Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Νοέμ 2019, 09:55 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Γιάννη θα διαφωνήσω εν μέρει με τα γραφόμενά σου. Γιατι οι εταιρειες να επιβαλουν τζιπακια για τους λαους αφου μπορουν να παραγουν καλλιστα φθηνοτερα μικρα χατσμπακ και σενταν και να εχουν περισσοτερο κερδος? Νομιζω οτι τα πραγματα ειναι αμφιδρομα και κανεις δεν επιβάλλει κατι μονομερώς. Τα SUV ηρθαν για να μεινουν γιατι φαινεται οτι ειναι η εξελιξη του οικογενειακου χατσμπακ και αρεσει ισως περισσοτερο στις συγχρονες γυναικες αλλα και σε lifestyle ανδρες και οικογενειες γενικως. Ειναι πιο χρηστικα τα SUV, αφου μπαινοβγαινεις χωρις να σκυβεις και καθεσαι πιο ψηλα και πιο εποπτικά απο τα άλλα και αυτο αρεσει σε πολλους και ιδιως στις γυναικες.Ο τελικος καταναλωτης και ο ανθρωπινος νους ειναι ελευθερος να επιλεξει αν θα πορευτει στη ζωη του με καποιο lifestyle η χωρις lifestyle. Tωρα αν καποιοι δεχθουμε οτι κανουν τη δουλεια τους σωστα και εξυπνα και ειναι αρκετα ευφυείς να επιβαλουν τα θελω τους στις μαζες, τοτε δεν φταινε αυτοι που το κανουν αλλα οι απαιδευτες μαζες που υιοθετουν οτι τους επιβαλλουν οι λαιφστυλιστες...Οπως το άλλο κόλλημα με τα τατουάζ...νεοι γεροι και γριες πανε και χτυπανε τατουαζ και καλα για να μη νοιωθουν οτι δεν ειναι in...Aς μην το ψαχνουμε τοσο πολυ με το μυαλο του κοσμου...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Νοέμ 2019, 10:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
jalbanis έγραψε:
Ε, εντάξει, δε νομίζω ότι όλοι αυτοί (ή καν οι πολλοί!) που αγοράζουν SUV τα παίρνουν επειδή είναι πιο χρηστικά και επειδή τα καταφέρνουν καλύτερα σε καρόδρομους σαν της χώρας μας! Καλά-καλά δεν είναι πια κανόνας οι καρόδρομοι στην Ελλάδα, πόσο μάλλον στις


Δεν ξέρω που μετακινείστε, αλλά Αθήνα που κινούμαι και σπάει καθημερινά το αυτοκίνητο από βυθισμένα καπάκια υπονόμων, αμέτρητες λακκούβες, ράγες από τραμ, μια χαρά κάρο
δρόμοι είναι. Μονο χθες που κατέβηκα στην έκθεση αυτοκινήτου στο Ελληνικό, ήταν λες και πήγαινα στα Άγραφα. Τουλάχιστον είχε φρέσκια άσφαλτο στο κομμάτι της Ποσειδώνος έξω από το Ελληνικο. Μια χαρά είναι τα suv, και τα μικρά και τα μεγάλα, δεν είναι καθόλου τυχαίο που φτουρανε στην ελληνική πραγματικότητα. Για να πω και ένα καλό μασίφ η καμπίνα στο c3 δεν ακούγεται το παραμικρό τρίξιμο, πλέον 30.000 λακουβων στο λεκανοπέδιο Αττικής, ή σελήνης ακριβέστερα χαχα


Στάλθηκε από το CMR-AL09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Τελευταία επεξεργασία από barimagas και Κυρ 10 Νοέμ 2019, 10:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Νοέμ 2019, 10:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Καλά τα ρομαντικά , αλλά η πραγματικότητα είναι αδήριτη . Σε χώρες σαν τις δικές μας τα σουβ βολεύουν στους κακούς δρόμους .
Στις χώρες της Ευρώπης έχουμε σημαντικά δεδομένα που αλλάζουν τον τρόπο σκέψης . Αρχικά το γεγονός ότι οι δρόμοι και οι Α/Δ έχουν απίστευτο και συχνό μποτιλιάρισμα όλο τον χρόνο . Αρα ένα όχημα που έχει μεγαλύτερους χώρους σε μικρότερο μήκος είναι καλύτερο για το κυκλοφοριακό . Παίρνει πιο εύκολα ηλεκτροκινητήρα και υβριδικές λύσεις , αλλά και αυτόνομη οδήγηση .

Ακόμα τα αυστηρά όρια και οι κάμερες , δεν επιτρέπουν μεγάλες ταχύτητες , άρα και τα αμάξια που θα τα έχουν , όπως και οι ρύποι που επιβάλλουν μικρούς κινητήρες , άρα μικρότερα και ελαφρύτερα αυτοκίνητα .

Οπότε τα σουβ είναι μονόδρομος και περιμένουμε πλέον τα νέα μικρά σουβ της Α κατηγορίας που στα 3,60-3,80 μ. θα έχουν καλούς χώρους για ζευγάρια με μικρά παιδιά .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Νοέμ 2019, 11:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Πάντα καταλήγει ατέρμονη αυτή η συζήτηση, δεν έχω σκοπό να επιβάλω άποψη. Απλά...
...αδυνατώ να καταλάβω την "ανάγκη" και την έννοια για εποπτικά οχήματα! Για να οδηγήσεις σωστά και με ασφάλεια (και ευχάριστα) δεν χρειάζεται να βλέπεις τους υπόλοιπους από ψηλά. Και μόλις πλειοψηφήσουν αυτά τα εποπτικά τροχοφόρα μπαούλα και σχεδόν όλοι/όλες βλέπουν ξανά στο ύψος τους τους άλλους, τι θα ξεφουρνίσουν οι επιστήμονες του lifestyle για επόμενο εποπτικό όχημα;! Προφανώς κάτι μεταξύ SUV και ...TIR! :P
...αδυνατώ να δεχτώ ότι σχεδόν όλη η προσφερόμενη γκάμα ενός κατασκευαστή θα είναι SUV και SUVοειδή! Καλώς να υπάρχουν κι αυτά, αλλά να είναι μέρος της γκάμας, γιατί μόνο τότε όντως έχω ελευθερία επιλογών.
...αδυνατώ να καταλάβω που πονάει λιγότερο ένα SUV από τη δική μου C4 ας πούμε! Ένα μικρομεσαίο, το ίδιο γρήγορα θα χρειαστεί επισκευές (στην ανάρτηση, συνήθως) από κακοτεχνίες σε καπάκια φρεατίων, σε διαβάσεις τραμ/σιδηροδρόμου, σε λακκούβες δικτύων, σε σαμαράκια κλπ. Ένα μεγαλομεσαίο, μέσες-άκρες το ίδιο γρήγορα, με κάποια μεγαλύτερη εξασφάλιση σε ...λάκκους λεόντων και σε ...πηγάδια.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Νοέμ 2019, 11:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Θα σου δώσω ένα παράδειγμα, πήγαινα Λαμία από Μπράλο και σε ένα πλατωμα ψηλά με θέα όλο τον κάμπο της Λαμίας μέχρι την θάλασσα, έκανα μια στάση για κολατσιό και για απόλαυση του τοπίου. Ηψομετρικη διαφορά από άσφαλτο που είχαν στρώσει από πάνω και άλλη στρώση, με το χώμα στο πλατωμα μπορεί και 10 ποντους. Καλή ώρα ανεβαινε μια άσπρη c4, οικογένειά, αποφάσησαν να κάνουν στην άκρη να ξεμουδιασουν και αυτοί. Ε μπαίνει λίγο άτσαλα αυτός δεξια, ειχε και ευτραφη γυναίκα συνοδηγό, βρίσκει όλος ο προφυλακτήρας κάτω, και σβαρνιζεται πέρα από το αβαφο πλαστικο από κατω μέχρι ψηλά στο χρώμα. Ζημιά από το πουθενά χαλαρά ένα 150αρι?? Ε άμα ήταν ένα aircross θα το είχε γλυτώσει, γι αυτό λέμε ελληνική πραγματικότητα. Ακόμα και το απλό c3 πέρασε αέρα στο ίδιο σημείο.

Στάλθηκε από το CMR-AL09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εικόνα

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Νοέμ 2019, 14:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Πάντως μια έρευνα των αυτοκινητοβιομηχανιών λέει οτι σε βάθος χρόνου (μετά το 2030) θα ξαναγυρίσουν στα sedan γιατί η νέα (τότε) γενιά δεν θα θέλει τα ίδια αυτοκίνητα με τους γονείς της (SUV).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Νοέμ 2019, 01:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Suv και μαλακίες έχω να πω.. 10 χρόνια τα λέω... ακόμα το τρώνε το παπά ορισμενοι... είναι και το 4tsuvforum με τη προπαγανδα του κάθε μικροτσουτσουνου κατόχου που θελει να κάθεται ψηλά για να τονώσει το εγώ του... :laugh εντελως μύθος και το θέμα άνεση των suv..ιδίως στην ανάρτηση με επιλογη σκληροτερων ελατηρίων και συνδυασμών για να μειωσουν τις κλισεις..Και πάλι καλά που μετά από 30 χρόνια από το πρώτο Rav4 κατάφεραν να φτιάξουν suv "της σειράς" που δεν είναι πολύ πίσω από τα αντίστοιχο sedan-hatch στο πάτωμα του οποίου στηρίζεται... Εννοείται με μηδενικές εκτός δρόμου δυνατητες σχεδόν τα περισσότερα, δικινητα, πατώντας σε 215, με ψευδοsuv σχήμα και άκυρο ground clearance κτλπ
Γράφει ο άλλος βρήκε το c4 κάτω επειδή ο άλλος τα χει με τη πατσαβούρα.. βαλτινα γυμναστήριο και τα ρέστα βενζίνες που θ αλλάξω και αμάξι επειδή παχύνε... :laugh

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Νοέμ 2019, 21:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
:laugh :laugh :laugh Αχαχαχα μλκ είσαι για δέσιμο..γυμναστήριο λέει :laugh :laugh
Ρε παιδιά νομίζω το υπεραναλύουμε το θέμα suv..για μένα τα πράγματα είναι πιο απλά..είναι η νέα τάση..ΤΕΛΟΣ!
Γιατί τα παίρνει ο κόσμος;Επειδή βολεύουν..ή τουλάχιστον αυτή την εντύπωση δίνουν μιας και πολλά έχουν άθλιους χώρους για το μέγεθός τους..Για τους δρόμους;Ναι και για τους δρόμους..πόσοι από εδώ μέσα έχουν ξηλώσει προφυλακτήρες από άθλιους δρόμους;;Πολλοί..Ψηλή θέση οδήγησης;Ναι αρέσει!από παλιά!Πολλοί το λέγαν και πριν από 20 χρόνια, δεν είναι αποτέλεσμα της suvοποίησης..Μας τα επιβάλει κανείς με το ζόρι;Οχι..απλά όπως ειπώθηκε πιο πάνω έχουμε ξεμείνει από επιλογές..πολύ κακό...
Μη καίγεστε, δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου, απλά και οι εταιρίες κοιτάνε να πουλήσουν όσο περισσότερο μπορούν τώρα που είναι πιο ζεστό από ποτέ το θέμα suv..

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Νοέμ 2019, 22:03 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Επειδη βγηκαμε μάλλον off-topic, ας ερθουμε παλι στη συγχωνευση. Θελω να δω κουπε-suv υπερυψωμενο με γραμμες sm και κινητηρα maserati. Επίσης υπάρχουν φημες για ενα Peugeot 608 με πισω κινηση επανω στο πατωμα της Giulia μηπως και πουλησουν στην Αμερικη... :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Νοέμ 2019, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Psa + fca παιδιά με σύνδρομο down μην δούμε χαχα. Θα έχει ενδιαφέρον το συνοικεσιο. Ήδη βλέπω να χαράζονται οι πολιτικές, αν κρίνω από την απουσία της citroen από την έκθεση αυτοκινήτου, νέο 208, νέο corsa, σαν να έχασε το τρένο το c3;;; Σαν να φρεναρουνε την citroen μου κάνει το θέμα... δεν έχει ακουστεί τίποτα για facelift και είναι το τέταρτο έτος κυκλοφορίας του κοντά.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Νοέμ 2019, 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Η Αlfa θα κλεισει πρώτα και μετα η Citroen. Οτι δεν πουλαει θα κλεινει... Tavares και Elkan ειναι πρωτοι brokers... :laugh
Καλύτερα κλειστές , παρά μεταλλαγμένες... :laugh :laugh :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Νοέμ 2019, 00:17 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν αλλά οι περισσότεροι μιλάτε για αναβιώσεις, επιδόσεις, σπορ εκδόσεις κτλ που όμως το 95% εδώ μέσα ΔΕΝ θα αγόραζε. Όπως και το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς εκεί έξω σήμερα. Οι νεότεροι της παρέας με τι αμάξι μπήκαν εδώ μέσα; Με ds3 r; Ds4 thp;
Αυτό βλέπουν κατά την γνώμη μου και οι περισσότερες εταιρίες. Στην παρέα μου σε ηλικία +- 30 έχουμε γεμίσει 3 qashqai, pulsar, astra και golf όλα diesel. Ποια σπορ οδήγηση ποια διαφορετικότητα μου μιλάτε που αν ένα αμάξι δεν καίει κάτω από 5 και δεν φοράει energy saver δεν πουλάει.

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Νοέμ 2019, 08:17 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Θα συμφωνησω με τη ρεαλιστική σου στάση. Ομως μην ξεχναμε οτι οι Γερμανοι κατασκευαστες αλλα και άλλοι εχουν μια πλήρη γκαμα και εχουν και στο ανω κομματι πολυ εξαιρετικα σπορτιβ οχηματα αλλα και λιμουζινες για τους λιγους εως πολυ λιγους. Σαφως και δεν βγαζουν κερδος πουλωντας RS7 Sportback, M3, M5 και AMG. Eιναι ομως τεχνολογικες βιτρινες του τι μπορει να κανει μια εταιρεια. Εγω πιστευω οτι χρειαζονται τα μεγαλα και ακριβα μοντελα σε μια γκαμα γιατι λειτουργουν ως κραχτης και ανεβαζει την αξια ολων των μοντελων της γκαμας. Η Πεζω αναγνωριζοντας εστω αργα αυτη την πραγματικοτητα, αποφασισε να βγαλει στην παραγωγη το νεο 508. Συμφωνα με δηλωσεις του CEO της Πεζώ, ξερουν οτι ειναι ακριβο για Πεζω και δεν θα πουλησει τρελλα, αλλα τους αρκουν τα κερδη απο τα SUV. Θελει η PSA να επενδυσει περισσοτερο στο συναισθημα των προιοντων της. Καλα τα φθηνα και χρηστικα σουβακια αλλα την υπεραξια ας πουμε στη Νissan δεν τη δημιουργησε το κασκάι αλλα μοντελα οπως το GT-R! Πειθεις τον πελατη οτι μπορεις να κανεις κατι πολυ καλα και οχι απλως καλα.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Νοέμ 2019, 09:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Εγώ πάντως ξέρω ότι αυτή την στιγμή το γκρούπ έχει βγάλει 3008 , ντι-ες 7 , 5 αιρκρος και γκράντλαντ , που ενώ είναι το ίδιο αμάξι είναι ταυτόχρονα πολύ διαφορετικά , τόσο που αν κάποιος δεν είναι άρρωστος με τα αμάξια όπως εμείς να μην μπορεί να το καταλάβει αυτό . Αυτό είναι μεγάλη επιτυχία και αποτυπώνεται και στις πωλήσεις , ενώ δεν ισχύει το ίδιο για τα Τιγκουάν , Q3 , Κόντιακ και Τεράκο , όπου οι πωλήσεις των δύο πρώτων είναι το 80 % του συνόλου .

Μάλιστα ο όμιλος έχει βάλει σε κάθε εταιρεία ένα χαρακτηριστικό , στην Οπελ την γερμανικότητα , στην Σιτροέν την άνεση και την πολυμορφικότητα , στην Πεζώ το σπορ και στην Ντι-Ες την πολυτέλεια , αλλά και κάποια συμβατικότητα στον σχεδιασμό , όπως και στην Οπελ , ενώ οι άλλες δύο είναι πιο ιδιαίτερες στον σχεδιασμό τους .

Αντίθετα ο γερμανικός όμιλος επειδή ακριβώς έχει θέμα , είπε πρόσφατα ότι θα έχει την Αουντι στην πρίμιουμ , την Φόλκς στο πάνω μέρος της κανονικής και την Σκόντα στο κάτω μέρος της κανονικής απέναντι στην Ντάτσια και στην Κία και λοιπούς φτηνούς ανατολικούς . Την δε Σέατ απέναντι στην Αλφα ...

Βέβαια με την συγχώνευση η λογική της Σέατ απέναντι σε Αλφα με λεφτά και νέες επιλογές θα κάνει ακόμα και τον Πανοραμίξ να ξεκαρδιστεί στα γέλια . :D

Σκεφτείτε λοιπόν το πάτωμα της Τζούλιας στο νέο 608 , στην νέα C6 , στην νέα Lancia Gamma και στο νέο Opel , αλλά και το 508 σε αντίστοιχα μπροστοκίνητα .

Από την άλλη η παράδοση της Φίατ , αλλά και της Σιτροέν είναι και στα μικρά αυτοκίνητα και θα πρέπει να μείνει και σε αυτά .

Γενικά όλα τα σήματα του νέου ομίλου έχουν μεγάλη ιστορία που δεν συγκρίνεται ούτε με σκόντα , ούτε με σέατ .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Νοέμ 2019, 11:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Skotis έγραψε:
Ποια σπορ οδήγηση ποια διαφορετικότητα μου μιλάτε που αν ένα αμάξι δεν καίει κάτω από 5 και δεν φοράει energy saver δεν πουλάει.


ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Σαφως και δεν βγαζουν κερδος πουλωντας RS7 Sportback, M3, M5 και AMG.


Αυτά συμβαίνουν ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! Η Ευρώπη, αγοράζει ακριβά αυτοκίνητα γιατί έχει χρήμα και τα ανανεώνει κιόλας συχνά.

Αν διασχίσεις τη Σόφια (Βουλγαρία), και πέσεις πάνω σε μποτιλιάρισμα, δεν μπορείς να φανταστείς τι μπορεί να τύχει δίπλα σου στο φανάρι...

Και μη μου πείτε ότι είναι πρωτεύουσα. Και η Αθήνα είναι, αλλά το τι κυκλοφορεί στους δρόμους, το βλέπετε καθημερινά.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 6 [ 76 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

Συγχώνευση Fiat και PSA Group;
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: VeRDe
Απαντήσεις: 71
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ