Λοιπόν, ανοίγω και εδώ το θέμα να πάρω και τις δικές σας γνώμες.
Ακόμα δεν γύρισα στην Ελλάδα και οργανώνω την επιστροφή το Σεπτέμβρη. (Ωρε μαλακια που κουβαλαει ο ανθρωπος θα πειτε).
Επιστροφή λοιπόν οδικώς (!).
Πάτρα- Ανκόνα με φέρρυ. Από εκει 2 ώρες δρόμο για Μπολόνια όπου και θα μέινω στο σπίτι ενός φίλου και από εκεί την επόμενη το πρωι αναχώριση για Λούντ Σουηδίας.
Οι χώρες που θα περάσω είναι Αυστρία, Γερμανία, Δανία και τέλος Σουηδία. Το michelin.com λεει ότι είναι 1700κμ από μπολονια (not bad eh?) και τα έξοδα δεν είναι πολλά. Περίπου 220-250 ευρώ με βενζίνες άρα 125 ευρώ στον καθένα (2 άτομα).
Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο έχει ελληνικές πινακίδες παλαιού τύπου, η άδεια δεν είναι στο όνομα μου και πρέπει να κοιτάξω και το θέμα της ασφάλειας (αν καλύπτει στη Σουηδία και στις ενδιάμεσες χώρες).
Σχόλια για αυτά;
Συνεχίζω. Το αυτοκίνητο είναι ένα Citroen Xantia 1,6cc SX με αλλαγμένα τα εξής:
-Αναρτηση (σφαίρες και ημιαξόνια)
-Πίσω γέφυρα (συν σφαίρες)
-Φρενα (τακακια δισκοι)
-Τρομπα υψηλης
-Τρόμπα φρένων
-Δίσκο συμπλέκτη
-Λαστιχα
-Κορμό Κρεμαγιέρας
-Τσιμούχες κάρτερ (εχανε λαδια)
-Κάτι αισθητήρες μίγματος και θερμοκρασίας
Τέλος εχει 240.000κμ...
Και φθάνουμε στο βασικό ερώτημα:
Να το κάνω ναί ή ού και γιατί. Το αυτοκίνητο λειτουργικά δεν έχει πρόβλημα (ούτε και πουθενά αλλού απλά με αγχώνει λίγο η ηλικία του). Παρόλα αυτά δε μας έχει αφήσει ποτέ και πουθενά (απλά λέω μην το πειράξει ο ξένος αέρας....)
Αν κάνατε εσείς τέτοιο ταξίδι, τι ανταλλακτικά/εργαλεία θα παίρνατε μαζί σας;;
Σόρρυ για το μέγεθος του πόστ..........