αναβαθμισθει πολυ και εχουν μεγαλες εγγυήσεις. Μου λέει οτι θελει ενα αυτοκινητο που να μην βγαλει ποτε προβληματα για τα επομενα 15-20 χρονια και σκεπτεται να παρει πάλι Audi ισως το Α1. Εμπιστευεται τη γερμανικη κατασκευη για ασφαλεια, για το τρακαρισμα....Φθασαμε στο τρακαρισμα...της εξηγω πως πλέον υπάρχουν χιλια-μύρια ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας που αποφευγεις την κακια στιγμη αλλα σε Audi πρεπει να βαλεις βαθια το χερι στην τσεπη για να παρεις μια καλοεξοπλσμενη εκδοση. Της λέω οτι με ενα γαλλικο θα εχει στυλ , ποιοτητα, αξιοπιστια σε λογικα πλαισια και σουπερ εξοπλισμο σε καλη τιμη. Ειχαν στην οικογενεια πριν το Audi , 2 ZX που τα κρατησανε , άπειρα χρονια χωρις σοβαρη συντηρηση. Τα καταντησαν χρεπια και τα πεταξαν. Με ρωταει για το C3. Της λεω τα συν και τα πλήν αλλα δεν πειθεται...Θελει γερμανικο τανκς που ειναι αξιοπιστα και ασφαλη. Της λεω οτι τα προσφατα VAG προιοντα ειναι λαδιερες. Μα και τα Audi? Ναι και τα Audi. Nα σημειωσουμε οτι το Α3 που εχει τωρα της εχει βγαλει άπειρα σοβαρα και μη προβληματα ολα αυτα τα χρονια μεχρι που επεσε και ο ουρανος επανω στο μαλλι της... Το αμαξι αυτο πηγε ελαχιστες φορες σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο. Τα οποια σερβις τα εκαναν σε συνοικιακα συνεργεια. Γενικα ο Ελληνας θελει φιρμα και μοστρα αλλα οταν ερθει η ωρα του συνεργειου ψαχνει τον φθηνοτερο. Επειδη κουραστικα της ειπα να αποφασισει σε τι οικονομικο ευρος θα κινηθει και μετα να παρει σβαρνα τις εκθεσεις για να δει πιο της ταιρειάζει καλυτερα...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 9 από 10 [ 145 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο



Συναφή θέματα

Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 21
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ;
Δ. Συζήτηση: Περιποίηση Αυτοκινήτου
Συγγραφέας: ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
Απαντήσεις: 10
ΓΑΛΛΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΠΟΧΗΣ 8/2/15 !!
Δ. Συζήτηση: Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 1
Πώς γίνεται κάποιος έμπορος αυτοκινήτων;
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Kostas C3
Απαντήσεις: 9
Κινητηρες DIESEL αξιοπιστια.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron