Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 12:54 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Ιαν 2022, 09:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους,

Ευχαριστώ πολύ για τις τοποθετήσεις σας. Νομίζω η κουβέντα μας έχει μία ή άλλη ενδιαφέρον.

Μερικές διευκρινίσεις για τη θέση μου..

1. Παλεύω να πάρω απόφαση για αλλαγή πάνω από 3 χρόνια τώρα. Η απόφασή μου για μετάβαση σε άλλη τεχνολογία οφείλεται καθαρά στο ότι δεν θέλω τα 23.000 ευρώ να γίνουν στάχτη την επόμενη της αγοράς. Δεν πρόκειται δηλ να πάρω βενζινοκίνητο, όταν είναι βέβαιη η κατάργηση της παραγωγής τους στο εγγύς μέλλον. Δεν πιστεύω καν ότι θα μπορέσω να ξανά διαθέσω χρήματα για νέο ιχ στα επόμενα χρόνια... Επιπλέον η συντήρηση του c4 με ματώνει, αφού ήδη χρειάζομαι νέα ελαστικά, πλησιάζει το μεγάλο service του ιμάντα χρονισμού και γενικά έως τώρα μου έχει φάει πάρα πολλά λεφτά, και εξαιτίας μου αλλά και λόγω γαλλικών συμπτωμάτων. Με προβληματίζει λοιπόν πολύ να συνεχίσω να δίνω λεφτά σε ένα αμάξι που αντικειμενικά έχει φάει τα ψωμιά του, όσο και αν το φροντίζω και που στο τέλος θα πάει για σκραπ. Φυσικά ήδη γνωρίζω τα όσα λέτε περί καθυστερήσεων κλπ, αλλά κοιτάω πλέον με στόχο το τέλος του τρέχοντος, αφού το 280ρι έφυγε ήδη για τα τέλη.

2. Δεν έχω εμπειρία με toyota. Θα κλείσω ραντεβού για το cross ή και το chr. Το δεύτερο είναι όμορφο για τα γούστα μου αμάξι, αλλά σε χώρους μάλλον τραγικό για τον όγκο του. Παρ' όλα αυτά σέβομαι την αξιοπιστία που έχει κερδίσει η συγκεκριμένη μάρκα, αλλά θεωρώ δεδομένη την απογοήτευση σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς που συνεπάγεται η επιλογή toyota.

3. Μιλάμε αυστήρα για κυκλοφορία στην Αθήνα. Σπάνια μετακίνηση εκτός αστικού ιστού. Το 90% των χλμ γίνονται στην Κηφισάς, κέντρο Αθήνα κοκ.

Τέλος, το c4 είναι σίγουρα ένα πολύ ευχάριστο στην οδήγηση ΙΧ αλλά βάσει εμπειρίας μου με το παιδί έως τώρα θα ομολογήσω ότι μας έχει κουράσει πάρα πολύ. Αλλά έτσι κάνεις όταν ζεις και εργάζεσαι στην Ελλάδα που όλοι μας ζούμε. Δεν πιστεύω βέβαια ότι τα μοντέλα για τα οποία συζητάμε εδώ δεν είναι μία ή άλλη καλύτερα και σε πολλά από το c4.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Ιαν 2022, 10:58 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Pan_81 έγραψε:
Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους,

Ευχαριστώ πολύ για τις τοποθετήσεις σας. Νομίζω η κουβέντα μας έχει μία ή άλλη ενδιαφέρον.

Μερικές διευκρινίσεις για τη θέση μου..

1. Παλεύω να πάρω απόφαση για αλλαγή πάνω από 3 χρόνια τώρα. Η απόφασή μου για μετάβαση σε άλλη τεχνολογία οφείλεται καθαρά στο ότι δεν θέλω τα 23.000 ευρώ να γίνουν στάχτη την επόμενη της αγοράς. Δεν πρόκειται δηλ να πάρω βενζινοκίνητο, όταν είναι βέβαιη η κατάργηση της παραγωγής τους στο εγγύς μέλλον. Δεν πιστεύω καν ότι θα μπορέσω να ξανά διαθέσω χρήματα για νέο ιχ στα επόμενα χρόνια... Επιπλέον η συντήρηση του c4 με ματώνει, αφού ήδη χρειάζομαι νέα ελαστικά, πλησιάζει το μεγάλο service του ιμάντα χρονισμού και γενικά έως τώρα μου έχει φάει πάρα πολλά λεφτά, και εξαιτίας μου αλλά και λόγω γαλλικών συμπτωμάτων. Με προβληματίζει λοιπόν πολύ να συνεχίσω να δίνω λεφτά σε ένα αμάξι που αντικειμενικά έχει φάει τα ψωμιά του, όσο και αν το φροντίζω και που στο τέλος θα πάει για σκραπ. Φυσικά ήδη γνωρίζω τα όσα λέτε περί καθυστερήσεων κλπ, αλλά κοιτάω πλέον με στόχο το τέλος του τρέχοντος, αφού το 280ρι έφυγε ήδη για τα τέλη.

2. Δεν έχω εμπειρία με toyota. Θα κλείσω ραντεβού για το cross ή και το chr. Το δεύτερο είναι όμορφο για τα γούστα μου αμάξι, αλλά σε χώρους μάλλον τραγικό για τον όγκο του. Παρ' όλα αυτά σέβομαι την αξιοπιστία που έχει κερδίσει η συγκεκριμένη μάρκα, αλλά θεωρώ δεδομένη την απογοήτευση σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς που συνεπάγεται η επιλογή toyota.

3. Μιλάμε αυστήρα για κυκλοφορία στην Αθήνα. Σπάνια μετακίνηση εκτός αστικού ιστού. Το 90% των χλμ γίνονται στην Κηφισάς, κέντρο Αθήνα κοκ.

Τέλος, το c4 είναι σίγουρα ένα πολύ ευχάριστο στην οδήγηση ΙΧ αλλά βάσει εμπειρίας μου με το παιδί έως τώρα θα ομολογήσω ότι μας έχει κουράσει πάρα πολύ. Αλλά έτσι κάνεις όταν ζεις και εργάζεσαι στην Ελλάδα που όλοι μας ζούμε. Δεν πιστεύω βέβαια ότι τα μοντέλα για τα οποία συζητάμε εδώ δεν είναι μία ή άλλη καλύτερα και σε πολλά από το c4.



Μην δώσεις ολο το κεφάλαιο μαζι ...μια μικρη προκαταβολη και μετά δόσεις μεχρι να δυσει ο ήλιος. Κανενα αυτοκινητο μαζικης παραγωγης δεν ειναι επενδυση, ουτε κραταει τα λεφτα του. Στην καλυτερη περιπτωση κραταει το 1/3 της αξιας του μετα τα 5-7 χρονια. Τα χρηματα για αυτοκινητο ειναι πεταμενα λεφτα στο δρομο σε λαμαρινες. Αυτη ειναι η πικρη αληθεια. Απλα συμβιβάζεσαι με την απωλεια αυτου του κεφαλαιου σε σχεση με τα ωφελη που σου παρεχει η χρηση και η ιδικοτησια ενος ΙΧ...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Ιαν 2022, 11:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Μην δώσεις ολο το κεφάλαιο μαζι ...μια μικρη προκαταβολη και μετά δόσεις μεχρι να δυσει ο ήλιος. Κανενα αυτοκινητο μαζικης παραγωγης δεν ειναι επενδυση, ουτε κραταει τα λεφτα του. Στην καλυτερη περιπτωση κραταει το 1/3 της αξιας του μετα τα 5-7 χρονια. Τα χρηματα για αυτοκινητο ειναι πεταμενα λεφτα στο δρομο σε λαμαρινες. Αυτη ειναι η πικρη αληθεια. Απλα συμβιβάζεσαι με την απωλεια αυτου του κεφαλαιου σε σχεση με τα ωφελη που σου παρεχει η χρηση και η ιδικοτησια ενος ΙΧ...


Όλες οι επιλογές χρηματοδότησης έχουν τα υπέρ και τα κατά τους, δεν υπάρχει βέλτιστη λύση. Για φυσικά πρόσωπα είναι συνήθως καλύτερη η άμεση ή άτοκη εξόφληση (π.χ. μέσω γραμματίων, επιταγών ή πιστωτικής), ενώ για νομικά πρόσωπα οι καλύτερες λύσεις είναι τύπου leasing, ειδικά αν έχουν στενότητα ρευστότητας ή/και θέλουν κεφάλαιο κίνησης. Αν μάλιστα έχουν και επιπλέον φορολογικά κίνητρα (όπως τα PHEV/BEV) τότε δεν υπάρχει καν σύγκριση και σκέψη για άμεση εξόφληση, η επιλογή είναι αυτομάτως leasing μέχρι την απόσβεση του παγίου.

Επίσης μην ξεχνάμε το κόστος του χρήματος, αν βρούμε καλό επιτόκιο (πάρα πολύ χαμηλό μονοψήφιο, κάτω από 2%) τότε ναι, και ένα φυσικό πρόσωπο μπορεί να επιλέξει αυτή τη λύση, και πάλι βέβαια θα πληρώσει τόκους. Αν όμως μιλάμε για τυπικά "εμπορικά" επιτόκια, ή ακόμα χειρότερα για επιπέδου καταναλωτικού δανείου (πάνω από 10%) τότε οτιδήποτε πάνω από 24, άντε 36 μήνες αυξάνει πολύ το ποσοστό των τοκοχρεωλυσίων έναντι του κεφαλαίου.

Και φυσικά πάντα πρέπει να κοιτάμε τι θα κάνουμε με το όχημα: θα το κρατήσουμε για χρόνια, θα το δώσουμε μόλις λήξει η εγγύηση, θα κάνουμε πολλά/λίγα χλμ, σκοπεύουμε να πάμε σε άλλο καινούριο ή μεταχειρισμένο κλπ....

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Ιαν 2022, 11:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Μετά το σχόλιο του φίλου , η επιλογή είναι μόνο η τογιότα. Και όχι βέβαια το chr που έχει αστείους χώρους , αλλά είτε το γιάρις κρος , είτε η κορόλα. Για μένα η κορόλα είναι η σωστή επιλογή. Βέβαια έχει το τεκμήριο των 1800 κ.εκ

Εναλλακτική τα οχήματα υγραερίου , όπως το Σαντέρο και το Καπτούρ .

Από την άλλη δεν ξέρω αν αξίζει να πας σε καινούργιο για χρήση 90 % στην Αθήνα.

Μπορείς σε ποσά από 10-15000 να βρείς αμάξια 5ετίας και λιγότερο , κάποια θα έχουν και εγγύηση , είτε βενζίνες , είτε ντίζελ και να περιμένεις να δεις τι θα γίνει σε 4-5 χρόνια.

Και αν θέλεις ταξίδια να πας σε ενοικιαζόμενο.

Δεν ξέρω τελικά αν για 3 άτομα δεν σε καλύπτει ένα μεγέθους 208 τετράπορτο, είτε καινούργιο , είτε 3-4 ετών. Γιατί προφανώς ούτε αποσκευές θα έχεις και το μόνο που θέλεις είναι εύκολη πρόσβαση στο πίσω κάθισμα , που στο εξασφαλίζει κάθε τετράπορτο.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Ιαν 2022, 12:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Με αυτά τα δεδομένα που έθεσες, και με την αστική κυρίως χρήση, προτείνω Corolla και μόνο αυτό. Να ξέρεις έχει αξιοπρεπέστατη ποιότητα κύλισης. Είναι κ παραδόξως εμφανίσιμη. Έναν αστερίσκο μόνο: μη δέσεις κόμπο την αξιοπιστία.


Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιαν 2022, 02:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
1. Παλεύω να πάρω απόφαση για αλλαγή πάνω από 3 χρόνια τώρα. Η απόφασή μου για μετάβαση σε άλλη τεχνολογία οφείλεται καθαρά στο ότι δεν θέλω τα 23.000 ευρώ να γίνουν στάχτη την επόμενη της αγοράς. Δεν πρόκειται δηλ να πάρω βενζινοκίνητο, όταν είναι βέβαιη η κατάργηση της παραγωγής τους στο εγγύς μέλλον.
μεχρι να ερθει αυτη η ωρα να εισε σιγουρος οτι θα περασουν ποοολλα χρονια ακομα...και θα εισε σταδιο που οτι παρεις σημερα θα σκεφτεις την αντικατασταη τους ασε τις εξαγγελειες τηςν κυβερνησης για τα ταξι κλπ κλπ επικοινωνιακα κολπα ειναι αυτα για μια μεριδα ψηφοφορων....οι κινητηρες εσωτερικης καυσης δεν καταργουνεται ετσι ευκολα...δεν υπαρχει υποδομη αλλα και χρημα για αμεση αντικατασταση των οχηματων....ακομα και στο εξωτερικο που τα οικονομικα ειναι καλυτερα και εκει θελει σκεψη
επισης
2. Δεν έχω εμπειρία με toyota. Θα κλείσω ραντεβού για το cross ή και το chr. Το δεύτερο είναι όμορφο για τα γούστα μου αμάξι, αλλά σε χώρους μάλλον τραγικό για τον όγκο του. Παρ' όλα αυτά σέβομαι την αξιοπιστία που έχει κερδίσει η συγκεκριμένη μάρκα, αλλά θεωρώ δεδομένη την απογοήτευση σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς που συνεπάγεται η επιλογή toyota.
θα διαφωνησω σχετικα με την αξιοπιστια τογιοτα...εδω και πολλα χρονια την εχει χασει οπως και ολοι οι κατασκευαστες....αρα απο αξιοπιστια θεωρω οτι πρεπει να εισε τυχερος να μην σου βγαλει σοβαρα θεματα οτι επιλογη και να κανεις

οποτε η αποψη μου ειναι διαλεξε αυτο που κατα την γνωμη σου θα σου ταιριαζει στα δεδομενα σου και καλη επιλογη

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιαν 2022, 09:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Αγαπητοί φίλοι,

Λαμβάνω υπόψη όλα όσα έχετε προτείνει. Τα περισσότερα τα γνωρίζω ήδη. Φυσικά και δεν βγάζω λάδι την τογοτα και ισχύει ότι τα νέα μοντέλα κουβαλάνε λίγο πολύ τα ίδια καλά και ίδια στραβά. Εξάλου μιλάμε για κατασκευή στην Ευρώπη τόσο της τογοτα όσο και της χόντα κοκ. Αν ήμουν πολύ σχετικός με τα αυτοκίνητα ή ζούσα εξωτερικό (πχ Γερμανία) θα κοίταγα αποκλειστικά σε μεταχειρισμένο. Στην Ελλάδα, και δεδομένης της περίπτωσης μου (χρόνος, γνώσεις κλπ), δεν μπαίνω στον κόπο για μεταχειρισμένο, χωρίς να υποστηρίζω ότι με καλό ψάξιμο δεν βρίσκεις καλό ιχ. Οι δρόμοι μας, η οδηγική μας συμπεριφορά, η οικονομική κατάσταση του μέσου Έλληνα κοκ αλλά και ένα σορό άλλα με αποθαρύνουν να κοιτάξω μεταχειρισμένο. Ένα καλό φρέσκο ιχ θα ήμουν πχ πολύ καχύποπτος να το πουλήσει κάποιος, όταν όλοι μας ξέρουμε ότι κανείς δεν έχει πλέον την άνεση αλλάζει αυτοκίνητα ανά 2-3 χρόνια όπως συμβαίνει σε Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο κλπ. Επίσης πολύ κακή εμπειρία σε μεταχειρισμένα από πάρα πολλούς γνωστούς μου.

Αν ήξερα ότι το C4 δεν θα μου ζήταγε λεφτά στα κοντά θα έκανα παραπάνω υπομονή, παρ' όλη την ταλαιπωρία με το μωρό κλπ που έχει. Καταλαβαίνετε ότι κάθε φορά που βάζεις λεφτα στο αμάξι, σε αναγκάζει να το κρατήσεις κ' άλλο.. Και δεν βλέπω να αργεί η ώρα που θα ζητήσει τλχ 600+ ευρώ. Τα έχω βάλει κάτω και δεν με συμφέρει σίγουρα η συντήρηση του πλέον.

Θα κοίταγα με πολύ άνεση και Mazda 3, αλλά εκτός budget. Το βρίσκω πολύ αυτοκίνητο, έχω διαβάσει και δει εξαιρετικές κρητικές και η εμπειρία από πολύ κοντινών γνωστών μου από mazda είναι πραγματικά πολύ καλή. Παρ' όλα αυτά η τιμή του είναι για ανώτερη από εμένα οικονομική τάξη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιαν 2022, 09:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
To mazda 3 ειναι η επιλογη στην κατηγορια :love

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιαν 2022, 12:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Επειδή το 23Κ€ κάτι μου θύμισε, εφόσον θες Seg-C και σε ενδιαφέρει η άνεση και οι χώροι, δεν κοιτάς και το Focus Active 1.0MHEV ? Θα χρειαστεί να τεντώσεις ελάχιστα τον προϋπολογισμό σου.

Δεν ξέρω αν το MHEV καλύπτει το κριτήριο που έχεις θέσει, ή αν θες να πας οπωσδήποτε σε FHEV/PHEV....

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιαν 2022, 15:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Εάν δεν κάνω λάθος MHEV είναι και το Ι30 το οποίο εγκατέλειψα σαν επιλογή, ενώ μου κίνησε πολύ έντονα το ενδιαφέρον.
Στόχος μου, όσο λάθος και εάν είναι η εποχή, είναι να να πάρω ένα αυτοκίνητο που θα μου μειώσει τις δαπάνες σε καταλώση αλλά και σε γενικότερους περιορισμούς που θα φέρει το μέλλον. Η ηλεκτρονικίνηση άποψη μου είναι οτι θα μπει απότομα κάποια στιγμή στην καθημερινότητα μας και θα επιφέρει μπελάδες στου κάτοχους μη συμβατών αυτοκινήτων, πριν καν να είναι έτοιμη η χώρα να τα δεχτει (σε υποδομές κλπ). Αν αυτό γίνει πχ το 2030 είναι ήδη πολύ νωρίς για τα δικά μου δεδομένα. Περίμενε κανείς την απολιγνιτοποίηση της Ελλάδας εν μία νυκτί; Κάπως έτσι πιστεύω θα ξεκάνουν και τη βενζινοκίνηση, με επιβαρύνσεις άνευ προηγουμένου στους απλούς πολίτες που δεν θα μπορούν μία η άλλη να αλλάξουν αμάξι όταν αυτό συμβεί. Το πόσο μας γλεντάει η ΔΕΗ είναι πλέον γνωστό σε όλους μας και περιμένω πολλές ανάλογες εκπλήξεις στο μέλλον. Είναι πχ δυνατό να επιβαρύνεται κάτοχος παλαιού αυτοκινήτου με 280 ευρώ το χρόνο, λες και το κρατάει επειδή το κάνει γούστο και όταν δεν υπάρχει κανένα οικονομικό κίνητρο να μπορέσεις να το αλλάξεις; Μήπες δεν μπήκε ΕΝΦΙΑ ακόμα και αν έχει ένα ακίνητο που είναι έτοιμο να πέσει; Εδώ ζούμε και τα βιώνουμε στο πετσί μας και τα χειρότερα έρχονται.

Από ford δεν κατέχω καθόλου, αν και focus & puma είναι πολύ ενδιαφέρον μοντέλα οποτικά. Το focus έχει φανατικούς φίλους. Είναι όμως εταιρία που δεν έχω άποψη. Πχ δεν θα ακούμπαγα ποτέ VW/Audi κλπ. Για κάποιο λόγο δεν θέλω Γερμανό και δεν νομίζω ότι αξίζουν τα λεφτά τους, είτε σε αγορά είτε σε ανταλλακτικά κοκ. Ίσως εσφαλμένα έχω βάλει και τα ford σε αυτή την παρέα.

Τέλος, το χαμηλό προφιλ του c4 με έχει δυσκολέψει πολλές φορές. Το καλοκαίρι πάω καμπινγκ και μερικές φορές σε μέρη με δύσκολη πρόσβαση, που δεν χρειάζεται όμως τετρακίνηση. Είναι και αυτό ένας λόγος που άρχισα να βλέπω τα SUV πιο θετικά. Νομίζω οι ελληνικοί δρόμοι ταιριάζουν στα SUV και θα φάει σίγουρα λιγότερο τσαμπουκά από προφιλ σαν του c4.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιαν 2022, 15:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Mazda 3 άκουσα. Που υπογράφω;;;;;

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιαν 2022, 15:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
To Puma ειναι ένα ψηλό Fiesta, οπότε ναι μεν οι χώροι του είναι καλύτεροι από του Fiesta, αλλά του Focus Active είναι ακόμα καλύτεροι.

Επίσης η Ford δίνει αρκετά μεγάλη εγγύηση, οπότε έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για αρκετά χρόνια.

Γενικά τα Ford είναι τα πιο driver's-cars σε κάθε κατηγορία που συμμετέχουν, μαζί με τα BMW και τα -όποια- AR. Δεν είναι όμως ποτέ ούτε τα ποιοτικότερα, ούτε τα πιο χλιδάτα, αν μας ενδιαφέρουν αυτά τα στοιχεία.

Αν τελικά πας μόνο σε FHEV/PHEV, οι επιλογές σου όντως ελαχιστοποιούνται...

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιαν 2022, 16:03 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Pan_81 έγραψε:
Το καλοκαίρι πάω καμπινγκ και μερικές φορές σε μέρη με δύσκολη πρόσβαση, που δεν χρειάζεται όμως τετρακίνηση. Είναι και αυτό ένας λόγος που άρχισα να βλέπω τα SUV πιο θετικά. .

Για εμένα που κάνω χρόνια κάμπινγκ, αυτή και μόνο η πρόταση κάνει ακυρο το full electric. Αν βγείς εκτός της πόλης και της αυτονομίας του full electric θες φοβερό προγραμματισμό και αρκετό χρόνο, σε σχέση με γέμισμα με καύσιμο, σε σταθμό φόρτισης όπου εκεί η χπέωση ακόμα είναι στον θεό. Για εμένα για εκτός πόλης δεν αξίζει ούτε το plug in τα οποία έχουν ονομαστική αυτονομία περι τα 55χιλιόμετρα (τον χειμώνα πέφτει δραματικά) και εκτός του οτι είναι ποιο ακριβά σε σχέση με το "απλο" καίει και περισσότερο καύσιμο σε σχέση με το ιδιο το απλό γιατί τραβάει και το βάρος των μπαταριών.(υπάρχουν αρθρα και τεστ για αυτήν την άποψη). Για εμένα αν δεν θές πετρέλαιο για τον Α ή Β λόγο (το να σταματήσουν να κυκλοφορούν αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και μάλιστα πετρελαίου και να υπάρχει υποστήριξη αυτών πριν απο τουλάχιστον 15 χρόνια και λίγα λέω, δεν το βλέπω και ούτε υπάρχει περίπτωση)υπάρχουν πλέον πολύ καλά σύνολα βενζίνης που πλησιάζουν τις καταναλώσεις του πετρελαίου. Και όσο αφορά τον λιγνίτη στην Ελλάδα, θα έχεις διαβάσει οτι Παρατείνεται η λειτουργία λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ τουλάχιστο μέχρι το 2025.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιαν 2022, 17:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 30 Σεπ 2021, 17:16
Δημοσιεύσεις: 35
Για όσους φοβούνται οτι στην μετάβαση από ορυκτά καυσιμα σε ηλεκτρική ενέργεια θα μείνουν ξεκρέμαστοι, θα θυμίσω στους νεότερους τι έγινε με την χρήση μόνο αμόλυβδης βενζίνης. Φυσικά και εξακολουθούσαν να κινούνται αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας. Σε εκείνη την εποχή κανένα από αυτά τα οχήματα δεν είχε μεταπολητική αξία, όχι γιατί δεν έκαιγαν αμόλυβδη αλλά επειδή ήταν πολύ παλιά. Πρώτα αποσύρθηκα όλα αυτά τα αυτοκίνητα και μετά έπαψε η πώληση βενζίνης για εκείνα τα οχήματα.
Μιας και είσαι στο ίδιο μήκος κύματος με εμένα, που δεν θέλει να πληρώνει το όχημά του 2 και 3 φορές σε βλάβες και συνεργεία και χώρους, τότε μονόδρομος είναι το Ι30. Όταν το είδα έπαθα πλάκα πόσους χώρους είχε και ας μην είναι SUV. Δεν το πήρα γιατί μέσα μου είχα είδη κλείσει προς Citroen γνωρίζοντας το ρίσκο με τις βλάβες κλπ. (diesel).

_________________
C4 110 Shine


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το citroen c4 τι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιαν 2022, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Είχα προτείνει μτχ .
Είπε δεν θέλει.

Διαβάζω πολλούς φόβους για τα αμάξια βενζίνης και ντίζελ.

Να το ξαναπούμε λοιπόν. Αυτή την περίοδο τα καινούργια έχουν ανέβει από 2-5000 για αμάξια που έκαναν από 12-25000.
Τα μτχ έχουν ανέβει και αυτά λίγο , αλλά εκεί ισχύει το εξής , ότι τα μεγαλύτερα αμάξια έχουν χαμηλότερη ζήτηση και μπορείς να βρεις ευκαιρίες.

Για μένα η αγορά ενός μτχ αυτοκινήτου που έχει ακόμα 2 χρόνια ή και 20000 χλμ εργοστασιακή εγγύηση είναι μία ασφαλής λύση για προοπτική 5ετίας τουλάχιστον .

Τα διάφορα ψευτουβριδικά με την μεγαλύτερη μπαταρία είναι ακριβές μούφες, γιατί απλά πληρώνεις ακριβές μπαταρίες για αμφίβολο κέρδος.

Τα υβριδικά τογιότα είναι λύση , αλλά η κορόλα έχει 1800 κυβικά και 7600 τεκμήριο και το γιάρις κρος θέλει 1,5 χρόνο παράδοση.

Τα φέβ που έχουν σοβαρό ηλεκτροκινητήρα είναι πολύ ακριβά.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 4 [ 47 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

WIFI On Board απο την Citroen
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: gmavro
Απαντήσεις: 2
Ανακαλεί και η peugeot - citroen μοντέλα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: C1 SENSODRIVE
Απαντήσεις: 8
Citroen-Peugeot Ηγουμενίτσας ΧΡΙΣΤΟΦΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Δ. Συζήτηση: Θεσσαλονίκης
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
citroen photos
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Blanc
Απαντήσεις: 2397
Citroen c4 κρεμαργιερα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: misigun
Απαντήσεις: 18
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ