Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Φεβ 2019, 21:57 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Όπως πάντα τα λες όμορφα και με βρίσκεις σύμφωνο Νικόλα.
Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Φεβ 2019, 23:46 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
Kia ceed 2007 1.4 109 Σημερα εχει 130.000 χμ Κατι προβλημματα νεοτητας στην αρχη οπως: ενα θεμα με τα φωτα αλλες λαμπες αναβανε αλλες οχι = εγγυηση αν καθοσουν συνοδηγος και δεν φορουσες ζωνη δεν βαραγε ειδοποιηση = εγγυηση φυγαν καποιες πλαστικες ταπες οροφης (κουμπωνουν οι μπαρες εκει) απο τον αερα = εγγυηση και logo!! μπαρακια ζαμφορ = εγγυηση αλλαχτηκε διχαλο συμπλεκτη γιατι ετριζε = εγγυηση (το ξαναεπαθε τελευταια βρηκα που ηθελε και το πλακωσα στο wd40 μεχρι που σταματησε) Κεραια immobolaizer 13 ευρο. Μηχανικα θεματα κανενα και δουλευει σκετο αεριο τα τελευταια 80000. Επισης το ειχα βασανισει γιατι εζησα εποχες με 0,80 λεπτα βενζινη, εμαθε πανω του η αδερφη μου, και πειραματηστηκαν πολλα ασχετα μαστορια υγραεριου μεχρι να το παω στον Καλογριτσα. Επισης πρεπει να ειναι το μοναδικο που δεν φουσκωσε το ταμπλο, και κατι που ξεχασα κουνιεται λιγο το καθισμα του οδηγου.
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Φεβ 2019, 00:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Και rd/cd βγαζανε πολλα. Οπως και υπηρχε παρτιδα picanto mk1 που εκοβε στροφαλο.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Φεβ 2019, 15:56 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Μια και μιλάτε για τα ΚΙΑ και γω εχω τις καλύτερες ολων εντυπώσεις απο το SORENTO που δεν ειχε βγάλει καμια βλαβη την δεκαετία που το ειχα παρα τα ζόρικα που περαςε με βουνά ,φουσκωτα κλπ Η εξελξξη των σχιστοματιδων αυτοκινήτων περνάει απο τα ιδια σημεία .Ετσι κάποτε πρωτα οι Γιαπωνέζοι βγάζανε κατι άσχημα και ανασφαλή αμαξια που ομως σιγα σιγα κλέβοντας και την ευρωπαϊκή τεχνολογίας και κουλτούρα έφτασαν στην κορυφή.Την ιδια πορεία ακολούθησαν και οι Κορεάτες με την δα κατάληξη και το στοίχημα πλεον ειναι κατα πόσον θα το καταφέρουν να κανουν και οι Κινέζοι που έρχονται τελευταίοι ολων στα δικα τους
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Φεβ 2019, 16:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
nonos έγραψε: Και rd/cd βγαζανε πολλα. Οπως και υπηρχε παρτιδα picanto mk1 που εκοβε στροφαλο. Ναι τώρα που το λες κατι φορες εβαζες το cd και εβγαινε μονο του, αλλα το ξαναεβαζα και επαιζε. Ξερω οτι κάποιοι το αλλαξαν, αλλα εγω δεν ασχοληθηκα γιατι δουλευα το usb για τραγουδια. Επισης αναφέρω και καποια φθηνα πλαστικα, που ή εσπαγαν ή ξεβαφαν. Αλλα και τα πανακριβα golf της εποχης του ξεβαφανε πολυ ασχημα. Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
Stylish
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Φεβ 2019, 16:24 |
|
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2019, 17:52 Δημοσιεύσεις: 94
|
nonos έγραψε: Και rd/cd βγαζανε πολλα. Οπως και υπηρχε παρτιδα picanto mk1 που εκοβε στροφαλο. Το μόνο που δεν μου έβγαλε ήταν αυτό. Κάποιοι είχαν θέμα και με την κολώνα τιμονιού, αλλά ότι και να προέκυψε διορθώθηκε ευτυχώς μέσα στην εγγύηση. Picanto και Getz εκείνης της εποχής, όντως είχαν θέμα με στρόφαλο. Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μαρ 2019, 23:36 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
https://r.tapatalk.com/shareLink?url=ht ... are_type=t
Από αλλού: "Εχω ενα toyota yaris 2010 montelo 102hp . Τα χιλιομετρα του ειναι 115000 και μου καιει ενα κιλο λαδι στα 1000 χλμ.Απο τα <br />50000 χλμ αρχισα να διακρινω οτι κατι συμβαινει και το παρακολουθω !! Εμαθα οτι εχει συμβει και σε αλλα !! Ξερετε κατι για το θεμα?"" Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων. Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 00:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Γνωστοτατο θεμα. Εντωμεταξυ απ οταν εγραφα στους 4T μαζευα απειρα στοιχεια απο αναλογα θεματα απο αυτοκινητα χρηστων εκει + αυτοκινητα χρηστων εδω + ολα τ αυτοκινητα γνωστων-φιλων κτλπ + ενα μπλογκ που ετρεχε καποιος. Το αποτελεσμα ειναι ενα excell το οποιο αριθμει σχεδον 2100 σειρες περι αξιοπιστιας αυτοκινητων....
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων. Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 00:47 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Πλάκα κάνεις!!!!!
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων. Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 10:27 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
Και συνεχίζω με κάτι που αφορά τον Νίκο μας, περισσότερο για να δείξω ότι ΔΕΝ υπάρχει τίποτα τόσο στιβαρό όσο φαίνεται μέσα σε μια έκθεση και όχι για να κατακρίνω την Ford.. ford2019trigmoi έγραψε: Καλησπέρα, Ανοίγω αυτό το θέμα στο forum για τους τριγμούς στα νέα μοντελα 2019 Focus & Fiesta. Από ότι έχω μάθει και από το συνεργείο, αλλά και από άλλους κατόχους, υπάρχει συγκεκριμένο πρόβλημα στις πόρτες επειδή συντονίζουν οι πύροι που κουμπωνει η επένδυση πάνω στο μέταλλο. Επίσης τρίζει αρκετά ο "τεμπέλης", η βάση δλδ που τοποθετείς πράγματα και ξεκουραστείς το δεξί χέρι. Αυτά συμβαίνουν σε ανωμαλίες του δρόμου, σε μη ίσιο οδόστρωμα, σε άσφαλτο με γρεντζο, σε λακκούβες. Έχω πάει 5 φορές σε επίσημο συνεργείο, λύση δεν έχει βρεθεί, έσφιξαν βίδες, έβαλαν γρασο κτλ, αλλά οι θόρυβοι στις πόρτες και στον τεμπέλη επιμένουν. Όλα αυτά σε ολοκαίνουργιο Focus 2019! Το χειρότερο όμως δεν είναι αυτό. Το χειρότερο είναι ότι σε επικοινωνία με τη Ford Hellas, με ενημέρωσαν ότι μίλησαν με το συνεργείο το οποίο τους είπαν λέει ότι το αμάξι δεν έχει τίποτα!!! Έχω ζητήσει εγγράφως την απάντηση αυτή γιατί θα κινηθώ νομικά. Έχω μάθει off the record ότι έχει τεθεί το θέμα στη Ford Motors και απάντησε ότι στη Γερμανία δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα. Προφανώς γιατί έχουν χαλί δρόμους, οπότε δε τρίζει.. το θέμα είναι ότι πάνε να το κάνουν αβαβά εδώ στην Ελλάδα στη Ford. Στο συνεργείο ο υπεύθυνος αρχικά προσπαθούσε να με πείσει ότι κάποια πράγματα είναι φυσιολογικά στα αυτοκίνητα και τι περιμένεις με τη ποιότητα λαμαρινων που βάζουν πλέον όλες οι εταιρίες!! Σας παρακαλώ όποιος έχει αντίστοιχο πρόβλημα και βλέπει ότι δεν υπάρχει ΣΩΣΤΗ & ΜΟΝΙΜΗ λύση, επειδή θα κινηθώ νομικά, ας στείλει email στο ford2019trigmoi@gmail.com να τους κυνηγήσουμε και να διαμαρτυρηθούμε όλοι μαζί. Θα ήθελα τα σχόλια σας εδώ στο forum. Ευχαριστώ Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Τα σχόλια δικά σας Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων. Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 10:33 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Ο Μάνθος να μιλήσει πρώτος!!!!
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων. Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 10:33 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Μαλλον παγια τακτικη να μην παραδεχεται κανεις τπτ μεχρι να μαζευτει πολυς κοσμος κ να αρχισουν να φοβουνται. Οπως σκανε κ παιρνουν φωτια τα ecoboost, τελικα εγινε μεγαλο θεμα στην Αγγλια: https://youtu.be/7iGDEqRBr14Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
nik0laus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων. Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 11:21 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53 Δημοσιεύσεις: 1221
|
Άμα τρίζει ο "τεμπέλης" κατούρα τα .... άχρηστο το αυτοκίνητο. Φοβάσαι να προσπεράσεις, λόγω αναξιοπιστίας, μη τύχει και σε κρεμάσει το μοτέρ δίπλα στη νταλίκα στη παλιά εθνική ... άσε που δεν οδηγείς σε κατηφόρες γιατί δεν είσαι σίγουρος ότι θα δουλέψουν τα φρένα .... Αγωγή αμέσως , επιστροφή και τα λεφτά μας πίσω .
Κάπου το έχουμε χάσει (ίσως όλοι μας) σχετικά με τις έννοιες "ποιοτικό" και "αξιόπιστο".
_________________ Άντε και καλή μας Βούτα
www.historic-mini.gr
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων. Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 11:23 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
nik0laus έγραψε: Άμα τρίζει ο "τεμπέλης" κατούρα τα .... άχρηστο το αυτοκίνητο. Φοβάσαι να προσπεράσεις, λόγω αναξιοπιστίας, μη τύχει και σε κρεμάσει το μοτέρ δίπλα στη νταλίκα στη παλιά εθνική ... άσε που δεν οδηγείς σε κατηφόρες γιατί δεν είσαι σίγουρος ότι θα δουλέψουν τα φρένα .... Αγωγή αμέσως , επιστροφή και τα λεφτά μας πίσω .
Κάπου το έχουμε χάσει (ίσως όλοι μας) σχετικά με τις έννοιες "ποιοτικό" και "αξιόπιστο". Σωστός. Νομίζω πως οι απαιτήσεις του κοινού πλέον είναι πέραν των ρεαλιστικών δυνατοτήτων. Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία κατασκευαστών αυτοκινήτων. Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 21:05 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Lohias^ έγραψε: Και συνεχίζω με κάτι που αφορά τον Νίκο μας, περισσότερο για να δείξω ότι ΔΕΝ υπάρχει τίποτα τόσο στιβαρό όσο φαίνεται μέσα σε μια έκθεση και όχι για να κατακρίνω την Ford.. ford2019trigmoi έγραψε: Καλησπέρα, Ανοίγω αυτό το θέμα στο forum για τους τριγμούς στα νέα μοντελα 2019 Focus & Fiesta. Από ότι έχω μάθει και από το συνεργείο, αλλά και από άλλους κατόχους, υπάρχει συγκεκριμένο πρόβλημα στις πόρτες επειδή συντονίζουν οι πύροι που κουμπωνει η επένδυση πάνω στο μέταλλο. Επίσης τρίζει αρκετά ο "τεμπέλης", η βάση δλδ που τοποθετείς πράγματα και ξεκουραστείς το δεξί χέρι. Αυτά συμβαίνουν σε ανωμαλίες του δρόμου, σε μη ίσιο οδόστρωμα, σε άσφαλτο με γρεντζο, σε λακκούβες. Έχω πάει 5 φορές σε επίσημο συνεργείο, λύση δεν έχει βρεθεί, έσφιξαν βίδες, έβαλαν γρασο κτλ, αλλά οι θόρυβοι στις πόρτες και στον τεμπέλη επιμένουν. Όλα αυτά σε ολοκαίνουργιο Focus 2019! Το χειρότερο όμως δεν είναι αυτό. Το χειρότερο είναι ότι σε επικοινωνία με τη Ford Hellas, με ενημέρωσαν ότι μίλησαν με το συνεργείο το οποίο τους είπαν λέει ότι το αμάξι δεν έχει τίποτα!!! Έχω ζητήσει εγγράφως την απάντηση αυτή γιατί θα κινηθώ νομικά. Έχω μάθει off the record ότι έχει τεθεί το θέμα στη Ford Motors και απάντησε ότι στη Γερμανία δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα. Προφανώς γιατί έχουν χαλί δρόμους, οπότε δε τρίζει.. το θέμα είναι ότι πάνε να το κάνουν αβαβά εδώ στην Ελλάδα στη Ford. Στο συνεργείο ο υπεύθυνος αρχικά προσπαθούσε να με πείσει ότι κάποια πράγματα είναι φυσιολογικά στα αυτοκίνητα και τι περιμένεις με τη ποιότητα λαμαρινων που βάζουν πλέον όλες οι εταιρίες!! Σας παρακαλώ όποιος έχει αντίστοιχο πρόβλημα και βλέπει ότι δεν υπάρχει ΣΩΣΤΗ & ΜΟΝΙΜΗ λύση, επειδή θα κινηθώ νομικά, ας στείλει email στο ford2019trigmoi@gmail.com να τους κυνηγήσουμε και να διαμαρτυρηθούμε όλοι μαζί. Θα ήθελα τα σχόλια σας εδώ στο forum. Ευχαριστώ Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Τα σχόλια δικά σας Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk Επανέρχομαι λοιπόν στο αγαπημενο μου θέμα. Το περιφημο NVH (Noise-Vibration-Harshness). Θα επαναλάβω οτι μεγαλωσα μεσα σε υδροπνευματικα απο το 1977 μεχρι το 1998! Αυτο εχει σαν αποτέλεσμα να μην συμβιβαζομαι με μετρια ποιοτητα κυλισης. Δυστυχως ομως τα τελευταια χρονια τα περισσοτερα αυτοκινητα εγιναν πιο σκληρα απο παλια με χαμηλοτερο προφιλ ελαστικου και οι δρομοι μας χειροτερεψαν. Εκει οφειλεται η γκρινια εμου αλλα και άλλων πολλών οπως φαινεται απο το πιο πανω ποστ σε φορουμ της Ford αλλα και σε αλλα φορουμ premium και μη κατασκευαστων οπου πολλοι γκρινιαζουν για τριγμους, κοπανηματα και χτυπηματα. Το θεμα ειναι τραγικο και γινεται τραγικοτερο οταν αναφερεσαι σε premium κατασκευες που εχεις πληρωσει πανω απο 30 η 40 χιλιαρικα. Δυστυχως τα συγχρονα αυτοκινητα δεν ειναι φτιαγμενα για τα νταμαρια της χωρας μας. Δεν φταινε τα αυτοκινητα. Φταιει το οτι η χωρα εχει μεινει πισω εναν αιωνα σε πολλα πραγματα οπως και στην συντηρηση των αστικων και επαρχιακων δρομων. Αναφερω σαν παραδειγμα την προσφατη αλλαγη διαδρομης που εκανα αυτη τη βδομαδα προς τη δουλεια μηπως και γλυτωνω λιγο χρονο γιατι εχει πλεον τρελο μποτιλιαρισμα το πρωι. Επελεξα λοιπον να ανεβαινω τη λεωφορο Ηρακλειου μεχρι το υψος του Ionia Center και μετα ελαφρως αριστερα να παιρνω την ανηφορα που οδηγει στον Αγιο Νεκταριο (η περιγραφη για οσους ξερουν την περιοχη...) και απο εκει τελικα να βγαινω στη Μεταμορφωση για να πιασω εθνικη και να φτασω Καλυφτακη. Ολη η διαδρομη ειναι απαραδεκτη ειδικα για ενα αμαξι με 18άρες ζαντες, αλλα δεν μπορεις να πας και πολυ σιγα γιατι απο πισω ερχονται αλλοι που βιαζονται... Νεροφαγωματα, χαντακια, βαθουλωματα, σαμαρακια διαγωνια, διαμηκη, εγκαρσια οτι θελεις...Μεσα στην καμπινα αντηχουν τριγμοι, κοπανηματα, χτυπηματα απο αναρτησεις, πορτες, πλαστικα. Μια τραγικη συγχορδια που σου τρυπαει τα αυτια και αποτομη και σφιχτη αποσβεση που σου προκαλει ημικρανιες... Πλεον δεν κατηγορω το αυτοκινητο. Κατηγορω διαχρονικα ολες τις κυβερνησεις και ολες τις τοπικες αρχες αλλα και τον καθε απατεωνα εργολαβο που εφτιαξε αυτες τις ταφρους αλλα και καθε διεφθαρμενο δημοσιο λειτουργο που χρηματιστηκε και εκανε τα στραβα ματια... Δεν φταει καμμία Citroen, Ford, BMW η οτι αλλο. Φταιει το Ελληνικο κράτος και φταιω και εγω που δε μπορω πλεον να φυγω απο αυτη την πανεμορφη χωρα που την καταντησαν χαβουζα...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|