Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 27 Απρ 2024, 09:11 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιαν 2022, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1854
Άσχετο τελείως, αλλά ρε παιδιά σοβαρά τώρα το Yaris cross το έχετε δει απο κοντά και σας άρεσε? Το είδα εγώ προχθές μπροστά μου σε φανάρι στην θεσσαλονίκη και σκιάχτηκα που λένε και στο χωριό μου :laugh :laugh :laugh
Μου θυμίζει κατι τετράγωνα κουτιά με ρόδες που ζωγράφιζα στο νηπιαγωγείο :D
Πάντως φίλε μου απο την στιγμή που θέλεις προτάσεις και είσαι σε σιτροενοφόρουμ εγώ προτείνω εξωγήινο σε diesel και με ΕΑΤ8 :)

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιαν 2022, 20:24 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5581
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Εικόνα

Ε,ναι!! Δίκιο εχει ο Αzan!!!

Εδω εισαι, μην ψαχνεσαι άλλο!!!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιαν 2022, 23:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Παράθεση:
αλλά και λόγω γαλλικών συμπτωμάτων.

Μήπως έχεις την καλοσύνη να μου το εξηγήσεις αυτό σε παρακαλώ?

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Ιαν 2022, 00:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Κι εγώ έβαλα στην κουβέντα τα μεταχειρισμένα, με τη λογική ότι κάποιος που, βασικά προσανατολίζεται σε (όχι mild-) υβριδικό, και πιέζεται σε μπάτζετ 20-23000 ευρώ, και θέλει να βολέψει οικογένεια με παιδιά με χώρους επαρκείς και ασφαλείς, και δεν πρόκειται να αλλάξει αυτοκίνητο σε λίγα χρόνια, ετούτη τη μεταβατική περίοδο που επιφέρει τόσες ανασφάλειες για περιορισμούς στο σχετικά κοντινό μέλλον συν τις ανασφάλειες τις κορωνοεποχής, αξίζει να ψάξει διεξοδικά για μεταχειρισμένο υβριδικό σε πολύ καλή κατάσταση, ιδανικά απευθείας "από χέρι" από ιδιοκτήτη.

Κατά νου είχα το Prius, τον κυριότερο παίκτη σε μεταχειρισμένο υβριδικό. Νομίζω το 'χω ξαναπει σε άλλη συζήτηση το παράδειγμα καλού φίλου, 60άρης σβέλτος οδηγός, "υβριδικός" από άποψη πολλά χρόνια.
Ξεκίνησε με Prius 2ης γενιάς, και πριν από δυο χρόνια το έδωσε στην κόρη του που ζει Αθήνα και πήρε το 3ης γενιάς με 9000 ευρώ και τη μπαταρία του μόλις αλλαγμένη original στην Toyota με 2500 ευρώ από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Ήταν βέβαια περίπτωση, αφού το πήρε από συνεργάτη του, ήταν μέσα στα πόδια του, περιπτωσάρα φιλική.
Αλλά, με λίγη καλή υπομονή, μπορεί να βρεθεί κι από χέρι γενικότερα. Το δε αυτοκίνητο, εκτός από σκυλί μαύρο είναι και στη Full Pack με όλα τα καλούδια (οθόνη αφής, navi, κάμερα, adaptive cruise control, κ.α) που δεν έχουν στάνταρ ακόμη και του κουτιού σημερινά, για τα οποία ζητάνε υπερδιπλάσια και βάλε τιμή και σου βγάζουν και το λάδι στο περίμενε πια.

Οι τιμές που παίζουν, το δικαιολογούν το όποιο "τόλμημα" αν είναι να δώσει κάποιος τέτοια εποχή 9-12000, και να του μείνουν κι άλλα τόσα ή/και παραπάνω σε σχέση με τιμή καινούργιου. Και τα 192 τέλη, κι ακόμη και μπαταρία να αλλάξει κάποια στιγμή, που αναλόγως της πρότερης χρήσης και της μετέπειτα δικής του με το κατάλληλο μίγμα διαδρομών μπορεί και να μη χρειαστεί. Ακόμη κι ο παράγοντας "camping" που μπήκε στην κουβέντα, δεν είναι αποτρεπτικός, ο φίλος τα έχει κουτρουβαλήσει και τα δύο σε διάφορες παραλίες.
Ενδεικτικά, οι περιπτώσεις μεταχειρισμένων Prius 3ης γενιάς στο car.gr που παίζουν τώρα:
https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&category=11&make=248&make=248&model=811&engine_size-from=%3E1800&engine_size-to=%3C1800

Με ευρύτερο ψάξιμο θα παίζουν στην αγορά και νεότερα, ίσως και κελεπούρια 4ης γενιάς του 2015 και μετά, που όμως δεν πολυκυκλοφόρησαν μέχρι να διακοπεί η εισαγωγή του Prius χάρη στον τροχοδεινόσαυρο C-HR.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Ιαν 2022, 09:34 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Ένα πολύ καλό άρθρο το οποίο είναι τροφή για σκέψη όπως λέει και ο τίτλος.

https://www.protagon.gr/themata/trofi-g ... 4342421632


"Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα"

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Ιαν 2022, 19:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
vpafi έγραψε:
Ένα πολύ καλό άρθρο το οποίο είναι τροφή για σκέψη όπως λέει και ο τίτλος.

https://www.protagon.gr/themata/trofi-g ... 4342421632


"Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα"


Το "πολύ καλό άρθρο" γράφει σχεδόν δύο σελίδες υπερβολές, για να καταλήξει στο προφανές, που αντικρούει όλο το σκεπτικό του άρθρου :D

Παράθεση:
Φυσικά, το κρύο επηρεάζει αμφότερα. Ηταν πολλοί που «έμειναν» στην παγωμένη Βιρτζίνια αφού τελείωσαν τα καύσιμά τους.


Και τα συμπεράσματα είναι προφανώς λάθος, αφού αν ίσχυαν αυτά που λέει όταν εφευρέθηκε η ΜΕΚ, δεν θα είχαμε φτάσει ποτέ στο σήμερα και την ολική επικράτηση της ΜΕΚ στις Μεταφορές.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιαν 2022, 05:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Και όμως ,σαν σκέψη το άρθρο τα λέει μια χαρά. Τι γίνετε όταν έχεις υπολογίσει μια διαδρομή πχ επιστροφή στην Αθήνα και ξαφνικά τρως ένα μποτιλιάρισμα στο κατέβα και αντί να κάνεις Τανάγρα Αθήνα 50 λεπτά το κάνεις σε 4 ώρες γιατί έχεις κολλήσει στην εθνική και η μπαταρία αρχίζει και τελειώνει;
Και ναι ,οι αυτονομίες παίζουν τρελά. Έχει γίνει ένας μικρός σάλος έξω τώρα με το κρύο και από 55 χιλιόμετρα που έγραφαν τα plugin έχουν πέσει στα 35.

"Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα"

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιαν 2022, 11:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Αυτό ναι, έτσι έπρεπε να πει, όχι να ξεκινήσει να λέει για το Tesla που "έμεινε από μπαταρία", τη στιγμή που στην τελευταία παράγραφο λέει το προφανές "και τα άλλα έμειναν από καύσιμα" :D

Το έχουμε ξαναπεί, το μοναδικό ζήτημα (στην Ελλάδα) είναι το δίκτυο φόρτισης, πράγμα που αποτελεί επιβαρυντικό παράγοντα, και άρα θέλει πολύ καλύτερο προγραμματισμό. Στην τελική, ούτε με βενζίνη-diesel πας κάπου στη τύχη χωρίς να ξέρεις που θα βρεις βενζινάδικο, σωστά ? Απλά θεωρείς ότι "κάπου θα βρω, δεν μπορεί", κάτι που δεν μπορείς να το πεις με ηλεκτροκίνητο.

Μιλώντας πρακτικά για Ελλάδα, αγοράζουμε μικρά ηλεκτροκίνητα για αστικές μετακινήσεις (όποιος θέλει και μπορεί), PHEV αν κάνουμε ταξίδια, ή μεγάλα (και σχετικά ακριβά, π.χ. Tesla) αν έχουμε μεικτά δρομολόγια.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιαν 2022, 11:47 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
The Ace έγραψε:
Αυτό ναι, έτσι έπρεπε να πει, όχι να ξεκινήσει να λέει για το Tesla που "έμεινε από μπαταρία", τη στιγμή που στην τελευταία παράγραφο λέει το προφανές "και τα άλλα έμειναν από καύσιμα" :D

Το έχουμε ξαναπεί, το μοναδικό ζήτημα (στην Ελλάδα) είναι το δίκτυο φόρτισης, πράγμα που αποτελεί επιβαρυντικό παράγοντα, και άρα θέλει πολύ καλύτερο προγραμματισμό. Στην τελική, ούτε με βενζίνη-diesel πας κάπου στη τύχη χωρίς να ξέρεις που θα βρεις βενζινάδικο, σωστά ? Απλά θεωρείς ότι "κάπου θα βρω, δεν μπορεί", κάτι που δεν μπορείς να το πεις με ηλεκτροκίνητο.

Μιλώντας πρακτικά για Ελλάδα, αγοράζουμε μικρά ηλεκτροκίνητα για αστικές μετακινήσεις (όποιος θέλει και μπορεί), PHEV αν κάνουμε ταξίδια, ή μεγάλα (και σχετικά ακριβά, π.χ. Tesla) αν έχουμε μεικτά δρομολόγια.

:agree

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιαν 2022, 12:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2223
Για αυτό σας λέω , μόνο το ΑΜΙ έχει πιάσει το νόημα.

Δεν είναι τυχαίο που το ηλεκτρικό 2008 στο λήζινγκ είναι στα 200 ευρώ και ετοιμοπαράδοτο.

Γενικά να ξέρουμε ότι το ΑΜΙ φορτώνει σε απλή πρίζα και έχει έτοιμο το φις, ενώ τα άλλα θέλουν εγκατάσταση που παίζει πολλά , ίσως 4-5000 , μπορεί να μην φτάνει το ρολόι του σπιτιού και να θέλει επαύξηση και νέο παροχικό καλώδιο και θέλει και ένα καλώδιο ταχυφορτιστή το αμάξι που κάνει 1500.

Δηλαδή ΑΝ έχεις υπόγειο πάρκινγκ με δυνατότητα να βάλεις δική σου παροχή , θέλεις 5-6000 .
Αν είσαι πιλοτή θα ανησυχείς για το ποιος θα παίζει με τα καλώδια σου την νύχτα...

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιαν 2022, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Και τα FHEV, όπως π.χ. το Prius που ανέφερα, είναι καλή λύση, και δεν κινδυνεύεις κατά πως (τα παρα-) λέει το άρθρο.
Δεν έχεις την ακτίνα δράσης των PHEV με ηλεκτροκίνηση καθότι έχουν μικρότερη μπαταρία, άρα κινείσαι περισσότερο με την ΜΕΚ και δεν έχεις το ίδιο όφελος σε οικονομία και οικολογικό αποτύπωμα. Και συνήθως έχεις και κατώτερες επιδόσεις απ' ότι αν είχες ένα PHEV, αλλά αυτό αντισταθμίζεται ως ένα βαθμό από τη δυνατότητα του FHEV να χρησιμοποιήσει και τον ηλεκτροκινητήρα ταυτόχρονα όποτε του ζητήσεις μεγαλύτερο φορτίο. π.χ. σε μια προσπέραση μεγάλου οχήματος σε επαρχιακό δρόμο.
Κι αν δεν έχεις κλειστό parking που να μπορείς να το φορτίσεις για τις ώρες που χρειάζεται ένα PHEV με ασφάλεια και την όποια οικονομική οικιακή χρέωση, και εξαρτάσαι μόνο από τους (όποιους δωρεάν) δημόσιους ή τους (πανάκριβης χρέωσης εν Ελλάδι) ιδιωτικούς σταθμούς φόρτισης, δεν είναι λύση να χάνεις στην πόλη ή σε ταξίδι τόσο χρήμα και τόσο χρόνο που χρειάζεται για μια καλή λογική φόρτιση η μεγάλη του μπαταρία. Συν το ότι, ένα FHEV είναι και φθηνότερο στην αγορά του, πράγμα επίσης σημαντικό όταν μιλάμε για περιπτώσεις περιορισμένου μπάτζετ όπως αυτή που συζητάμε εδώ.

(cruiser, έρωτας και σοφότατο για συμπληρωματικό το AMI, αλλά όχι αυτό που ψάχνει ο φίλος που άνοιξε το θέμα!)

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιαν 2022, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
cruiser έγραψε:
Για αυτό σας λέω , μόνο το ΑΜΙ έχει πιάσει το νόημα.

Δεν είναι τυχαίο που το ηλεκτρικό 2008 στο λήζινγκ είναι στα 200 ευρώ και ετοιμοπαράδοτο.

Γενικά να ξέρουμε ότι το ΑΜΙ φορτώνει σε απλή πρίζα και έχει έτοιμο το φις, ενώ τα άλλα θέλουν εγκατάσταση που παίζει πολλά , ίσως 4-5000 , μπορεί να μην φτάνει το ρολόι του σπιτιού και να θέλει επαύξηση και νέο παροχικό καλώδιο και θέλει και ένα καλώδιο ταχυφορτιστή το αμάξι που κάνει 1500.

Δηλαδή ΑΝ έχεις υπόγειο πάρκινγκ με δυνατότητα να βάλεις δική σου παροχή , θέλεις 5-6000 .
Αν είσαι πιλοτή θα ανησυχείς για το ποιος θα παίζει με τα καλώδια σου την νύχτα...


Ναι αλλά το ΑΜΙ δεν έχει a/c. Είναι δυνατόν στην Ελλάδα το 2022 να οδηγήσεις αυτοκίνητο χωρίς a/c το καλοκαίρι; Ακόμα θυμάμαι πως υπέφερα με το alfa romeo. Ούτε αερόσκους έχει, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιαν 2022, 21:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2223
Δεν το είπα για να αγοράσει το ΑΜΙ , το είπα για να κατανοήσουμε τι σημαίνει ηλεκτρικό αμάξι.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Ιαν 2022, 18:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ηλεκτρικό αμάξι με τόσο βασικές ελλείψεις δεν είναι ηλεκτρικό αμάξι αλλά υβρίδιο μηχανής-αυτοκινήτου. Δε διαφωνώ με το barebones concept του μικρού αυτοκινήτου πόλης, αλλά έβαλαν τον πήχη πολύ χαμηλά. Τουλάχιστον για Ελλάδα. Μπορεί στη Γαλλία να μην έχουν πρόβλημα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Ιαν 2022, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 173
Αγαπητοί φιλοι,

Ευχαριστώ για τις κατευθύνσεις σας. Έχω αντλήσει χρήσιμες πληροφορίες από την κουβέντα μας.
Να διευκρινίσω ότι δεν κατευθύνομαι σε ηλεκτρικό, αλλά σε καθαρά υβριδικό. Άποψη μου είναι ότι στη συγκεκριμένη τεχνολογία η τογοτα για την ώρα είναι μερικά βήματα μπροστά.
Αν δεν συζητάγαμε για αλλαγή τεχνολογίας τα επόμενα χρόνια, δεν θα ακούμπαγα υβριδικό αλλά είμαι πραγματικά πεπεισμένος ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα η βενζινοκίνηση θα κοστίζει πολύ ακριβά για πολιτικούς και εμπορικούς λόγους καθαρά, με το πρόσχημα της πράσινης ανάπτυξης. Το να συγκρίνω το σήμερα, με την εποχή που γυρίσαμε από super σε αμόλυβδή νομίζω είναι ουτοπικό. Τα πάντα στις μέρες μας αλλάζουν απότομα, χωρίς σοβαρές περιόδους μετάβασης και οργάνωσης από πλευράς τους κράτους. Θα πίστευε κανείς ποτέ τη δεκαετία του 90 ότι το να πας και να γυρίσεις Θεσσαλονίκη θα στοιχίζει μισό μηνιάτικο του μέσου σήμερα Έλληνα; Νομίζω πρέπει να είμαστε ρεαλιστές γιατί η εποχή δεν επιφυλάσσει τίποτα θετικό για τη μέση και κατώτερη εργατική τάξη. Όπου μπορούν να μας χτυπάνε θα μας χτυπάνε και στον κόσμο του αυτοκινήτου βρίσκουν πάντα χώρο για φορολογήσεις και μαστίγωμα.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 47 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Citroen Picasso 2009 - 1400 καίει διακριτικά λάδια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 17
Citroen Photoshop
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: pikos2000gr
Απαντήσεις: 3
citroen ax 1100cc 1992year
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 60
Adblue σε citroen c3 diesel
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
servise σε citroen xsara picasso 1,6 95hp του ετους 2000
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: GREGPEK
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 29 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron