Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 08:55 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Ιούλ 2021, 15:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Τον τελευταίο καιρό παίζει το BBC ρεπορτάζ για μια εταιρία στο UK που κάνει αυτή τη δουλειά. Μετατρέπει ακριβά/ιστορικά σε ηλεκτρικά. Επένδυση είναι γιατί αυξάνεται η αξία τους και πωλούνται ακριβότερα. Προσωπικά αν είχα τέτοιο θα το άφηνα 100% εργοστασιακό. Αυτό είναι και το νόημα του ιστορικού.

Η μετατροπή πάντως έχει πολύ μέλλον. Μετατρέπουν και εξειδικευμένα οχήματα π.χ. σκουπιδιάρικα που κοστίζουν ενα κάρο λεφτά και συμφέρει να τα μετατρέψεις αντί να τα αποσύρεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Μαρ 2022, 22:58 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Πριν λίγο μέρες βρέθηκα στην τοπική αντιπροσωπεία της citroen για να δω και να κάνω test drive το citroen ami. Ο λόγος είναι ότι τον τελευταίο καιρό ψάχνω ενναλακτική φθηνή μετακίνηση από και προς την εργασία μου. Το πιο φθηνό σκούτερ θα μου φέρει κέρδος αλλά λόγω απόστασης και καιρικών φαινομένων η χρήση του θα περιορίζεται κάποιους μήνες οπότε πήγα να δω και το ami. Για την 5μερη μετακίνηση των 25 χιλιομέτρων συνολικά έχω δύο επιλογές: από περιφερειακή οδό και 10 -15 λεπτά και ταχύτητες με 80+ πάνω για λόγους ασφαλείας (η μόνη διαδρομή που κάνω όλα αυτά τα χρόνια) και μια εναλλακτική από παράδρομο με ελάχιστη ταχύτητα 45 -70 χλμ αν επιλέξω μελλοντικά ένα πιο αργό μεταφορικό μέσο. Ορισμένες φορές στο μήνα μπορεί να χρειαστεί και κάποιες έξτρα μετακινήσεις από την εργασία μου προς το κέντρο του Βόλου. Με αυτό το σχετικό /άσχετο σκεπτικό έγινε το test drive:

Θετικά:
- Γενικά μιλάμε για μια άσχημη / διαφορετική προσέγγιση η οποία φαίνεται πρωτότυπη εκτέλεση ειδικά από κοντά
- Σπαρτιάτικο όσο δεν πάει, δεν έχει και κάτι να χαλάσει και έχει σχεδόν μηδενική συντήρηση.
- Παρόλο τα 45 χλμ επιταχύνει άνετα για κίνηση στην πόλη και φρενάρει για τα δεδομένα του καλά. Μπροστά έχει δισκόφρενα.
- Κόβει απίστευτα και είναι παιχνίδι για παρκάρισμα. Επίσης είναι γελοίο στην οδήγηση. Έχει καλή ορατότητα.
- Αργότερα θα έχει πολλές εξατομικεύσεις, θα μπορείς να βάζεις ακόμα και μια φωτογραφία που θες.
- Δεν χρειάζεται δίπλωμα αυτοκινήτου. Μπορεί να το παίρνει κάποιο από τα παιδιά σας.
- Φορτίζει σε 3 ώρες με απλή πρίζα. Το καλώδιο από το ami είναι 3 μέτρα
- Για εμένα με ύψος 1.70 (και αυτό με το ζόρι) είναι τέρμα ευρύχωρο και καθόλου κλειστοφοβικό. Το μεγάλο παρμπρίζ (στυλ πανοραμικό) είναι ατού και υπάρχει aftermarket σκιάδιο

Αρνητικά:
- Δεν έχει air condition
- Υψηλή τιμή
- Είναι αυστηρά για μικρές πόλεις. Για μεγάλες πόλεις είναι μόνο για περιοχές. Εμένα π.χ. δεν μου φτάνει η ταχύτητα και θα υπάρχει κίνδυνος να προκαλέσω ατύχημα.
- Είναι όλο πλαστικό (η τύπου πλαστικό). Δεν ξέρω τι παίζει με την παθητική ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης ή σε απότομο ελιγμό ακόμα και με 45 χλμ. Πάντως εμφανισιακά προβλέπω να γίνεται χάλια λόγω ήλιου αν δεν χαλάνε πρώτα οι μπαταρίες
- Δεν έχει φώτα πορείας κτλ. Έχει led μόνιμα αναμμένα μπρος πίσω (μέσα δεν έχει διακόπτη)

Συνοψίζοντας είναι ένα πολύ ιδιαίτερο μεταφορικό μέσο με συγκεκριμένη χρήση που δυστυχώς πολλοί θα αμφισβητήσουν και θα βγουν σε μεγάλους κεντρικούς δρόμους προκαλώντας προβλήματα. Τα 6500 ή τα 5500 ευρώ για αγορά είναι χρήματα τα οποία τα διαθέτεις για την μόδα - εξέλιξη της εποχής και όχι για ουσιαστικό όφελος από την αγορά. Υπάρχει περιορισμός της χρήσης και η απόσβεση απομακρύνεται με κιάλια.

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Μαρ 2022, 13:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
To αμάξι ΔΕΝ κάνει για επαρχιακές πόλεις, όπως ο Βόλος.
Στην Ελλάδα κάνει μόνο για την Αθήνα, ίσως ούτε για την Θεσσαλονίκη.
Στην Αθήνα αν είσαι οικογένεια με παιδιά σχολικής ηλικίας, τότε μπορεί να βολέψει στις μετακινήσεις για σχολείο, μαθήματα , σούπερ μάρκετ.
Επίσης αν πηγαίνεις στην δουλειά σου υποχρεωτικά μέσα από το κέντρο και με χαμηλές ταχύτητες.

Για τίποτα άλλο.

Στο εξωτερικό, έχουν μεγάλες πόλεις που απαγορεύουν την κυκλοφορία των θερμικών αυτοκινήτων και ιστορικά κέντρα που απαγορεύουν τα πάντα , εκτός από τα ΑΜΙ και παρόμοια.

Αυτοί είναι οι πελάτες. Ισως και κάποια μικρά νησιά μας .

Προφανώς σε 5 χρόνια θα είναι παρωχημένο, αλλά θα έχεις δώσει λίγα λεφτά, σε αντίθεση με ότι έγινε με το Ι-3 και ότι θα γίνει με όσους αγοράζουν τα πανάκριβα ηλεκτρικά σήμερα.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μαρ 2022, 00:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Ευχαριστούμε Μητσάρα για την αναλυτική περιγραφή!
Αυτό που πρέπει να καταλάβει ο κόσμος είναι ότι είναι ένα όχημα για να κάνεις συγκεκριμένα πράγματα σε συγκεκριμένες περιοχές για να ικανοποιήσει συγκεκριμένες ανάγκες του χρήστη.Ισως στο εξωτερικό να ταιριάζει καλύτερα λόγω τρόπου ζωής και νοοτροπίας, για Ελλάδα δεν είμαι αισιόδοξος. Συμφωνώ και με τον cruiser
Για την ασφάλεια που λες υπάρχουν φωτό από Γαλλία από το πρώτο (μάλλον) ατύχημα όπου το ami την έφαγε από πίσω με 110χλμ και ο οδηγός δεν έπαθε τίποτα αλλά και το ami φαίνεται σε καλή κατάσταση για τα δεδομένα της σύγκρουσης https://www.automobile-propre.com/breve ... troen-ami/ Θεωρώ αν κυκλοφορείς μόνο κέντρο και δε βγεις σε κάποια λεωφόρο τότε είναι ασφαλές

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μαρ 2022, 15:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Ωραία η παρουσίαση εντυπώσεων Δημήτρη, θα φανεί χρήσιμη σε κόσμο, και για να το δοκιμάσει και για να αποφασίσει.

Παίδες, μη τα παραλέμε κι έτσι, το πανέξυπνο αυτό οικονομικό αυτοκινητάκι κάνει για το 100% της επικράτειας. Αρκεί...
...να θυμόμαστε ότι υπάρχει, κατώτατο όριο 70 χλμ/ώρα στους αυτοκινητόδρομους και στις οδούς ταχείας κυκλοφορίας, και ανώτατο όριο έως 50 χλμ/ώρα εντός οικισμών αναλόγως τη σήμανση τοπικά.
...να καταλάβουμε ποιών οχημάτων υποκατάστατο (και για ποιές ανάγκες) είναι, και ανάλογα να κρίνουμε που κινούμαστε.

Εξ αποδείξεως, το ερώτημα αν κάτι "κάνει" για τις πόλεις αφορά το υποκείμενο "Έλληνα(ρα)ς Οδηγός", όχι το κάθε Ami... :mrgreen

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μαρ 2022, 09:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Το Ami είναι όντως το πιο ιδιόμορφο όχημα, ως προς μέγεθος, χρήση, χώρους, επιδόσεις κλπ, νομίζω ξεπερνάει και κάτι Isetta και Robin, για όσους τα θυμούνται. Πάντως εγώ για μέσα στη πόλη θα έπαιρνα ένα SeatMo (καιρού επιτρέποντος), το Ecocar είναι και αυτό τέτοιας λογικής με το Ami και δεν ξέρω αν και πόσο αξιόπιστο είναι...

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ 2022, 18:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Καλά το Robin είχε αστεία ευστάθεια. Αν φύσαγε δυνατός αέρας έπεφτε στο πλάι... Τα θυμάμαι αμυδρά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ 2022, 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Το ιντερνετ μας εχει στερήσει το στοιχειο της εκπληξης...Εχοντας δει πολυ καιρο πριν το Ami (οπως και ολα τα νεα μοντελα) ,προχθες που ημουν στην Ωμεγα το ειδα απο μακρια και ουτε που μου εκανε εντυπωση να παω κοντα να το δω... Τελευταια τιποτα δεν μου κανει εντυπωση, τα εχω δει ολα πριν χιλιαδες φορες στο ιντερνετ...Θελω να δω απο κοντα τη νεα DS4 αλλα δεν μου φαινεται οτι θα αλλάξω τη γνωμη που εχω ηδη...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 38 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

Προβλημα στην πορεια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Και στην monza μπαινουν τα c3
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: smpokos
Απαντήσεις: 8
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: zxpanos
Απαντήσεις: 45
Service στην θεσσαλονίκη εκτος αντιπροσωπείας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: jose
Απαντήσεις: 2
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: n555
Απαντήσεις: 46
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ