Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pan_81
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό; Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2021, 10:03 |
|
Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11 Δημοσιεύσεις: 171
|
Αγαπητέ Νίκο, Είμαι κοντά σε αυτό που μου προτείνεις αλλά σε μεγαλύτερο. Προσωπικά βρίσκω εξαιρετικό το I30 fastback https://configurator.hyundai.gr/configu ... 8v-hybrid/Με την πρώτη ευκαιρία θα το δω σίγουρα. Φίλε, Ace, το μάθημα σου εξαιρετικό! Δεν ήξερα αυτές τις λεπτωμέριες. Έχω ιδιωτικό πάρκινγκ σε μονοκατοικία. Άρα τις προϋποθέσεις που θέτεις τις καλύπτω. Για την εργασία μου, προ κορονοϊου, έκανα 20 χλμ ημερησίως. Ανάγκη λοιπόν για φόρτηση στη δουλειά δεν θα έχω, αλλά και να την είχα παρκάρω δρόμο οπότε φόρτηση δεν παίζει ούτε νομίζω να μου επέτρεπαν εκεί που δουλεύω. Οι χρήσεις που κάνω είναι κίνηση εντός πόλης, περίπου 1000 χλμ το μήνα κατά το μέγιστο και 2-3 ταξίδια το χρονο με περίπου 3000 χλμ συνολικά βάσει εμπειρίας. Άρα μιλάμε για περίπου 15000 χλμ το χρόνο. Είναι βέβαιο πως ένα καθαρά υβριδικό ή ηλεκτρικό αυτοκίνητο εξοικονομεί σε κάθε περίπτωση χρήματα από την κατανάλωση. Το να βρω ομως σήμερα ένα τέτοιο αμάξι που να με καλύπτει και σε ανάγκες χώρων (οικογένεια, μεγάλο πορτπαγκαζ κλπ) και στα λεφτά που θέλω (20.000 -/+) δεν φαντάζει πολύ εύκολο. Δεν έχω ιδέα τιμή για το Puma, αλλά σίγουρα ωραίο αμάξι όσο το έχω δει. Εάν το I30 μου εξασφάλιζε ότι θα το κρατήσω μέχρι τέλους θα το σκεφτόμουν πραγματικά πολύ σοβαρά. Ο μόνος μου προβληματισμός είναι να μην έχω πρόβλημα κυκλοφορίας μετά από 10 χρόνια να είμαστε καλά. Το κράτος και η ΕΕ σκαρφίζονται συνέχεια τρόπου εξεύρεσης χρήματων σε βάρος των βιοπαλεστών. Οι ελληνικοί μισθοί δεν επιτρέπουν αυτό που συμβαίνει σε όλες τις φυσιολογικές χώρες μέλη της ΕΕ, δηλ αλλαγή αυτοκινητου στα 3 με 5 χρόνια και όχι στα 20 που συμβαίνει εδώ. Αμφιβάλω δηλ εάν θα έχω τη δυνατότητα στο μέλλον για νέο αμάξι, μία η άλλη. Είναι λοιπόν καθαρά θέμα τσέπης.
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό; Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2021, 10:58 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1082
|
Εδώ μια παρουσίαση του https://www.gocar.gr/test-drives/test/3 ... 8V_Hy.htmlΜηχανικά και εμφανισιακά είναι τούμπανο. Μονή ένσταση η κλασικη βαρετή γκρι μουντίλα του εσωτερικου των Hyundai. Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό; Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2021, 11:42 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1130 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
Το Prius που αναφέρθηκε παραπάνω, δεν είναι MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle), είναι FHEV (Full Hybrid Electric Vehicle), έχει δηλαδή μεγάλο ηλεκτροκινητήρα που σε κανονικούς αλλά αργούς κάτω από ορισμένη ταχύτητα ρυθμούς αναλαμβάνει αυτός μόνος την κίνηση του αυτοκινήτου. Τα MHEV, έχουν πολύ μικρό ηλεκτροκινητήρα που δεν κινεί ποτέ μόνος το αυτοκίνητο εκτεταμένα σε κανονικούς ρυθμούς κίνησης, απλά συνδράμει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης όποτε αυξηθεί πολύ και απότομα το φορτίο και συνεπικουρεί με απρόσκοπτη λειτουργία Stop&Start, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Βασικά, για τη μείωση των ρύπων εφαρμόζεται η τεχνολογία MHEV, πρακτικά είναι υποβοήθηση μέσω ταυτόχρονης ηλεκτροκίνησης.
Παναγιώτη, αυτό το i30 είναι MHEV, μετά από 10 χρόνια το πρόβλημα που θα έχεις είναι ότι θα είσαι για αλλαγή σε πραγματικό ηλεκτροκίνητο.
Μια πολύ καλή λύση αυτήν εδώ τη μεταβατική εποχή, είναι ένα μεταχειρισμένο Prius 3ης γενιάς (2009-2015) που από το car.gr παίρνουμε μια ιδέα ότι παίζουν από 9 έως 14 χιλιάδες ευρώ. Ένα ανασταλτικό είναι ότι φοράει 1800άρη κινητήρα αυτή η γενιά έχοντας και (λίγα) τέλη και μια κάποια φορολογική επιβάρυνση, και θέλει και προσοχή μην είναι με τελειωμένη μπαταρία.
Φίλος, είχε Prius II (2003-2009) και πήρε τέλος Δεκέμβρη και ένα Prius III με 9500 ευρώ με την προοπτική να καλυφθούν 3 άτομα οικογενειακά τα επόμενα 5-6-7 χρόνια, αλλά είναι περιπτωσάρα αυτοκίνητο διαμάντι από συνέταιρο και με αλλαγμένη μπαταρία το 2020. Μου είπε ότι του προηγούμενου του κόστισε η μπαταρία στην Toyota 2500 ευρώ. Αν είναι μόνο τόσο, και μπαταρία να αλλαχθεί σε μεταχειρισμένο και να πάει στα 12-14 χιλιάρικα, πάλι συμφέρει, ιδίως αν συνυπολογίσουμε ότι μιλάμε για οικογενειακό με μεγάλους χώρους. Σαν αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό, σαν σιλουέτα εντάξει είναι θέμα υποκειμενικό, έχει τα πάντα από εξοπλισμό συν σύγχρονα συστήματα βοήθειας/ασφαλείας, είναι πολύ οικονομικό σε μικτό κύκλο και ακόμη περισσότερο αν γίνονται πολλά αστικά χιλιόμετρα, και κρίνοντας από το παλιό πολύ καλό Prius II του φίλου με το οποίο έχω συνταξιδέψει αρκετά, αυτό είναι σίγουρα πολύ καλύτερο.
Λαμβάνοντας υπόψη τη διαφορά τιμής με τα καινούργια MHEV, και την πολύ μεγάλη έως τεράστια διαφορά τιμής με τα καινούργια FHEV-PHEV-κλπ, νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή λύση το Prius III για τη μεταβατική ετούτη εποχή, και χαμένο δεν πάει ούτε σαν απόσβεση-μεταπώληση. Γνώμη μου, να την εξετάσεις την περίπτωση του μεταχειρισμένου Prius 3ης γενιάς.
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
Pan_81
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2021, 00:24 |
|
Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11 Δημοσιεύσεις: 171
|
Για τα ch-r και corola, τα υβριδικά, τι άποψη έχετε; Σημαντική ερώτηση! Επειδή δεν έχω οδηγήσει ποτέ υβριδικό, σε θέματα προσπέρασης αξασφαλιζουν τις στοιχειώδεις επιδόσεις ενος βενζινοκίνητου όπως πχ το δικό μου 1600 c4;
Είναι μέγιστης σημασίας για εμένα το αμάξι να μπορεί να προσπεράσει με ασφάλεια και όταν πρέπει ένα φορτηγό κοκ. Το c4, που δεν το κατατασω κ στα πλέον επιθετικά αμάξια, δεν με εμπόδισε έως τώρα να κινηθώ με άνεση σε επαρχιακους δρόμους όπου προκύπτουν συχνά τέτοιες ανάγκες.
Είναι κάτι για το οποίο επιφυλάσσομαι έως τωρα για τα υβριδικα. Φαντάζομαι αυτό βέβαια δεν ισχύει σίγουρα για τα midl hybrid, αφού έχω καταλάβει από τις περιγραφές του φίλου τις διαφορές.
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό; Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2021, 09:12 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Όλα τα υβριδικά έχουν μια σημαντική διαφορά με το αντίστοιχης ισχύος απλό ΜΕΚ: εφόσον υπάρχει ενέργεια στην μπαταρία, είναι το ίδιο ή -συνήθως- πιο γρήγορα από το απλό ΜΕΚ, αν όμως δεν υπάρχει ενέργεια, τότε η μικρότερη ΜΕΚ του υβριδικού προφανώς δίνει χειρότερες επιδόσεις. Για να το πω με συγκεκριμένο παράδειγμα, η GLA 250e εφόσον έχει ακόμα ενέργεια, είναι το ίδιο γρήγορη με την κανονική 250, αλλά αν ξεμείνει από μπαταρία, τότε είναι πιο αργή και από την 200.
Το παραπάνω ισχύει κυρίως για τα PHEV και τα FEHV, όπου μπορείς να εξαντλήσεις την μπαταρία πιο εύκολα, ενώ τα MHEV δεν σου δίνουν επιλογή, χώρια που το ηλεκτρικό σύστημα είναι τόσο μικρής ισχύος που δεν κάνει σημαντική διαφορά στις επιδόσεις. Αν δηλαδή κοιτάς για MHEV, τότε αυτό που ρωτάς δεν είναι καν παράγοντας στην επιλογή σου, προχώρα άφοβα.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|