Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:40 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Περί ποιότητας συναρμολόγησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2020, 19:14 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Καλησπέρα και καλή Σαρακοστή σε όλους.
Γνωριζετε αρκετοι την μανια μου για αριστη ποιοτητα συναρμολογησης αμαξωματος. Ειναι μια διαστροφη-χομπυ που εχω απο την εφηβεια οταν αρχισα να καταλαβαινω το αυτοκινητο και την κατασκευη του. Για χρονια λοιπον διαβαζαμε στα περιοδικα οτι τα γερμανικα ειχαν αριστη ποιοτητα συναρμολογησης και συναρμογης και οτι τα εφτιαχναν σαν χρηματοκιβωτια, ειδικα τα ακριβοτερα μοντελα. Με τα χρονια βελτιωθηκαν παρα πολυ ολα τα αυτοκινητα ανεξαρτητως μαρκας, εθνικοτητας και τιμης. Προσωπικα παρατηρώ παντα σε ενα αμαξωμα τους στενους και ομοιόμορφους αρμους των εξωτερικών panels αφου απο αυτο σε πρωτη φαση μπορεις να σχηματισεις μια πρωτη εντυπωση για την ποιοτική και προσεκτικη συναρμολογηση ενος αυτοκινητου. Λιγο αργοτερα περασε στη μαζικη παραγωγη και η τεχνικη της συγκολλησης με laser που αποδυκνύεται πιο ακριβης και πιο στιβαρη συγκόλληση σε σχεση με τις ηλεκτροπόντες.
https://www.youtube.com/watch?v=gUELbnUt44k
Πρώτοι εφαρμοσαν αυτη την τεχνολογια (απόσο γνωριζω) το VAG group και αργοτερα την εφαρμοσαν σε Ιαπωνια και Κορέα. Ακολουθησαν οι Γάλλοι και οι Ιταλοι. Ολα τα προσφατα μοντελα του PSA group χρησιμοποιουν αυτη την τεχνικη στην συγκόλληση οροφης και σε διαφορα αλλα σημεια του αμαξωματος. Κατι το οποιο αυξανει και την στρεπτικη ακαμψια του αμαξωματος. Παρατηρω τους αρμους των ΚΙΑ, Hyundai, Toyota, VAG να ειναι πραγματι πολύ στενοι και ομοιομορφοι. Στα γαλλικα αυτοκινητα παρατηρω πιο μεγαλους αρμους αλλα εχω δει και σε ΒΜW και Mercedes μεγαλυτερους αρμους... :hmm κατι το οποιος ερχεται σε αντιθεση με αυτα που διαφημιζουν περι ανωτερου ποιοτικου ελεγχου κλπ. Επισης βλεπω ακομα σε προσφατα μοντελα της BMW και της Merc να εχουν στην οροφη πλαστικο φιλετο που κρυβει την συγκολληση. Εχουν αραγε αυτα ακομα ηλεκτροποντες η το βαζουν για άλλο λογο? Καποιος που να ξερει ας μας διαφωτισει για το θεμα. Ευχαριστώ.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί ποιότητας συναρμολόγησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Μαρ 2020, 09:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Αν μιλάμε για αρμούς, που να δεις τα Ford :D Έβλεπα προχθές στην πίτα του CFH στο Σφακιανάκη το Puma και το παρατήρησα, στο πλάι του αυτοκινήτου δεν υπάρχουν δύο αρμοί που να είναι ίδιοι και ο ίδιος ο αρμός να αλλάζει πλάτος από τη μια άκρη στην άλλη :suspi

Γενικά η ποιότητα, για την ακρίβεια η υψηλή ή χαμηλή ποιότητα, έχει αρκετές πλευρές, απτή, ακουστική, αισθητική, οπτική κλπ. Μερικές από αυτές είναι μετρήσιμες (π.χ. NVH) ενώ άλλες είναι καθαρά θέμα προσωπικής αίσθησης και άποψης. Δύο άνθρωποι που έχουν διαφορετική άποψη για την ποιότητα (π.χ. ανθεκτικά έναντι μαλακά πλαστικά) δεν θα συμφωνήσουν ποτέ ποιο αυτοκίνητο είναι πιο "ποιοτικό". Αλλά αν μιλάμε μόνο για κατασκευή του σασί, του πλαισίου και του αμαξώματος, τότε ναι, οι γερμανοί ήταν και είναι οι πρώτοι σε αυτό το θέμα.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε The Ace για την δημοσίευση του/της: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί ποιότητας συναρμολόγησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μαρ 2020, 21:45 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Αν ο ορος "ποιοτητα" περιλαμβανει μετρησιμα στοιχεια τοτε μπορουμε να αποδεχθουμε τις επιστημονικες μετρησεις και να βγαλουμε μια ακρη. Δυστυχως εχω πολλα χρονια να διαβασω καποιο σχετικο αρθρο στα περιοδικα. Ολοι συμπεριφερονται σαν διαφημιστες προιοντος στα τεστ τους...
Εγω οταν μιλαω για ποιοτητα εννοώ ολα αυτα που περιγραφεις Ace, αλλα οταν αναφερομαστε σε ποιοτητα συναρμολογησης νομιζω ειναι αρκετα κατανοητο τι εννοουμε. Σιγουρα καποιος που εχει σπουδασει automotive engineering θα μπορουσε να μας διαφωτισει. Στη δουλεια κατα καιρους εχουν περασει μηχανολογοι σπουδασμενοι στο εξωτερικο που ειχαν τελειωσει μηχανολογια αυτοκινητου. Ανοιγα ατελειωτες συζητησεις για ολα αυτα τα θεματα. Μια φορα ενας μου ειπε "Νίκο , τα παντα ειναι θεμα κοστους. Υπάρχουν υλικα και εξαρτηματα για ολα τα βαλαντια. Το φθηνο θα κρατησει πιο λιγο απο το ακριβο. " Μια φορα ενας αλλος με τις ιδιες σπουδες που δουλευε για καποιο διαστημα σε περιοδικα αυτοκινητου μου ειχε πει οτι ειχαν παει ταξιδι σε εργοστασια της KIA-Hyundai και οτι ειχε εκπλαγει απο τις συγχρονες μεθοδους συναρμολογησης και ποιοτικου ελεγχου.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί ποιότητας συναρμολόγησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μαρ 2020, 09:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Αν ο ορος "ποιοτητα" περιλαμβανει μετρησιμα στοιχεια τοτε μπορουμε να αποδεχθουμε τις επιστημονικες μετρησεις και να βγαλουμε μια ακρη. Δυστυχως εχω πολλα χρονια να διαβασω καποιο σχετικο αρθρο στα περιοδικα....


Όντως τα μετρήσιμα είναι μετρήσιμα, οπότε εκεί είναι λίγο-πολύ ξεκάθαρο. Αλλά και στους υπόλοιπους τομείς υπάρχουν ξεκάθαρα κριτήρια, απλά δεν έχουν πάντα και παντού ίδιες κλίμακες, βαθμονομήσεις κλπ. Ένα εύκολα μετρήσιμο ποιοτικό κριτήριο είναι οι στρώσεις βαφής: *συνήθως* περισσότερες στρώσεις βαφής και βερνικιού σημαίνουν μεγαλύτερη αντοχή, καλύτερη απόχρωση, βαθύτερο χρώμα και "ποιοτικότερη" όψη. Φυσικά ταυτόχρονα σημαίνουν μεγαλύτερο χρόνο και κόστος βαφής.

Γενικό σχόλιο: η διαχείριση ποιότητας και τα QA και QC είναι απαραίτητο υλικό σε πτυχία management, οπότε αν και δεν έχω κάνει τόσο εξειδικευμένες σπουδές στο κομμάτι της αυτοκίνησης, έκανα όλο το πακέτο για ποιότητα στο ΜΒΑ. Προφανώς και όλα είναι -και- θέμα κόστους, αλλά είναι ταυτόχρονα και θέμα market segment, target group, pricing policy, product placement και γενικά η στρατηγική της εταιρείας για το συγκεκριμένο προϊόν. Η ίδια εταιρεία μπορεί να φτιάχνει το Up, το Phaeton, την Phantom και την Chiron, που το καθένα μπορεί να είναι ή να μην είναι ποιοτικό για την κατηγορία του.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί ποιότητας συναρμολόγησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μαρ 2020, 15:28 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
:clap :clap :clap :clap :agree

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Citroen Xsara Picasso - Περί A/C ο λόγος!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 10
Περί ''Κώδικα Τιμής''.....
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 128
Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 586
Ερωτηση περι ice bucket challenge
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 4
Περί χρονοδιαγράμματος για το 2011
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια