Σελίδα 1 από 2

Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Μαρ 2019, 00:28
από nonos
Θεματακι προς συζητηση απο αυτα που ανοιγονταν στο 4T και γινοτανε σφαγη :D Φυσικα και δε προκειται για εμενα ή τον πατερα μου, εμεις θα κανουμε του κεφαλιου μας κλασσικα οταν ερθει η ωρα :love :laugh

Μπατζετ: Βαρια 15k, ιδανικα 12-13. Τα μισα μπροστα.
Κατηγορια: Μικρομεσαιο
Καυσιμο: Diesel - 15.000km minimum το χρονο.
Κυβικα σιγουρα μεχρι 1.8 το πολυ. Ιδανικα 1.5-1.6.
Θα αντικαταστησει: supermini σχεδον 20ετιας που θα κρατηθει για δευτερο

Αναγκαστικα απο εμπορια μεταχειρισμενων με καλες πιθανοτητες ομως απο ακρες κτλπ να βρεθει κατι καλο, οχι εισαγωγης κτλπ, αλλωστε υπαρχει οριζοντας Φθινοπωρου για την αγορα.

Γουστα αγοραστη: Ανοιχτομυαλος και ψαγμενος, λιγο ευεπηρεαστος απο πολλους εξωγενεις παραγοντες στη μεση.
Εχει κολλησει (οι εξωγενεις παραγοντες..) με το audi a3 sportsedan. Του αρεσει βεβαια και του ιδιου αλλα αναγνωριζει οτι θα ψωνισει και λιγο μοστρα. 105 ψοραλογα ειναι αυτα και το μπατζετ χτυπαει ταβανι ασχημο...

Τι εχει αποκλειστει:
-Golf - πολυφορεμενο δε του λεει κατι
-Οctavia - με τιποτα για απειρους λογους
-Giulietta - τον εχω φαει να κανει το κομματι του και ενω καραγουσταρει, τη φοβαται απο αξιοπιστια. Δυσκολα :(
-C4 - δε του αρεσει εμφανισιακα, ειχε παλιοτερα citroen, δε θελει παλι. Ουτε το megane προηγουμενης γενιας λογω εμφανισης.
-Auris - δε του λεει τιποτα
-QQ - το πεταξε 1-2 φορες του το ξεκοψα εγω :laugh γενικα δε γουσταρει κι αυτος SUV οποτε απιθανο..
-Ασσος (μουρη κλαμμενο νιμου) - μουρη κλαμμενο νιμου enough said + budget
-Α class - renault/nissan μ αστρο και εκτος budget
-Bravo - δε ξερω αν πουλησε καν ως diesel στο τελος

Οσο τον ξερω και απ οτι προτεινα εναλλακτικα του audi και τα μονα που τους δινει πιθανοτητες ειναι:
308, v40, leon και focus mk3 fl (ψαρακι)

Τον εχω φαει οσο τον ξερω σαν οδηγο να παρει το focus. Σιγουρα ειναι χειροτερο μεσα απο το audi σε καθε επιπεδο αλλα ο duratorque εχει 15 αλογα παραπανω (!). Στα μειων το μικρο πορτμπαγκαζ γιατι θα το χρειαστει και συντομα σχετικα. Το v40 μαλλον θα το αποκλεισει για το εχουν 2 συναδελφοι του στον ιδιο χωρο και δε θελει το ιδιο. Το 308 δε τον ενθουσιαζει αλλα δε λεει οχι, ομοιως και για το leon που το προτιμα και λιγο απο το 308 αλλα μετα πεφτει στη λουμπα ''αμα ειναι για VAG παω σε audi''.

Αυτο που ψαχνουμε τωρα ειναι κατι που ξεχασαμε ή τι μπορει να παιξει σε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ με ολα τα καλα του αλλα λογικα λιγο χειροτερο ως οχημα στα 15k. Δεν θελει supermini παλι εστω καινουργιο εντωμεταξυ :hmm και δε γουσταρει λυσεις τυπου 301,c elysee, tipo.
Με λιγα λογια βοηθατε γιατι αν δε τον πεισω για focus που το εχει παρει ζεστα ευτυχως και ξεχναω κατι καραμπινατο τον βλεπω για παπουτσωμενο γατο 17-18αρες audi με 105 αλογα. Θα του κανει βεβαια χαωτικη διαφορα απο το υπαρχων και θα το χαρει κι εγω μαζι σαν αλλαγη-αποφαση αλλα ειμαι η φωνης της λογικης χρηματικα-πρακτικα σ αυτη τη περιπτωση.

Θα τα διαβασω ολα μαζι αφου απαντησουν οσοι θελουν να συμμετεχουν.

Re: Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Μαρ 2019, 01:14
από nonos
@Νωντας που τα εσβησε :spank
i-DTEC ρε, μια χαρα τα λες. :thumb Δε το προτεινα γιατι θα το ακυρωσει πιστευω λογω πολυ προχω-ατσουμπαλης στη γενια αυτη εμφανισης. Θα το δουμε ομως!
Hyundai με τιποτα. Ξεχασα να γραψω οτι το ΚΙΑ Ceed δε βρισκεται ως 1.6 crdi και γι αυτο δε παιζει.

Re: Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Μαρ 2019, 01:38
από nontaskatsaras
nonos έγραψε:
@Νωντας που τα εσβησε :spank
i-DTEC ρε, μια χαρα τα λες. :thumb Δε το προτεινα γιατι θα το ακυρωσει πιστευω λογω πολυ προχω-ατσουμπαλης στη γενια αυτη εμφανισης. Θα το δουμε ομως!
Hyundai με τιποτα. Ξεχασα να γραψω οτι το ΚΙΑ Ceed δε βρισκεται ως 1.6 crdi και γι αυτο δε παιζει.
Τα έσβησα για να φαίνεται ότι μιλάς μόνος σου ρε!

Sent from my CUBOT NOTE Plus using Tapatalk

Re: Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Μαρ 2019, 06:30
από cruiser
Μτχ 4-5 χρόνων και μη εισαγωγής και ντίζελ , σημαίνει απλά λήζινγκ . Εκεί μπορεί να βρείς αμάξια που θα είναι στην λογική του λήζινγκ . Πρίμιουμ Α3 και σειρά 1 , αουρις , βόλβο και κανένα 308 .

Όπως έχω πει πολλές φορές , ιδιώτες που αγόρασαν ντίζελ με μετρητά την εποχή της κρίσης , δεν πρόκειται να τα δώσουν πριν τα 8-10 χρόνια , γιατί ήταν απόλυτα συνειδητές επιλογές και γιατί τα χρήματα για καινούργιο είναι πολλά και ο δανεισμός είναι ακόμα δύσκολος .

Πέστου να δώσει κανένα χιλιάρικο παραπάνω και να πάρει τον κάκτο σε φήλ καινούργιο ντίζελ . Ακόμα παίζουν 3 αιρκρός του 2018 από τέστ ντράιβ , με τον προηγούμενο κινητήρα , πάλι εκεί κοντά στα 16000 και με ελάχιστα χλμ .

Ισως βρει και άλλα τέτοια .

Προσωπικά αμάξια από λήζινγκ αν δεν είμαι στέλεχος ή να έχω κολλητό στέλεχος της εταιρείας λήζινγκ ΔΕΝ θα έπαιρνα . Καθότι και εγώ όταν είχα έλεγα ... Δικό μου είναι ? :hmm :P

Re: Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Μαρ 2019, 08:15
από NEKTARIOS C5
Έχεις ξεχάσει το Opel Astra τελευταίας γενιάς με μοτέρ στα χρήματα που δίνει 110ps ή με το 136ps.Εμαφανισιακα είναι ωραίο στα μάτια μου με καλή ποιότητα υλικών αλλά με σχετικά μικρό πορτ μπαγκαζ αλλά σίγουρα καλύτερο του focus.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Μαρ 2019, 11:06
από kostask
@criuser Ο άνθρωπος δεν θέλει ξανά Σιτροέν και είναι κρίμα γιατί κυκλοφορούν κάποια από τεστ ντράιβ σε καλές τιμές. Καλο και το Άστρα αλλά τόσο παπουδιστικο που εγώ θα το κοιτούσα μετα τα 65 μου.....έχω την εντύπωση ότι σε αυτά τα χρήματα αν πάρει Α3 θα έχει πάνω από 100κ χιλιόμετρα. Αν χρειάζεται χώρους λύση είναι το Φόκους με μπαγκαζιέρα αλλιώς 308.

Re: Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Μαρ 2019, 11:53
από jalbanis
Χρήστο, θεωρώ ότι με ορατούς στο άμεσο μέλλον νέους περιορισμούς στην κυκλοφορία των diesel και με πιθανή την επιβολή τελών, έτσι που πάει σε σχέση με την αυτοκίνηση η περιβαλλοντική πολιτική παγκοσμίως, οι επιλογές του δεν καθορίζονται αόριστα από την παλαιότητα 4ετίας-5ετίας αλλά από την κλάση που θα πρέπει να είναι αποκλειστικά Euro 6/6+. Με τη λογική ότι, κοντεύει 2020 μέχρι να αγοράσει και ζητάει αυτοκίνητο για τα επόμενα 5-6 χρόνια μίνιμουμ.
Βάσει αυτών που έγραψες, με αυξημένες οικογενειακές ανάγκες να έχει σύντομα όπως καταλαβαίνω, και αποκλείοντας από προσωπική μου άποψη VAG-Ford-"αριστοκρατίες", προτείνω να κοιτάξει για:
- Peugeot 308 1.6 BlueHDI 120, "συντηρητικό" στην εμφάνιση αλλά εξαιρετικό οικογενειακό, που όπως είπες δεν το αποκλείει
- Opel Astra 1.6 CDTi, 110 ή 136 ίππων, το οποίο είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, καθόλου συντηρητικό, και εξαιρετικά τίμιο σε σχέση με τους γερμανικούς premium (...ελέω lifestyle) κουβάδες
Και αν αλλάξει άποψη και δεν κολλάει στο να έχει ξανά Citroen:
- Citroen C4 Picasso BlueHDI 120, που ξεφεύγει από την αισθητική της C4 και είναι κορυφαίο οικογενειακό με όλα τα κορυφαία σιτροενίστικα χαρακτηριστικά στο δρόμο
- Citroen C3 Aircross, το οποίο έχει απίστευτους χώρους και αν βρεθεί από χέρι ή test drive με λίγα χιλιόμετρα είναι κελεπούρι οικογενειακό, αρκεί να του αρέσει γιατί αισθητικά είναι ιδιαίτερο
Μακάρι να καταφέρεις να τον γλυτώσεις από το (κατά τη γνώμη μου) ανεκδιήγητο Audi A3, αλλά όπως και να 'χει αφού "περί ορέξεως...", με το καλό να βρει το καλύτερο γι' αυτόν και να το χαρεί χωρίς προβλήματα!

Re: Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Μαρ 2019, 12:38
από vpafi
Καλά κάνει ο άνθρωπος και δεν θέλει ξανά Citroen. Ούτε και εμένα το επόμενο θα είναι Citroen αν φύγει αυτό που έχω.
Χμμμμ .... θα συμφωνήσω με τον Νέκταρ μιας και δεν βλέπω πολλά περιθώρια για άλλη επιλογή αφού έχουμε αποκλείσει τα 2/3 της αυτοκινητοβιομηχανίας. Σε KIA ή HYUNDAI?

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!

Re: Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Μαρ 2019, 15:11
από nonos
Jalbanis σ ευχαριστω για το αναλυτικο ποστ!

Νεκταριος :clap Μας ξεφυγε αυτο! Τηρει ανετα ολα τα κουτακια, θα συζητηθει.

Βασιλη και οι υπολοιποι, δε θελει παλι citroen και οκ προσωπικα το δεχομαι. Πολλοι ανθρωποι θελουν και αλλαγες. Επιπλεον, mpv κατηγορια και trendy καταστασεις στα ματια του τυπου Κακτος δε παιζουν με τιποτα...

Βαγγελη, hyundai με τιποτα και ΚIA δε βρισκεται, το χα γραψει παραπανω :) Εσυ ξερουμε τι θα παρεις και αν αλλαξοπιστησεις την εχεις βαψει... :rtfm :rop

Επισης τον τσιγκλαω και για ds5 1.6 hdi που δε καθεται τιποτα διπλα του σε επιβλητικοτητα σε αυτα τα χρηματα με τη λογικη οτι δεν ειναι ακριβως citroen. Ds4 εχει φαει ακυρο λογω πισω πορτων/παραθυρων.

Re: Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Μαρ 2019, 16:48
από vpafi
nonos έγραψε:
) Εσυ ξερουμε τι θα παρεις και αν αλλαξοπιστησεις την εχεις βαψει... :rtfm :rop

.


Είσαι τρελός.....???!!!! Είναι μην κάτσει η στιγμή και η αλλαγή θα γίνει αστραπιαία.
Τότε στο γκαράζ θα πάψει να υπάρχει το C και θα υπάρχει το A.



Δεν ξέρω αν θα προλάβω να το βγάλω ντελάλη εδώ μέσα να πάρει κάποιος κάτι σωστό και με άριστη φροντίδα.... χαχαχαχα

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!

Re: Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μαρ 2019, 06:34
από cruiser
Χρήστο δύσκολα θα βρεί αυτό που ψάχνει στα μτχ . Οπότε ανεξάρτητα από μάρκες και μοντέλα να ψάξει σε τέστ ντράιβ μοντέλα .

Re: Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Απρ 2019, 08:49
από kobulis
Καθώς τον τελευταίο καιρό είμαστε στο ψάξιμο για αυτοκίνητο συζύγου, αυτό που βλέπω στα "μικρά" 1000-1400άρια 5ετίας και φαντάζομαι πως ισχύει και στα diesel μεσαία είναι πως λόγω αυξημένης ζήτησης οι τιμές είναι από "λάθος" έως σουρεάλ.

Τί μπορούμε να κάνουμε; Δύο πράγματα.
1. Αν ντε κ καλά θέλουμε μτχ και δεν υπάρχει κάτι στον κύκλο μας, το φέρνουμε από Γερμανία
2. Πάμε καρφωτοί σε κάτι καινούργιο, ή μτχ 3 μηνών από την αντιπροσωπεία. Αυτο΄βέβαια προυποθέτει ένα απόγευμα να τη βγάλουμε στο τηλέφωνο...

Εννοείται πως ξεχνάμε τελείως μαντράδες... Το μόνο που θα δεχόμουν, θα ήταν πρόταση από τον μηχανικό που πάω για service μήπως έχει κάποιο αυτοκίνητο πελάτη υπόψιν που το κουράρει και το γνωρίζει.

Σα ρεζουμέ, θα πρότεινα κάτι της συνωμοταξίας C-elyssee/ Tipo που το έχουν και οι ταξιτζήδες κ ειναι ευχαριστημένοι.
Επόμενη σκέψη ένα (γλ)Astra Diesel καινούργιο στα 17, ή οτιδήποτε άλλο βγει σε προσφορά τώρα το Πάσχα. Τέλος, υπάρχει και το Yaris το 1.5βενζίνη (6τάχυτο) που βγαίνει καινουργές στα 13κάτι.

Στη θέση του ανθρώπου βέβαια, θα έπαιρνα ένα CLK με υγραέριο :P

Re: Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Απρ 2019, 14:25
από The Ace
nonos έγραψε:
308, v40, leon και focus mk3 fl


Πρακτικά αυτά είναι όλα τα μικρομεσαίο hatch με χώρους και με κάποιο ενδιαφέρον οδηγικά. Το V40 πρέπει να το πάρει μαζί με μπαγκαζιέρα, έχει τραγικά αστείο πορτμπαγκάζ. Λίγο καλύτερο είναι το Focus (επίσης αστείο πορτμπαγκάζ), αλλά σαφέστατα ανώτερο οδηγικά από όλα αυτά. Καλύτερες συνολικά λύσεις 308 και Leon, που ταυτόχρονα είναι και οι καλύτερες VFM προτάσεις. Αν δεν θέλει οτιδήποτε σχετικό με VAG, τότε αναγκαστικά 308, που είναι ωραίο, σύγχρονο, άνετο και *σχετικά* σβέλτο.

Re: Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Απρ 2019, 15:01
από nonos
Ετσι εχουν τα πραγματα Ασε και γι αυτο τον κατηυθυνα σε αυτα και γι αυτο και δε του καθονται ασχημα αλλα ολα τα συζηταει. Ειπαμε σκαμπαζει κι αυτος πανω κατω.. Εγινε μια κουβεντα επιπλεον. Astra οχι, v40 οχι. Ds 5 αν βρεθει ειναι στη λιστα πια! Ευτυχως ειναι πολυ πιο διαλακτικος στο θεμα a3 και επιπλεον απλα καταληξαμε στη πιο σωστη για μενα αποψη -> οποιο βρεθει στη πιο σωστη κατασταση, βιβλια,σερβις,χιλιομετρα.

Re: Αγορα μικρομεσαιου diesel 4-5ετιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Απρ 2019, 15:13
από vpafi
nonos έγραψε:
Ετσι εχουν τα πραγματα Ασε και γι αυτο τον κατηυθυνα σε αυτα και γι αυτο και δε του καθονται ασχημα αλλα ολα τα συζηταει. Ειπαμε σκαμπαζει κι αυτος πανω κατω.. Εγινε μια κουβεντα επιπλεον. Astra οχι, v40 οχι. Ds 5 αν βρεθει ειναι στη λιστα πια! Ευτυχως ειναι πολυ πιο διαλακτικος στο θεμα a3 και επιπλεον απλα καταληξαμε στη πιο σωστη για μενα αποψη -> οποιο βρεθει στη πιο σωστη κατασταση, βιβλια,σερβις,χιλιομετρα.
Να πάρει μια Α και τέλος.
Να ασκήσεις βέτο.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!