Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 11:53 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Νοέμ 2019, 02:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ακατανοητο το σχόλιο περί καβαλημενης alfa σε premium χωράφια για εμένα.
Προφανώς και είναι premium το προϊόν της με την προσοχή που δίνεται στο τεχνικό και σχεδιαστικό κομμάτι και μιλάω για giulia-stelvio. Και μάλιστα χωρίς να χάνουν τον "αθλητικό" χαρακτήρα τους. Η giulietta είναι ένα αυτοκίνητο που χρήζει ανανέωσης.

Η fiat θα πρέπει να συνεχίσει να κάνει καλά και αποδοτικά αυτό που χρόνια έκανε. Καλά mini και supermini.
Το χαρτί της lancia πρέπει να παίξουν σωστά κυρίως, αναβιώνοντας ένα ιστορικό σημα χωρίς να βάλουν αυτογκολ κοβωντας πωλήσεις στη DS και στη peugeot αλλά επανατοποθετωντας ένα τελειωμένο brand που μπορει να κόψει πωλήσεις από τα πιο ταπεινά audi και τα vw..
Ειναι μια χρυσή ευκαιρία με τόσο branding η citroen να διαφοροποιηθεί τελείως και να ξαναβρεί το χαμμένο χαρακτήρα της. Δεν έχω ελπίδες για υδροπνευματικες και αγνό quirkiness αλλά μακάρι.
Σίγουρα πάντως θα δωθεί η ευκαιρία για πιο μοναδικά οχήματα θέλω να πιστεύω... Μια πισωκίνητη DS ή Citroen Sm με ιταλική καρδιά. Μια αναβίωση για καρδιοχτύπια..
Για εμένα επίσης θα πρέπει να αναβιώσει και η talbot και να τεθεί απέναντι στη dacia.
Το τι θα κάνουν με τη chrysler/jeep ειλικρινά μ αφήνει παγερά αδιάφορο χαχα

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Νοέμ 2019, 09:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Αυτό με την Talbot πολύ ωραία ιδέα, τουλάχιστον να αποστασιοποιηθεί η Citroën από budget σήμα του ομίλου.

Sent from Orilla while fighting replicators.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Νοέμ 2019, 14:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Πάντως το βλέπω πολύ πολύπλοκο με τόσα σήματα που έχει η Fiat και η PSA. Προφανώς υπάρχει μεγάλη αλληλοεπικάλυψη αφού μέχρι τώρα ήταν ανταγωνιστές αλλά δεν νομίζω οτι θα εναρμονιστούν έτσι ώστε να σταματήσει αυτό. π.χ. η DS και η 500 (που εξελίχθηκε σε υπο-μάρκα) πως θα στοχεύσουν σε διαφορετικό κοινό; Η Fiat έχει παράδοση στα μικρά αλλά δεν μπορώ να φανταστώ οτι θα περιοριστεί εκεί. Η Peugeot θα σταματήσει τη σειρά 200; Αποκλείεται.
Πιστεύω οτι θα υπάρξει αναδιάρθρωση κατηγοριών αλλά δεν θα δούμε κάτι τόσο ξεκάθαρο όσο στην VW. Θα συνεχίσει να υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός. Άλλωστε τα σήματα του ομίλου έχουν απείρως μεγαλύτερη βαρύτητα απο Scoda και Seat που έκαναν στην άκρη για να βολευτεί η VW.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Νοέμ 2019, 20:04 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Το σίγουρο είναι οτι θα αναπτύξουν πιο ευκολα και πιο φθηνά ηλεκτρικά μοντέλα. Ανταλλαγή τεχνολογιών και πλατφορμών θα κανουν σε πρώτη φάση. Αργοτερα βλέπουμε...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Νοέμ 2019, 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Νομίζω ότι δεν έχει καμία σχέση ο γάμος PSA-FCA με την περίπτωση του VW Group.
H VW έκανε τις εξαγορές της σε "ανύποπτο" χρόνο συγκριτικά με τη σημερινή εποχή των βιαστικών οικονομικών και τεχνολογικών προκλήσεων, και με λογική πλάνου σαφούς διαχωρισμού ως προς το αγοραστικό κοινό όπου απευθύνονται οι μάρκες της. Πήρε Skoda και SEAT, πήρε και τις υπόλοιπες, και μαζί με τον εαυτό της και μ' αυτές που είχε έχτισε μια γκάμα για όλα τα βαλάντια και τις αισθητικές, από τα "ταπεινά" τσέχικα μέχρι τα supercars και τα "βασιλικά". Οι δε Skoda και SEAT, όχι μόνο δεν έκαναν στην άκρη για χάρη της VW, αλλά σώθηκαν κι από πάνω εκεί που ήταν στην κόψη της επιβίωσης, και σήμερα έχουν ξεφύγει κιόλας από την αρχική λογική διαχωρισμού της VW προσφέροντας κορυφαία premium και sport μοντέλα για γερά πορτοφόλια, με τη SEAT να τολμάει κιόλας "θρασύτατα" με την Cupra. Και χωρίς κανένα πρόβλημα με τις όποιες αλληλοκαλύψεις, προς το παρόν τουλάχιστον, έτσι που έχτισε η VW και τον όμιλο και το image του και τις αγορές της.
Η περίπτωση PSA-FCA είναι τελείως διαφορετική, δυο σχετικά ισοδύναμων παικτών, που κοιτάζουν πόσο περισσότερη από την πίτα μπορούν να εξασφαλίσουν έχοντας και κατά νου ότι πρέπει να βρεθούν όσο πιο δυνατοί και βιώσιμοι γίνεται στη νέα εποχή των εναλλακτικών καυσίμων, της ηλεκτροκίνησης και των υπόλοιπων νέων τεχνολογιών. Η οποία αυτή νέα εποχή, θα είναι πολύ ζόρικη για όλους τους παίκτες, με τις τεχνολογίες αιχμής αλλά και με τις όποιες ομοιογένειες (έως και ισοπεδώσεις) χαρακτήρων φέρνει.
Η "εύκολη" πρόβλεψη, λέει αναδιάρθρωση στις γκάμες με περιορισμό όσο γίνεται των αλληλοκαλύψεων και με κατανομή ρόλων και χαρακτήρων. Αλλά μιλάμε για τη συνένωση δυο ομίλων διαμορφωμένων ήδη με τέτοιες παρόμοιες λογικές, οπότε το πράγμα είναι πολυσύνθετο και δε χωράει "εύκολες" προβλέψεις. Κατά τη γνώμη μου, τίθεται θέμα για τις ήδη υπάρχουσες μάρκες του νέου υπερομίλου αν και πως θα υπάρξουν εντός (ή και εκτός!) ομίλου, πόσο μάλλον να κάνουμε όνειρα για αναβιώσεις Talbot και παρόμοιων! Θα δείξει, όπως και να 'χει, στην πορεία...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Νοέμ 2019, 20:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Talbot??Talbot??Talbot??
Ελα ρε Χρήστο μη μας καις ρε φίλε, ποια ταλμποτ :laugh :laugh :laugh

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Νοέμ 2019, 20:52 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Talbot, Simca, Chrysler Europe, Matra, παλιά ονόματα της νιότης μας που πάλιωσε και αυτή...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Νοέμ 2019, 16:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
GeoC4Madness έγραψε:
Talbot??Talbot??Talbot??
Ελα ρε Χρήστο μη μας καις ρε φίλε, ποια ταλμποτ :laugh :laugh :laugh

Ποια dacia λέγανε και κοίτα τις πωλήσεις πανευρωπαικα...και ποια skoda πριν 30 χρόνια επίσης και τωρα... Εκτός αν προτιμάς να καταντήσει η citroen η dacia του υπεργκρουπ.. ας την πούνε και simca.. το όνομα θα το βρούμε.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Νοέμ 2019, 17:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
nonos έγραψε:
Ποια dacia λέγανε και κοίτα τις πωλήσεις πανευρωπαικα...και ποια skoda πριν 30 χρόνια επίσης και τωρα... Εκτός αν προτιμάς να καταντήσει η citroen η dacia του υπεργκρουπ.. ας την πούνε και simca.. το όνομα θα το βρούμε.

Χρήστο το τελευταίο εννοείται ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω..Από κει και πέρα δεν υπάρχει καν σύγκριση μεταξύ talbot και dacia,skoda κτλ ... Μιλάμε για μάρκες με συνεχή παρουσία και κακά τα ψέματα με επιτυχημένη πορεία κατά καιρούς.. οπότε η απορία μου μένει...ποια talbot??? :hmm

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Νοέμ 2019, 17:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Αν ανατρέξεις στην ιστορία να διαπιστώσεις ότι η Talbot έχει περάσει από πολλές φάσεις και ξεκίνησε τα πρώτα χρόνια του 20ου αιωνα ως αγγλική εταιρία και πέρασε και από φάση μέχρι τα τέλη των '50s που έφτιαχνε premium κατασκευές , την εποχή της εμπλοκής του Lago εξ ου και η Talbot-Lago. Μετά πέρασε στη Peugeot. Εξαιρετικά ιστορική γαλλική μάρκα από ένα σημείο και έπειτα που έχει δώσει κομψοτεχνήματα με παρουσία σε ιστορικούς αγώνες της εποχης κατά στιγμες. Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ των αυτοκινήτων που έχει παράξει κατά εποχές υπό διαφορετικά ιδιοκτησιακά καθεστώτα όταν η dacia και η skoda έγιναν γνωστές στη συνείδηση του κόσμου με σκουπιδαρια τύπου target και rebadged renault 12 μια 15ετια μετά το λανσάρισμα τους...
Ξαναλέω ας την πούμε και Simca αν κριθεί πιο αναγνωρίσιμο ονομα η αλλιως. Αυτό που ήθελα να πω κυρίως ήταν πως χρειάζεται ένα όνομα για "low budget" προϊόντα στον όμιλο :)

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Νοέμ 2019, 15:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27
Δημοσιεύσεις: 1053
Πήρε η Fiat την Chrysler και την μετέτρεψε σε οτι πιο αναξιόπιστο διαλύοντας και την Jeep με ποιότητα κατασκευής για τα μπαϊρια. Τα 500άρια πάτωσαν Αμερική παρόλη την άποψη που προσπαθούσαν να πουλήσουν από premium Ευρωπαϊκή φινέτσα.

Δεν πρόκειται να αναστηθεί κάποια μάρκα του παρελθόντος, όλα τελικά κατεβαίνουν σε οικονομίες κλίμακος marketing και περιθωρίων κέρδους.

Η Peugeot έριξε το βάρος στα SUV της βγήκε. H Citroen κακτοποίησε την γκάμα της με ελεγχόμενα αποτελέσματα, το εγχείρημα της DS δεν το βλέπω να περπατάει με την ελιτοποίηση του premium branding.

Θα αγόραζα Lexus , δεν θα αγόραζα Toyota , αγοράζω Citroen δεν θα αγόραζα DS. Υπάρχει θέμα με τον ανταγωνισμό και τις τιμές και δεν μπορούν να διεισδύσουν στην αγορά εύκολα.

Εμείς προσεγγίζουμε το θέμα λίγο ρομαντικά άμα βγάζαμε κανένα Peugeot Gti με μοτέρ Alpha κλπ κλπ. οι managers και το marketing το βάζουν σε άλλες βάσεις ανάγκες αγοράς περιθώριο κέρδους κοινές πλατφόρμες , εκμετάλλευση εργοστασίων και άλλα τέτοια.

H Stevio π.χ. είναι αμαξάρα με τιμές άντε γειά , τι θα κάνεις θα βάλεις το μοτέρ της στο 3008 που τα σπάει από πωλήσεις ;

Εδώ μια Citroen που είχε μονοπώλια στα WRC ζορίστηκε να βγάλει μια τουρμπάτη C4 τετρακίνητη έκδοση έστω και σε λίγα κομμάτια με καμμιά 300+ άλογα και να δείχνει πως στρίβει και επιταχύνει και δείξει πως γίνεται και έβγαζε C4 Loeb ατμόσφαιρα με αυτοκόλλητα. Εξαργύρωση του brand από εμπλοκή σε αγώνες για τον :cens

Μακάρι να προχωρήσει θετικά το εγχείρημα μπας και δούμε μοντέλα ολοκληρωμένων αυτοκινήτων αν και αυτές οι συγχωνεύσεις είναι κατά του καταναλωτή μειώνοντας τον ανταγωνισμό και δημιουργούν καρτέλ και ανηφορικές τιμές.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Νοέμ 2019, 19:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Θα αγόραζα Lexus , δεν θα αγόραζα Toyota , αγοράζω Citroen δεν θα αγόραζα DS.

:agree :clap

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Νοέμ 2019, 20:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Να και τι ακόμη χειρότερο μπορεί να επιφέρει μια συγχώνευση, εκτός από τη μείωση του ανταγωνισμού και τις ανηφορικές τιμές:
https://www.drive.gr/news/nea-montela/t ... a-romeo-4c

Ακαταλαβίστικα πράγματα που προκαλούν απορίες, σε πρώτο χρόνο...
Αλλά αν κοιτάξουμε τι τάσεις και μόδες πλασάρουν εδώ και καιρό τα κέντρα αποφάσεων, και τι ανάλογης "άποψης" καταναλωτές πλάθουν, δεν μας μένει τελικά και καμία απορία! Βάλθηκαν όλοι οι κατασκευαστές να γεμίσουν τον κόσμο με τετράτροχους ιπποπόταμους, περάσαμε στην εποχή που επιβάλουν την γενικευμένη κυριαρχία της σουβοκακογουστιάς με παραφουσκωμένους όγκους και "δυναμικές" (..τρομάρα τους) αγριόφατσες...
Να 'σαι η Alfa Romeo, και να περιορίζεις τη γκάμα σου σε μια Giulia και τρία SUV... Και να 'σαι ο όμιλος FCA ή ακόμη χειρότερα ο υπερόμιλος PSA-FCA με στόχους κυριαρχίας, και να υπολογίζεις για μέλος σου την Alfa Romeo έχοντας καταντήσει με τέτοια γκάμα μοντέλων... Ή μήπως δεν την υπολογίζεις και πολύ, και αν δε σου φέρει το χρήμα που θες, την πετάς άμα θες στο χρονοντούλαπο της ιστορίας ή την πετάς και εκτός ομίλου;! Ε, δεν την υπολογίζεις, και χίλιες φορές καλύτερα να την αφήσεις εκτός ομίλου μπας και βρει μόνη της ή μαζί με άλλον την τύχη που της αξίζει...

nbackal έγραψε:
Εδώ μια Citroen που είχε μονοπώλια στα WRC ζορίστηκε να βγάλει μια τουρμπάτη C4 τετρακίνητη έκδοση έστω και σε λίγα κομμάτια με καμμιά 300+ άλογα και να δείχνει πως στρίβει και επιταχύνει και δείξει πως γίνεται και έβγαζε C4 Loeb ατμόσφαιρα με αυτοκόλλητα. Εξαργύρωση του brand από εμπλοκή σε αγώνες για τον :cens

Μα δεν είχε η Citroen μονοπώλια στα WRC! Η PSA είχε! Αν έκρινε τότε η "μαμά" ότι είχε μεγαλύτερο διαφημιστικό συμφέρον να τρέξει στο WRC αντίστοιχο μοντέλο της Peugeot, θα έντυνε τα μηχανικά μέρη με το αμάξωμα του αντίστοιχου Peugeot αντί της C4 και πάλι τα ίδια μονοπώλια θα είχε με τους κορυφαίους οδηγούς της. Και ομοίως δεν θα την ένοιαζε να βγάλει τουρμπάτη τετρακίνητη έκδοση του Peugeot, και θα το έβγαζε πιασάρικο για τους πολλούς Loeb με αυτοκόλλητα... Πολύ παλιά ιστορία το marketing, και ανέκαθεν συνυφασμένο με τους αγώνες.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Νοέμ 2019, 22:20 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Τι να λέμε και να ξαναλέμε και να αναλύουμε εμεις εδω σαν ρομαντικοί... Ενα ειναι το σιγουρο. Ο κοσμος αγοράζει SUV γιατι ειναι πιο χρηστικά απο τα απλα hatchback και sedan. Kαι γιατι ειναι το αντιστοιχο των ψευτοεντούρο στις μηχανες , γιατι οπως και τα ψευτοεντουρο , τα SUV τα καταφερνουν καλυτερα σε καροδρομους σαν της χωρας μας. Ολα τα αλλα street αυτοκινητα για τον πραγματικο οδηγο που ειναι ρομαντικος οπως τα σπορτιβ σεντάν και τα μικρα και ακριβα gti θα τα αγοράσουν λιγοι πλεον και δεν θα φερουν τα κερδη που χρειαζονται οι εταιρειες για να ζησουν. Τα πραγματα αλλαζουν, οι προτιμησεις του κοσμου αλλάζουν και οι εταιρειες πρεπει να προσαρμοζονται για να συνεχισουν να υπαρχουν, πολλες φορές και να προσαρμοζονται βίαια, αλλάζοντας το dna τους και την ιστορια τους. Δυστυχως για εμας τους ρομαντικους...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συγχωνευση PSA & FCA ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Νοέμ 2019, 09:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Ε, εντάξει, δε νομίζω ότι όλοι αυτοί (ή καν οι πολλοί!) που αγοράζουν SUV τα παίρνουν επειδή είναι πιο χρηστικά και επειδή τα καταφέρνουν καλύτερα σε καρόδρομους σαν της χώρας μας! Καλά-καλά δεν είναι πια κανόνας οι καρόδρομοι στην Ελλάδα, πόσο μάλλον στις υπόλοιπες αναπτυγμένες χώρες. Όσο για τη χρηστικότητα, στις μεγαλομεσαίες κατηγορίες πάει περίπατο όταν κινούνται και παρκάρουν στις πόλεις μας.
Και δεν είναι ευθέως ανάλογο το παράδειγμα με τις εντούρο, γιατί δεν είναι το ίδιο να έχεις μοναδικό "αερόσακο" το σώμα σου με το να έχεις δωδεκάμισι αερόσακους συν δυόμισι τόνους λαμαρινοπλαστικά γύρω από το σώμα σου. Άσε δε που οι αγοραστές των εντούρο θα βγουν κατά κανόνα και παραέξω από την άσφαλτο για να χαρούν είτε το άθλημα είτε τις ομορφιές της φύσης, ενώ οι αγοραστές των SUV κατά κανόνα θα πάρουν δελτίο καιρού συν δελτίο πολιτικής προστασίας για να δουν αν θα ανεβούν στους ασφαλτοστρωμένους Παρνασσούς...
Είναι (κατά το μεγαλύτερο ποσοστό) λόγω της επιβολής ενός μοντέλου ζωής εδώ και αρκετά χρόνια, με συνεχή πλύση εγκεφάλου μέσα από τα Μ.Μ.Ε. από τους "λαϊφσταϊλίστες", που αφορά όλο το φάσμα μέρος του οποίου είναι και η αυτοκίνηση. Φτιάχνουν τους αγοραστές όπως τους θέλουν, έτοιμους να δεχτούν ανά πάσα στιγμή οτιδήποτε είναι αποφασισμένο πριν από αυτούς γι' αυτούς.
Και εντάξει, σωστό ηθικά και ανθρώπινα το υποκειμενικό "περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα", αλλά κάπου καταλήγει αντικειμενικά αποδεκτό ότι αυτός ο κατακλυσμός από ωραιοποιημένες Mad Max φάτσες και σιλουέτες δεν τρώγεται!

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 6 [ 76 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

Συγχώνευση Fiat και PSA Group;
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: VeRDe
Απαντήσεις: 71
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια