Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 02:44 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 17:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 01:28
Δημοσιεύσεις: 204
Τοποθεσία: Ελληνικό
Άλλη μια φορά να πείς αυτό το "φιλικά πάντα" και... :rant :tong: :tong:

Εγώ πάλι έχω δεί να πετάνε "κώλους" με ότι θες και με ...πατίνι ακόμα :tong: Είναι απλά να το έχεις μέσα σου.

Φιλικά πάντα :inno:

_________________
Rockin' And A Rollin'


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 17:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
amorphis έγραψε:
Συμφωνώ με τον DGB 100% :thumbup

Και μου άρεσε και πολύ η παρατήρησή σου :

Παράθεση:
Θέλω μόνο να πω ότι το θέμα της σωστής οδικής συμπεριφοράς δεν χρειάζεται κροκοδείλια δάκρυα, ανατριχιαστικά βίντεο και σκληρά πόστ, χρειάζεται συνειδητοποίηση και λογική συμπεριφορά.


Χίλια μπράβο γι' αυτό και χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που το αναγνωρίζουν!

Όσο για την ιπποδύναμη και πάλι συμφωνώ 100%...δε μιλάμε για 1.4 ή 1.8 ή 2.0, αυτό είναι επιλογή, μιλάμε όμως για λανθασμένη οδηγική συμπεριφορά...που crazywolf διαφωνώ με αυτό που λες...με τα 75 αλογάκια δεν έχω δει κανένας να πετάει κώλους σε δρόμους με κίνηση που υπάρχουν πεζοί και πολλά αυτοκίνητα και ελάχιστος χώρος, έχω δει άπειρους όμως με rx8 και M5 και huyndai coupe kai celica να βάζουν σε κίνδυνο τις ζωές των άλλων και ανωριμότητες απλά επειδή μπορούν!


Δηλαδή όποιος έχει άλογα κάνει και καφριλικια; Αυτό εμένα με θίγει προσωπικά γιατί έχω ένα αμάξι με 250 άλογα και δεν κάνω ούτε μπάντες μέσα στον κόσμο ούτε μπαίνω στην διάβαση μπροστά για κερδίσω 3 αμάξια διαφορά, αλλά βλέπω κάτι αμάξια από την εποχή του Κολοκοτρώνη που είναι κάτι τρισάθλιοι τύποι μαύροι από την βρώμα να χώνονται σαν π…ες παντού, ενώ εγώ και ο κάθε εγώ και εσύ δεν θα το κάνουμε αυτό γιατί αγαπάμε το αμάξι μας και δεν θα το χώσουμε εκεί που πρέπει να κλείσουμε τους καθρέφτες για να χωθούμε και να φτάσουμε ελάχιστα ποιο μπροστά γιατί αν θα το γρατσουνίσουμε θα μας πειράξει και θα πονέσει η καρδιά μας. Όλα αυτά είναι γνώμη μου και μόνο.
Και όλα αυτά τα βίντεο τα ανέβασα γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μου παραπάνω από ότι νομίζεις και όχι σε βίντεο αλλά στην πραγματικότητα και δεν μπορώ να τα ξεχάσω όσο και να θέλω.

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Τελευταία επεξεργασία από Anonymous και Δευτ 25 Ιουν 2007, 18:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 18:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
+1 Αλεξ. Που κολλανε εδω τα αλογα? Αν ειναι περνω το saxo και κανω μπαντες μεχρι να κοπει, και εχω 55 αλογα... :iconcool
ΔΕΝ εχει να κανει με τα αλογα. Υπαρχουν αμαξια που εχουν χαρακτηριστεί καγκουραμαξα, και ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ εχουμε κανει καυριλες.
Προσωπικά τις σταματισα οταν κάρφωσα το σαξο σε ενα πεζοδρόμιο απο χειρόφρενο, και σκέφτηκα τι θα γινόταν αν υπήρχε ενα παιδάκι εκει...
(για το αρχειο... Αν το σαξο ηταν 1.4, δεν θα ειχα χτυπήσει, γιατι το 1.1 με κρέμασε...)
Παρολα αυτα οταν προσπερνώ στον επαρχιακό, ταα 75 του ΒΧ ειναι λίγα...
ΕΚΕΙ θέλεις την ιπποδύναμη... και ολα τα αλλα ειναι μουφες...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 18:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:25
Δημοσιεύσεις: 355
Τοποθεσία: Αθήνα
Δηλαδή εγώ με τα 90 έχω πρόβλημα? Με το πλείστο των χιλιομέτρων μου να είναι σε επαρχιακό δίκτυο και εθνική?Δυσκολεύομαι να προσπεράσω και περνάω ατελείωτα λεπτά στο πλαϊνό λεωφορείων και φορτηγών όταν προσπερνώ?Όχι, αντίθετα, επιλέγω να προσπεράσω όταν οι συνθήκες είναι ιδανικές για τα κυβικά μου και τον δρόμο. Δηλαδή η 535 που είδα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο να βγαίνει έξω, στις στροφές πριν την ανηφόρα του Καλογερικού, μετά την Τρίπολη, όταν το παλληκάρι που την οδηγούσε αποφάσισε να προσπεράσει χωρίς ορατότητα για να μην ανεβεί πίσω της, ήρθε μουρη με μουρη με λεωφορείο και το έριξε έξω, είχε λίγη ιπποδύναμη?Ή είχε λιγότερη λογική ο οδηγός της από τους υπόλοιπους που περιμέναμε υπομονετικά?Το αρχαίο Ford Escort του 1978 του πατέρα μου με τα 1100 κυβικά του γιατί δεν συνάντησε ποτέ πρόβλημα?Γιατί ο πατέρας μου οδηγούσε "συνετά", κάνοντας προσπεράσεις εκεί που μπορούσε και έπρεπε...Και συγγνώμη που θα ρώτησω, δεν θέλω ποτέ να προσωποποιώ τα posts μου σεβόμενος την ελευθερία έκφρασης όλων μας, alexandros τι τα θέλεις τα 250 άλογα? Για να βγεις βόλτα στην Θεσσαλονίκη και το 1/5 αυτών φτάνει...Για την εθνική τα 2/3 επίσης... Τα 250 γιατί?? Κι εγώ αγαπώ το αυτοκίνητό μου και για αυτό ρίχνω λεφτά για να το ομορφύνω και να κάνω καλύτερη την παραμονή μου σ'αυτό...Αγαπώ περισσότερο όμως αυτούς που κινούνται γύρω μου και κυρίως όσους κινούνται πεζοί.
Alexandros συγγνώμη και πάλι δεν έχω πρόθεση να κρίνω...

_________________
C4 Coupe 1.4 VTR Black + Αεροτομή/Jan 2006


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 19:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
DGB, σε πόσους επαρχιακούς δρόμους εχεις βρεθεί οπου οι συνθήκες ειναι ιδανικές? Και μην μου πεις περιμένω, γιατι λέμε ψέματα... Το escord του πατέρα σου ειναι πιθανό να μην παρουσίασε πρόβλημα, γιατι την εποχή του κοινουντουσαν 1/10 των σημερινών αυτοκινήτων...
Τα 250 ειναι πολλά. Τα 90 λίγα. Αλλα πάντα σε αναλογίες... Προσωπικά ειμαι της άποψης οτι 100 ιπποι στον τονο ειναι καλη αναλογία (1ιππος στα 10 κιλα...).
Ασε που το οδηγώ συνετά, δεν ειναι παντα λογος που αποτρέπει ατυχήματα... Ισα ισα...
Φίλος μου εχει τρακάρει γιατι ηταν συνετός, εκει που δεν έπρεπε... ευτυχώς ελαφρά...
Τωρα για τον οδιγο της BMW... τι να σου πω? Ολες τις 535 που βλέπεις τις βλέπεις καρφωμένες στα νταμάρια?
Παντα υπάρχει ο παράγων "με παροτρύνει να το παω γρήγορα" αλλά στην τελική και με ενα 1.1 πας με 150 ή να κανείς μλκιες, και μάλιστα εκει δεν εχεις την υποδομή (ανάρτηση-φρένα) να το κόψεις.

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 19:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Πολύ απλά θα σου απαντήσω δεν υπάρχει πρόβλημα κανένα, εγώ το αμάξι μου το έκανα έτσι γιατί όταν θέλω να βγω για προσπέραση θέλω να την κάνω στο άψε σβήσε, γιατί όταν θα έχω μια ατελείωτη ανηφόρα και θα έχω ένα φορτηγό μπροστά μου θα βγω άνετα να κάνω την προσπέραση χωρίς να κατεβάσω ταχύτητα καθόλου, γιατί θέλω το αμάξι μου να κινείτε άνετα παντού είτε χρειάζεται άλογα είτε όχι.

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:25
Δημοσιεύσεις: 355
Τοποθεσία: Αθήνα
crazywolf έγραψε:

Παντα υπάρχει ο παράγων "με παροτρύνει να το παω γρήγορα" αλλά στην τελική και με ενα 1.1 πας με 150 ή να κανείς μλκιες, και μάλιστα εκει δεν εχεις την υποδομή (ανάρτηση-φρένα) να το κόψεις.


Και αυτό ακριβώς είναι που είχα πει αρχικά...
Τον οκτώβριο του 2006, όπως εχω γράψει στο φόρουμ, είχα ένα ατύχημα στην Κηφισίας. Σταματημένος στο τελευταίο φανάρι του Ψυχικού προς Κηφισιά, με χτύπησε πίσω και δεξιά με 120 χλμ. ένα polo φτιαγμένο, μοντέλο δεκαετίας '90, το οποίο ανέβηκε με ταχύτητα, φρέναρε αλλά γλύστρισε στην γλίτσα, έκοψε το τιμόνι και με βρήκε δεξιά. Δεν πάθαμε τίποτα ως επιβάτες, το αυτοκίνητο έπαθε 4000 ζημιά, τα παλληκάρια στο άλλο χτύπησαν λίγο, γιατί άνοιξαν αερόσακοι αλλά δεν φορούσαν ζώνη. Τα είχα προσπεράσει νωρίτερα στην δεξιά λωρίδα, όπου πήγαιναν αργά. Όπως παραδέχτηκε ο οδηγός αργότερα στην τροχαία, άνοιξε με άλλο αυτοκίνητο, το οποίο φρέναρε νωρίς, ενω αυτός παρασύρθηκε από την χαρά του που κέρδισε και άργησε να πέσει στα φρενα...
Η συνετή οδήγηση δεν πιστεύω ότι προκάλεσε ποτέ ατύχημα, αντίθετα... Εγώ προσωπικά ναι περιμένω, ειδικά εάν δεν ξέρω το δρόμο - ή και αντίθετα όταν ξέρω το δρόμο. Οι επαρχιακοί δρόμοι είναι χάλια, ένας λόγος παραπάνω να είμαστε ακόμα πιο συνετοί και προσεκτικοί. Δεν έχω δει πολλές 535 στα νταμαρια, αλλά τον τελευταίο καιρό βλέπω συχνότερα πολυτελή αυτοκίνητα μεγάλων κυβικών να εμπλέκονται σε ατυχήματα...Τα αυτοκίνητα δεν φταίνε, έχουν όρια και περιορισμούς. Οι χειριστές φταίνε...
alexandros δεν θα επιμείνω, δέχομαι την άποχή σου.
Επαναλαμβάνω ότι όλα αυτά είναι η αποψή μου, και δεν έχω σκοπό να κρίνω κανένα... :thumbup

_________________
C4 Coupe 1.4 VTR Black + Αεροτομή/Jan 2006


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 19:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
DGB, κανουμε μια συζήτηση, που χαίρομαι πολυ που ειναι μια χαρα υγειές ακόμα.. :thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 19:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 11 Ιαν 2007, 20:19
Δημοσιεύσεις: 200
Τοποθεσία: ΝΠ
υγιής...! (θηλυκό)

Συμφωνώ απόλυτα με DGB και δε συμμετέχω άλλο σ'αυτή τη συζήτηση γιατί θα ξεφύγουμε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Το ότι φταίνε οι χειριστές ναι συμφωνώ και εγώ αλλά ποτέ τα αυτοκίνητα, το ότι δεν φρενάρει καλά το αμάξι δε φταίει το αμάξι αλλά εγώ σαν οδηγός που δεν πήγα να τα φτιάξω, όταν πάω τέρμα δεξιά με 50 και οδηγάω με τους αγκώνες και τέρμα μπροστά το κάθισμα με σκοπό να μην βλέπω τους καθρέφτες όπως πολύ που έχουμε δει στον δρόμο. Όταν μερικοί είναι δεξιά και πηγαίνουν με 40 και τους έρθει η τεράστια ηλίθια ιδέα γιατί να μην αλλάξω λωρίδα γιατί μούδιασα εδώ και έρχεται ο άλλος από πίσω με 120 τα βλέπει κωλυόμενα όσο να πεις αυτά είναι τα λάθη τις συνετής οδήγησης. Και δεν παίρνουν και χαμπάρι τι έχουν κάνει.

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 20:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Φεβ 2007, 02:01
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: N.ΠΕΛΛΑΣ-ΕΔΕΣΣΑΡΑ!
ωραια. μην πετυχω κανεναν σας να κανει μλκιες στο φαναρια στην παραλιακη η πουθενα αλλου, μονο αυτο σας λεω! εγω που ειμαι καγκουρας και κανω μλκιες full, θα ερθω απο διπλα σας και θα αρχισω τις αρχισω! σας ειδα και στον βολο ποσο συνετοι εισαστε :rant

_________________
http://s151.photobucket.com/albums/s130/george_c2/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 22:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Δεν θυμάμαι να ξεφύγαμε πουθενά... hmmm

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 22:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
crazywolf έγραψε:
Δεν θυμάμαι να ξεφύγαμε πουθενά... hmmm


Και ούτε θα θυμηθείς αφού δεν έγινε το παραμικρό, τώρα αν ο koskotas είναι ονειροπόλος η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά
:tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :ysteric :ysteric :ysteric

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 18:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Δεν είναι ονειροπόλος αλλά όποια ταχύτητα πάνω από 60 χλμ είναι εξωπραγματική για αυτόν και το καρούλι του!!! :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 15 Φεβ 2007, 20:56
Δημοσιεύσεις: 144
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ city
παιδια κ εγω νομιζω οτι ειναι ολα θεμα παιδειας.ειτε εχεις αλογα ειτε οχι,ειτε εχεις καινουργιο αμαξι ειτε οχι δεν εχει σημασια.αν εισαι μλκς θα σταματησεις πανω στην διαβαση πεζων-και μετα η μαμα με το καριτσακι θα πρεπει να κανει ακροβατικα για να περαει απο πανω σου.αν εισαι μλκς θα προσπερασεις πανω στην στροφη 'η σε δρομο που δεν εχεις ορατοτητα.αν εισαι μλκς θα αρχισεις να κορναρεις επειδη ο αλλος μπροστα σου παρκαρει "και σε καθυστερει".
ολα αυτα ειναι θεμα παιδειας και νοοτροπιας και τπτ αλλο.οι ελληνες επειδη εχουμε μαθει να μην μας νοιαζει αν αυτο που κανουμε εχει αρνητικη επιδραση σε καποιον συνανθρωπο μας κανουμε οτι μας κατεβενει στο κεφαλι κ οποιον παρει ο χαρος...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 42 [ 620 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 1044
1oς Αγώνας Πρωταθλητών στον Πειραιά
Δ. Συζήτηση: Ελληνικοί Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Πανί/Ύφασμα στον κινητήρα ;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Andeus
Απαντήσεις: 4
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: dimitrisc4vts
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron