Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 10:51 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2021, 10:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Αγαπητέ Νίκο,

Είμαι κοντά σε αυτό που μου προτείνεις αλλά σε μεγαλύτερο. Προσωπικά βρίσκω εξαιρετικό το I30 fastback
https://configurator.hyundai.gr/configu ... 8v-hybrid/

Με την πρώτη ευκαιρία θα το δω σίγουρα.

Φίλε, Ace, το μάθημα σου εξαιρετικό! Δεν ήξερα αυτές τις λεπτωμέριες.
Έχω ιδιωτικό πάρκινγκ σε μονοκατοικία. Άρα τις προϋποθέσεις που θέτεις τις καλύπτω.
Για την εργασία μου, προ κορονοϊου, έκανα 20 χλμ ημερησίως. Ανάγκη λοιπόν για φόρτηση στη δουλειά δεν θα έχω, αλλά και να την είχα παρκάρω δρόμο οπότε φόρτηση δεν παίζει ούτε νομίζω να μου επέτρεπαν εκεί που δουλεύω.

Οι χρήσεις που κάνω είναι κίνηση εντός πόλης, περίπου 1000 χλμ το μήνα κατά το μέγιστο και 2-3 ταξίδια το χρονο με περίπου 3000 χλμ συνολικά βάσει εμπειρίας. Άρα μιλάμε για περίπου 15000 χλμ το χρόνο.

Είναι βέβαιο πως ένα καθαρά υβριδικό ή ηλεκτρικό αυτοκίνητο εξοικονομεί σε κάθε περίπτωση χρήματα από την κατανάλωση. Το να βρω ομως σήμερα ένα τέτοιο αμάξι που να με καλύπτει και σε ανάγκες χώρων (οικογένεια, μεγάλο πορτπαγκαζ κλπ) και στα λεφτά που θέλω (20.000 -/+) δεν φαντάζει πολύ εύκολο. Δεν έχω ιδέα τιμή για το Puma, αλλά σίγουρα ωραίο αμάξι όσο το έχω δει.

Εάν το I30 μου εξασφάλιζε ότι θα το κρατήσω μέχρι τέλους θα το σκεφτόμουν πραγματικά πολύ σοβαρά. Ο μόνος μου προβληματισμός είναι να μην έχω πρόβλημα κυκλοφορίας μετά από 10 χρόνια να είμαστε καλά. Το κράτος και η ΕΕ σκαρφίζονται συνέχεια τρόπου εξεύρεσης χρήματων σε βάρος των βιοπαλεστών.

Οι ελληνικοί μισθοί δεν επιτρέπουν αυτό που συμβαίνει σε όλες τις φυσιολογικές χώρες μέλη της ΕΕ, δηλ αλλαγή αυτοκινητου στα 3 με 5 χρόνια και όχι στα 20 που συμβαίνει εδώ. Αμφιβάλω δηλ εάν θα έχω τη δυνατότητα στο μέλλον για νέο αμάξι, μία η άλλη.

Είναι λοιπόν καθαρά θέμα τσέπης.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2021, 10:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Εδώ μια παρουσίαση του
https://www.gocar.gr/test-drives/test/3 ... 8V_Hy.html

Μηχανικά και εμφανισιακά είναι τούμπανο. Μονή ένσταση η κλασικη βαρετή γκρι μουντίλα του εσωτερικου των Hyundai.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2021, 11:06 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Aν αντέχει η τσέπη σου, πήγαινε για το i30 fastback. Aν εγώ ήμουν σε φάση αγοράς και ξεκόλλαγα από το κόλλημα με τα Citroen, αυτό θα επέλεγα. Να πας να το δείς, εχει εξαιρετικές κριτικές και πολύ καλές τιμές. Θα βρείς μια έκδοση που σου πάει. Θα το πάρεις με προοπτική 15ετίας. Μην σκέφτεσαι τι θα ισχύει στην Ελλάδα σε 10 χρόνια. Μπορεί να είμαστε επαρχία της Τουρκίας... :laugh Μπορεί να είμαστε μεταλλαγμένοι από το εμβόλιο , να έχουμε βγάλει φτερά και να μη θέλουμε αυτοκίνητο... :laugh :laugh :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2021, 11:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Το Prius που αναφέρθηκε παραπάνω, δεν είναι MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle), είναι FHEV (Full Hybrid Electric Vehicle), έχει δηλαδή μεγάλο ηλεκτροκινητήρα που σε κανονικούς αλλά αργούς κάτω από ορισμένη ταχύτητα ρυθμούς αναλαμβάνει αυτός μόνος την κίνηση του αυτοκινήτου.
Τα MHEV, έχουν πολύ μικρό ηλεκτροκινητήρα που δεν κινεί ποτέ μόνος το αυτοκίνητο εκτεταμένα σε κανονικούς ρυθμούς κίνησης, απλά συνδράμει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης όποτε αυξηθεί πολύ και απότομα το φορτίο και συνεπικουρεί με απρόσκοπτη λειτουργία Stop&Start, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Βασικά, για τη μείωση των ρύπων εφαρμόζεται η τεχνολογία MHEV, πρακτικά είναι υποβοήθηση μέσω ταυτόχρονης ηλεκτροκίνησης.

Παναγιώτη, αυτό το i30 είναι MHEV, μετά από 10 χρόνια το πρόβλημα που θα έχεις είναι ότι θα είσαι για αλλαγή σε πραγματικό ηλεκτροκίνητο.

Μια πολύ καλή λύση αυτήν εδώ τη μεταβατική εποχή, είναι ένα μεταχειρισμένο Prius 3ης γενιάς (2009-2015) που από το car.gr παίρνουμε μια ιδέα ότι παίζουν από 9 έως 14 χιλιάδες ευρώ. Ένα ανασταλτικό είναι ότι φοράει 1800άρη κινητήρα αυτή η γενιά έχοντας και (λίγα) τέλη και μια κάποια φορολογική επιβάρυνση, και θέλει και προσοχή μην είναι με τελειωμένη μπαταρία.

Φίλος, είχε Prius II (2003-2009) και πήρε τέλος Δεκέμβρη και ένα Prius III με 9500 ευρώ με την προοπτική να καλυφθούν 3 άτομα οικογενειακά τα επόμενα 5-6-7 χρόνια, αλλά είναι περιπτωσάρα αυτοκίνητο διαμάντι από συνέταιρο και με αλλαγμένη μπαταρία το 2020.
Μου είπε ότι του προηγούμενου του κόστισε η μπαταρία στην Toyota 2500 ευρώ. Αν είναι μόνο τόσο, και μπαταρία να αλλαχθεί σε μεταχειρισμένο και να πάει στα 12-14 χιλιάρικα, πάλι συμφέρει, ιδίως αν συνυπολογίσουμε ότι μιλάμε για οικογενειακό με μεγάλους χώρους. Σαν αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό, σαν σιλουέτα εντάξει είναι θέμα υποκειμενικό, έχει τα πάντα από εξοπλισμό συν σύγχρονα συστήματα βοήθειας/ασφαλείας, είναι πολύ οικονομικό σε μικτό κύκλο και ακόμη περισσότερο αν γίνονται πολλά αστικά χιλιόμετρα, και κρίνοντας από το παλιό πολύ καλό Prius II του φίλου με το οποίο έχω συνταξιδέψει αρκετά, αυτό είναι σίγουρα πολύ καλύτερο.

Λαμβάνοντας υπόψη τη διαφορά τιμής με τα καινούργια MHEV, και την πολύ μεγάλη έως τεράστια διαφορά τιμής με τα καινούργια FHEV-PHEV-κλπ, νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή λύση το Prius III για τη μεταβατική ετούτη εποχή, και χαμένο δεν πάει ούτε σαν απόσβεση-μεταπώληση. Γνώμη μου, να την εξετάσεις την περίπτωση του μεταχειρισμένου Prius 3ης γενιάς.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2021, 00:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Για τα ch-r και corola, τα υβριδικά, τι άποψη έχετε;
Σημαντική ερώτηση! Επειδή δεν έχω οδηγήσει ποτέ υβριδικό, σε θέματα προσπέρασης αξασφαλιζουν τις στοιχειώδεις επιδόσεις ενος βενζινοκίνητου όπως πχ το δικό μου 1600 c4;

Είναι μέγιστης σημασίας για εμένα το αμάξι να μπορεί να προσπεράσει με ασφάλεια και όταν πρέπει ένα φορτηγό κοκ. Το c4, που δεν το κατατασω κ στα πλέον επιθετικά αμάξια, δεν με εμπόδισε έως τώρα να κινηθώ με άνεση σε επαρχιακους δρόμους όπου προκύπτουν συχνά τέτοιες ανάγκες.

Είναι κάτι για το οποίο επιφυλάσσομαι έως τωρα για τα υβριδικα. Φαντάζομαι αυτό βέβαια δεν ισχύει σίγουρα για τα midl hybrid, αφού έχω καταλάβει από τις περιγραφές του φίλου τις διαφορές.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιαν 2021, 09:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Όλα τα υβριδικά έχουν μια σημαντική διαφορά με το αντίστοιχης ισχύος απλό ΜΕΚ: εφόσον υπάρχει ενέργεια στην μπαταρία, είναι το ίδιο ή -συνήθως- πιο γρήγορα από το απλό ΜΕΚ, αν όμως δεν υπάρχει ενέργεια, τότε η μικρότερη ΜΕΚ του υβριδικού προφανώς δίνει χειρότερες επιδόσεις. Για να το πω με συγκεκριμένο παράδειγμα, η GLA 250e εφόσον έχει ακόμα ενέργεια, είναι το ίδιο γρήγορη με την κανονική 250, αλλά αν ξεμείνει από μπαταρία, τότε είναι πιο αργή και από την 200.

Το παραπάνω ισχύει κυρίως για τα PHEV και τα FEHV, όπου μπορείς να εξαντλήσεις την μπαταρία πιο εύκολα, ενώ τα MHEV δεν σου δίνουν επιλογή, χώρια που το ηλεκτρικό σύστημα είναι τόσο μικρής ισχύος που δεν κάνει σημαντική διαφορά στις επιδόσεις. Αν δηλαδή κοιτάς για MHEV, τότε αυτό που ρωτάς δεν είναι καν παράγοντας στην επιλογή σου, προχώρα άφοβα.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 21 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Citroen c3 1.4 2008 Βενζινη προβλημα ηλεκτρικό!!! SOS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
πως θα καταλαβουμε οτι η βενζινη που βαζουμε ειναι νοθευμενη
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: ΣΠΥΡΟΣ
Απαντήσεις: 52
Με βιοαιθανόλη η βενζίνη από 1η Ιανουαρίου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 11
Ένδειξη υπολοιπόμενων χιλιομέτρων με την υπάρχουσα βενζίνη.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: agiorgitis
Απαντήσεις: 28
100αρα βενζίνη
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: kostas90
Απαντήσεις: 36
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια