Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 20:09 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Πήρα το τεύχος 4Τ του Μαΐου. Αν εξαιρέσουμε ότι το περιοδικό είναι σε κλασσική μορφή, όλα τα άλλα μέσα του αναφέρονται στον ηλεκτρισμό.

Δεν ξέρω αν πριν μερικά χρόνια φανταζόμασταν αυτές τις ραγδαίες εξελίξεις.

Οι διαφημίσεις των σελίδων έχουν να κάνουν κυρίως με ηλεκτρικά μοντέλα, που αναφέρουν κατανάλωση kW/100χλμ, range, ενώ τονίζουν "εκπομπές CO2 σε μεικτό κύκλο: 0g/km" (ψέμα αλλά τέλος πάντων).

Σημαντικό χώρο καταλαμβάνουν διαφημίσεις της ΔΕΗ που αναφέρονται στα θετικά της ηλεκτροκίνησης, στους ταχυφορτιστες και τα πλάνα του μέλλοντος, ούτως ώστε ο στόλος αυτοκινήτων να αντικατασταθεί από ηλεκτρικά.

Ένα ενδιαφέρον τεστ που έχει το περιοδικό είναι το οδοιπορικό Αθήνα-Πτολεμαΐδα με ένα Tesla Model 3. Ωραίο άρθρο με έξυπνες οξυμωρες φωτογραφίες του Tesla M3 μέσα στα λιγνιτωρυχεία της περιοχής.

Εξαιρετικές πληροφορίες λαμβάνουμε σχετικά με το κόστος χρήσης. Ο γράφων αναφέρει χαρακτηριστικά ότι τα 900χλμ διαδρομής τους κόστισαν 102€ σε 5 ενδιάμεσες φορτίσεις με το κόστος να αντιστοιχεί σε 8,5λτ/100χλμ ενός ντίζελ.

Ένα άλλο πρόβλημα είναι η εντελώς διαφορετική τιμολόγηση σε κάθε φόρτιση. Αλλού τους χρέωνανε βάση τον χρόνο που κάθονταν στον φορτιστή (κάτι που θέλει εποπτεία εφόσον όταν η μπαταρία ήταν άδεια φορτιζαν με 48kW, ενώ καθώς γέμιζε έπεσε στα 4kW, που σημαίνει ότι κάθε κιλοβατώρα στο τέλος της φόρτισης κόστιζε 12 φορές παραπάνω!!). Αλλού χρεώνεσαι με βάση τις κιλοβατώρες που παίρνεις. Ωστόσο σε αυτό προκύπτει και ένας ταξικός διαχωρισμός (όπως αναφέρει ο γράφων), καθώς το ρεύμα θα στοιχίζει λιγότερο σε εκείνους που έχουν δική τους θέση στάθμευσης, σε αντίθεση με τους φτωχότερους που θα αναγκάζονται να χρησιμοποιούν δημόσιους φορτιστές, εφόσον δε θα μπορούν να φορτίσουν από το οικιακό τους δίκτυο.

Το κόστος αναμονής δε θα μπορούσα να πω ότι είναι αμελητέο. Έτσι προκειμένου να λάβεις ενέργεια για 200χλμ χρειάζεται αναμονή 45-50 λεπτών και κόστος περίπου 20€ (10€/100χλμ). Αυτή η εικόνα κόστους ωστόσο ανατρέπεται στις πόλεις όπου τ κόστος οικιακής φόρτισης πέφτει στα 2-3€/100χλμ...

Αυτά κι άλλα πολλά αναφέρονται για τον εξηλεκτρισμό μας.. Εμένα με προβληματίζουν πολλά πράγματα γύρω από αυτό και νομίζω ότι μέχρι στιγμής οι υποδομές θέλουν σοβαρή ανάπτυξη για να γίνει βιώσιμο το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το επόμενο που θα αναλύσω για κουβέντα είναι η σύγκριση VW Golf GTI vs Cupra Leon e-HybridΕικόνα

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 17:13 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Εγω όπως το καταλαβαίνω για τα μικρο-μεσαία εισοδήματα στην Ελλάδα η ηλεκτροκίνηση είναι πολύ μακριά καθώς ουτε τα πορτοφόλια αντέχουν, ούτε οι υποδομές είναι αυτές που πρέπει, ουτε και πρόκειται νομιαω τα επομενα 10-15 χρονια να υπάρξουν στην Ελλάδα υποδομες για μαζική φορτιση. Προσωπικά, ναι, θα μου αρεσε αν αντεχα οικονομικα να εχω ενα ηλεκτρικο. Θα εβαζα και ενα wallbox στο γκαραζ και θα ειχα οικονομικες, ανετες, αθορυβες κα καθαρες μετακινησεις και θα ειχα την ψευδαισθηση οτι συμμετέχω και εγώ στο καθαροτερο περιβάλλον της πόλης.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 19:03 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
https://www.drive.gr/news/kosmos/bomba- ... w.facebook

O Tavares απασφάλισε... Λογικο φιλαρακο. Οι φιρμες σου που ειναι κατα βαση λαικές, δεν μπορουν να ανταγωνιστουν τους premium με ηλεκτρικά οποτε βλέπεις απο τωρα τα μαυρα σύννεφα... :D :laugh
Λεει δηλαδη οτι ενα Πεζω, Σιτροέν, Φιατ, Οπελ δεν μπορει να ειναι φθηνο και ηλεκτρικο γιατι δεν μπορει να το παρει ο λαος. Ουτε μπορει να το πουλησει φθηνα η Στελάντις γιατι θα μειωθει το περιθωριο κερδους. Και μην μας πιεζετε πολυ με το περιβάλλον γιατι θα κλεισουμε εργοστάσια και θα μεινει κοσμος στο δρομο... Δικια μου προβλεψη? ΣΕ 20 χρονια η ιδιωτικη αυτοκινηση θα ειναι μονο για πλουσιους που θα μπορουν να την πληρωνουν. Ολοι εμεις οι υπολοιποι με πατινια θα κυκλοφορουμε... Θα μεινουν μονο οι Γερμανοι που θα πουλανε ακριβα στουε εχοντες. Για πιο χαμηλα εισοδηματα εχοντων θα υπαρχει η VW και η Τοyota. Ολοι οι άλλοι θα κλείσουν. Η Αλφα? Σε 10 χρονια θακλεισει. Η Citroen? Σε 5 χρονια κλεινει... :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 19:47 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
https://www.drive.gr/news/kosmos/bomba-apo-ton-carlos-tavares-ta-ilektrika-aytokinita-einai-akriba-kai-epiblabi-gia?fbclid=IwAR0ddkoSKJYQ7n5h3HnH4C2jT9cfJ-DJQw_wtABgTKfnc-vfre8KGHluR6A#.YJ6lfJfsWdw.facebook

O Tavares απασφάλισε... Λογικο φιλαρακο. Οι φιρμες σου που ειναι κατα βαση λαικές, δεν μπορουν να ανταγωνιστουν τους premium με ηλεκτρικά οποτε βλέπεις απο τωρα τα μαυρα σύννεφα... :D :laugh
Λεει δηλαδη οτι ενα Πεζω, Σιτροέν, Φιατ, Οπελ δεν μπορει να ειναι φθηνο και ηλεκτρικο γιατι δεν μπορει να το παρει ο λαος. Ουτε μπορει να το πουλησει φθηνα η Στελάντις γιατι θα μειωθει το περιθωριο κερδους. Και μην μας πιεζετε πολυ με το περιβάλλον γιατι θα κλεισουμε εργοστάσια και θα μεινει κοσμος στο δρομο... Δικια μου προβλεψη? ΣΕ 20 χρονια η ιδιωτικη αυτοκινηση θα ειναι μονο για πλουσιους που θα μπορουν να την πληρωνουν. Ολοι εμεις οι υπολοιποι με πατινια θα κυκλοφορουμε... Θα μεινουν μονο οι Γερμανοι που θα πουλανε ακριβα στουε εχοντες. Για πιο χαμηλα εισοδηματα εχοντων θα υπαρχει η VW και η Τοyota. Ολοι οι άλλοι θα κλείσουν. Η Αλφα? Σε 10 χρονια θακλεισει. Η Citroen? Σε 5 χρονια κλεινει... :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh
Νίκο νομίζω ότι τα είπε όπως έπρεπε ο Tavares.! Αυτή είναι η πραγματικότητα. Και το βασικότερο που είπε, αν το παρατήρησες, είναι η δήλωση πως "η απόφαση για την στροφή στα EV δεν ήταν της αυτοκινητοβιομηχανίας".

Πάντως αυτό που βλέπω και μου δίνει λίγο θάρρος, είναι πως έχουν αρχίσει σιγά σιγά και αντιδρούν σημαντικά οι εταιρείες. Αυτό γίνεται τώρα για δύο λόγους, είτε το κάνουν προκειμένου να ασκήσουν πίεση οικονομικών ενισχύσεων με κρατικά κεφάλαια, είτε γιατί φοβούνται πραγματικά.

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 20:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Lohias^ έγραψε:
Ένα ενδιαφέρον τεστ που έχει το περιοδικό είναι το οδοιπορικό Αθήνα-Πτολεμαΐδα με ένα Tesla Model 3. Ωραίο άρθρο με έξυπνες οξυμωρες φωτογραφίες του Tesla M3 μέσα στα λιγνιτωρυχεία της περιοχής.

Εξαιρετικές πληροφορίες λαμβάνουμε σχετικά με το κόστος χρήσης. Ο γράφων αναφέρει χαρακτηριστικά ότι τα 900χλμ διαδρομής τους κόστισαν 102€ σε 5 ενδιάμεσες φορτίσεις με το κόστος να αντιστοιχεί σε 8,5λτ/100χλμ ενός ντίζελ.

Αν είναι ακριβείς οι υπολογισμοί τους και δεν έκαναν και κάποιο λάθος κατά τη συγγραφή, τότε αυτή είναι ηλεκτροκίνηση για κλάματα.
Ντίζελ, δεν καίει μ.ο. 8,5 lt/100km Αθήνα-Πτολεμαΐδα-Αθήνα, που να το "δέρνεις" αλύπητα. Βενζινοκίνητο, ίσως, μεγάλο και να το "δέρνεις"...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Oι κυβερνήσεις πιέζονται απο τους Πράσινους κλπ στην Ευρώπη και οι βιομηχανίες πιέζονται να διατηρήσουν μια κατάσταση που βολεύει συμφέροντα εκατοντάδων χρόνων και τα συμφέροντα των μετοχων. Πολεμος κανονικος...Καλο θα ήταν για την ανθρωπότητα να μπορέσουν ολοι να συνεννοηθούν με γνώμονα το κοινο συμφέρον και την λογική αλλά εχουμε πολύ δρομο ως ειδος να φτασουμε στην απολυτη συνεννόηση και ενσυναίσθηση. Είμαστε ακομα αρκετά πρωτόγονοι...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
jalbanis έγραψε:
Lohias^ έγραψε:
Ένα ενδιαφέρον τεστ που έχει το περιοδικό είναι το οδοιπορικό Αθήνα-Πτολεμαΐδα με ένα Tesla Model 3. Ωραίο άρθρο με έξυπνες οξυμωρες φωτογραφίες του Tesla M3 μέσα στα λιγνιτωρυχεία της περιοχής.

Εξαιρετικές πληροφορίες λαμβάνουμε σχετικά με το κόστος χρήσης. Ο γράφων αναφέρει χαρακτηριστικά ότι τα 900χλμ διαδρομής τους κόστισαν 102€ σε 5 ενδιάμεσες φορτίσεις με το κόστος να αντιστοιχεί σε 8,5λτ/100χλμ ενός ντίζελ.

Αν είναι ακριβείς οι υπολογισμοί τους και δεν έκαναν και κάποιο λάθος κατά τη συγγραφή, τότε αυτή είναι ηλεκτροκίνηση για κλάματα.
Ντίζελ, δεν καίει μ.ο. 8,5 lt/100km Αθήνα-Πτολεμαΐδα-Αθήνα, που να το "δέρνεις" αλύπητα. Βενζινοκίνητο, ίσως, μεγάλο και να το "δέρνεις"...
Είναι ακριβεστατοι οι υπολογισμοί τους. Ντίζελ ασφαλώς και μπορεί να κάψει 8,5/100, αλλά θα μιλάμε για υψηλών επιδόσεων 300+ ίππων, πχ BMW 440d Xdrive που έχει 340ps και 700Nm ροπής.

Άλλο σημείο που με προβλημάτισε πολύ είναι το γεγονός ότι η έλλειψη σημείων φόρτισης περιόριζε και την μέση ωριαία ταχύτητα, καθώς η διατήρηση μιας υψηλής ταχύτητας ήταν εντελώς ασύμφορη.

Γενικά δεν βλέπω να ανθίζει το πράγμα εύκολα. Και βλέποντας ότι πολύ μιλάνε για μια τεράστια φούσκα, προβληματίζομαι.

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 21:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Δεν υπάρχει καμία φούσκα, έχει προχωρήσει ήδη πολύ, μόνο κάτι τριτοκοσμικές χώρες όπως η Ελλάδα έχουν μείνει πίσω, αλλά από πέρσι που το πιάσαμε λίγο πιο σοβαρά (επειδή ασχοληθήκαμε εμείς) ξεκίνησε να ρολάρει και στην χώρα μας. Το δίκτυο έρχεται, προφανώς ακόμα είναι ελάχιστο, αφού κανένας δεν είχε ασχοληθεί σοβαρά στο παρελθόν. Το κόστος χρήσης είναι αστείο, δεν υπάρχουν βλάβες και services, απλά το κόστος κτήσης είναι ακόμα πιο υψηλό, όπως πάντα γίνεται με τις νέες τεχνολογίες.

Φυσικά δεν υπάρχει καμία σχέση σε ευκολία, τεχνολογία, ακόμα και επιδόσεις, το Tesla3 που αναφέρετε έχει καλύτερες επιδόσεις από τα περισσότερα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κόστους, εφάμιλλες με Porshe και Ferrari.

Τέλος, αυτοί που κλαίγονται όπως ο Tavares είναι αυτοί που τους έχουν ξεπεράσει οι εξελίξεις και ακόμα παλεύουν με τεχνολογίες που εμφανίστηκαν τον προπερασμένο αιώνα (για να θυμηθούμε λίγο και την ιστορία των ΜΕΚ).

Το τι π@π@ριές, ασχετοσύνες και ανακρίβειες (και ψεματάκια) ακούω και διαβάζω αριστερά και δεξιά δεν λέγεται, αλλά εδώ υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ότι η Γη είναι επίπεδη, εδώ θα κολλήσουν ? Ακόμα και το ενεργειακό μείγμα να πιάσουμε, ή το συνολικό κύκλο ζωής κάθε οχήματος, απλά δεν υπάρχει καν σύγκριση.

Αυτά τα ολίγα για την ώρα, όποιος θέλει να μάθει περισσότερα, ας ρωτήσει εδώ ;)

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 21:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Δεν είναι και τόσο ρόδινα! Στην ηλεκτροκίνηση, και στην παραγωγή και διαχείριση της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας, είμαστε ακόμη πίσω.

Ήδη κολλάει σημαντικά η ανακύκλωση ηλεκτρικών οχημάτων καθώς οι υποδομές δεν επαρκούν. Κατά εκατοντάδες στοιβάζονται αυτοκίνητα ανά τον κόσμο (υπάρχει πρόσφατη σχετική δημοσίευση π.χ. με αυτοκίνητα του δήμου του Παρισιού που τα απέσυρε μαζικά) αφού οι εταιρίες ανακύκλωσης παραλαμβάνουν μόνο όσα μπορούν, επειδή δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν επαρκώς από τις εταιρίες ανακύκλωσης μπαταριών.
Επίσης, εκτός από θέμα υποδομών, υπάρχει και θέμα τεχνολογικό, καθώς από τις μπαταρίες μένουν υλικά μη ανακυκλώσιμα, τα οποία είναι πολύ επιβαρυντικά για το περιβάλλον και την υγεία, και ακόμη λύση επαρκής γι' αυτό δεν υπάρχει.

Ακόμη και οι παραδοσιακοί "σκουπιδιάρηδες" της Γης, Κίνα και Ινδία, έχουν στυλώσει τα πόδια, και δεν μπορούν να ανταποκριθούν και φοβούνται.
Σπρώχνουν ότι μπορούν οι "εξελιγμένοι" (...) των αναπτυγμένων χωρών στις "πρωτόγονες" του τρίτου κόσμου. Αλλά, μέχρι πότε αυτή η ντροπή, και μέχρι πότε αυτή η ηλιθιότητα που έτσι κι αλλιώς πάλι ενάντια στην υγεία των έξυπνων "αναπτυγμένων" και των παιδιών τους γυρνάει με πολλούς τρόπους αυτή η χαβούζα...

Και είμαστε ακόμη σε αρχικά στάδια, που να αυξηθεί δηλαδή κιόλας παγκοσμίως η κυκλοφορία ηλεκτρικών οχημάτων.

Στη δε παραγωγή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας, ακόμη είμαστε πολύ πίσω. Είτε παράγεται με μεθόδους με σημαντικό βλαπτικό αποτύπωμα λόγω μόλυνσης, είτε παράγεται μέσω ανανεώσιμων πηγών που για την εγκατάσταση και τη λειτουργία τους ξεκληρίζονται βουνά και ακτές μαζί με τα οικοσυστήματά τους.
Το ζούμε καλά-καλά αυτό το τελευταίο και στην πατρίδα μας, με την πρεμούρα των μεγαλοεργολάβων και λοιπών μεγαλοκαρχαριών να στήσουν όπου τους κόφτει γιγαντιαίες βιομηχανικής κλίμακας μονάδες παραγωγής ρεύματος, για να μπουν στα διασυνδεδεμένα ευρωπαϊκά δίκτυα και να κάνουν παιχνίδι προς όφελος της τσέπης τους.
Βέβαια, υπάρχει λύση, αν η παραγωγή ενέργειας γίνεται στην κλίμακα εξυπηρέτησης των κατά τόπους κοινοτήτων, με τη συνδυασμένη παραγωγή πολλών πηγών και κατ' οίκον και σε μονάδες επαρκούς μεγέθους ανά περιοχή. Αλλά αυτά είναι λύσεις για ευαίσθητους υπεύθυνους ανθρώπους του συγκατοικείν, όχι για διαπλεκόμενους άρχοντες και μεγαλοφαγάνες του "επιχειρείν"...

Το λιγότερο, είναι τα σημεία φόρτισης! Το μείζον, ο τρόπος. Καλή η συνεννόηση και η ενσυναίσθηση, αλλά με ποιούς και προς όφελος ποιών;! :hmm

Lohias^ έγραψε:
Είναι ακριβεστατοι οι υπολογισμοί τους. Ντίζελ ασφαλώς και μπορεί να κάψει 8,5/100, αλλά θα μιλάμε για υψηλών επιδόσεων 300+ ίππων, πχ BMW 440d Xdrive που έχει 340ps και 700Nm ροπής.

Ευχαριστώ πολύ! Ότι πιο αντιπροσωπευτικό δηλαδή, που ενδιαφέρει το μέσο χρήστη, και τη μεγάλη μάζα! Άλλη μια μεγάλη επιτυχία των 4Τ... :D

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 21:30 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
The Ace έγραψε:
Δεν υπάρχει καμία φούσκα, έχει προχωρήσει ήδη πολύ, μόνο κάτι τριτοκοσμικές χώρες όπως η Ελλάδα έχουν μείνει πίσω, αλλά από πέρσι που το πιάσαμε λίγο πιο σοβαρά (επειδή ασχοληθήκαμε εμείς) ξεκίνησε να ρολάρει και στην χώρα μας. Το δίκτυο έρχεται, προφανώς ακόμα είναι ελάχιστο, αφού κανένας δεν είχε ασχοληθεί σοβαρά στο παρελθόν. Το κόστος χρήσης είναι αστείο, δεν υπάρχουν βλάβες και services, απλά το κόστος κτήσης είναι ακόμα πιο υψηλό, όπως πάντα γίνεται με τις νέες τεχνολογίες.

Φυσικά δεν υπάρχει καμία σχέση σε ευκολία, τεχνολογία, ακόμα και επιδόσεις, το Tesla3 που αναφέρετε έχει καλύτερες επιδόσεις από τα περισσότερα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κόστους, εφάμιλλες με Porshe και Ferrari.

Τέλος, αυτοί που κλαίγονται όπως ο Tavares είναι αυτοί που τους έχουν ξεπεράσει οι εξελίξεις και ακόμα παλεύουν με τεχνολογίες που εμφανίστηκαν τον προπερασμένο αιώνα (για να θυμηθούμε λίγο και την ιστορία των ΜΕΚ).

Το τι π@π@ριές, ασχετοσύνες και ανακρίβειες (και ψεματάκια) ακούω και διαβάζω αριστερά και δεξιά δεν λέγεται, αλλά εδώ υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ότι η Γη είναι επίπεδη, εδώ θα κολλήσουν ? Ακόμα και το ενεργειακό μείγμα να πιάσουμε, ή το συνολικό κύκλο ζωής κάθε οχήματος, απλά δεν υπάρχει καν σύγκριση.

Αυτά τα ολίγα για την ώρα, όποιος θέλει να μάθει περισσότερα, ας ρωτήσει εδώ ;)
Ace θα με συγχωρήσεις αλλά νομίζω εξετάζεις το πράγμα μονόπλευρα. Υπάρχουν αρκετές αναλύσεις πολύ σοβαρών οργανισμών που δείχνουν ότι ο ΚΎΚΛΟΣ ΖΩΉΣ ενός ηλεκτρικού οχήματος αφήνει στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ περίπτωση το ΙΔΙΟ αποτύπωμα άνθρακα σε σχέση με αυτοκίνητα που έχουν συμβατικές τεχνολογίες. Και βέβαια μιλάμε για ηλεκτρικά κατασκευασμένα υπό την "αιγίδα" δυτικών χωρών και σε καμία περίπτωση χωρών όπως η Κίνα πχ.

Ωστόσο θα έλεγα ότι τα πράγματα δεν προβληματίζουν μόνο στην Ελλάδα. Κάθε άλλο. Επειδή διαβάζω αρκετά ξένο τύπο, θα έλεγα ότι πουθενά η ηλεκτροκίνηση δεν έχει καθολική αποδοχή. Μάλιστα πρόσφατη έρευνα στις ΗΠΑ έδειξε ότι το 30% αγοραστών EV, BEV ή PHEV στην επόμενη αγορά του επέλεξε ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ. Αυτό λέει πολλά.

Όσο για τις επιδόσεις, εκεί είναι που δεν θα συμφωνήσω καθόλου. Οι επιδόσεις ΔΕΝ είναι απόλυτοι αριθμοί, ούτε 0-100, ούτε ρεπριζ. Ακόμη και ΑΝ καταφέρει κάποτε ένα Tesla να γίνει πιο γρήγορο από μια Porsche και να την κυνηγήσει σε μια πίστα ή μια διαδρομή (προς το παρόν δεν υφίσταται αυτό, καθώς η υπερθέρμανση της μπαταρίας ρίχνει στο ναδίρ τις επιδόσεις), δεν ξέρω πόσο και τι θα χρειαστεί για να σου μεταφέρει την αίσθηση που σου αφήνει ένα καλοζυγισμένο αυτοκίνητο με έναν καλό βενζινοκινητήρα, που οργιάζει τις αισθήσεις πάνω από τις 7500rpm.

Σίγουρα θα εξελιχθούν, αλλά η υπάρχουσα τεχνολογία μπαταριών εκτοξεύει το βάρος ενός αυτοκινήτου (θα περάσω αργότερα στον σχολιασμό του θέματος GTI vs Cupra Leon Hybrid) στο +20% για παραπλήσιες ιπποδυνάμεις!

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
jalbanis έγραψε:
Δεν είναι και τόσο ρόδινα! Στην ηλεκτροκίνηση, και στην παραγωγή και διαχείριση της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας, είμαστε ακόμη πίσω.

Ήδη κολλάει σημαντικά η ανακύκλωση ηλεκτρικών οχημάτων καθώς οι υποδομές δεν επαρκούν. Κατά εκατοντάδες στοιβάζονται αυτοκίνητα ανά τον κόσμο (υπάρχει πρόσφατη σχετική δημοσίευση π.χ. με αυτοκίνητα του δήμου του Παρισιού που τα απέσυρε μαζικά) αφού οι εταιρίες ανακύκλωσης παραλαμβάνουν μόνο όσα μπορούν, επειδή δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν επαρκώς από τις εταιρίες ανακύκλωσης μπαταριών.
Επίσης, εκτός από θέμα υποδομών, υπάρχει και θέμα τεχνολογικό, καθώς από τις μπαταρίες μένουν υλικά μη ανακυκλώσιμα, τα οποία είναι πολύ επιβαρυντικά για το περιβάλλον και την υγεία, και ακόμη λύση επαρκής γι' αυτό δεν υπάρχει.

Ακόμη και οι παραδοσιακοί "σκουπιδιάρηδες" της Γης, Κίνα και Ινδία, έχουν στυλώσει τα πόδια, και δεν μπορούν να ανταποκριθούν και φοβούνται.
Σπρώχνουν ότι μπορούν οι "εξελιγμένοι" (...) των αναπτυγμένων χωρών στις "πρωτόγονες" του τρίτου κόσμου. Αλλά, μέχρι πότε αυτή η ντροπή, και μέχρι πότε αυτή η ηλιθιότητα που έτσι κι αλλιώς πάλι ενάντια στην υγεία των έξυπνων "αναπτυγμένων" και των παιδιών τους γυρνάει με πολλούς τρόπους αυτή η χαβούζα...

Και είμαστε ακόμη σε αρχικά στάδια, που να αυξηθεί δηλαδή κιόλας παγκοσμίως η κυκλοφορία ηλεκτρικών οχημάτων.

Στη δε παραγωγή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας, ακόμη είμαστε πολύ πίσω. Είτε παράγεται με μεθόδους με σημαντικό βλαπτικό αποτύπωμα λόγω μόλυνσης, είτε παράγεται μέσω ανανεώσιμων πηγών που για την εγκατάσταση και τη λειτουργία τους ξεκληρίζονται βουνά και ακτές μαζί με τα οικοσυστήματά τους.
Το ζούμε καλά-καλά αυτό το τελευταίο και στην πατρίδα μας, με την πρεμούρα των μεγαλοεργολάβων και λοιπών μεγαλοκαρχαριών να στήσουν όπου τους κόφτει γιγαντιαίες βιομηχανικής κλίμακας μονάδες παραγωγής ρεύματος, για να μπουν στα διασυνδεδεμένα ευρωπαϊκά δίκτυα και να κάνουν παιχνίδι προς όφελος της τσέπης τους.
Βέβαια, υπάρχει λύση, αν η παραγωγή ενέργειας γίνεται στην κλίμακα εξυπηρέτησης των κατά τόπους κοινοτήτων, με τη συνδυασμένη παραγωγή πολλών πηγών και κατ' οίκον και σε μονάδες επαρκούς μεγέθους ανά περιοχή. Αλλά αυτά είναι λύσεις για ευαίσθητους υπεύθυνους ανθρώπους του συγκατοικείν, όχι για διαπλεκόμενους άρχοντες και μεγαλοφαγάνες του "επιχειρείν"...

Το λιγότερο, είναι τα σημεία φόρτισης! Το μείζον, ο τρόπος. Καλή η συνεννόηση και η ενσυναίσθηση, αλλά με ποιούς και προς όφελος ποιών;! :hmm

Lohias^ έγραψε:
Είναι ακριβεστατοι οι υπολογισμοί τους. Ντίζελ ασφαλώς και μπορεί να κάψει 8,5/100, αλλά θα μιλάμε για υψηλών επιδόσεων 300+ ίππων, πχ BMW 440d Xdrive που έχει 340ps και 700Nm ροπής.

Ευχαριστώ πολύ! Ότι πιο αντιπροσωπευτικό δηλαδή, που ενδιαφέρει το μέσο χρήστη, και τη μεγάλη μάζα! Άλλη μια μεγάλη επιτυχία των 4Τ... :D
Μα οι 4Τ αυτό ακριβώς λένε! ότι μέχρι στιγμής τα ηλεκτροκίνητα ΔΕΝ μπορούν να πιάσουν σε οικονομία τους ντίζελ. Στην ουσία αυτό. Για αυτό συσχετίζουν τον ντίζελ. Θα μπορούσε να πει ότι κατά μέσο όρο ένας ντίζελ για τα ίδια χιλιόμετρα θέλει 50-60€.

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Έδειξαν το δυσμενέστερο δυνατό! Έχουμε δει κι άλλες δοκιμές ηλεκτρικών στον ειδικό τύπο, τόσο επιβαρυντικά αποτελέσματα δεν έβγαλαν.
Και δεν μιλάω για δοκιμές που επιδίωξαν να επιβεβαιώσουν τις WLTP καταναλώσεις, μιλάω για δοκιμές με κανονικές ταχύτητες και συνθήκες.
Βέβαια, παίζει κι ένα ρόλο το αυτοκίνητο. Αλλά αυτό το αποτέλεσμα υπερβαίνει και τα αποτελέσματα αντίστοιχων δοκιμών αυτού του αυτοκινήτου, και στο εξωτερικό έχουν γίνει αρκετές τέτοιες δοκιμές με ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Και αναλόγως με τι ρυθμούς το πήγαν, γιατί στο ανέβασμα κουτρουβάλησαν Μπράλους-Δομοκούς-Τρίκαλα και γύρισαν από Εγνατία-Ιόνια-Ολυμπία.

https://www.4troxoi.gr/video/me-to-tesla-model-3-sta-lignitorycheia-tis-ptolema-das/

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος 2021, 14:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Οι υπάρχουσες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι λογικό να αγχώνονται γιατί θα έχουν πλέον ανταγωνισμό απο εταιρίες που μέχρι χτές είτε δεν υπήρχαν (δεκάδες νεες Κινέζικες που βγάζουν μόνο ηλεκτρικά) ή έχουν σήμερα άλλο αντικείμενο π.χ. consumer electronics (Samsung, Sony, Apple, Huawei κλπ). Σίγουρα κάποιες απο αυτές που σήμερα κυριαρχούν στο χώρο μπορεί αύριο να κλείσουν.

Νομίζω οτι το έχω ξαναγράψει, δείτε τι έγινε με τις φωτογραφικές στη μετάβαση απο φιλμ σε ψηφιακές. Πόσες απο τις παραδοσιακές μεγάλες έκλεισαν. Και κάποιες απο τις σημερινές δεν είχαν βγάλει ποτέ φωτογραφική με φίλμ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος 2021, 18:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2221
Το πιο σημαντικό ηλεκτρικό αμάξι της εποχής μας είναι απλά το ΑΜΙ.

Με 7000 έχεις την δυνατότητα να κάνεις τις αστικές μετακινήσεις σου , να φορτίζεις φτηνά και γρήγορα και να έχεις ένα σοβαρό αμάξι για τα ταξίδια σου .

Αν θέλουμε να έχουμε κάτι με ηλεκτρισμό , μόνο τα υβριδικά , αλλά με 40 και 50000 ελάχιστους ενδιαφέρουν .

Τα απλά ηλεκτρικά , είναι σαν να αγόραζες ένα κομοντόρ ή ένα σπέκτρουμ στις αρχές του 80 και τα λεφτά σου να μην έφταναν να πάρεις ένα 8088 ή ένα 80286 4-5 χρόνια αργότερα .

Είχα πάρει το σπέκτρουμ στην Ολλανδία το 84. Παίζει να έπαιξα κάτι χαζοπαίχνιδα για λίγο καιρό και δεν ξέρω αν το έχω πετάξει εδώ και χρόνια .

Οταν χρειάστηκα επαγγελματικό μηχάνημα πήρα το 80286 το 88 . Πήρα και άλλα αργότερα . Αλλά έβγαζαν τα λεφτά τους αρχικά και τώρα παίρνω επιλεκτικά .

Ετσι και τα ηλεκτρικά . Οταν ο ceo της Σιτροέν , είπε για το νέο 3 που θα βγεί στην Ινδία και θα κάνει 10000 ευρώ , θα είναι πολύ ακριβό για την Ινδία , προφανώς ηλεκτρικά αμάξια για τα 3/4 του πληθυσμού της Γης θα είναι ιστορία μετά το 2050 στην καλύτερη.

Απλά υπάρχουν πολλοί υπάλληλοι στην Ευρώπη και στην Αμερική που έχουν ωράριο ζωής πιο σταθερό και από χρονοδιακόπτη.

Ξυπνάμε 7 , τρώμε αυγά , λουκάνικα και μπείκον , μπαίνουμε στο ηλεκτρικό μας που φόρτισε στο γκαράζ μας όλη την νύχτα , πηγαίνουμε στο γραφείο μας , που είναι σε 30-50-80 χλμ , στους μποτιλιαρισμένους δρόμους με χαμηλή ταχύτητα, φορτίζουμε εκεί το αμάξι μας στο πάρκινγκ της εταιρείας , δωρεάν και γυρίζουμε σπίτι , με την απαραίτητη στάση για ένα ποτό στο μπαρ .

Το αμάξι το Σάββατο πάει στο Σ/Μ , που είναι κοντά , ή στο κοντινό πάρκο . Και αν θέλουν κανένα ταξίδι , θα νοικιάσουν ένα βενζινοκίνητο , ή υβριδικό στην χειρότερη.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ στην ζωή μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μάιος 2021, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
cruiser έγραψε:
Το πιο σημαντικό ηλεκτρικό αμάξι της εποχής μας είναι απλά το ΑΜΙ.

Με 7000 έχεις την δυνατότητα να κάνεις τις αστικές μετακινήσεις σου , να φορτίζεις φτηνά και γρήγορα και να έχεις ένα σοβαρό αμάξι για τα ταξίδια σου .

Αν θέλουμε να έχουμε κάτι με ηλεκτρισμό , μόνο τα υβριδικά , αλλά με 40 και 50000 ελάχιστους ενδιαφέρουν .

Τα απλά ηλεκτρικά , είναι σαν να αγόραζες ένα κομοντόρ ή ένα σπέκτρουμ στις αρχές του 80 και τα λεφτά σου να μην έφταναν να πάρεις ένα 8088 ή ένα 80286 4-5 χρόνια αργότερα .

Είχα πάρει το σπέκτρουμ στην Ολλανδία το 84. Παίζει να έπαιξα κάτι χαζοπαίχνιδα για λίγο καιρό και δεν ξέρω αν το έχω πετάξει εδώ και χρόνια .

Οταν χρειάστηκα επαγγελματικό μηχάνημα πήρα το 80286 το 88 . Πήρα και άλλα αργότερα . Αλλά έβγαζαν τα λεφτά τους αρχικά και τώρα παίρνω επιλεκτικά .

Ετσι και τα ηλεκτρικά . Οταν ο ceo της Σιτροέν , είπε για το νέο 3 που θα βγεί στην Ινδία και θα κάνει 10000 ευρώ , θα είναι πολύ ακριβό για την Ινδία , προφανώς ηλεκτρικά αμάξια για τα 3/4 του πληθυσμού της Γης θα είναι ιστορία μετά το 2050 στην καλύτερη.

Απλά υπάρχουν πολλοί υπάλληλοι στην Ευρώπη και στην Αμερική που έχουν ωράριο ζωής πιο σταθερό και από χρονοδιακόπτη.

Ξυπνάμε 7 , τρώμε αυγά , λουκάνικα και μπείκον , μπαίνουμε στο ηλεκτρικό μας που φόρτισε στο γκαράζ μας όλη την νύχτα , πηγαίνουμε στο γραφείο μας , που είναι σε 30-50-80 χλμ , στους μποτιλιαρισμένους δρόμους με χαμηλή ταχύτητα, φορτίζουμε εκεί το αμάξι μας στο πάρκινγκ της εταιρείας , δωρεάν και γυρίζουμε σπίτι , με την απαραίτητη στάση για ένα ποτό στο μπαρ .

Το αμάξι το Σάββατο πάει στο Σ/Μ , που είναι κοντά , ή στο κοντινό πάρκο . Και αν θέλουν κανένα ταξίδι , θα νοικιάσουν ένα βενζινοκίνητο , ή υβριδικό στην χειρότερη.
Κάτι τέτοιο ναι. Να το πάρω αντί για σκούτερ μια χαρά μου ακούγεται.

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 38 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Κάφροι υπάρχουν και στην Θεσσαλονίκη
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: jose
Απαντήσεις: 65
Ρετάρισμα στην εκκινηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS3
Συγγραφέας: TEXAN
Απαντήσεις: 30
Προβλημα στην ενδειξη εξωτερικης θερμοκρασιας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: aenaos15
Απαντήσεις: 23
Απόψεις για τις εξελίξεις στην υγραεροκινηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: Orestis
Απαντήσεις: 34
Πρόβλημα στην ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού C1,107, Aygo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: tsikis007
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron