Μόλις πήγαινα να γράψω ότι δε ξέρω από που προέκυψε το αρχικό σου ποστ... και να γράψω λίγα λόγια για την έκβαση του γεγονότος αλλά βλεπω ξαναποσταρες... Σ' ευχαριστώ για τη διάθεσή και τις ενέργειες ώστε να βοηθήσεις αφού έδωσα στον άνθρωπο το τηλέφωνο σου...
Όπως και ευχαριστώ τον Μάνθο που παρότι δε γνώριζε κάποιον ήταν εκεί και πάλι όταν κάποιος ζητάει βοηθεια
Τέλος.καλο.ολα καλα και για πολλοστή φορά αποδεικνύεται ότι τα μηχανήματα δε χαλάνε από άποψη αλλά έχει πολύ σημασία ποιος έβαλε το χεράκι του. Η βλάβη δεν ήταν συνθέτη απόδειξη ότι επισκευάστηκε φτηνά και γρήγορα. Προκλήθηκε από επαφή του σωλήνα υψηλής με τη βάση της μπαταριας η οποία είχε τοποθετηθεί λάθος και ερχόταν σ επαφή. Ολόκληρος αεροπορικός κλάδος μιλάει για σωστά clamping και chafing καλωδιώσεων και σ' ένα συνεργείο μια μπαταρία δε μπόρεσαν να βάλουν σωστά. Και μετά φταίει το υδροπνευματικο. Για όνομα του θεου
Μπορεί να κλειδωθει
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa