Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:33 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 13:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους,

Λόγω του ότι βάσει εμπειρίας μου εδώ έχω εμπιστοσύνη στις απόψεις του κόσμου του φόρουμ, θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για το τι τεχνολογίας καινούριο αμάξι πρέπει να πάρει κάποιος το 2021. Όλα πάνε στην ηλεκτροκίνηση. Όταν καλείσαι να δώσεις 20.000 με 25.000 ευρώ για ένα νέο σοβαρό ΙΧ που πρέπει τελικά να επενδύσεις;

Προσωπικά είμαι οπαδός του βενζινοκίνητου. Δεν έχω οδηγήσει όμως ακόμα υβριδικό ή ηλεκτρικό. Παρ' όλα αυτά δεν αισθάνομαι ότι οδηγικά μπορούν να συγκριθούν με τη βενζίνη. Επιπλέον δεν έχω ακόμα εμπιστοσύνη στις συγκεκριμένες τεχνολογίες καθώς ακόμα εξελίσσονται και μάλιστα ραγδαία.

Θεωρώ δεδομένο πως ένα βενζινοκίνητο αμάξι, σε 10 χρόνια θα έχει χάσει τελείως την αξία του και ενδέχεται να επιβαρύνεται με επιπλέον "χαράτσια". Δεν είμαι όμως άνθρωπος που θα μπει στη διαδικασία για νέο αμάξι σε λιγότερο από 10 χρόνια (να είμαστε καλά) αφού είμαι συγκεκριμένης οικονομικής τάξης.

Κρίνω ότι είναι η χειρότερη εποχή για αγορά νέου αυτοκινήτου από κάθε άποψη αλλά οι παρούσες ανάγκες για ένα νέο όχημα δεν μπορούν να μετατεθούν στο μέλλον.

Θα χαρώ να ακούσω απόψεις.

Δυστυχώς το αμάξι που έχω τώρα είναι σε κάθε περίπτωση ασύμφορο και δεν εξυπηρετεί τις νέες μου ανάγκες ως πατέρα πλέον. Επομένως δεν μπορώ να κρατήσω για πολύ ακόμα ένα αμάξι που είναι ήδη 14 ετών.

Φιλικά,
Π.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 13:39 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Δύσκολη απόφαση. Eγώ είμαι υπέρ της ηλεκτροκίνησης και της υβριδικής κίνησης αλλά αποτελούν ακόμα ακριβές επιλογές. Αν είχα τη δυνατότητα , για τα ελληνικά δεδομένα θα επαιρνα υβριδικό plug-in. Aλλά σε αυτά τα χρήματα 20-25.000 δύσκολο. Θα κοίταγα στην Toyota, δεν μου ερχεται κατι άλλο στο μυαλο...Δεν ξερω οι Κορεάτες που κυμαίνονται σε αυτή την τεχνολογια.

Nομίζω ότι σε 10 χρονια όλα θα εχουν χασει τη αξια τους. Γνωμη μου , μη σκέφτεσαι ετσι. Περασανε αυτές οι εποχες που νομιζαμε ότι το αμαξι είναι επενδυση. Χασουρα είναι ! Απλα επιλεγεις ότι θυσιάζεις αυτά τα χρηματα να είναι εκτεθειμένα στο δρομο, σε βανδαλισμούς και σε καταστροφες για να εχεις ένα οχημα μετακινησης για την οικογενεια για τουλάχιστον 10 χρονια. Ξεχαστε οδηγικη ευχαριστηση πλέον με βενζίνες κλπ. Απλες μετακινήσεις θα κανουμε από δω και περα. Επιλεξε ένα οχημα που καλυπτει τις μεταφορικες ανάγκες της οικογενειας σου και τελος. Η εποχη της ρομαντικης αυτοκίνησης τελειωσε. Αλλιως πάρε μια Giulia Veloce και κάνε το κεφι σου. Εχει και καποιους χωρους για οικογένεια... :D

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 14:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Οπως σου τα είπε και ο άλλος . Δέκα χρόνια με τα σημερινά δεδομένα είναι πάρα πολλά .
Ηλεκτρικά και υβριδικά επίσης θα εξελιχθούν και μπορεί να εξελιχθούν τόσο που τα σημερινά να μην τα θέλει κανείς .
Αλλά τα βενζίνης και τα ντίζελ θα έχουν το κοινό τους , γιατί υπάρχει η τεχνογνωσία παντού και τα συνεργεία , οπότε ένας που θα πάρει μτχ θα σκεφτεί καλύτερα τα σίγουρα .

Απλά κοίτα αυτό που θα πάρεις να έχει τα συστήματα ασφαλείας , γιατί από του χρόνου θα τα έχουν όλα .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 14:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Αν ζείτε σε μονοκατοικία που σημαίνει εύκολη πρόσβαση σε πριζα, τότε ένα plug in hybrid ακούγεται καλή περίπτωση. Εάν όχι θα επέλεγα diesel, έχει ακόμα ψωμί όσο και να βιάζονται να το ξεγραψουν.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 16:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Αν το αντέχεις οικονομικά εγώ θα σου έλεγα υβριδικό. Όπως είπαν και άλλοι το plugin hybrid είναι καλή λύση αν έχεις γκαράζ. Η toyota έχει πλέον τεράστια τεχνογνωσία στα υβριδικά οπότε δεν υπάρχει θέμα ανωριμότητας της τεχνολογίας. Βέβαια η τιμή μάλλον ξεφεύγει απο αυτά που θες. Μήπως να σκεφτείς και ενα φτηνό μεταχειρισμένο και σε 5-10 χρόνια το ξαναβλέπεις;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 19:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Όπως τα λέτε φίλοι είναι.

Το θέμα ειναι ότι κυκλοφορώ χρόνια τωρα με ένα c4 που έχει φάει τα ψωμιά του. Μπορώ να το κρατήσω μερικά χρόνια ακόμα αλλά θα ζητήσει λεφτά τα οποία πλέον δεν έχει νόημα να του τα δινω. Αν κ με έχει κουράσει το συγκεκριμένο αμάξι, το έχω επίσης ευχαρίστηθει. Αμάξια των 25.000 ευρώ σημερα, δεν συγκρίνονται ακόμα κ με αυτό το αμάξι σε πολλά. Δεν είναι καθόλου της αισθητικής μου τα νέα οχήματα.

Το ιδανικό θα ήταν να αλλάξω σε 5 χρόνια κ όχι σε τόσο μεταβατική περίοδο. Να δώσω όμως αλλά 3000 ευρώ για να κρατήσω ένα τόσο παλιό αμάξι πλέον νομίζω είναι ολίγον χαζό. Κάθε χρόνο το μετανιώνω που δεν το έχω ήδη αλλάξει.

Μου έχει φανεί πολύ ενδιαφέρον το HUNDAI DISTINCTIVE 1.5T 48V 159hp IMT. Πολύ τίμιο στην περιγραφή. Δεν το έχω οδηγήσει ακόμα. Τα toyota corola κ chr επίσης πολύ ενδιαφέρον αλλά σε χώρους αποθήκευσης τραγικά κυριολεκτικά. Είναι το μόνο πρόβλημα που τους βρίσκω. Μιλάμε ότι καρότσι μωρού δεν χωράει σε αυτά τα δυο μοντελα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 20:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Καλό ακούγεται και με ολοφρεσκο κινητήρα

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Ιαν 2021, 08:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε ότι τα υβριδικά είναι δύο μεγάλες κατηγορίες: τα mild και τα plug-in. Τα πρώτα είναι τα γνωστά σε όλους μας εδώ και πολλά χρόνια, δεν θέλουν φόρτιση και δεν έχουν καμία διαφορά στη χρήση από ότι τα ΜΕΚ. Τα PHEV από την άλλη είναι στη μέση μεταξύ BEV και ΜΕΚ, θέλουν φόρτιση (για να τα αξιοποιήσεις) και έχουν 1-2 προϋποθέσεις, αλλιώς δεν έχουν νόημα. Η βασικότερη είναι αυτή που αναφέρθηκε, να υπάρχει εύκολη (και ασφαλής) παροχή δίπλα στο όχημα. Αλλιώς θα πρέπει να προσαρμόσεις τη ζωή σου γύρω από την φόρτιση. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο για τα BEV, που δεν έχουν ΜΕΚ για να συνεχίσουν να λειτουργούν αν τελειώσει η μπαταρία.

Αν όμως έχεις πρίζα και -ιδανικά- κάνεις αρκετά χιλιόμετρα πόλης, τότε τα PHEV είναι η καλύτερη λύση, ειδικά αν το θες και για ταξίδια εκτός πόλης. Με το EV κάνεις όλα τα αστικά χλμ, γλυτώνοντας χρόνο και χρήμα, ενώ η ΜΕΚ σε βοηθάει να μην έχεις range-anxiety στα ταξίδια σου. Αν μάλιστα μπορέσεις και το πάρεις μέσω γνωστού με εταιρεία, τότε το PHEV πρακτικά "βγάζει" τα λεφτά του from-day-one ;)

Και εγώ οπαδός της βενζίνης και των ΜΕΚ, αλλά πλέον η τεχνολογία προχωράει και, μετά από σχεδόν 150 χρόνια, νομίζω ήρθε η ώρα να περάσουμε σε κάτι νέο :clap

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Ιαν 2021, 14:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Ναι για ΜΕΚ συζητάμε φαντάζομαι στην παρούσα φάση.
Δεν ειναι ακόμα κάπως νωρίς να συζητάμε για plug-in μοντέλα; Θέλω να πω ότι σε 5 χρόνια θα υπάρχει τρελή εξέλιξη σε αυτά τα μοντέλα. Τουλάχιστον τα ΜΕΚ (βλέπε corola, chr, i30 κλπ) είναι σε ένα αξιοπρεπέστατο επίπεδο πλέον, με ημ. λήξης όμως σε ίσος λιγότερο από 10 χρόνια.

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι σε 10 χρόνια θα έχει καταργηθεί η βενζίνη στην Ελλάδα αλλά η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει.

Τι κάνεις ομως όταν είσαι ήδη με γερασμένο όχημα; Επίσης αρκετά πιθανό σε 5 χρόνια να μην έχω τη δυνατότητα για νέο αμάξι μια η άλλη.

Δυσκολη η απόφαση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Ιαν 2021, 15:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Πιθανότατα με "ΜΕΚ" εσύ εννοείς τα MHEV και όχι τα απλά κοινά τυπικά ΜΕΚ. Δηλαδή αυτά που η ηλεκτροκίνηση παίζει καθαρά βοηθητικό/συμπληρωματικό ρόλο. Αυτά είναι γνωστά εδώ και πολλά χρόνια (βλέπε Prius) και θεωρώ ότι έχουν αρκετή "ζωή" μέσα τους, ως κατηγορία. Από την άλλη τα PHEV, δηλαδή αυτά που είναι μισό-μισό, φορτίζουν με παροχή και έχουν διακριτά modes EV και ICE, είναι το μεταβατικό στάδιο, προφανώς έχουν λιγότερο παρελθόν αλλά περισσότερο μέλλον, και είναι ίσως η τεχνολογία που θα κρατήσει μέχρι και την επικράτηση της ηλεκτροκίνησης. Στον μακρινό ορίζοντα προφανώς έχουμε τα BEV και τα FCEV, τα οποία είναι και ο απώτερος στόχος.

Αυτή τη στιγμή, μιλώντας για Ελλάδα, η ασφαλέστερη επιλογή, εφόσον έχουμε παροχή σε σπίτι ή/και γραφείο, είναι τα PHEV. Υπό συνθήκες, και ένα BEV, αλλά με συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Σε άλλες χώρες, και φυσικά στην Ελλάδα σε 4-5 χρόνια, τα BEV/FCEV θα είναι απολύτως βιώσιμη επιλογή, ανεξαρτήτως συνθηκών και αναγκών.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Ιαν 2021, 23:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Επειδή αντιλαμβάνομαι τι λες αλλά δεν έχω καθόλου υπόψη μου σε βάθος αυτές τις τεχνολογίες που περιγράφεις, θα μπορούσες να μου πεις ορισμένα μοντέλα σήμερα που είναι του τύπου που περιγράφεις ως πιο βιοσιμου;

Κατευθύνομαι περισσότερο προς Ιαπωνία κ Κορέα. Ευρώπη μου έχει αφήσει κακή γεύση.. Γνωρίζω κόσμο που κυκλοφορεί με Μάζντα, Τογιότα κ Χόντα κ δεν ξέρουν πραγματικά τι σημαίνει συνεργείο. Φυσικά στις σύγχρονες τεχνολογίες αυτά δεν ισχύουν στο βαθμό που ίσχυαν μέχρι πριν 5-10 χρόνια. Παρ όλα αυτά προτιμώ πλέον τη λογική της Ασίας κ ας υστερούν σε αισθητική κλπ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2021, 00:13 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
https://www.hyundai.gr/new-hyundai-i20

Φίλε Pan_81, πήγαινε να δεις αυτό και νομίζω θα σε κερδίσει.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ για την δημοσίευση του/της: Pan_81
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2021, 01:30 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Εσύ πήγες το είδες Νίκο?

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2021, 08:34 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Όχι Νεκτάριε, αλλά έχει πολύ καλές κριτικές και εχει πολύ χαμηλή τιμή εκκίνησης. Νομίζω για τον φιλο μας είναι πολύ καλή περίπτωση. Αν θέλει κάτι μεγαλύτερο και ακριβότερο υπάρχει και το i30, επίσης εξαιρετικό. Το i20 βγαίνει και σε εκδοση mild hybrid 48volt. Τα τέστ λένε οτι εχει πολύ αναβαθμισμενη ποιοτητα υλικών , καμπίνας και συναρμολόγησης, καθως και μεγάλη εγγύηση. Σαν σχεδίαση εσωτερικά μου αρεσει πολύ, εξωτερικά έχω ενστάσεις αλλα από κοντά πρέπει να είναι αποδεκτό. Εχει επίσης ένα πλήρες πακετο συστηματων ασφαλειας και υποβοήθησης του οδηγού.
Επίσης ο όμιλος Hyundai, παράγει μόνος του τον χάλυβα που χρησιμοποιεί για την κατασκευή των Hyundai-KIA και είναι από τους πρώτους στη συγκόλληση με laser σε κάποια τμήματα του αμαξώματος πολύ πρίν τη Mercedes (επιβεβαιωμένο από παλιό συνάδελφο μηχανολόγο που δούλευε σε περιοδικά αυτοκίνητου και είχε πάει ταξίδι στο εργοστάσιο στην Κορέα πριν χρονια).
Δεν εχω οδηγησει ποτε Hyundai η ΚΙΑ αλλά όταν μπορέσω θα πάω να τα δω σε μια αντιπροσωπεία. Δυστυχώς για τους φίλους μας τους γάλλους και δυστυχώς για μενα και το φανατισμο μου με την Citroen , θεωρώ ότι οι Κορεατες είναι πολύ σοβαροί σε αυτό που κάνουν σε αντίθεση με τους γάλλους που εχουν ιστορία 100 χρονων αλλά φαίνεται δεν μαθαίνουν από τα λάθη και τις αποτυχίες τους. Καλή επιλογή στον φίλο μας!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βενζίνη ή Υβριδικό;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν 2021, 09:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Pan_81 έγραψε:
Επειδή αντιλαμβάνομαι τι λες αλλά δεν έχω καθόλου υπόψη μου σε βάθος αυτές τις τεχνολογίες που περιγράφεις, θα μπορούσες να μου πεις ορισμένα μοντέλα σήμερα που είναι του τύπου που περιγράφεις ως πιο βιοσιμου;


Αρχικά μερικά ακρωνύμια
ΜΕΚ: Μηχανή Εσωτερικής Καύσης (ή ICE: Internal Combustion Engine)
MHEV: Mild Hybrid Electric Vehicle. Όχημα που κινείται με ΜΕΚ και το υβριδικό σύστημα, συνήθως μικρό σε ισχύ και χωρητικότητα, χρησιμοποιείται μόνο ως υποβοήθηση, υπό συγκεκριμένες συνθήκες και δεν φορτίζει εξωτερικά παρά μόνο με ανάκτηση
PHEV: Plug-in Hybrid Electric Vehicle. Όχημα με ΜΕΚ και μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό σύστημα (κινητήρα και μπαταρία), που μπορεί να λειτουργήσει και ως καθαρά ηλεκτρικό, δηλαδή να κινηθεί μόνο με την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα. Φορτίζει με ανάκτηση και με εξωτερική φόρτιση.
BEV: Battery Electric Vehicle. Καθαρά ηλεκτρικό όχημα με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες. Όχημα χωρίς ΜΕΚ, μόνο με ηλεκτροκινητήρα. Απαιτεί φόρτιση για την κίνησή του.
FCEV: Fuel Cell Electric Vehicle. Ηλεκτρικό όχημα με υδρογόνο και κυψέλες καυσίμου. Έχει δεξαμενή για υδρογόνο και μπορεί να ανεφοδιαστεί σε χρόνους παραπλήσιους των ΜΕΚ (υπό συνθήκες). O ηλεκτροκινητήρας του είναι παρόμοιος με του BEV, μόνο το "καύσιμο" αλλάζει.

Το τι σου ταιριάζει εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, κυρίως αυτά που ανέφερα πιο πριν: αν υπάρχει σημείο φόρτισης και τι είδους κίνηση θα κάνει το όχημα. Αν δεν υπάρχει σημείο φόρτισης, τότε το πολύ μέχρι κάποιο MHEV. Αν υπάρχει και κάνεις μόνο αστικά χιλιόμετρα, τότε ένα μικρό BEV μπορεί να βολέψει. Αν υπάρχει και κάνεις μικτά (αστικά και ταξίδια), τότε σήμερα, για την Ελλάδα, ένα PHEV είναι η καλύτερη λύση, ή κάποιο "μεγάλο" και ακριβό BEV (π.χ. ένα οποιοδήποτε Tesla Extended Range φτάνει από Αθήνα στη Θεσσαλονίκη, ακόμα και Αλεξανδρούπολη)

Σήμερα, τώρα, ένα αυτοκίνητο που τα κάνει σχεδόν όλα και ανήκει σε αυτές τις κατηγορίες είναι το Puma MHEV, διθυραμβικά reviews, φίλοι που το έχουν πάρει λένε τα καλύτερα, σβέλτο, σχετικά άνετο, οικονομικό, μεγάλη εγγύηση, καλή ποιότητα, λίγο τσιμπημένη τιμή.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε The Ace για την δημοσίευση του/της: Pan_81
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 21 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

πως θα καταλαβουμε οτι η βενζινη που βαζουμε ειναι νοθευμενη
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: ΣΠΥΡΟΣ
Απαντήσεις: 52
Πόσο κοστίζει η βενζίνη σε όλο τον κόσμο
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
υβριδικο citroen c5
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: ALES
Απαντήσεις: 26
Citroen zx volcane 1.9 βενζίνη 1991
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Cooltsip
Απαντήσεις: 7
Μετατροπή απο βενζίνη σε diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Manos
Απαντήσεις: 29
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron